Ieder zijn ding. I love him. En Helenaquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.quote:Op zondag 31 december 2017 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Edward Scissorhands en Fear and Loathing past het briljant. Maar nu lijkt hij het alleen maar te doen omdat hij niet meer normaal kan acteren of zo? In Public Enemies speelde hij een 'normale' rol, en het was direct een enorm doodse vertolking.
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.quote:Op zondag 31 december 2017 12:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook weer zo'n film waarvan ik niet snap dat er een remake van moet worden gemaakt. Boek is al eens briljant verfilmd, blijf er dan verder met je poten vanaf
Ja Gilbertquote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik helaas wel. En dat terwijl ik hem briljant vond in films als What's eating Gilbert Grape.
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.quote:Op zondag 31 december 2017 12:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met een frame wat aan de lijsten bevestigd wordt, of aan de muur.
Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
Black Mass. Die film had precies hetzelfde probleem.quote:Op zondag 31 december 2017 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat was die andere film ook alweer, waarin ie Whitey Bulger speelde? Een semi-typetje.
Met Cumberbitch.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.
Dan doe je ze op de dag bevestigen. Er moet bij t plisse gordijn een ophangsysteem voor in- en op de dag zitten.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hm ok, in kunstof mag ik namelijk niet boren. Maar ik begin mijn buurman zijn nieuwsgierigheid echt zat te worden.
Quelle hordeur.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DrMarten het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 december 2017 12:19 schreef Lot88 het volgende:
heeft iemand hier plisse gordijnen? Ik vraag me af hoe dat bevestigd moet worden om kunstofkozijnen..
Na je horavonturen zou ik er niet aan beginnen als ik jou was.
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijnquote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Amerikaanse remakes van geweldigs buitenlandse films is ook zoiets.
Al helemaal als het Britse films / series zijn.
Uitzondering is The Office Us.
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar vond ik m ook supertofquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Sleepy hollow vond en vind ik dan wel weer leuk. Het is echt ergens bij Alice in wonderland misgegaan met de liefde.
Had Steven Soderbergh het beter begrepen met Ocean's 11. Want het origineel uit 1966 was nu niet echt goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
Dat is wel krassen jaquote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zie je dat Das Boot op tv is, trek je een biertje en een zak chips open om er goed voor te gaan zitten, blijkt het de nagesynchroniseerde versie te zijn
Omg neequote:Op zondag 31 december 2017 12:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardigquote:
Dat is het als ze ook nog eens alleen de korte versie laten zienquote:Op zondag 31 december 2017 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slechts krassen? Ik zou zeggen Blitzkriegwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |