SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1954 belde, ze willen hun lgbt-standpunten terugquote:got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Jeetje jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
Deze nachtploeg is wel snel op een steen geknald.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Meer whiskey drinken tegen de avonduren aan.quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn straf omdat ik tot half twee in bed heb gelegenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Helaas mag ik geen alchohol drinken als ik aan het werk benquote:Op zondag 31 december 2017 02:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer whiskey drinken tegen de avonduren aan.![]()
![]()
Ik zou een andere baan zoekenquote:Op zondag 31 december 2017 03:13 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen alchohol drinken als ik aan het werk ben
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Neuh, bevalt me prima! Morgen wel champagne op de afdeling, dat dan weer welquote:Op zondag 31 december 2017 03:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken![]()
![]()
Ik wil de verrassing niet verpesten, maar... in champagne zit alcohol.quote:Op zondag 31 december 2017 03:18 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Neuh, bevalt me prima! Morgen wel champagne op de afdeling, dat dan weer wel🐙![]()
Nieet?quote:Op zondag 31 december 2017 03:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil de verrassing niet verpesten, maar... in champagne zit alcohol.
Maar... surprise... weet ik
Krijg het ook niet van de baas hoor, maar bij oud en nieuw hoort champagne dus neem zelf mee.![]()
6 uurquote:Op zondag 31 december 2017 06:35 schreef aapieannie het volgende:
Dan lig ik hopenlijk lekker te slapen! Hoelaat ben je begonnen?![]()
![]()
Goedemorgen
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Is de windrichting. En dat vind ik helemaal niet ergquote:Op zondag 31 december 2017 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
14 graden vandaag in het zuiden van NL.Jammer alleen van de regen....
![]()
Welke regen?quote:Op zondag 31 december 2017 09:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is de windrichting. En dat vind ik helemaal niet ergJammer alleen van de regen....
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nu is Trump jaloersquote:Op zondag 31 december 2017 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
14 graden vandaag in het zuiden van NL.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Hoi Samzzquote:
Warme pistolet vers uit de oven met geitenkaas en chorizo
Fuck ontbijt, eerst
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
twitter:TheAspenTimes twitterde op zaterdag 30-12-2017 om 15:30:01Neighbors of Vice President Mike Pence raised a flag specifically for his visit https://t.co/Ldef4h1G8U https://t.co/Mqwh3K8R5J reageer retweet
![]()
Voorlopig lekker zon.
Regen op oudjaarsdag vind ik ook echt geen probleem, tho.
Beetje laat, maar ik heb DE kersttrui voor Dino gevonden:
Een beetje hond ruimt/eet dat zelf toch weer gewoon op?quote:Op zondag 31 december 2017 10:06 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen, mijn hond moest kotsen om 4 uur vannacht
quote:Op zondag 31 december 2017 10:06 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen, mijn hond moest kotsen om 4 uur vannacht
quote:Op zondag 31 december 2017 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 10:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje hond ruimt/eet dat zelf toch weer gewoon op?![]()
![]()
Je wilt hem he? Geef het maar toequote:
quote:Op zondag 31 december 2017 10:02 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Niet zolang de prijs niet omhoog gaat.quote:Op zondag 31 december 2017 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wilt hem he? Geef het maar toe![]()
![]()
Greedy little mofo youquote:Op zondag 31 december 2017 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet zolang de prijs niet omhoog gaat.
Zo nog even op de valreep van 2017 een post uitschijten en dan op naar 2018.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Gaan jullie nog vuurwerk afsteken?Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Nein.quote:
Gelukkig nieuwjaar alvast, Missy
Zo, oliebollen gehaald. Het regent dus geen vuurwerk op straat, de hondjes en ik hebben net in t zonnetje een fietstoertje gemaakt.
Let sunday begin.
Ohnoesquote:
Dank je wel, Cobra en Hostitosti
En fuck alle onwetende bisjes
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
chickyyyquote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Dqod het volgende:
En fuck alle onwetende bisjes![]()
![]()
Geen gladde jongens met mooie praatjes meer voor jou.quote:Tenzij je the real thing gaat halen op Malta.
Halloquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Dqod het volgende:
En fuck alle onwetende bisjes
Zo even naar de winkel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen gladde jongens met mooie praatjes meer voor jou.Tenzij je the real thing gaat halen op Malta.
Tap tap tap![]()
Is het weer niet goed?quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Lot88 het volgende:
mijn date heeft wel een hoog cheesy gehalte![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen gladde jongens met mooie praatjes meer voor jou.Tenzij je the real thing gaat halen op Malta.
dit was ooit een liedje van 3 of meer nederlandse chicks
![]()
Jij ook ouwe eilandbewonerquote:Op zondag 31 december 2017 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nein.
Gelukkig nieuwjaar alvast, Missy
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Retorische vraag dit.quote:
quote:
ik vind het wel grappigquote:hij stuurde net een appje met: fijne dag vandaag
Stuur je vanavond nog even een sfeer foto? Ik zal er jou ook een sturen. UUH
![]()
![]()
Ik zou hem erop wijzen dat het 'sfeerfoto' is.quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vind het wel grappighij stuurde net een appje met: fijne dag vandaag
50.000 O+![]()
Weten we iig wie het mannetje in de relatie gaat worden.quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef Lot88 het volgende:
[..]
![]()
Lokale wol winkel heeft mijn merl zwarte wolzaterdag even halen
Vannacht bij de spoed dierenarts, katje heeft een blaasontsteking 😞![]()
Dus hij houdt van zeilen EN kaas? Wat een droommanquote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Lot88 het volgende:
mijn date heeft wel een hoog cheesy gehalte
Nee hoor, mijn Nederlands is slechterquote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou hem erop wijzen dat het 'sfeerfoto' is.![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weten we iig wie het mannetje in de relatie gaat worden.![]()
![]()
Weet niet of hij van kaas houdt, ik wel. Maar zeilen is wel echt een ding, en auto's en speciaal bierquote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus hij houdt van zeilen EN kaas? Wat een droomman![]()
![]()
Ik gok op een dickpic met als onderschrift; ik heb een Cobra om het es goed te laten knallen in jouw slaapkamer.quote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef Lot88 het volgende:
Wolwinkel.
Spoeddierenarts.
Mijn voornemen voor 2018: het uitroeien van de Engelse ziekte
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok op een dickpic met als onderschrift; ik heb een Cobra om het es goed te laten knallen in jouw slaapkamer.mijn ex scharrel stuurde mij gisteren een dickpic
![]()
![]()
Daarom zei ik ook dat ík dat zou doenquote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn Nederlands is slechter
50.000 O+![]()
Zo te horen is Lot aan het daten met mijn broeder van een ander loeder.Aut viam inveniam, aut faciam
Ben jij docent Nederlands?quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat ík dat zou doen![]()
Romantisch.quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef Lot88 het volgende:
mijn ex scharrel stuurde mij gisteren een dickpic
jij heb geen rood haar volgens mijquote:Op zondag 31 december 2017 11:10 schreef Barbusse het volgende:
Zo te horen is Lot aan het daten met mijn broeder van een ander loeder.![]()
![]()
Dan is hij of een alfaman of een man die moet compenserenquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Weet niet of hij van kaas houdt, ik wel. Maar zeilen is wel echt een ding, en auto's en speciaal bier
50.000 O+![]()
Dat laatste klinkt wel als Barb ja.quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Dan is hij of een alfaman of een man die moet compenseren
moet nog een wasmand opruimen en wat was ophangen. Dan ben ik klaar om aan mijn scriptie te werken en een nieuwe sollicitatiebrief te typen![]()
![]()
Mijn idee.quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel als Barb ja.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Nou ja zegquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel als Barb ja.
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog welquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is hij of een alfaman of een man die moet compenseren![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Dqod het volgende:
En fuck alle onwetende bisjes![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlandsquote:![]()
![]()
Bommeldingquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
De spatiestrijd is echt keihard nodig
50.000 O+![]()
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezienquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
Eerder een oudgediende.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezienik wel, vooral de isoleercel vond ik erg fascinerend
![]()
Goed met zijn handenquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog wel
50.000 O+![]()
Zware crimineel gespot!quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik wel, vooral de isoleercel vond ik erg fascinerend
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaaiquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlands
50.000 O+![]()
ik lees het ja. Vooral die eerste zinquote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaai![]()
![]()
Altijd dezelfde grappen hierquote:
50.000 O+![]()
Nee johquote:
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdenquote:daarom heb ik die cellen van binnen gezien.
![]()
Dat klopt (nog) wel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lees het ja. Vooral die eerste zinMijn nieuwe autocorrect is nog niet goed afgericht. Die krengen zijn standaard ook al niks waard. De Engelse ziekte zit daar bijvoorbeeld al ingebakken, dus ik snap wel waarom die epidemische vormen heeft aangenomen
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]Mijn nieuwe autocorrect is nog niet goed afgericht. Die krengen zijn standaard ook al niks waard. De Engelse ziekte zit daar bijvoorbeeld al ingebakken, dus ik snap wel waarom die epidemische vormen heeft aangenomen
geeft niet hoor
![]()
![]()
Zo wilde hij van taalnazi automatisch al taal nazi maken
50.000 O+![]()
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?Aut viam inveniam, aut faciam
Geeft wel. Het is pure cultuurverloederingquote:
50.000 O+![]()
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eensquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.![]()
![]()
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdendaarom heb ik die cellen van binnen gezien.
Ik denk dat hij thuis te kort komtquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
50.000 O+![]()
De pot verwijt de ketel....quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
Lui op deze ochtend. Dus gewoon volledige woorden uit de suggestie lijst kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef MissMSX het volgende:
Wolwinkel.
Spoeddierenarts.
Mijn voornemen voor 2018: het uitroeien van de Engelse ziekte![]()
![]()
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis te kort komt![]()
Inferieure beestenquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eens
50.000 O+![]()
Zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.![]()
youdon'tsay.jpgquote:Aut viam inveniam, aut faciam
En zo gul ben jij niet met koosnaampjes. Voel mij geliefd.quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.
Hij kan goed zuigen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.
50.000 O+![]()
Ik zocht jou eigenlijk.quote:
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
diskrimminaasiequote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eensA mind with a heart of it's own![]()
Oh ja, zo even douchen en dan een rondje uitwaaien in de duinen en aan het strandquote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker windje hier in Den Haag, perfect weer voor vuurwerk.
50.000 O+![]()
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.![]()
![]()
Grote kans dat als ik hier een vuurpijl afsteek dat hij in jouw oog terechtkomt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker windje hier in Den Haag, perfect weer voor vuurwerk.
Same dif.quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we hem wel Dyson genoemd.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een uur geleden al![]()
Nu maar eens ontbijtje klaarmakenlekker bezig
![]()
Mis je een beetje in die andere sc.quote:![]()
Heel normaal hoor na zo veel tijd.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel normaal hoor na zo veel tijd.
50.000 O+![]()
![]()
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mis je een beetje in die andere sc.![]()
![]()
Zou hij houden van speciaalbier en aan oldtimers knutselen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mis je een beetje in die andere sc.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.wat is dit nu weer, Dino?
![]()
nee hoor, voor mij zeer nuttig.quote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een nutteloze kut dag is dit toch.![]()
Zo blij dat jij dat niet doetquote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij houden van speciaalbier en aan oldtimers knutselen?
50.000 O+![]()
Ga stofzuigen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een nutteloze kut dag is dit toch.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
*Kutdagquote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een nutteloze kut dag is dit toch.
Jij propt er zelfs twee spaties tussen
Tap tap tap![]()
Van mijquote:
50.000 O+![]()
Roomba's.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Dino, ben jij het?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*Kutdag
Jij propt er zelfs twee spaties tussen
50.000 O+![]()
Was het maar een kut dag.quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*Kutdag
Jij propt er zelfs twee spaties tussen![]()
Nee. Sorry.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gelukkig niet, Barb is goed zoals hij is
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gelukkig niet, Barb is goed zoals hij isHet is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Ver weg op een eiland zonder directe verbinding naar het vaste land. Idd, prima zo.quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
gelukkig niet, Barb is goed zoals hij isI will work to elevate you. Just enough to bring you down
quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef MissMSX het volgende:
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?
Ja dat is beter voor mijn MI van Barbquote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?![]()
![]()
Wat een haat weer zeg....Aut viam inveniam, aut faciam
quote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat is beter voor mijn MI van Barb
Ik krijg het ook vaak naar m'n hoofd geslingerdquote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een transgender zegt vlak voor de operatie
Tap tap tap![]()
Toen ik vergeleken werd met een stofzuiger was het nog wel leuk zeker?quote:
Is het dan niet weer kutdag?quote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een transgender zegt vlak voor de operatie![]()
Standaard groet in Brabant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het ook vaak naar m'n hoofd geslingerd![]()
welke vrouw?quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd met een van de mooiste vrouwen ter wereld![]()
![]()
C'mon, roombas zijn super cute! De fluffy kittens onder de huishoudelijke apparatuur!quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik vergeleken werd met een stofzuiger was het nog wel leuk zeker?
Roomba's.quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
C'mon, roombas zijn super cute! De fluffy kittens onder de huishoudelijke apparatuur!Tap tap tap![]()
Jammer van de neptieten maar anders dan dat mooie vrouw idd.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
You know we love the ones we hatequote:
50.000 O+![]()
Bellucci is het zelfs. En ze is al over de vijftig.quote:Op zondag 31 december 2017 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer van de neptieten maar anders dan dat mooie vrouw idd.
Zie nu dat ze al een tijdje gescheiden is van Cassel.Tap tap tap![]()
Niet meer.quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd met een van de mooiste vrouwen ter wereldAut viam inveniam, aut faciam
scherp!quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*Kutdag
Jij propt er zelfs twee spaties tussenZonder wrijving geen glans![]()
ja ik vind het een te hoog barbie gehaltequote:Op zondag 31 december 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
"Meh, vind het wel meevallen"
![]()
![]()
Al lang gescheidenquote:
50.000 O+![]()
waybelowmystandards.gifquote:Op zondag 31 december 2017 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
"Meh, vind het wel meevallen"
Op haar 53e ziet ze er nog vijf keer beter uit dan ik.quote:Op zondag 31 december 2017 11:52 schreef ElDinosaur het volgende:
inb4 dat is een oude foto
No shit, sherlock.Tap tap tap![]()
Van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2017 11:52 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:
Drukke dag vandaag, allemaal een fijne dag en avond! Doe voorzichtig
Zonder wrijving geen glans![]()
Puntige knieën
50.000 O+![]()
ja sorry ik word er niet nat vanquote:Op zondag 31 december 2017 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op haar 53e ziet ze er nog vijf keer beter uit dan ik.![]()
![]()
Liefhebbers van Monica moeten zeker de film Irreversible es kijken.
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was. Ik ken hem helemaal niet eens. Ik winquote:Op zondag 31 december 2017 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik loop achter met de achterklap
50.000 O+![]()
Ja, nee, toch maar niet.quote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef AirwiN het volgende:
Liefhebbers van Monica moeten zeker de film Irreversible es kijken.Tap tap tap![]()
Heerlijke romantische film jaquote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef AirwiN het volgende:
Liefhebbers van Monica moeten zeker de film Irreversible es kijken.
En eerlijk gezegd zou ik niet weten waar ik haar van moet kennen, maar toch ken ik haar
50.000 O+![]()
Matrix.quote:Op zondag 31 december 2017 11:55 schreef MissMSX het volgende:
En eerlijk gezegd zou ik niet weten waar ik haar van moet kennen, maar toch ken ik haar![]()
The Matrixquote:Op zondag 31 december 2017 11:55 schreef MissMSX het volgende:
En eerlijk gezegd zou ik niet weten waar ik haar van moet kennen, maar toch ken ik haar
Dat dusquote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was. Ik ken hem helemaal niet eens. Ik winA mind with a heart of it's own![]()
Vincent Cassel niet? Geweldige acteur is hetquote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was. Ik ken hem helemaal niet eens. Ik win
Van welke vrouw word jij wel nat?quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Echt iets voor jou juist, zoveel ranzigheid.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Franse acteur. Ook hollywoodfilms. Opvallende rotkop.quote:Op zondag 31 december 2017 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze getrouwd was. Ik ken hem helemaal niet eens. Ik winTap tap tap![]()
Oh, The Matrix. Tsja. De vrouw van de Merovingian right? Vind hem leuker.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Van Malenaquote:Op zondag 31 december 2017 11:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik kijk geen Hollywoodfilms meer.quote:Op zondag 31 december 2017 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Franse acteur. Ook hollywoodfilms. Opvallende rotkop.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:57 schreef MissMSX het volgende:
Oh, The Matrix. Tsja. De vrouw van de Merovingian right? Vind hem leuker.
Hoe dan ook, ze heeft duidelijk geen blijvende indruk op me gemaakt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Waar is Fas als je haar nodig hebt?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Liever een sneeuwvlokje en een Faxie dan mijn hersens vrijwillig laten afsterven door dat soort pulp
50.000 O+![]()
Fas heeft er wel wat van weg jaquote:Op zondag 31 december 2017 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is Fas als je haar nodig hebt?![]()
![]()
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.quote:Aut viam inveniam, aut faciam
Gelukkig compenseren je dat hier wel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef MissMSX het volgende:
Liever een sneeuwvlokje en een Faxie dan mijn hersens vrijwillig laten afsterven door dat soort pulp![]()
![]()
Ik zeg toch dat ik haar te perfect vind.. Doet me denken aan het vriendje van mijn vriend. Ook te perfect.quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Het verschil niet snappen tussen schoonheid en ergens nat van worden.
Lot, you disappoint.![]()
Fasquote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Outfit voor vanavond even gepast en wow.
Nu niks. Top 2000 en lezen terwijl t buiten regent.
Ja die laatste, ook met Monica geloof ikquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.Had die op dvd.
Tap tap tap![]()
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezienquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga La Haine kijken. Eastern Promises. Les Pacte des Loup.
50.000 O+![]()
compenseren je?quote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig compenseren je dat hier wel.
50.000 O+![]()
Guest House Paradisoquote:Op zondag 31 december 2017 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Hij zat in Guest House Paradiso. Die heeft iemand toch wel gezien
A mind with a heart of it's own![]()
Hipster.quote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezienTap tap tap![]()
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik haar te perfect vind.. Doet me denken aan het vriendje van mijn vriend. Ook te perfect.Aut viam inveniam, aut faciam
Net mijn baard geborsteld en mijn knotje ingevetquote:
50.000 O+![]()
Dat gaat mij vrij makkelijk af anders hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Die serie staat op Netflix. Ik twijfel nog.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heel hipster The Handmaid's Tale aan het lezen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Videoland. Anders had ik al gekeken.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die serie staat op Netflix. Ik twijfel nog.
Tap tap tap![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouwquote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?![]()
![]()
Blijft een meesterwerkquote:Op zondag 31 december 2017 12:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die eerste heb ik 20 jaar geleden al gezien![]()
Kleine imperfecties maken iemand vaak mooier naar mijn meningquote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te perfect? Hoe kun je perfecter dan perfect zijn?
Dat heb ik 20 jaar geleden al gedaan.quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heel hipster The Handmaid's Tale aan het lezen.
En de film gezien.
Aiden Quinn
50.000 O+![]()
Ik wilde een citaat uit Mean Girls gebruiken maar kan alleen op zinnen uit Clueless komen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouw
Ik ben oud.Tap tap tap![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik 20 jaar geleden al gedaan.
En de film gezien.
Aiden QuinnDie was mooi vroeger
Tap tap tap![]()
Ik ben basketbal aan het kijken.
Mart Smeets met zijn verkeerde uitspraken
Margaret Atwood is sowieso een baas. Of bazin.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
dit iddquote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kleine imperfecties maken iemand vaak mooier naar mijn mening![]()
![]()
Ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Het stond wel een keer op de leeslijst maar toen heb ik volgens mij voor Virginia Woolf gekozen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef MissMSX het volgende:
Margaret Atwood is sowieso een baas. Of bazin.Tap tap tap![]()
Hmmm....bij Monica Belluci heb ik dat plastic fantastic gevoel niet. Niet zoals bij sommige andere actrices.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[..]
Dan heeft het iets plastic fantastics daar heb ik niet zoveel mee. Ik vind btw Amanda Seyfried de perfecte vrouw
Sowieso, kan alleen maar op uiterlijk afgaan. Ik ken haar niet, misschien is ze wel een enorme bitch
Oh die Monica. Monicaquote:Op zondag 31 december 2017 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm....bij Monica Belluci heb ik dat plastic fantastic gevoel niet. Niet zoals bij sommige andere actrices.
Sowieso, kan alleen maar op uiterlijk afgaan. Ik ken haar niet, misschien is ze wel een enorme bitch.
Mijn favoriete actrice is denk ik Helena Bonham Carter.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, absoluut indrukwekkend en nog steeds relevant.quote:Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Die begint een beetje aan het Depp-syndroom te lijden, al kan ik haar veel beter hebben en vond ik haar ook tof in HP.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn favoriete actrice is denk ik Helena Bonham Carter.Tap tap tap![]()
Mart Smeetsquote:Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben basketbal aan het kijken.
Mart Smeets met zijn verkeerde uitspraken
50.000 O+![]()
Lijkt zelfs met de jaren steeds relevanter te worden. Helaas.quote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, absoluut indrukwekkend en nog steeds relevant.Aut viam inveniam, aut faciam
Sowieso al die kansloze alfasportcommentatoren zijn om te kotsen
50.000 O+![]()
Misschien komt mijn afkeer voor de driehoeksverhouding Burton-Bonham Carter-Depp door Alice in Wonderland en Sweeney Todd want die twee films vond ik zo traumatisch beroerd
Tap tap tap![]()
Eigenlijk is sport sowieso om te kotsen
50.000 O+![]()
En Marion Cotillardquote:Op zondag 31 december 2017 12:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn favoriete actrice is denk ik Helena Bonham Carter.
Vooral als de grip van de basketbalschoenen het weer eens wint van een onderbeen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:10 schreef MissMSX het volgende:
Eigenlijk is sport sowieso om te kotsenTap tap tap![]()
Zonde. Ze is echt goed. Ik heb laatst die andere serie die er nu is van haar gezien (niet gelezen), Alias Grace.quote:Op zondag 31 december 2017 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van haar gelezen. Het stond wel een keer op de leeslijst maar toen heb ik volgens mij voor Virginia Woolf gekozen.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+![]()
Wat is t Depp-syndroomquote:Op zondag 31 december 2017 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die begint een beetje aan het Depp-syndroom te lijden, al kan ik haar veel beter hebben en vond ik haar ook tof in HP.?
Zag laatst nog een mooie van een bicep die afscheurde.quote:Op zondag 31 december 2017 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als de grip van de basketbalschoenen het weer eens wint van een onderbeen.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als de grip van de basketbalschoenen het weer eens wint van een onderbeen.
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |