SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.![]()
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Leonard Cohen
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenJa nus hons pris ne dira sa raison
Give me a Leonard Cohen afterworldquote:
So I can sigh eternally.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yep. Alhoewel ze zelf zegt dat het niet zo erg was in een dorpje met net 5000 inwoners. Niet zoals in de steden. Maar die verhalen joh. Men hoorde geruchten dat de muur in Berlijn werd neergehaald, maar niemand kon het met zekerheid zeggen. Toen kon iemand het bevestigen want die kon westerse TV ontvangen, iets waarvoor je de bak in kon draaien. Begon men te denken of ze dat zelf ook konden doen, maar er liepen nog overal grenswachten rond. Toen zei 1 van die grenswachten dat de mijnen tussen de hekken alleen anti personeelsmijn waren. "Wij zeggen waar ze liggen, en jullie kunnen met tractoren de hekwerken neerhalen. Zorg wel voor de zekerheid dat je een paar tractoren express over een mijn laat lopen in het geval Stasi komt". En iedereen was dronkenquote:Op zondag 31 december 2017 13:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.
Niet grappig.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen![]()
Het lijkt me wel heel mooi om zo opeens ergens in het middelpunt van geschiedenis te staan, eerlijk gezegd
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavondquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Goedemorgen! Laatste dagje van t jaar heerlijk brak
Amsterdam light festival amper gezien.. te druk met borrels![]()
![]()
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenquote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavond![]()
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?quote:Op zondag 31 december 2017 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenAut viam inveniam, aut faciam
quote:Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yakuza, Nioh, Uncharted...quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef steelhead het volgende:
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raaktquote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?![]()
Master of Puppets weer even op standje burenruzie. En dan echt maar eens douchen en aankleden
A mind with a heart of it's own![]()
Ooit eens aan beginnen. Speel nu vooral Nioh en Yakuza. Yakuza is awesomequote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uncharted 4
Uncharted The Lost Legacy
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Blegh, kan ik me voorstellenquote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raaktRespect voor hem in ieder geval, nobel beroep
![]()
Zwangerquote:
Je was okay
"Omae wa mou shindeiru."
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Omdat je slechte humor hebt.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?quote:Op zondag 31 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?Als je hier ambulance personeel gaat bedreigen staan ze een week lang voor je huis met fakkels, schreeuwend om je hoofd.
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.Aut viam inveniam, aut faciam
Tja er is weinig respect voor, maar gelukkig zijn de meeste mensen wel blij als ze komen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?![]()
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Niks. Maar mediterraans temperament gecombineerd met sociale verontwaardiging doet rare dingen met mensen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
For great justice!![]()
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik kan lachen om een duidelijk absurde situatie?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Een beetje de andere kant van het hoefijzer, daar vind je de Nederlanders die allerlei intoleranti racistische shit baggeren over social media, maar niet de ballen hebben om echt de straat op te gaan.
Sociaal incapabelen all of them.Aut viam inveniam, aut faciam
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.🐙![]()
Dan krijg je een kopschop!quote:Op zondag 31 december 2017 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?
For great justice!![]()
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:37 schreef Barbusse het volgende:
Een beetje de andere kant van het hoefijzer, daar vind je de Nederlanders die allerlei intolerantie racistische shit baggeren over social media, maar niet de ballen hebben om echt de straat op te gaan.
Sociaal incapabelen all of them.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
OKquote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Social Justice Warriors to the rescue.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.
Haatlimboquote:Op zondag 31 december 2017 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Social Justice Warriors to the rescue.
50.000 O+![]()
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.Aut viam inveniam, aut faciam
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.quote:
Hier heb ik een fuck. ...nee, wacht. Ik dacht dat ik er eentje had. Sorry.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.Aut viam inveniam, aut faciam
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.quote:Op zondag 31 december 2017 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?Als je hier ambulance personeel gaat bedreigen staan ze een week lang voor je huis met fakkels, schreeuwend om je hoofd.
![]()
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.
Maar er is alleen wel grote shit, maar het is makkelijker om de negers de schuld te geven
50.000 O+![]()
Je haat niet op mij.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.
Racist.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Slechts eentje tot nu toe he? Meestal zijn het criminelen. Maar ze houden wel van vuurwerk hier jaquote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Niet alleen journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.![]()
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.
Maar er is alleen wel grote shit, maar het is makkelijker om de negers de schuld te gevenAut viam inveniam, aut faciam
Sommige FOK!-kers ook ja.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Going to hell in a handbasket.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...quote:Op zondag 31 december 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?
[ afbeelding ]Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Oh mijn god, dat lijkt me echt een marteling!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een redelijke en overwogen reactie.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.🐙![]()
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...Aut viam inveniam, aut faciam
Vertel het ze!quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Brb, even een sinasappelkistje halen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik ben zo kalm als een kabbelend beekje in een feng shui tuinquote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eeej, Trotski doe je even kalm aan voordat er een adertje op je voorhoofd barst?
Oh, ik mag niet posten hier? Kutjequote:Op zondag 31 december 2017 14:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je kan ook in het buitenland gaan wonen en denken dat mensen zitten te wachten op je mening.En als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Precies, start maar je maltese fok.quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
![]()
![]()
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?quote:Op zondag 31 december 2017 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik mag niet posten hier? KutjeEn als ik in NL ben, dan wel? Zo verwarrend allemaal
Als je zo doorgaat gaat Miss haar zin krijgenquote:Op zondag 31 december 2017 15:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Precies, start maar je maltese fok.
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volkquote:Op zondag 31 december 2017 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, zo werkt dat hier. Je bent echt al lang weg he?
#fakenewsAut viam inveniam, aut faciam
Feest van herkenning zeker.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk![]()
Fokolisten.quote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Snap ik wel, ik begeef me ook graag tussen op het kinderdagverblijf waar iedereen met een chromosoompje teveel zijn kinderen dumpt. Beetje niveauquote:Op zondag 31 december 2017 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar jullie Fok!losermaagden zijn mijn volk
Ah dat is het leuke aan de top 2000, van die liedjes die je een beetje vergeten bent komen weer voorbij.
Pastorale.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Shaffy en Listquote:Op zondag 31 december 2017 15:08 schreef Samzz het volgende:
Ah dat is het leuke aan de top 2000, van die liedjes die je een beetje vergeten bent komen weer voorbij.
Pastorale.
Yesquote:.
Vind dat zo'n mooi nummer. Fijn m weer eens te horen.
Is het nummer van m'n oudersquote:Op zondag 31 december 2017 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes.
Vind dat zo'n mooi nummer. Fijn m weer eens te horen.
Niet dat ze beiden kunnen zingen
Goede keuzequote:.
Die van mijn ouders is Du.
Nu Suspicious mind.
Du?quote:Op zondag 31 december 2017 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede keuze.
Die van mijn ouders is Du.
Nu Suspicious mind.
![]()
ICH BIN WIE DUUUUUUUUU![]()
Studio Brussel laatste paar nummers van de Tijdloze
Depeche Mode, Foo Fighters, Billy Joel, Editors, Queens of the stone age, Sinead O Connor, Jimi Hendrix
Minder zut dan op de top 2000, altijd wel lekker.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nee, ik bedoel Du van Peter Maffayquote:.
Du bist alles, was ich habe auf dem Welt.
Blij dat ik alles al binnen heb idd. Succes.quote:Op zondag 31 december 2017 15:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pfff krijg zo spijt dat ik zo nog even naar de winkel moet, is er dan natuurlijk stervens druk“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |