Wat gemeen van hem inderdaad.quote:
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.quote:
Ana net nog gesproken, is niet zwanger.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.
Ze wil het niet vertellen omdat het nog heel pril is.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ana net nog gesproken, is niet zwanger.
Prima, en met u?quote:
O is dat het..quote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze wil het niet vertellen omdat het nog heel pril is.
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me afquote:Op zondag 31 december 2017 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
En.... Jullie hoeven het er niet mee eens te zijn
Daar zou ik ook flink ziek van zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hebben een mod in KLB die dat ook heeft en die is zwanger.
Ik hoop t nietquote:Op zondag 31 december 2017 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziek?
Hopelijk trekt het snel bij
Komt goed en ik heb wel zin om tree genieten van al dat moois. Ik druk gewoon achter vriendje wegquote:Op zondag 31 december 2017 17:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit verder, vroeg het me af![]()
Hoop dat het je meevalt iig
Oh arme meidquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop t niet. Heb net m'n maaginhoud in de pot gedeponeerd.
Daar gaat m'n feestje. Heb m'n jurk maar verwisseld voor m'n huispak en een dekentje.
De vreugde straalt er vanaf.quote:
Dat is wel goed matigquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat m'n feestje. Heb m'n jurk maar verwisseld voor m'n huispak en een dekentje.
Ai, das rukquote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon eem gevalletje iets verkeerd gegeten en niet ziek ziekquote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh arme meid
Heel erg veel sterkte
quote:Op zondag 31 december 2017 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jurk stond me zo mooiquote:
Het is geen fobie als de angst niet irrationeel is.quote:Op zondag 31 december 2017 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Zou voor mijn plezier ook niet rondlopen terwijl andere mensen vuurwerk afsteken. Niet omdat ik een fobie heb maar omdat genoeg mensen totaal debiel zijn met hun vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |