Brb, even een sinasappelkistje halen.quote:
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.
Ik ben zo kalm als een kabbelend beekje in een feng shui tuinquote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?
Oh, ik mag niet posten hier? Kutjequote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan ook in het buitenland gaan wonen en denken dat mensen zitten te wachten op je mening.
Precies, start maar je maltese fok.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Als je zo doorgaat gaat Miss haar zin krijgenquote:Op zondag 31 december 2017 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, start maar je maltese fok.
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volkquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?
Feest van herkenning zeker.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk
Fokolisten.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik begeef me ook graag tussen op het kinderdagverblijf waar iedereen met een chromosoompje teveel zijn kinderen dumpt. Beetje niveauquote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shaffy en Listquote:Op zondag 31 december 2017 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ah dat is het leuke aan de top 2000, van die liedjes die je een beetje vergeten bent komen weer voorbij.
Pastorale.
Yesquote:
Is het nummer van m'n oudersquote:Op zondag 31 december 2017 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Vind dat zo'n mooi nummer. Fijn m weer eens te horen.
Goede keuzequote:
Du?quote:Op zondag 31 december 2017 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede keuze.
Die van mijn ouders is Du.
Nu Suspicious mind.
Nee, ik bedoel Du van Peter Maffayquote:
Blij dat ik alles al binnen heb idd. Succes.quote:Op zondag 31 december 2017 15:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pfff krijg zo spijt dat ik zo nog even naar de winkel moet, is er dan natuurlijk stervens druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |