Fas heeft er wel wat van weg jaquote:Op zondag 31 december 2017 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is Fas als je haar nodig hebt?
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.quote:
Gelukkig compenseren je dat hier wel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Liever een sneeuwvlokje en een Faxie dan mijn hersens vrijwillig laten afsterven door dat soort pulp
Ik zeg toch dat ik haar te perfect vind.. Doet me denken aan het vriendje van mijn vriend. Ook te perfect.quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Het verschil niet snappen tussen schoonheid en ergens nat van worden.
Lot, you disappoint.
Fasquote:
Ja die laatste, ook met Monica geloof ikquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezienquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.
compenseren je?quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig compenseren je dat hier wel.
Guest House Paradisoquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Hij zat in Guest House Paradiso. Die heeft iemand toch wel gezien
Hipster.quote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezien
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik haar te perfect vind.. Doet me denken aan het vriendje van mijn vriend. Ook te perfect.
Net mijn baard geborsteld en mijn knotje ingevetquote:
Dat gaat mij vrij makkelijk af anders hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?
Die serie staat op Netflix. Ik twijfel nog.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heel hipster The Handmaid's Tale aan het lezen.
Videoland. Anders had ik al gekeken.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die serie staat op Netflix. Ik twijfel nog.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouwquote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blijft een meesterwerkquote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |