That's not a good thing!quote:
Is ook zo. Ik vind die stem ook vreselijk hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er weinig aan doen. Maar het is hetzelfde met dat de ene lach aanstekelijk werkt en de ander eerder voor een koude rilling zorgt. Niks ten nadele verder van Kim want die heeft het toch mooi ver geschopt.
doe maar evenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die oude links doen het toch niet meer; enige optie is nieuwe maken.
Dat snap ik dan weer wel. Al kijk ik niet naar Dream School of waar hadden we het over? Hollands Next Top Model en co?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..
ik heb die geloof ik. Is awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:20 schreef Lot88 het volgende:
Samzz heb jij de Miss Candyfloss Elena 50's Swing Jurk?
ja! O bevalt goed dus? Ik wil hem al heel lang en overweeg hem nu te kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb die geloof ik. Is awesome
Vhals, en een soort v omhoog? Als je snapt wat ik bedoel. Onder je boezem
Kim gaf dit seizoen les op Dream School en dat gebeurt natuurlijk nadat ze geloof ik de allereerste HNTM had gewonnen. Mooie ontwikkeling heeft ze doorgemaakt, nu ook achter de lens enzo. Topquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Al kijk ik niet naar Dream School of waar hadden we het over? Hollands Next Top Model en co?
Liever iemand die weet hoe de wereld in elkaar steekt ala Kim dan gevallen die meedoen in Dream school, dames in de dop of vier handen op één buik
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja! O bevalt goed dus? Ik wil hem al heel lang en overweeg hem nu te kopen
hij zit in mijn winkelwagenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:24 schreef Allures het volgende:
[..]een van mijn duurdere jurken (voor een gelegenheid gekocht ook daarom wist ik dat het al 3 of 4 jaar moet zijn nu) maar nog steeds mooi
En kan naar veel gelegenheden vind ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Ben ik heel lui als ik zou wensen dat jullie gewoon foto's van die jurken hier posten?
Is het niet de enige echte?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Californium het volgende:
Zit tegenover een Hosti lookalike maar met staartje en hij praat als een nerd
watquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit vind ik net een correctie jurkje
Hosti praat niet als een nerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |