Kleine imperfecties maken iemand vaak mooier naar mijn meningquote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?

Dat heb ik 20 jaar geleden al gedaan.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heel hipster The Handmaid's Tale aan het lezen.

Ik wilde een citaat uit Mean Girls gebruiken maar kan alleen op zinnen uit Clueless komen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouw

quote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 jaar geleden al gedaan.
En de film gezien.
Aiden Quinn

dit iddquote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kleine imperfecties maken iemand vaak mooier naar mijn mening

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Het stond wel een keer op de leeslijst maar toen heb ik volgens mij voor Virginia Woolf gekozen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Margaret Atwood is sowieso een baas. Of bazin.

Hmmm....bij Monica Belluci heb ik dat plastic fantastic gevoel niet. Niet zoals bij sommige andere actrices.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouw

Oh die Monica. Monicaquote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....bij Monica Belluci heb ik dat plastic fantastic gevoel niet. Niet zoals bij sommige andere actrices.
Sowieso, kan alleen maar op uiterlijk afgaan. Ik ken haar niet, misschien is ze wel een enorme bitch

Ja, absoluut indrukwekkend en nog steeds relevant.quote:

Die begint een beetje aan het Depp-syndroom te lijden, al kan ik haar veel beter hebben en vond ik haar ook tof in HP.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn favoriete actrice is denk ik Helena Bonham Carter.

Mart Smeetsquote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben basketbal aan het kijken.
Mart Smeets met zijn verkeerde uitspraken

Lijkt zelfs met de jaren steeds relevanter te worden. Helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, absoluut indrukwekkend en nog steeds relevant.

En Marion Cotillardquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn favoriete actrice is denk ik Helena Bonham Carter.

Vooral als de grip van de basketbalschoenen het weer eens wint van een onderbeen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk is sport sowieso om te kotsen

Zonde. Ze is echt goed. Ik heb laatst die andere serie die er nu is van haar gezien (niet gelezen), Alias Grace.quote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Het stond wel een keer op de leeslijst maar toen heb ik volgens mij voor Virginia Woolf gekozen.

Wat is t Depp-syndroomquote:Op zondag 31 december 2017 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die begint een beetje aan het Depp-syndroom te lijden, al kan ik haar veel beter hebben en vond ik haar ook tof in HP.

Zag laatst nog een mooie van een bicep die afscheurde.quote:Op zondag 31 december 2017 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als de grip van de basketbalschoenen het weer eens wint van een onderbeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |