Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:37 schreef Barbusse het volgende:
Een beetje de andere kant van het hoefijzer, daar vind je de Nederlanders die allerlei intolerantie racistische shit baggeren over social media, maar niet de ballen hebben om echt de straat op te gaan.
Sociaal incapabelen all of them.
OKquote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.
Social Justice Warriors to the rescue.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.
Haatlimboquote:Op zondag 31 december 2017 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Social Justice Warriors to the rescue.
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.quote:Op zondag 31 december 2017 14:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, tegen Zwarte Piet werd gedemonstreerd, maar dat werd ze niet in dank afgenomen.
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.quote:
Hier heb ik een fuck. ...nee, wacht. Ik dacht dat ik er eentje had. Sorry.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.quote:Op zondag 31 december 2017 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?Als je hier ambulance personeel gaat bedreigen staan ze een week lang voor je huis met fakkels, schreeuwend om je hoofd.
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.quote:Op zondag 31 december 2017 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wat sociale verontwaardiging is in Nederland. Zwarte Piet, zwaar gepolitiseerd. Je weet dat een land het goed heeft als men dergelijk gerommel in de marge zwaar opneemt.
Je haat niet op mij.quote:Op zondag 31 december 2017 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon op alles haten, dan ben je ook geen racist.
Slechts eentje tot nu toe he? Meestal zijn het criminelen. Maar ze houden wel van vuurwerk hier jaquote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tja, daar blazen ze weer journalisten op.
Niet alleen journalisten.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook eens moeten doen met sommige journalisten.
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mwah, also de grootste shit er niet meer is mag je je best bezig houden met de minder grote shit.
Maar er is alleen wel grote shit, maar het is makkelijker om de negers de schuld te geven
Sommige FOK!-kers ook ja.quote:
Going to hell in a handbasket.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste deel van je tweede zin. Dat zegt alles wat gezegd kan worden. Helaas.
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...quote:Op zondag 31 december 2017 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een van die criminelen bijna opgeblazen zien worden he? Is geen pretje. Liep langs de marina toen die bom afging. Wil jij dit in Nederland?
[ afbeelding ]
Oh mijn god, dat lijkt me echt een marteling!quote:
Een redelijke en overwogen reactie.quote:Op zondag 31 december 2017 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.quote:Op zondag 31 december 2017 14:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, het was sarcastisch. Maar als het aan sommige mensen hier ligt...
Vertel het ze!quote:Op zondag 31 december 2017 14:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die sommige mensen moeten gewoon hun bek houden en belasting betalen als hardwerkende Nederlandertm. Dat is immers hun door zichzelf toegewezen Godgegeven taak. Shut the fuck up and pay up. Dat willen ze zijn, ondanks het geklaag. Geen recht van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |