Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
(dat vind ik doodeng. Kijk er echt tegen op)
Ik zou dat ook niet durven.quote:Op zondag 31 december 2017 17:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik de hele nacht knutselen en vriendje de hele nacht gamen.rond twaalf uur een wandeling maken om het vuurwerk te bekijken (dat vind ik doodeng. Kijk er echt tegen op)
Maar een perfect O&N zo
No fucking way.quote:Op zondag 31 december 2017 17:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met die twee keffers naar buiten om 0:00..
Ja oke, maar waarom een wandeling maken? Gewoon voor de deur, praatje maken met de buren terwijl om je heen vuurwerk af gaat? Kun je iig naar binnen als je denkt dat je het niet meer trekt.quote:Op zondag 31 december 2017 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fobieën zijn er om te overwinnen
Mooi liedje!quote:Op zondag 31 december 2017 17:39 schreef DrMarten het volgende:
Wtf doet Kensington trouwens zo hoog in de top 2000
Omdat ik het niet alleen vier, ik weet dat ik mijn vriend heel blij maak hiermeequote:Op zondag 31 december 2017 17:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom een wandeling maken? Gewoon voor de deur, praatje maken met de buren terwijl om je heen vuurwerk af gaat? Kun je iig naar binnen als je denkt dat je het niet meer trekt.
quote:Op zondag 31 december 2017 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer dat Tool er niet in staat. Nergens.
Want kom op.
Opiate.![]()
Choices always were a problem for you.
What you need is someone strong to guide you.
Deaf and blind and dumb and born to follow,
What you need is someone strong to guide you..
Like me, like me, like me, like me
Zeg pik, hoe is het met jou?quote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
Van Kensington krijg ik jeuk in m'n klauwen.. Evenals van Chef'Special, Bløf en wat dies meer zij..
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?quote:Op zondag 31 december 2017 16:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer zo één die je slakkenspoor volgt zeker.
Kensington.quote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
Van Kensington krijg ik jeuk in m'n klauwen.. Evenals van Chef'Special, Bløf en wat dies meer zij..
Geen flauw idee, heb de navigatie uit en ben hier niet bekend.quote:Op zondag 31 december 2017 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dit pad in wil slaan?
Dat zou betekenen dat er iets is om over te concurreren?quote:Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?
Ik vind Kensington nog wel aardig. Kan die gozer alleen niet verstaanquote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef Befbekje het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan toch wel tegen een beetje concurrentie?
Jezus :’) gaan we lekker?quote:Op zondag 31 december 2017 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er iets is om over te concurreren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |