SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.![]()
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Leonard Cohen
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenJa nus hons pris ne dira sa raison
Give me a Leonard Cohen afterworldquote:
So I can sigh eternally.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yep. Alhoewel ze zelf zegt dat het niet zo erg was in een dorpje met net 5000 inwoners. Niet zoals in de steden. Maar die verhalen joh. Men hoorde geruchten dat de muur in Berlijn werd neergehaald, maar niemand kon het met zekerheid zeggen. Toen kon iemand het bevestigen want die kon westerse TV ontvangen, iets waarvoor je de bak in kon draaien. Begon men te denken of ze dat zelf ook konden doen, maar er liepen nog overal grenswachten rond. Toen zei 1 van die grenswachten dat de mijnen tussen de hekken alleen anti personeelsmijn waren. "Wij zeggen waar ze liggen, en jullie kunnen met tractoren de hekwerken neerhalen. Zorg wel voor de zekerheid dat je een paar tractoren express over een mijn laat lopen in het geval Stasi komt". En iedereen was dronkenquote:Op zondag 31 december 2017 13:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.
Niet grappig.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen![]()
Het lijkt me wel heel mooi om zo opeens ergens in het middelpunt van geschiedenis te staan, eerlijk gezegd
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavondquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Goedemorgen! Laatste dagje van t jaar heerlijk brak
Amsterdam light festival amper gezien.. te druk met borrels![]()
![]()
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenquote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavond![]()
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?quote:Op zondag 31 december 2017 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenAut viam inveniam, aut faciam
quote:Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yakuza, Nioh, Uncharted...quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef steelhead het volgende:
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raaktquote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?![]()
Master of Puppets weer even op standje burenruzie. En dan echt maar eens douchen en aankleden
A mind with a heart of it's own![]()
Ooit eens aan beginnen. Speel nu vooral Nioh en Yakuza. Yakuza is awesomequote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uncharted 4
Uncharted The Lost Legacy
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Blegh, kan ik me voorstellenquote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raaktRespect voor hem in ieder geval, nobel beroep
![]()
Zwangerquote:
Je was okay
"Omae wa mou shindeiru."
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Omdat je slechte humor hebt.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?quote:Op zondag 31 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?Als je hier ambulance personeel gaat bedreigen staan ze een week lang voor je huis met fakkels, schreeuwend om je hoofd.
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.Aut viam inveniam, aut faciam
Tja er is weinig respect voor, maar gelukkig zijn de meeste mensen wel blij als ze komen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?![]()
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Niks. Maar mediterraans temperament gecombineerd met sociale verontwaardiging doet rare dingen met mensen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
For great justice!![]()
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik kan lachen om een duidelijk absurde situatie?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Een beetje de andere kant van het hoefijzer, daar vind je de Nederlanders die allerlei intoleranti racistische shit baggeren over social media, maar niet de ballen hebben om echt de straat op te gaan.
Sociaal incapabelen all of them.Aut viam inveniam, aut faciam
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.🐙![]()
Dan krijg je een kopschop!quote:Op zondag 31 december 2017 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?
For great justice!![]()
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:37 schreef Barbusse het volgende:
Een beetje de andere kant van het hoefijzer, daar vind je de Nederlanders die allerlei intolerantie racistische shit baggeren over social media, maar niet de ballen hebben om echt de straat op te gaan.
Sociaal incapabelen all of them.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
OKquote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Social Justice Warriors to the rescue.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.
Haatlimboquote:Op zondag 31 december 2017 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Social Justice Warriors to the rescue.
50.000 O+![]()
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.Aut viam inveniam, aut faciam
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.quote:
Hier heb ik een fuck. ...nee, wacht. Ik dacht dat ik er eentje had. Sorry.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.Aut viam inveniam, aut faciam
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.quote:Op zondag 31 december 2017 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?Als je hier ambulance personeel gaat bedreigen staan ze een week lang voor je huis met fakkels, schreeuwend om je hoofd.
![]()
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.
Maar er is alleen wel grote shit, maar het is makkelijker om de negers de schuld te geven
50.000 O+![]()
Je haat niet op mij.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.
Racist.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Slechts eentje tot nu toe he? Meestal zijn het criminelen. Maar ze houden wel van vuurwerk hier jaquote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Niet alleen journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.![]()
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.
Maar er is alleen wel grote shit, maar het is makkelijker om de negers de schuld te gevenAut viam inveniam, aut faciam
Sommige FOK!-kers ook ja.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Going to hell in a handbasket.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...quote:Op zondag 31 december 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?
[ afbeelding ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Oh mijn god, dat lijkt me echt een marteling!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een redelijke en overwogen reactie.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.🐙![]()
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...Aut viam inveniam, aut faciam
Vertel het ze!quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Brb, even een sinasappelkistje halen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik ben zo kalm als een kabbelend beekje in een feng shui tuinquote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?
Oh, ik mag niet posten hier? Kutjequote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan ook in het buitenland gaan wonen en denken dat mensen zitten te wachten op je mening.En als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Precies, start maar je maltese fok.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
![]()
![]()
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Als je zo doorgaat gaat Miss haar zin krijgenquote:Op zondag 31 december 2017 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, start maar je maltese fok.
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volkquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?
#fakenewsAut viam inveniam, aut faciam
Feest van herkenning zeker.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk![]()
Fokolisten.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Snap ik wel, ik begeef me ook graag tussen op het kinderdagverblijf waar iedereen met een chromosoompje teveel zijn kinderen dumpt. Beetje niveauquote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk
Ah dat is het leuke aan de top 2000, van die liedjes die je een beetje vergeten bent komen weer voorbij.
Pastorale.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Shaffy en Listquote:Op zondag 31 december 2017 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ah dat is het leuke aan de top 2000, van die liedjes die je een beetje vergeten bent komen weer voorbij.
Pastorale.
Yesquote:.
Vind dat zo'n mooi nummer. Fijn m weer eens te horen.
Is het nummer van m'n oudersquote:Op zondag 31 december 2017 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Vind dat zo'n mooi nummer. Fijn m weer eens te horen.
Niet dat ze beiden kunnen zingen
Goede keuzequote:.
Die van mijn ouders is Du.
Nu Suspicious mind.
Du?quote:Op zondag 31 december 2017 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede keuze.
Die van mijn ouders is Du.
Nu Suspicious mind.
![]()
ICH BIN WIE DUUUUUUUUU![]()
Studio Brussel laatste paar nummers van de Tijdloze
Depeche Mode, Foo Fighters, Billy Joel, Editors, Queens of the stone age, Sinead O Connor, Jimi Hendrix
Minder zut dan op de top 2000, altijd wel lekker.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nee, ik bedoel Du van Peter Maffayquote:.
Du bist alles, was ich habe auf dem Welt.
Blij dat ik alles al binnen heb idd. Succes.quote:Op zondag 31 december 2017 15:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pfff krijg zo spijt dat ik zo nog even naar de winkel moet, is er dan natuurlijk stervens druk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
DUquote:
DU HAST
DU HAST MICH
DU
DU HAST
DU HAST MICH
DU HAST MICH GEFRAGT
DU HAST MICH GEFRAGT
UND ICH HAB NICHTS GESAGT🐙![]()
Bwahahaha, ja dat is mquote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DU
DU HAST
DU HAST MICH
DU
DU HAST
DU HAST MICH
DU HAST MICH GEFRAGT
DU HAST MICH GEFRAGT
UND ICH HAB NICHTS GESAGT.
Le Transperceneige.quote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef isax het volgende:
Kom alvast even deze posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]🐙![]()
Nou ja maar snel even heen, blijf er anders maar tegenaan hikkenquote:Op zondag 31 december 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blij dat ik alles al binnen heb idd. Succes.![]()
Oh, sorryquote:Op zondag 31 december 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Du van Peter Maffay.
Du bist alles, was ich habe auf dem Welt.
Dat is ook wel een betere keus eigenlijk, lol
Toffe film was datquote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef isax het volgende:
Kom alvast even deze posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op zondag 31 december 2017 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorryDat is ook wel een betere keus eigenlijk, lol
.
Tot nu toe is Poison mijn liedje.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dit blijft mijn favoriete nederlandstalige nummer:
Ik weet niet waarom, maar ik hoor het en ik ruik mijn moeders' eten en ik kijk uit mijn raam naar een straat met keurig aangeharkte perkjes
De man die er met een valse bommelding voor zorgde dat een internationale trein bij Oldenzaal werd stopgezet, is een 45-jarige toerist uit Malta.
Typisch is dat, hѐ.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Mela, don't blame us for loving fireworks and explosions! Ostijamadonna!quote:Op zondag 31 december 2017 15:23 schreef Fascination het volgende:
De man die er met een valse bommelding voor zorgde dat een internationale trein bij Oldenzaal werd stopgezet, is een 45-jarige toerist uit Malta.
Typisch is dat, hѐ.Aut viam inveniam, aut faciam
Gebeurt er hier ook weer eens wat, he.quote:Op zondag 31 december 2017 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mela, don't blame us for loving fireworks and explosions! Ostijamadonna!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jammer dat Tool er niet in staat. Nergens.
Want kom op.
Opiate.![]()
Choices always were a problem for you.
What you need is someone strong to guide you.
Deaf and blind and dumb and born to follow,
What you need is someone strong to guide you..
Like me, like me, like me, like meAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Spiral out! Keep... going!quote:Op zondag 31 december 2017 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Want kom op.
Opiate.![]()
Like me, like me, like me, like me🐙![]()
Gelukkig nieuwjaar, lieverds en retard munchkins. Ben er weg van, dingen doen. Weest voorzichtig met vuurwerk.![]()
I'm reaching up and reaching out.quote:
I'm reaching for the random or whatever will bewilder me.
Whatever will bewilder me.
And following our will and wind
We may just go where no one's been.
We'll ride the spiral to the end
And may just go where no one's been.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Van hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lieverds en retard munchkins. Ben er weg van, dingen doen. Weest voorzichtig met vuurwerk.![]()
Ik ga ook zo maar eens douchen en me in het feestgedruis mengen.
Fijne jaarwisseling, Barbiequote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
.
Jij ook poppedopquote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Ik moet ineens denken aan een beetje Lovecraftiaanse horrormanga waarbij een dorpje steeds meer geobsedeerd raakt door spiralen en mensen langzaam krankzinnig worden.quote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I'm reaching up and reaching out.
I'm reaching for the random or whatever will bewilder me.
Whatever will bewilder me.
And following our will and wind
We may just go where no one's been.
We'll ride the spiral to the end
And may just go where no one's been.🐙![]()
I'd watch that shitquote:Op zondag 31 december 2017 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een beetje Lovecraftiaanse horrormanga waarbij een dorpje steeds meer geobsedeerd raakt door spiralen en mensen langzaam krankzinnig worden.
Monkey needs a hugquote:Op zondag 31 december 2017 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Damn, die dark mirror aflevering waarbij die gast zijn vrouw in z’n hoofd heeft zitten.
Fucking hellAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nee. Bah. Feestjes.quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Hallooooo, Hebben jullie ook zo'n zin in vandaag?🐙![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Hallooooo, Hebben jullie ook zo'n zin in vandaag?![]()
![]()
Een van de meest fucked up afleveringen.quote:Op zondag 31 december 2017 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Monkey needs a hug
Fucking hell![]()
![]()
Oh dat ziet er normaal uit.quote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de manga verfilmd.
Uzumaki (2000) - IMDb![]()
Natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de manga verfilmd.
Uzumaki (2000) - IMDb
Jaaaaa. Dadelijk naar mijn fout en nieuw feestquote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Hallooooo, Hebben jullie ook zo'n zin in vandaag?
Ach, is maar een virtuele representatie van een bewustzijn, is anders.quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een van de meest fucked up afleveringen.![]()
Inderdaad.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Fout en nieuw, klink leuk!quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaaaaa. Dadelijk naar mijn fout en nieuw feest![]()
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef Flamingoo het volgende:
[..]
ja joh, leuk! Eten en drinken altijd goed toch🐙![]()
Hopen dat het rond half 8 - 8 uur droog is. Dan op de fiets richting oud en nieuw locatie. Anders auto en dus geen bier
Dan trek je een regenpak aan ofzo, teringquote:Op zondag 31 december 2017 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Hopen dat het rond half 8 - 8 uur droog is. Dan op de fiets richting oud en nieuw locatie. Anders auto en dus geen bierAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Jas met muts is eigenlijk al voldoende.quote:Op zondag 31 december 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan trek je een regenpak aan ofzo, teringOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Precies. Misschien een droge spijkerbroek als het echt giet.quote:Op zondag 31 december 2017 15:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jas met muts is eigenlijk al voldoende.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Als het een klein eindje was oke, dit is te ver fietsen in stromende regenquote:Op zondag 31 december 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan trek je een regenpak aan ofzo, tering![]()
ja ik ben verwend
Iets met prioriteiten. SNap je wel.quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het een klein eindje was oke, dit is te ver fietsen in stromende regen![]()
ja ik ben verwendAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Als je vrijwillig met O&N naar een gelegenheid gaat met heel veel mensen en dan de voorkeur geeft aan droog overkomen ipv alcohol drinken dan stel je wel prioriteiten, maar niet de goede.quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Iets met prioriteiten. SNap je wel.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef Flamingoo het volgende:
Van een beetje regen smelten we ook niet toch?
🐙![]()
Wel bier en in auto slapen!quote:Op zondag 31 december 2017 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Hopen dat het rond half 8 - 8 uur droog is. Dan op de fiets richting oud en nieuw locatie. Anders auto en dus geen bier"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er zijn niet heel veel mensen, dat scheeltquote:Op zondag 31 december 2017 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vrijwillig met O&N naar een gelegenheid gaat met heel veel mensen en dan de voorkeur geeft aan droog overkomen ipv alcohol drinken dan stel je wel prioriteiten, maar niet de goede.
Je gaat naar Lot en neukend het nieuwe jaar in?quote:Op zondag 31 december 2017 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Er zijn niet heel veel mensen, dat scheeltDan kun je toch gewoon blijven slapen tot je weer nuchter bent.
Schi Schna Snappiequote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten. SNap je wel.![]()
Niet eensquote:Op zondag 31 december 2017 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat naar Lot en neukend het nieuwe jaar in?
quote:Op zondag 31 december 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je nu met dat liedje in je hoofd in de tjoek tjoek trein?![]()
![]()
quote:Slecht nieuws voor je.quote:Scientists Repeat Call For Ban On Glitter, Say It’s A Global Hazard
Glitter, along with microbeads, are considered to fall under the category of microplastics, which are defined as plastics which are less than five millimeters in length. Microbeads are often found in facial scrubs, toothpaste, soaps, cosmetics and more.
These microbeads pass through water filtration systems after usage but don't disintegrate, and often end up being consumed by marine life, causing concern among scientists keeping a close eye on how pollution effects fish.
A 2016 scientific study that influenced the case for banning microbeads in cosmetics in the UK, entitled "Environmentally relevant concentrations of microplastic particles influence larval fish ecology" reported that microplastics were contributing to the decline in fish populations in the ocean.
In 2015, California became the first U.S. state to drastically restrict all use of the non-biodegradable microbeads in products. Seven other states have followed suit.
Now scientists are urging the U.S. and other countries to consider banning the use of glitter in hygiene and beauty products as well.
"I think all glitter should be banned, because it's microplastic," Dr. Trisia Farrelly of New Zealand's Massey University.
https://www.cnet.com/news(...)obeads-microplastic/
Nee bijna.quote:Op zondag 31 december 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je nu met dat liedje in je hoofd in de tjoek tjoek trein?🐙![]()
Verdacht idd. Vast een kloon.quote:Op zondag 31 december 2017 16:16 schreef Faxie het volgende:
Ze zei wat terug, ze zei wat terug [ afbeelding ]I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Barb is al weg hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Genoeg andere leuke mensen hier hoorI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
True true.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschattenquote:Op zondag 31 december 2017 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.![]()
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?quote:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?![]()
Met je mensenkennis is niks mis, hoor ik al.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschatten
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Soppig biscuitje als die er op squirten.quote:Op zondag 31 december 2017 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.![]()
Beetje als een beschuitje in de soep.quote:Op zondag 31 december 2017 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soppig biscuitje als die er op squirten.
Vissoep dan.quote:Op zondag 31 december 2017 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje als een beschuitje in de soep.![]()
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou er bijna een vrouwelijke kloon voor aanmaken.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Weet je zeker dat je dit pad in wil slaan?quote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheidquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.![]()
Voral met zo'n post..Aanwinst. zeg ik je.quote:Op zondag 31 december 2017 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheid
Hoeveel drank heb jij al gehad?quote:Op zondag 31 december 2017 16:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voral met zo'n post. anwinst. zeg ik je.![]()
Jouw creabea virus heeft mij weer aangestoken! Ik heb alles weer tevoorschijn gehaald.quote:Op zondag 31 december 2017 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig het nieuwe jaar in zo te lezen![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.![]()
![]()
En jij bent?quote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.A mind with a heart of it's own![]()
Weer zo één die je slakkenspoor volgt zeker.quote:Op zondag 31 december 2017 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheid![]()
Nee hoor 😂quote:Op zondag 31 december 2017 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer zo één die je slakkenspoor volgt zeker.![]()
Wat blijven de Dire Straits toch ook geniaal
Nu tijd om schoenen aan te trekken en nog een laatste boodschap in huis te halen.A mind with a heart of it's own![]()
Op laatste moment naar de winkel gaan is wel leuk, krijg je nog gratis producten die ze voor nieuwe jaar kwijt moeten![]()
Heerlijk! Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 31 december 2017 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jouw creabea virus heeft mij weer aangestoken! Ik heb alles weer tevoorschijn gehaald.![]()
Blijft geweldigquote:
Alleen had ik dit jaar Girl in Amber in mijn top 2000 lijstje staan. Deze overgeslagenA mind with a heart of it's own![]()
2 jaar geleden begonnen aan een schilderij van mijn paard. Nooit afgemaakt. Nu klaar gelegd morgen maar eens mee verderquote:Op zondag 31 december 2017 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk! Waar ben je mee bezig?![]()
In mijn studententijd een enorme crush gehad op een grietje die Jehova bleek te zijn. Toen kwam deze wel ff binnenquote:
Je kan er niets aan doen dat je 12 bentquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kan er niets aan doen dat je 12 bent![]()
![]()
Goed bezig en leuk!quote:Op zondag 31 december 2017 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
2 jaar geleden begonnen aan een schilderij van mijn paard. Nooit afgemaakt. Nu klaar gelegd morgen maar eens mee verder
Stuur je foto's als je zover bent?![]()
Misschienquote:Op zondag 31 december 2017 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig en leuk!
Stuur je foto's als je zover bent?![]()
![]()
Straks Rage Against the Machine gevolgd door Metallica, gevolgd door Win Sonneveld
De man die eigenhandig de carrière van Kylie Minogue uit het slop heeft getrokken.quote:
De man die de mooiste lieve liedjes maakt, maar ook een plaat waar in ieder nummer iig 1 iemand wordt vermoord enz enz enzA mind with a heart of it's own![]()
TS is nogal self-centered.quote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Op de rand van de afgrond na 14 jaar #16“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 17:00 schreef ElDinosaur het volgende:
R&P / Op de rand van de afgrond na 14 jaar #16![]()
![]()
Echt als dat mijn vriend was, dan verdween ik op een avond en kwam niet meer terug. Wilde ik ergens anoniem weer een nieuw bestaan opbouwen![]()
Ja, echt de beste reeks van 2017 denk ik.quote:Op zondag 31 december 2017 17:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En alle ramptoeristen natuurlijk. Veel views.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tijd om te gaan
Ik ben het
Die jongen die lijkt op die foto’s in dat blad
Met ze haar zo en zijn strakke broek
En zn fashion
Is dit oogschaduw
Wat denk je zelf
Misschien wel, misschien ook wel nietAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik de hele nacht knutselen en vriendje de hele nacht gamen.rond twaalf uur een wandeling maken om het vuurwerk te bekijken (dat vind ik doodeng. Kijk er echt tegen op)
Maar een perfect O&N zo![]()
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
(dat vind ik doodeng. Kijk er echt tegen op)A mind with a heart of it's own![]()
Ik zou dat ook niet durven.quote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik de hele nacht knutselen en vriendje de hele nacht gamen.rond twaalf uur een wandeling maken om het vuurwerk te bekijken (dat vind ik doodeng. Kijk er echt tegen op)
Maar een perfect O&N zo![]()
No fucking way.quote:Op zondag 31 december 2017 17:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met die twee keffers naar buiten om 0:00..![]()
Ja oke, maar waarom een wandeling maken? Gewoon voor de deur, praatje maken met de buren terwijl om je heen vuurwerk af gaat? Kun je iig naar binnen als je denkt dat je het niet meer trekt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fobieën zijn er om te overwinnenA mind with a heart of it's own![]()
Mooi liedje!quote:Op zondag 31 december 2017 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Wtf doet Kensington trouwens zo hoog in de top 2000![]()
Omdat ik het niet alleen vier, ik weet dat ik mijn vriend heel blij maak hiermeequote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom een wandeling maken? Gewoon voor de deur, praatje maken met de buren terwijl om je heen vuurwerk af gaat? Kun je iig naar binnen als je denkt dat je het niet meer trekt.![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Want kom op.
Opiate.![]()
Like me, like me, like me, like me
50.000 O+![]()
Zeg pik, hoe is het met jou?quote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
Van Kensington krijg ik jeuk in m'n klauwen.. Evenals van Chef'Special, Bløf en wat dies meer zij..![]()
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?quote:Op zondag 31 december 2017 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer zo één die je slakkenspoor volgt zeker.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Kensington.quote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
Van Kensington krijg ik jeuk in m'n klauwen.. Evenals van Chef'Special, Bløf en wat dies meer zij..![]()
![]()
Geen flauw idee, heb de navigatie uit en ben hier niet bekend.quote:Op zondag 31 december 2017 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit pad in wil slaan?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat zou betekenen dat er iets is om over te concurreren?quote:Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?![]()
![]()
Ik vind Kensington nog wel aardig. Kan die gozer alleen niet verstaanquote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
Van Kensington krijg ik jeuk in m'n klauwen.. Evenals van Chef'Special, Bløf en wat dies meer zij..
Maar nr 60 is wel erg overdreven. Nummer 1345 oke, maar 60?
quote:Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?Jezus :’) gaan we lekker?quote:Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er iets is om over te concurreren?![]()
Wat gemeen van hem inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ana net nog gesproken, is niet zwanger.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.![]()
Ze wil het niet vertellen omdat het nog heel pril is.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ana net nog gesproken, is niet zwanger.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Prima, en met u?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
O is dat het..quote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze wil het niet vertellen omdat het nog heel pril is.![]()
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me afquote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
En.... Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn![]()
Hoop dat het je meevalt iig
Daar zou ik ook flink ziek van zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik hoop t nietquote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziek?
Hopelijk trekt het snel bij. Heb net m'n maaginhoud in de pot gedeponeerd.
Daar gaat m'n feestje. Heb m'n jurk maar verwisseld voor m'n huispak en een dekentje.
Komt goed en ik heb wel zin om tree genieten van al dat moois. Ik druk gewoon achter vriendje wegquote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me af![]()
Hoop dat het je meevalt iig![]()
Zou voor mijn plezier ook niet rondlopen terwijl andere mensen vuurwerk afsteken. Niet omdat ik een fobie heb maar omdat genoeg mensen totaal debiel zijn met hun vuurwerk.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oh arme meidquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop t niet. Heb net m'n maaginhoud in de pot gedeponeerd.
Daar gaat m'n feestje. Heb m'n jurk maar verwisseld voor m'n huispak en een dekentje.
Heel erg veel sterkte![]()
![]()
De vreugde straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat is wel goed matigquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
50.000 O+![]()
Ai, das rukquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beterschap
Hopelijk gewoon eem gevalletje iets verkeerd gegeten en niet ziek ziekquote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh arme meid
Heel erg veel sterkte.
quote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jurk stond me zo mooiquote:.
Oh well... Gelukkig zijn de hondjes niet bij me weg te slaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is geen fobie als de angst niet irrationeel is.quote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Zou voor mijn plezier ook niet rondlopen terwijl andere mensen vuurwerk afsteken. Niet omdat ik een fobie heb maar omdat genoeg mensen totaal debiel zijn met hun vuurwerk.🐙![]()
Ook in jurk kun je op je knieen voor de pot zittenquote:Op zondag 31 december 2017 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jurk stond me zo mooi.
Oh well... Gelukkig zijn de hondjes niet bij me weg te slaan.
A mind with a heart of it's own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |