SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.![]()
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenquote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Leonard Cohen
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze is iets ouder dan ik en groeide op in een dorpje vlak bij het IJzeren Gordijn. Aan de verkeerde kant ervan. Die heeft wel wat rare verhalen te vertellenJa nus hons pris ne dira sa raison
Give me a Leonard Cohen afterworldquote:
So I can sigh eternally.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yep. Alhoewel ze zelf zegt dat het niet zo erg was in een dorpje met net 5000 inwoners. Niet zoals in de steden. Maar die verhalen joh. Men hoorde geruchten dat de muur in Berlijn werd neergehaald, maar niemand kon het met zekerheid zeggen. Toen kon iemand het bevestigen want die kon westerse TV ontvangen, iets waarvoor je de bak in kon draaien. Begon men te denken of ze dat zelf ook konden doen, maar er liepen nog overal grenswachten rond. Toen zei 1 van die grenswachten dat de mijnen tussen de hekken alleen anti personeelsmijn waren. "Wij zeggen waar ze liggen, en jullie kunnen met tractoren de hekwerken neerhalen. Zorg wel voor de zekerheid dat je een paar tractoren express over een mijn laat lopen in het geval Stasi komt". En iedereen was dronkenquote:Op zondag 31 december 2017 13:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Lijkt me ook erg raar opgroeien onder een commy regime.
Niet grappig.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen![]()
Het lijkt me wel heel mooi om zo opeens ergens in het middelpunt van geschiedenis te staan, eerlijk gezegd
Hier schijnt de zonquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenen
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavondquote:Op zondag 31 december 2017 14:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dolblij is dat het regent, maar laat het maar minstens tot morgen 8 uur in de ochtend regenenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Goedemorgen! Laatste dagje van t jaar heerlijk brak
Amsterdam light festival amper gezien.. te druk met borrels![]()
![]()
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenquote:Op zondag 31 december 2017 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom. Is toch helemaal niet leuk vanavond![]()
Wat voor werk doet je vriend dan? Brandweer of zo?quote:Op zondag 31 december 2017 14:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn vriend moet vanavond werken en ze rijden al samen met ME en politie, als het regent kunnen mensen zich beter gedragenAut viam inveniam, aut faciam
quote:Ja nus hons pris ne dira sa raison
Yakuza, Nioh, Uncharted...quote:Op zondag 31 december 2017 13:53 schreef steelhead het volgende:
PS4 zou ik willen voor de nieuwe God of war.
Maar om het alleen daar voor aan te schaffen...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |