Bwahahaha, ja dat is mquote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
DU
DU HAST
DU HAST MICH
DU
DU HAST
DU HAST MICH
DU HAST MICH GEFRAGT
DU HAST MICH GEFRAGT
UND ICH HAB NICHTS GESAGT
Le Transperceneige.quote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef isax het volgende:
Kom alvast even deze posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja maar snel even heen, blijf er anders maar tegenaan hikkenquote:Op zondag 31 december 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blij dat ik alles al binnen heb idd. Succes.
Oh, sorryquote:Op zondag 31 december 2017 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel Du van Peter Maffay.
Du bist alles, was ich habe auf dem Welt.
Toffe film was datquote:Op zondag 31 december 2017 15:18 schreef isax het volgende:
Kom alvast even deze posten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op zondag 31 december 2017 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorryDat is ook wel een betere keus eigenlijk, lol
Mela, don't blame us for loving fireworks and explosions! Ostijamadonna!quote:Op zondag 31 december 2017 15:23 schreef Fascination het volgende:
De man die er met een valse bommelding voor zorgde dat een internationale trein bij Oldenzaal werd stopgezet, is een 45-jarige toerist uit Malta.
Typisch is dat, hѐ.
Gebeurt er hier ook weer eens wat, he.quote:Op zondag 31 december 2017 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mela, don't blame us for loving fireworks and explosions! Ostijamadonna!
Spiral out! Keep... going!quote:Op zondag 31 december 2017 15:26 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer dat Tool er niet in staat. Nergens.
Want kom op.
Opiate.![]()
Choices always were a problem for you.
What you need is someone strong to guide you.
Deaf and blind and dumb and born to follow,
What you need is someone strong to guide you..
Like me, like me, like me, like me
I'm reaching up and reaching out.quote:
Van hetzelfde.quote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lieverds en retard munchkins. Ben er weg van, dingen doen. Weest voorzichtig met vuurwerk.![]()
Fijne jaarwisseling, Barbiequote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, lieverds en retard munchkins. Ben er weg van, dingen doen. Weest voorzichtig met vuurwerk.![]()
Jij ook poppedopquote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet ineens denken aan een beetje Lovecraftiaanse horrormanga waarbij een dorpje steeds meer geobsedeerd raakt door spiralen en mensen langzaam krankzinnig worden.quote:Op zondag 31 december 2017 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I'm reaching up and reaching out.
I'm reaching for the random or whatever will bewilder me.
Whatever will bewilder me.
And following our will and wind
We may just go where no one's been.
We'll ride the spiral to the end
And may just go where no one's been.
I'd watch that shitquote:Op zondag 31 december 2017 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan een beetje Lovecraftiaanse horrormanga waarbij een dorpje steeds meer geobsedeerd raakt door spiralen en mensen langzaam krankzinnig worden.
Monkey needs a hugquote:Op zondag 31 december 2017 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Damn, die dark mirror aflevering waarbij die gast zijn vrouw in z’n hoofd heeft zitten.
Nee. Bah. Feestjes.quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Hallooooo, Hebben jullie ook zo'n zin in vandaag?
quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Een van de meest fucked up afleveringen.quote:Op zondag 31 december 2017 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Monkey needs a hug
Fucking hell
Oh dat ziet er normaal uit.quote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de manga verfilmd.
Uzumaki (2000) - IMDb
Natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2017 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze de manga verfilmd.
Uzumaki (2000) - IMDb
Jaaaaa. Dadelijk naar mijn fout en nieuw feestquote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef Flamingoo het volgende:
Ach, is maar een virtuele representatie van een bewustzijn, is anders.quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een van de meest fucked up afleveringen.
Fout en nieuw, klink leuk!quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaaaaa. Dadelijk naar mijn fout en nieuw feest
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef Flamingoo het volgende:
[..]
ja joh, leuk! Eten en drinken altijd goed toch
Dan trek je een regenpak aan ofzo, teringquote:Op zondag 31 december 2017 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Hopen dat het rond half 8 - 8 uur droog is. Dan op de fiets richting oud en nieuw locatie. Anders auto en dus geen bier
Jas met muts is eigenlijk al voldoende.quote:Op zondag 31 december 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan trek je een regenpak aan ofzo, tering
Precies. Misschien een droge spijkerbroek als het echt giet.quote:Op zondag 31 december 2017 15:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jas met muts is eigenlijk al voldoende.
Als het een klein eindje was oke, dit is te ver fietsen in stromende regenquote:Op zondag 31 december 2017 15:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan trek je een regenpak aan ofzo, tering
Iets met prioriteiten. SNap je wel.quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het een klein eindje was oke, dit is te ver fietsen in stromende regen![]()
ja ik ben verwend
Als je vrijwillig met O&N naar een gelegenheid gaat met heel veel mensen en dan de voorkeur geeft aan droog overkomen ipv alcohol drinken dan stel je wel prioriteiten, maar niet de goede.quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
Iets met prioriteiten. SNap je wel.
quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef Flamingoo het volgende:
Van een beetje regen smelten we ook niet toch?
Wel bier en in auto slapen!quote:Op zondag 31 december 2017 15:52 schreef DrMarten het volgende:
Hopen dat het rond half 8 - 8 uur droog is. Dan op de fiets richting oud en nieuw locatie. Anders auto en dus geen bier
Er zijn niet heel veel mensen, dat scheeltquote:Op zondag 31 december 2017 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je vrijwillig met O&N naar een gelegenheid gaat met heel veel mensen en dan de voorkeur geeft aan droog overkomen ipv alcohol drinken dan stel je wel prioriteiten, maar niet de goede.
Je gaat naar Lot en neukend het nieuwe jaar in?quote:Op zondag 31 december 2017 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Er zijn niet heel veel mensen, dat scheelt
Schi Schna Snappiequote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten. SNap je wel.
Niet eensquote:Op zondag 31 december 2017 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat naar Lot en neukend het nieuwe jaar in?
quote:Op zondag 31 december 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je nu met dat liedje in je hoofd in de tjoek tjoek trein?
quote:
Slecht nieuws voor je.quote:Scientists Repeat Call For Ban On Glitter, Say It’s A Global Hazard
Glitter, along with microbeads, are considered to fall under the category of microplastics, which are defined as plastics which are less than five millimeters in length. Microbeads are often found in facial scrubs, toothpaste, soaps, cosmetics and more.
These microbeads pass through water filtration systems after usage but don't disintegrate, and often end up being consumed by marine life, causing concern among scientists keeping a close eye on how pollution effects fish.
A 2016 scientific study that influenced the case for banning microbeads in cosmetics in the UK, entitled "Environmentally relevant concentrations of microplastic particles influence larval fish ecology" reported that microplastics were contributing to the decline in fish populations in the ocean.
In 2015, California became the first U.S. state to drastically restrict all use of the non-biodegradable microbeads in products. Seven other states have followed suit.
Now scientists are urging the U.S. and other countries to consider banning the use of glitter in hygiene and beauty products as well.
"I think all glitter should be banned, because it's microplastic," Dr. Trisia Farrelly of New Zealand's Massey University.
https://www.cnet.com/news(...)obeads-microplastic/
Nee bijna.quote:Op zondag 31 december 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zit je nu met dat liedje in je hoofd in de tjoek tjoek trein?
Verdacht idd. Vast een kloon.quote:Op zondag 31 december 2017 16:16 schreef Faxie het volgende:
Ze zei wat terug, ze zei wat terug [ afbeelding ]
Barb is al weg hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Genoeg andere leuke mensen hier hoor
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.quote:
True true.quote:
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschattenquote:Op zondag 31 december 2017 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?quote:
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?
Met je mensenkennis is niks mis, hoor ik al.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschatten
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?
Soppig biscuitje als die er op squirten.quote:Op zondag 31 december 2017 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.
Beetje als een beschuitje in de soep.quote:Op zondag 31 december 2017 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soppig biscuitje als die er op squirten.
Vissoep dan.quote:Op zondag 31 december 2017 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje als een beschuitje in de soep.
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou er bijna een vrouwelijke kloon voor aanmaken.
Weet je zeker dat je dit pad in wil slaan?quote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheidquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.
Voral met zo'n post..Aanwinst. zeg ik je.quote:Op zondag 31 december 2017 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |