SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Zelfde truukje in iedere filmrol. Altijd hetzelfde soort typetje spelen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ah jij hebt Dark Shadows nog niet gezienquote:Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Misschien komt mijn afkeer voor de driehoeksverhouding Burton-Bonham Carter-Depp door Alice in Wonderland en Sweeney Todd want die twee films vond ik zo traumatisch beroerd![]()
![]()
Mooie Pistorius-TT, Miss. Chapeau.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.quote:
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant
Tap tap tap![]()
Geen behoefte aanquote:Op zondag 31 december 2017 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah jij hebt Dark Shadows nog niet gezien
Tap tap tap![]()
Dan moet ik toch eerder aan zijn wijlen-vriendin met puntige knieën denken.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
o chocolat gister de dvd terug gevonden, als dat geen soppen word.quote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant![]()
Ook weer zo'n film waarvan ik niet snap dat er een remake van moet worden gemaakt. Boek is al eens briljant verfilmd, blijf er dan verder met je poten vanafquote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef CherryLips het volgende:
O en Charlie and the Chocolate Factory
A mind with a heart of it's own![]()
Sorry. Mooie man, er heeft hier in het dorp een hele tijd een reclameposter van hem gehangen en het is een wonder dat ik niet m'n auto in de berm heb gereden als ik langskwam. Maar ik ga er niet meer voor naar de bios, integendeel zelfs.Tap tap tap![]()
Ik heb die film alleen voor hem uitgezetenquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o chocolat gister de dvd terug gevonden, als dat geen soppen word.
Tap tap tap![]()
Oh. Dat idee heb ik helemaal nietquote:Op zondag 31 december 2017 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfde truukje in iedere filmrol. Altijd hetzelfde soort typetje spelen..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
whaha ja dat is ook de reden dat ik hem op dvd heb,quote:Op zondag 31 december 2017 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die film alleen voor hem uitgezeten![]()
In Edward Scissorhands en Fear and Loathing past het briljant. Maar nu lijkt hij het alleen maar te doen omdat hij niet meer normaal kan acteren of zo? In Public Enemies speelde hij een 'normale' rol, en het was direct een enorm doodse vertolking.quote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritantAut viam inveniam, aut faciam
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..![]()
Ik weet haar naam nietquote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerder aan zijn wijlen-vriendin met puntige knieën denken.
Aut viam inveniam, aut faciam
Hij staat gelukkig niet meer op Netflix. Tochquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu wil ik je dwingen die hel ook te doorstaan.
Tap tap tap![]()
Oh daar heb ik helemaal geen last vanquote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant. Vind m geweldig in Pirates 1 t/m 3
![]()
En Edward Scissorhands. Ik vind m ook tof in Sweeney Todd.
Ja. Ik heb mijn plisse in de dag.quote:Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Met een frame wat aan de lijsten bevestigd wordt, of aan de muur.quote:Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..![]()
Ieder zijn ding. I love him. En Helenaquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape..
Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Fantastic Beasts.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.quote:Op zondag 31 december 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Edward Scissorhands en Fear and Loathing past het briljant. Maar nu lijkt hij het alleen maar te doen omdat hij niet meer normaal kan acteren of zo? In Public Enemies speelde hij een 'normale' rol, en het was direct een enorm doodse vertolking.
Met Cumberbitch.Tap tap tap![]()
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.quote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook weer zo'n film waarvan ik niet snap dat er een remake van moet worden gemaakt. Boek is al eens briljant verfilmd, blijf er dan verder met je poten vanaf
Al helemaal als het Britse films / series zijn.
Uitzondering is The Office Us.🐙![]()
Ja Gilbertquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.
Leo
Tap tap tap![]()
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een frame wat aan de lijsten bevestigd wordt, of aan de muur.![]()
[quote]Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.A mind with a heart of it's own![]()
Black Mass. Die film had precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 31 december 2017 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.
Met Cumberbitch.Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.dat was niet iets om hier te posten
![]()
![]()
Dan doe je ze op de dag bevestigen. Er moet bij t plisse gordijn een ophangsysteem voor in- en op de dag zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sleepy hollow vond en vind ik dan wel weer leuk. Het is echt ergens bij Alice in wonderland misgegaan met de liefde.Tap tap tap![]()
Quelle hordeur.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.🐙![]()
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijnquote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.
Uitzondering is The Office Us.
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitzondering is The Office Us.
The Office US vond ik beter dan de UK versie![]()
![]()
Daar vond ik m ook supertofquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Sleepy hollow vond en vind ik dan wel weer leuk. Het is echt ergens bij Alice in wonderland misgegaan met de liefde..
Had Steven Soderbergh het beter begrepen met Ocean's 11. Want het origineel uit 1966 was nu niet echt goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitzondering is The Office Us.Aut viam inveniam, aut faciam
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
Dat is wel krassen jaquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
50.000 O+![]()
Omg neequote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn.
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardigquote:
Dat is het als ze ook nog eens alleen de korte versie laten zienquote:Op zondag 31 december 2017 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardig
50.000 O+![]()
Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.quote:Op zondag 31 december 2017 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Steven Soderbergh het beter begrepen met Ocean's 11. Want het origineel uit 1966 was nu niet echt goed.
En compleet onnodige remakes zoals Oldboy.
🐙![]()
Food Network was gister bij mij ineens Russisch ofzoEr werd een andere taal over het Engels heen gepraat en de ondertiteling was wel gewoon Nederlands.
![]()
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordtquote:
Ik vind de Amerikaanse verfilming van Millennium ook zo onnodig.quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.
En compleet onnodige remakes zoals Oldboy.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vond het hoorspel beterquote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordt
50.000 O+![]()
World War Z..quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordt![]()
![]()
Classics moeten ze met rust laten. Wil je een remake maken, kies dan uit de enorme catalogus van slechte films die wel veel potentie hadden. Men maakte zelfs een remake van Ben Hur. I mean, WHO IN HIS RIGHT MIND THOUGHT THAT WAS A GOOD IDEA?quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.
En compleet onnodige remakes zoals Oldboy.
Of de nieuwe versie van Hitchhiker's Guide... Nooooooooooooo!!!!!!Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ja. De Zweede versie is hartstikke goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Amerikaanse verfilming van Millennium ook zo onnodig.
En dan ook stoppen na deel 1. Amerika.
🐙![]()
Echt hequote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. De Zweede versie is hartstikke goed.
En dan ook stoppen na deel 1. Amerika..
Zo zonde dat ze daar geen TV serie van hebben gemaakt met de opzet van het boek intactquote:![]()
Maar nog steeds tof om de scene's in Jeruzalem te zien, want opgenomen in Valletta
Nou ja, er zijn natuurlijk vele remakes waarvan de meeste mensen niet eens weten dat het een remake is. The Thing, Body Snatchers, etc. Van die oude scifi.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey.quote:Op zondag 31 december 2017 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Classics moeten ze met rust laten. Wil je een remake maken, kies dan uit de enorme catalogus van slechte films die wel veel potentie hadden. Men maakte zelfs een remake van Ben Hur. I mean, WHO IN HIS RIGHT MIND THOUGHT THAT WAS A GOOD IDEA?
🐙![]()
Dus tegenwoordig heb je dan de remake van de remake...
50.000 O+![]()
Je bedoelt Spiderman?quote:Op zondag 31 december 2017 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Dus tegenwoordig heb je dan de remake van de remake...![]()
![]()
Als dat laatste gaat gebeuren ga ik filmstudio's platbrandenquote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey.
De Amerikaanse versie van Solyaris is ook zo overbodig. Maar ja, die kutamerikanen zijn zo afgestompt dat ze gewoon niet buiten hun eigen grenzen kunnen kijken. Their loss
50.000 O+![]()
Casablanca remake geregisseerd door Micheal BayEen remake van Bullet, starring Adam Sandler
Als je een bestaand werk opnieuw gaat produceren moet je wel heel zeker weten dat je het beter gaat doen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, er zijn natuurlijk vele remakes waarvan de meeste mensen niet eens weten dat het een remake is. The Thing, Body Snatchers, etc. Van die oude scifi.🐙![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey..
Of toch op zijn minst even goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bestaand werk opnieuw gaat produceren moet je wel heel zeker weten dat je het beter gaat doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Barbusse het volgende:
Casablanca remake geregisseerd door Micheal BayEen remake van Bullet, starring Adam Sandler
🐙![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze daar geen TV serie van hebben gemaakt met de opzet van het boek intact![]()
Maar nog steeds tof om de scene's in Jeruzalem te zien, want opgenomen in Valletta![]()
![]()
Neuh, je moet zeker weten dat het geld op gaat leverenquote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bestaand werk opnieuw gaat produceren moet je wel heel zeker weten dat je het beter gaat doen.
50.000 O+![]()
Niet eens gezien, want HAHAHAHAHAAH.quote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef Elvi het volgende:
The Mummy. Godsamme wat ergDie met Tom Cruise dan
🐙![]()
Iets stierf in mij zojuist.quote:Op zondag 31 december 2017 12:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, je moet zeker weten dat het geld op gaat leveren🐙![]()
Er was zelfs een trailer uitgebracht zonder muziekquote:Op zondag 31 december 2017 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet eens gezien, want HAHAHAHAHAAH.was heel awkward.
![]()
Ja okay, truequote:Op zondag 31 december 2017 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet er wel minstens 30 jaar verstreken zijn of zo..
Hoewel ik stiekem wel benieuwd ben naar een Neverending Story met de huidige technieken.
Een remake van Point Break zie ik nu net. Wat een armoe
50.000 O+![]()
Vaak is helaas de enige reden voor de remake de naamsbekendheid en een simpele update naar nu, zodat men er kilo's cgi in kan gooien. Scenario is niet zo belangrijk.
Wdb had Gus van Sant het wel begrepen met z'n shot for shot remake van Psycho. Die hele film was gewoon een dikke middelvinger naar de creatieve armoede in Hollywood.Aut viam inveniam, aut faciam
Ja.quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Een remake van Point Break zie ik nu net. Wat een armoe
🐙![]()
I hate America
50.000 O+![]()
Ik wist niet eens dat er een remake van The Mummy was. Gezien de reacties maar goed ook
.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wist niet eens dat er een remake van The Mummy was. Gezien de reacties maar goed ook
.
Daar zeg je wat.quote:Op zondag 31 december 2017 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja okay, true.
Hoewel ik stiekem wel benieuwd ben naar een Neverending Story met de huidige technieken.
En dan een beetje een creatieve regisseur zoals Guillermo del Toro.🐙![]()
Jij ook, Fripsquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 12:40 schreef Samzz het volgende:
.
Mooi man
Sorry ik ben fan van Honest Trailer![]()
![]()
Nee, volgend jaar.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
De originele versie is toch al niet eens zo oudquote:.
Ik snap t niet. Ik houd wel van Tom Cruise
.
Mwah 1932?quote:Op zondag 31 december 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De originele versie is toch al niet eens zo oud.
.
![]()
Nee, 16 februari 2018 pas.quote:
The Mummy is eigenlijk al heel oud, maakt onderdeel uit van de 'monster universe' van Universal. Begon in de jaren 30 met films als Frankenstein.quote:Op zondag 31 december 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
De originele versie is toch al niet eens zo oud.
.
Maar deze moderne versie was gewoon echt ranzig slecht
Oh 32 ja? Wowquote:.
Daarnaast, de remake met Fraser was tof genoeg.
Ja ik dacht dat ie van ergens rond 1960 was of zoquote:Op zondag 31 december 2017 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The Mummy is eigenlijk al heel oud, maakt onderdeel uit van de 'monster universe' van Universal. Begon in de jaren 30 met films als Frankenstein.
Maar deze moderne versie was gewoon echt ranzig slecht.
De nieuwste heb ik niet gezien, de remake met Brendan Fraser vond ik geweldig.
De films van monster universe zijn eigenlijk trouwens geen letterlijke remakes. Het zijn alleen steeds dezelfde monsters: Mummy, Frankenstein, Werewolf en Dracula. Helaas betekent dat niet dat de moderne filmadapties goed zijn. Eerder, ze zijn allemaal volkomen kut met peren.Aut viam inveniam, aut faciam
Ik heb net geleerd dat K-PAX een remake is
50.000 O+![]()
Ik raad je aan die herinnering niet te verpesten met de Tom Cruise rampquote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie van ergens rond 1960 was of zo.
Wacht, dat klinkt als een tamponmerk.quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net geleerd dat K-PAX een remake is🐙![]()
Welnee, ik ben gewoon goed algemeen ontwikkeld.quote:Op zondag 31 december 2017 12:47 schreef DeZwabber het volgende:
Jij bent de enige die daadwerkelijk de gratis kalendel van de Chinees gebruikt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Vroegah, toen Kevin Spacey nog okay wasquote:Op zondag 31 december 2017 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, dat klinkt als een tamponmerk.
Ja die hint kwam in dit topic al vaker naar voren.quote:Op zondag 31 december 2017 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik raad je aan die herinnering niet te verpesten met de Tom Cruise ramp“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
OMDAT WE HET BESTE MET JE VOOR HEBBEN, LIEVE SAMZZ!!quote:Op zondag 31 december 2017 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die hint kwam in dit topic al vaker naar voren.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:48 schreef Barbusse het volgende:
Vroegah, toen Kevin Spacey nog okay was
Behalve deel 3... Kijk niet deel 3quote:Op zondag 31 december 2017 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ie van ergens rond 1960 was of zo.
![]()
![]()
Een remake van Flatliners?
50.000 O+![]()
I knowquote:Op zondag 31 december 2017 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMDAT WE HET BESTE MET JE VOOR HEBBEN, LIEVE SAMZZ!!.
Die grap was twee uur geleden al gemaakt.quote:Op zondag 31 december 2017 12:53 schreef Harmankardon het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-bij-oldenzaal.html
En niet even zeggen dat ie in de buurt is
Yepquote:Ook van Scarface (alweer), The Crow, A Star is Born, Untouchables (de Franse film, niet Kevin Costners' misdaaddrama), en het schijnt zelfs van ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT
Grap?quote:Op zondag 31 december 2017 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap was twee uur geleden al gemaakt.![]()
![]()
En ik zit nog steeds niet in de bak.quote:Op zondag 31 december 2017 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grap was twee uur geleden al gemaakt.Aut viam inveniam, aut faciam
Waarom.quote:Op zondag 31 december 2017 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YepOok van Scarface (alweer), The Crow, A Star is Born, Untouchables (de Franse film, niet Kevin Costners' misdaaddrama), en het schijnt zelfs van ALL QUIET ON THE WESTERN FRONT
Omdat geld. Want geld. Geef me je geld. Ik wil geld. Want geld.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Ik ga niet kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat geld. Want geld. Geef me je geld. Ik wil geld. Want geld.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fuck dit. Ik ga Totoro kijken. In het Japans uiteraard
50.000 O+![]()
Jamaar mijn geld dan? Omdat geld. Want geld. Geef me je geld. Ik wil geld. Want geld.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
En een ei bakken, want honger
50.000 O+![]()
Ik ga HP lezen terwijl de top 2000 op de achtergrond draait en ik af en toe een stuk chocolade in mijn mond steek.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef MissMSX het volgende:
Fuck dit. Ik ga Totoro kijken. In het Japans uiteraard“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedjequote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga HP lezen terwijl de top 2000 op de achtergrond draait en ik af en toe een stuk chocolade in mijn mond steek.
50.000 O+![]()
En iedere coverquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedje
Nee /livingontheedge.quote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedje“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
WO1 is een hoax.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
Een remake van AQOTWF zou ik wel waarderen, er zijn veel te weinig goede films over WO1 gebouwd.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
Een remake van AQOTWF zou ik wel waarderen, er zijn veel te weinig goede films over WO1 gebouwd.Aut viam inveniam, aut faciam
Imperialistquote:
50.000 O+![]()
Helemaal klaar ervoor om vriendin te doen gaat de f-ing bel. Zegt die doos ik heb domino's besteld.
Grrrr![]()
![]()
.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.![]()
Er vielen veel doden en het was kut.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Beter iets dan niets toch.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.![]()
Uitstekende samenvattingquote:Op zondag 31 december 2017 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er vielen veel doden en het was kut..
Was Mata Hari nou de spion of niet?quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Wie anders?quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Oh nee. Pizza. Arme jongen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:01 schreef steelhead het volgende:
Helemaal klaar ervoor om vriendin te doen gaat de f-ing bel. Zegt die doos ik heb domino's besteld.
Grrrr![]()
![]()
.
🐙![]()
Heeft in DH gewoond dus ik zou mijn geld zetten op wel.quote:Op zondag 31 december 2017 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was Mata Hari nou de spion of niet?![]()
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Niet eens pizza voor mij.quote:
Geen sex en geen pizza..
Das waar.quote:
Ik was trouwens prettig verrast door Hacksaw Ridge, veel beter dan ik dacht. Film deed wel z'n naam eer aan
Ik wou net zeggen...quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.Aut viam inveniam, aut faciam
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
Niet eens pizza voor mij.
Geen sex en geen pizza..
Nu wel zin om Lord of the Rings te kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
![]()
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
Hoe goed kan ze multitasken?🐙![]()
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik zou wel graag een verfilming van Le Feu willen zien eigenlijk
Dat is een optie.quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je moet trouwens de groeten van Poetin hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heeft in DH gewoond dus ik zou mijn geld zetten op wel.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ze heeft ADD. Dus helemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2017 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.
Hoe goed kan ze multitasken?Ja nus hons pris ne dira sa raison
Das Boot is toch wel goed?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?🐙![]()
Daarom hou ik ook zo van je.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.
Het kost je wel een foto van mijn O&N outfit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?Eerst fucken dan fokken
Zeg ik als 40-jarige single zolderkamerautist![]()
![]()
Gisteren Dunkirk gekeken. Die was best fucking goed.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Ik ga mijn ogen er niet aan blootstellen.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genrequote:.
Zwartboek vind ik ook awesome.
American Pie Pizzaquote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.![]()
![]()
Die was erg goed zelfsquote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren Dunkirk gekeken. Die was best fucking goed.
Met Harry Styles, toch?quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren Dunkirk gekeken. Die was best fucking goed.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heeft Nolan ooit een slechte film genaakt eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren Dunkirk gekeken. Die was best fucking goed.🐙![]()
Dan maar genoegen nemen met een foto zonder je outfit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Samzz het volgende:
Het kost je wel een foto van mijn O&N outfit.
Ik heb een review gelzen, en meer hoefde ik neit te weten.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga mijn ogen er niet aan blootstellen.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Krijg je ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar genoegen nemen met een foto zonder je outfit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij epische battles haak ik altijd direct af. LOTR was ook zo'n drama. Gelukkig kun je doorspoelen...Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Eugh. Warhorse. Over kut gesprokenquote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genre.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genre.
En dan met name de scenes in Dordrecht en die van de tietjes van Carice
![]()
![]()
Dat klinkt hetzelfde als de rode zee bevaren.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Ik heb alleen Zwartboek gezien. Was wel OK geloof ik ja.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
50.000 O+![]()
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.quote:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Die vond ik dan weer het minst.quote:Op zondag 31 december 2017 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan met name de scenes in Dordrecht en die van de tietjes van Carice
Ouwe lulquote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.
50.000 O+![]()
Zanger van One Direction.quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft Nolan ooit een slechte film genaakt eigenlijk?Is gewoon.
Ok dan heb ik niet te klagen eigenlijk als ik dit zo hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Eerst fucken dan fokken
Zeg ik als 40-jarige single zolderkamerautistJa nus hons pris ne dira sa raison
Misschien zou je Ruin wel leuk vinden dan. Als die film ooit gemaakt gaat worden dan he? Het is het verhaal over een oud SS-er die vlak na WOII al zwaar getraumatiseerd door kapot gebombardeerd Duitsland zwerft om de leden van zijn voormalige deathsquad op te sporen en te kunnen doden, allemaal mensen die net doen alsof ze slechts normale soldaten waren. Zijn manier van boete doen. And of course, it's depressive as Helltm.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Have funquote:
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok dan heb ik niet te klagen eigenlijk als ik dit zo hoor.Niet echt, nee.
![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien zou je Ruin wel leuk vinden dan. Als die film ooit gemaakt gaat worden dan he? Het is het verhaal over een oud SS-er die vlak na WOII al zwaar getraumatiseerd door kapot gebombardeerd Duitsland zwerft om de leden van zijn voormalige deathsquad op te sporen en te kunnen doden, allemaal mensen die net doen alsof ze slechts normale soldaten waren. Zijn manier van boete doen. And of course, it's depressive as Helltm.
50.000 O+![]()
Dat zijn ook goede films. Maar ook wel heftig en zwaar. Dat houd zo nu en dan wel tegen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Ja, keisaai.quote:Op zondag 31 december 2017 13:16 schreef MissMSX het volgende:
Bij epische battles haak ik altijd direct af. LOTR was ook zo'n drama. Gelukkig kun je doorspoelen...Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik denk niet dat ik die zou gaan kijken. Requiem for a dream trok ik ook slecht.quote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien zou je Ruin wel leuk vinden dan. Als die film ooit gemaakt gaat worden dan he? Het is het verhaal over een oud SS-er die vlak na WOII al zwaar getraumatiseerd door kapot gebombardeerd Duitsland zwerft om de leden van zijn voormalige deathsquad op te sporen en te kunnen doden, allemaal mensen die net doen alsof ze slechts normale soldaten waren. Zijn manier van boete doen. And of course, it's depressive as Helltm.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die is dan ook wel next level depressing.quote:Op zondag 31 december 2017 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die zou gaan kijken. Requiem for a dream trok ik ook slecht.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Jup.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die is dan ook wel next level depressing.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat ga je lezen?quote:
Lezen is nice.
Een echt goed boek over WO1 of WO2 zou ik nog wel eens willen lezen. Maar dan zonder het eeuwige geneuzel over alle militaire acties enzo. Gewoon een goed politiek en sociaal verhaal. Zonder uniformen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Blijft toch wel één van mijn favo films.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
Die is dan ook wel next level depressing.
Harry Potter and the Chamber of Secretsquote:.
Dat heb ik vaak bij die superheldenfilmsquote:Op zondag 31 december 2017 13:16 schreef MissMSX het volgende:
Bij epische battles haak ik altijd direct af. LOTR was ook zo'n drama. Gelukkig kun je doorspoelen...
Tap tap tap![]()
Ik hou wel van dat soort films. Oorlog brengt zowel het beste als het slechtste in de mens naar boven, en te zien hoe mensen met hun eigen slechtheid worden geconfronteerd later vind ik fascinerendquote:Op zondag 31 december 2017 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die zou gaan kijken. Requiem for a dream trok ik ook slecht.
Ja! Dit!quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef MissMSX het volgende:
Een echt goed boek over WO1 of WO2 zou ik nog wel eens willen lezen. Maar dan zonder het eeuwige geneuzel over alle militaire acties enzo. Gewoon een goed politiek en sociaal verhaal. Zonder uniformen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Als ik depressief wil dan kijk ik Melancholia.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Fictie of non fictie?quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef MissMSX het volgende:
Een echt goed boek over WO1 of WO2 zou ik nog wel eens willen lezen. Maar dan zonder het eeuwige geneuzel over alle militaire acties enzo. Gewoon een goed politiek en sociaal verhaal. Zonder uniformen.Aut viam inveniam, aut faciam
Staat al jaren vast in mijn top 10.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft toch wel één van mijn favo films.
Maar goed The Fountain ook.
Daarvoor hoef ik alleen maar terug te lezen in mijn pohi.quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef Barbusse het volgende:
te zien hoe mensen met hun eigen slechtheid worden geconfronteerd later vind ik fascinerend
Dat snap ik. Ik vind de oorlog ook ultiem fascinerend. Maar dat enorm depressieve dat trek ik niet zo goed.quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat soort films. Oorlog brengt zowel het beste als het slechtste in de mens naar boven, en te zien hoe mensen met hun eigen slechtheid worden geconfronteerd later vind ik fascinerend“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alexander Skarsgardquote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef MissMSX het volgende:
Als ik depressief wil dan kijk ik Melancholia.
Tap tap tap![]()
Een film waar ik heel moeilijk van werdquote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef MissMSX het volgende:
Als ik depressief wil dan kijk ik Melancholia.
Daar zit überhaupt geen verhaal in om te volgen en die films snap ik dus ook vrijwel nooit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak bij die superheldenfilmsHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ok sorry man. Maar werd geblocked door domino's.quote:
Ik ga Wolfenstein installeren. Moffen poffen..
Was ook goed, maar zeker geen RFAD als zijnde feel-bad film.quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Staat al jaren vast in mijn top 10.
Maar goed The Fountain ook.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Mijne ook. Uitzonderlijk goed, maar wat een kutgevoel als ie klaar is.quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft toch wel één van mijn favo films.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samen een nietsaaie film kijken?quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef....quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft toch wel één van mijn favo films.
Ik lees nu wat van Hannah Arendt. Komt wel in de buurtquote:
50.000 O+![]()
De HP op de kaft van boek 2 is wel enorm verwijfd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeldquote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok sorry man. Maar werd geblocked door domino's.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom?quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een film waar ik heel moeilijk van werdHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Is dat in verhaalvorm of meer docu?quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees nu wat van Hannah Arendt. Komt wel in de buurt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Leuk boek toch?quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harry Potter and the Chamber of Secrets.
.
Ik ga je geen commentaar erop geven ik lees ieder jaar The Hobbit en Lord of the rings.
Veel lees plezier.
Dan heb je geen lunch meer nodig nee.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef....
Mea culpa, amicequote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar terug te lezen in mijn pohi.
Non-fictie. Gewoon dingen als aanleidingen, veranderingen, organisatie, middelen, etc.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Lord of the Rings heb ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Leuk boek toch?.
Ik ga je geen commentaar erop geven ik lees ieder jaar The Hobbit en Lord of the rings.
Veel lees plezier.
.
Ik houd van HP.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.quote:All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Nee, dat was serieus whisky en gin voor lunch. De hele zaalquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je geen lunch meer nodig nee.
Ik heb Unsere Mütter, Unsere Väter nog op de harde schijf staan. Moet ik ook nog eens helemaal kijken.A mind with a heart of it's own![]()
Goed, ben benieuwd waar je mee aankomt.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Erg goed die.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb Unsere Mütter, Unsere Väter nog op de harde schijf staan. Moet ik ook nog eens helemaal kijken.
Watquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef.....
Goede tijden zeker met de gatling gun. En die kop onderin in beeld.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeld![]()
Die wil ik ook nog zienquote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb Unsere Mütter, Unsere Väter nog op de harde schijf staan. Moet ik ook nog eens helemaal kijken.
Het is echt diepgaand analytisch werk.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Gewoon dominos voor d'r gezicht zetten en over de tafel hangen. Klaar.quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok sorry man. Maar werd geblocked door domino's.
![]()
Ben al weer wezen werken, dus ja.quote:Op zondag 31 december 2017 13:27 schreef Lot88 het volgende:
hosti al weer wat beterderder aan het worden?
30 cm?quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt diepgaand analytisch werk.![]()
Return to Castle Wolfenstein blijft wel de beste. The New Order was ook oke, The Old Blood vond ik tegenvallen. Die nieuwste heb ik nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat ik wacht tot ie ergens voor ¤ 15 in een bak ligt.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeld![]()
Ga m opzoeken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt diepgaand analytisch werk.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij ziet het anders?quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Twee mogelijkheden: of degene die dit schreef had de film zelf niet gezien, of degene had de film wel gezien en wilde echt heul heul keihard in your face do the swaffel dance trollen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Nee, veel van geleerd. Prima film ook verder. Deed wat ie moest doen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
An Epic History of Disco.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ben benieuwd waar je mee aankomt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Dat was 2013.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Het is ook leuk om te lezen. De boeken gaan gewoon mee in niveau terwijl ze opgroeien.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lord of the Rings heb ik ook.
Ik houd van HP.
Even in een andere wereld zijn is ook fijn.
Als ik de optie had was ik ook weg uit deze wereld.Ja nus hons pris ne dira sa raison
Zal ik er een pic van sturen?quote:
quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
The Deuce al gezien?quote:
Ja, als je hem snapt dan hakt hij er wel in.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, veel van geleerd. Prima film ook verder. Deed wat ie moest doen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Return was goed ja. Die andere nooit gedaan. Geen steam?quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein blijft wel de beste. The New Order was ook oke, The Old Blood vond ik tegenvallen. Die nieuwste heb ik nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat ik wacht tot ie ergens voor ¤ 15 in een bak ligt.Ja nus hons pris ne dira sa raison
StuBruquote:Op zondag 31 december 2017 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
StuBru's tijdloze 100 staat weer aan. Roos
50.000 O+![]()
Volgens mij ga jij die serie wel awesome vindenquote:
Is wel met meer. Thus is the plight of the hyper intelligent man.quote:Op zondag 31 december 2017 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als je hem snapt dan hakt hij er wel in.
Ik heb hem wel voorbij zien komen, maar leek me niet heel boeiendquote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij die serie wel awesome vinden
50.000 O+![]()
Yupquote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel met meer. Thus is the plight of the hyper intelligent man.
50.000 O+![]()
Gaat er iemand de oudjaars conferance kijken?Ja nus hons pris ne dira sa raison
Niet?quote:Op zondag 31 december 2017 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb hem wel voorbij zien komen, maar leek me niet heel boeiendWaarom niet als ik vragen mag?
Het leek me niet heel diepgaand.quote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet?Waarom niet als ik vragen mag?
50.000 O+![]()
Welke van de 100?quote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef steelhead het volgende:
Gaat er iemand de oudjaars conferance kijken?
En, nee.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
In dat geval raad ik je aan om te gaan kijken. Geef het 2 episodesquote:
Ik kijk allen die van '89.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
OK. Maar eerst even the Next Generation afkijkenquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval raad ik je aan om te gaan kijken. Geef het 2 episodes
50.000 O+![]()
Daddy didn't give attention
Oh, to the fact that mommy didn't care
King Jeremy the wickedAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
En geen ijzeren gordijn meer.quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Slecht jaar was dat, in een klap superveel Duitsers erbij.Ja nus hons pris ne dira sa raison
PJquote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
King Jeremy the wicked
Mijn manager fronst nu vanaf haar vakantiequote:
'89 was een prima jaar.quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Slecht jaar was dat, in een klap superveel Duitsers erbij.🐙![]()
Niet huilen maar zuipen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Beuh er gaat veel te veel thee in m'n HP-beker.🐙![]()
Duitsersquote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Slecht jaar was dat, in een klap superveel Duitsers erbij.
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
King Jeremy the wicked
50.000 O+![]()
PS4quote:Op zondag 31 december 2017 13:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Return was goed ja. Die andere nooit gedaan. Geen steam?A mind with a heart of it's own![]()
Pissen als een malle de rest van de dagquote:Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Beuh er gaat veel te veel thee in m'n HP-beker.
Laatst nog een aardige Duitser ontmoet
50.000 O+![]()
Nee, die aardappel in de keel klank doet het hem niet voor jequote:
quote:Op zondag 31 december 2017 13:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn manager fronst nu vanaf haar vakantie.
Adroitement, se dolantement non.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |