Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raaktquote:Op zondag 31 december 2017 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?
Ooit eens aan beginnen. Speel nu vooral Nioh en Yakuza. Yakuza is awesomequote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uncharted 4
Uncharted The Lost Legacy
Blegh, kan ik me voorstellenquote:Op zondag 31 december 2017 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja brandweerman, hoop voor ze dat ze ook niet van die dingen krijgen als verleden jaar met kerst, toen konden ze 3 jongens overleden uit een wrak plukken. Dit zijn altijd van die momenten dat het toch wat meer raakt
Zwangerquote:
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
Omdat je slechte humor hebt.quote:
Hey, ik ben al een tijdje weg uit NL he?quote:Op zondag 31 december 2017 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goh, opa. Nog meer wijze inzichten?
Tja er is weinig respect voor, maar gelukkig zijn de meeste mensen wel blij als ze komen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Wat eigenlijk nog verontrustender is, is dat hulpverleners als brandweer en ambulance tegenwoordig politiebescherming nodig hebben?
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.
Niks. Maar mediterraans temperament gecombineerd met sociale verontwaardiging doet rare dingen met mensen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heeft die kat nou weer gedaan dan?
quote:Op zondag 31 december 2017 14:34 schreef Barbusse het volgende:
En als je pech hebt nagelen ze je kat aan je voordeur.
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:30 schreef Barbusse het volgende:
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik kan lachen om een duidelijk absurde situatie?
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar vragen ze zelf om. Moet je maar geen hulp verlenen.
Ietwat onwijs omdat als een absolute bewering te presenteren maar oke.quote:Op zondag 31 december 2017 14:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, een absurde situatie die niet humoristisch is.
Dan krijg je een kopschop!quote:Op zondag 31 december 2017 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat nou als ik je bier wilt komen brengen omdat je zonder zit? WAT DAN, Q?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |