SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Zelfde truukje in iedere filmrol. Altijd hetzelfde soort typetje spelen.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ah jij hebt Dark Shadows nog niet gezienquote:Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Misschien komt mijn afkeer voor de driehoeksverhouding Burton-Bonham Carter-Depp door Alice in Wonderland en Sweeney Todd want die twee films vond ik zo traumatisch beroerd![]()
![]()
Mooie Pistorius-TT, Miss. Chapeau.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.quote:
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant
Tap tap tap![]()
Geen behoefte aanquote:Op zondag 31 december 2017 12:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah jij hebt Dark Shadows nog niet gezien
Tap tap tap![]()
Dan moet ik toch eerder aan zijn wijlen-vriendin met puntige knieën denken.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
o chocolat gister de dvd terug gevonden, als dat geen soppen word.quote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant![]()
Ook weer zo'n film waarvan ik niet snap dat er een remake van moet worden gemaakt. Boek is al eens briljant verfilmd, blijf er dan verder met je poten vanafquote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef CherryLips het volgende:
O en Charlie and the Chocolate Factory
A mind with a heart of it's own![]()
Sorry. Mooie man, er heeft hier in het dorp een hele tijd een reclameposter van hem gehangen en het is een wonder dat ik niet m'n auto in de berm heb gereden als ik langskwam. Maar ik ga er niet meer voor naar de bios, integendeel zelfs.Tap tap tap![]()
Ik heb die film alleen voor hem uitgezetenquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
o chocolat gister de dvd terug gevonden, als dat geen soppen word.
Tap tap tap![]()
Oh. Dat idee heb ik helemaal nietquote:Op zondag 31 december 2017 12:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfde truukje in iedere filmrol. Altijd hetzelfde soort typetje spelen..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
whaha ja dat is ook de reden dat ik hem op dvd heb,quote:Op zondag 31 december 2017 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb die film alleen voor hem uitgezeten![]()
In Edward Scissorhands en Fear and Loathing past het briljant. Maar nu lijkt hij het alleen maar te doen omdat hij niet meer normaal kan acteren of zo? In Public Enemies speelde hij een 'normale' rol, en het was direct een enorm doodse vertolking.quote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Typetjes. Zo raar doen dat het voorspelbaar en irritant wordt. Doe weer eens een rol als Chocolat ofzo, hou je eens in.
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritantAut viam inveniam, aut faciam
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..![]()
Ik weet haar naam nietquote:Op zondag 31 december 2017 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerder aan zijn wijlen-vriendin met puntige knieën denken.
Aut viam inveniam, aut faciam
Hij staat gelukkig niet meer op Netflix. Tochquote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu wil ik je dwingen die hel ook te doorstaan.
Tap tap tap![]()
Oh daar heb ik helemaal geen last vanquote:Op zondag 31 december 2017 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is Edward Scissorhands wel een van m'n lievelingsfilms. Maar het ging bij Pirates deel zoveel mis en Fear and Loathing vond ik ook al irritant. Vind m geweldig in Pirates 1 t/m 3
![]()
En Edward Scissorhands. Ik vind m ook tof in Sweeney Todd.
Ja. Ik heb mijn plisse in de dag.quote:Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Met een frame wat aan de lijsten bevestigd wordt, of aan de muur.quote:Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..![]()
Ieder zijn ding. I love him. En Helenaquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape..
Ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Fantastic Beasts.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.quote:Op zondag 31 december 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Edward Scissorhands en Fear and Loathing past het briljant. Maar nu lijkt hij het alleen maar te doen omdat hij niet meer normaal kan acteren of zo? In Public Enemies speelde hij een 'normale' rol, en het was direct een enorm doodse vertolking.
Met Cumberbitch.Tap tap tap![]()
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.quote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook weer zo'n film waarvan ik niet snap dat er een remake van moet worden gemaakt. Boek is al eens briljant verfilmd, blijf er dan verder met je poten vanaf
Al helemaal als het Britse films / series zijn.
Uitzondering is The Office Us.🐙![]()
Ja Gilbertquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.
Leo
Tap tap tap![]()
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een frame wat aan de lijsten bevestigd wordt, of aan de muur.![]()
[quote]Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.A mind with a heart of it's own![]()
Black Mass. Die film had precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 31 december 2017 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.
Met Cumberbitch.Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.dat was niet iets om hier te posten
![]()
![]()
Dan doe je ze op de dag bevestigen. Er moet bij t plisse gordijn een ophangsysteem voor in- en op de dag zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sleepy hollow vond en vind ik dan wel weer leuk. Het is echt ergens bij Alice in wonderland misgegaan met de liefde.Tap tap tap![]()
Quelle hordeur.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.🐙![]()
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijnquote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.
Uitzondering is The Office Us.
A mind with a heart of it's own![]()
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitzondering is The Office Us.
The Office US vond ik beter dan de UK versie![]()
![]()
Daar vond ik m ook supertofquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Sleepy hollow vond en vind ik dan wel weer leuk. Het is echt ergens bij Alice in wonderland misgegaan met de liefde..
Had Steven Soderbergh het beter begrepen met Ocean's 11. Want het origineel uit 1966 was nu niet echt goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uitzondering is The Office Us.Aut viam inveniam, aut faciam
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
Dat is wel krassen jaquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
50.000 O+![]()
Omg neequote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn.
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardigquote:
Dat is het als ze ook nog eens alleen de korte versie laten zienquote:Op zondag 31 december 2017 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardig
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |