Verdacht idd. Vast een kloon.quote:Op zondag 31 december 2017 16:16 schreef Faxie het volgende:
Ze zei wat terug, ze zei wat terug [ afbeelding ]
Barb is al weg hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Genoeg andere leuke mensen hier hoor
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.quote:
True true.quote:
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschattenquote:Op zondag 31 december 2017 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat zou hij minder opzichtig aanpakken.
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?quote:
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen zin om mee te doen met de circlejerk?
Met je mensenkennis is niks mis, hoor ik al.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
we hebben het wel over Faxie he, je moet 'm niet overschatten
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 31 december 2017 16:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Degene die het laatst komt moet het biscuitje opeten?
Soppig biscuitje als die er op squirten.quote:Op zondag 31 december 2017 16:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik gok dat het ee van de vrouwen is, dus maak je maar geen zorgen.
Beetje als een beschuitje in de soep.quote:Op zondag 31 december 2017 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Soppig biscuitje als die er op squirten.
Vissoep dan.quote:Op zondag 31 december 2017 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje als een beschuitje in de soep.
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.quote:Op zondag 31 december 2017 16:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou er bijna een vrouwelijke kloon voor aanmaken.
Weet je zeker dat je dit pad in wil slaan?quote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheidquote:Op zondag 31 december 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen, je post nu ook al als een wijf dus.
Voral met zo'n post..Aanwinst. zeg ik je.quote:Op zondag 31 december 2017 16:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Heeey wat leuk dat jij ons komt verblijden met jouw aanwezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |