Nou ja zegquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel als Barb ja.
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog welquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is hij of een alfaman of een man die moet compenseren
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel, Cobra en Hostitosti
En fuck alle onwetende bisjes
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlandsquote:
Bommeldingquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezienquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
Eerder een oudgediende.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezien
Goed met zijn handenquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog wel
Zware crimineel gespot!quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik wel, vooral de isoleercel vond ik erg fascinerend
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaaiquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlands
ik lees het ja. Vooral die eerste zinquote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaai
Altijd dezelfde grappen hierquote:
Nee johquote:
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?quote:
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdenquote:
Dat klopt (nog) wel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?
quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lees het ja. Vooral die eerste zin
quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]Mijn nieuwe autocorrect is nog niet goed afgericht. Die krengen zijn standaard ook al niks waard. De Engelse ziekte zit daar bijvoorbeeld al ingebakken, dus ik snap wel waarom die epidemische vormen heeft aangenomen
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?
Geeft wel. Het is pure cultuurverloederingquote:
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eensquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdendaarom heb ik die cellen van binnen gezien.
Ik denk dat hij thuis te kort komtquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
De pot verwijt de ketel....quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Lui op deze ochtend. Dus gewoon volledige woorden uit de suggestie lijst kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef MissMSX het volgende:
Wolwinkel.
Spoeddierenarts.
Mijn voornemen voor 2018: het uitroeien van de Engelse ziekte
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis te kort komt
Inferieure beestenquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eens
Zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...
quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.
youdon'tsay.jpgquote:
En zo gul ben jij niet met koosnaampjes. Voel mij geliefd.quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij kan goed zuigen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zocht jou eigenlijk.quote:
diskrimminaasiequote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eens
Oh ja, zo even douchen en dan een rondje uitwaaien in de duinen en aan het strandquote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker windje hier in Den Haag, perfect weer voor vuurwerk.
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.
Grote kans dat als ik hier een vuurpijl afsteek dat hij in jouw oog terechtkomt.quote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker windje hier in Den Haag, perfect weer voor vuurwerk.
Same dif.quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we hem wel Dyson genoemd.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een uur geleden al![]()
Nu maar eens ontbijtje klaarmaken
Mis je een beetje in die andere sc.quote:
Heel normaal hoor na zo veel tijd.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel normaal hoor na zo veel tijd.
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mis je een beetje in die andere sc.![]()
Zou hij houden van speciaalbier en aan oldtimers knutselen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mis je een beetje in die andere sc.![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 11:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geef het even en dan komt ze wel weer even op bezoek.
nee hoor, voor mij zeer nuttig.quote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een nutteloze kut dag is dit toch.
Zo blij dat jij dat niet doetquote:Op zondag 31 december 2017 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou hij houden van speciaalbier en aan oldtimers knutselen?
Ga stofzuigen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
*Kutdagquote:Op zondag 31 december 2017 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mijquote:
Roomba's.quote:
Dino, ben jij het?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*Kutdag
Jij propt er zelfs twee spaties tussen
Was het maar een kut dag.quote:Op zondag 31 december 2017 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*Kutdag
Jij propt er zelfs twee spaties tussen
Nee. Sorry.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gelukkig niet, Barb is goed zoals hij is
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ver weg op een eiland zonder directe verbinding naar het vaste land. Idd, prima zo.quote:Op zondag 31 december 2017 11:44 schreef Lot88 het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef MissMSX het volgende:
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?
Ja dat is beter voor mijn MI van Barbquote:Op zondag 31 december 2017 11:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een eiland ver weg omgeven door veel woeste zee?
quote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja dat is beter voor mijn MI van Barb
Ik krijg het ook vaak naar m'n hoofd geslingerdquote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een transgender zegt vlak voor de operatie
Toen ik vergeleken werd met een stofzuiger was het nog wel leuk zeker?quote:
Is het dan niet weer kutdag?quote:Op zondag 31 december 2017 11:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een transgender zegt vlak voor de operatie
Standaard groet in Brabant.quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg het ook vaak naar m'n hoofd geslingerd
welke vrouw?quote:Op zondag 31 december 2017 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd met een van de mooiste vrouwen ter wereld
C'mon, roombas zijn super cute! De fluffy kittens onder de huishoudelijke apparatuur!quote:Op zondag 31 december 2017 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik vergeleken werd met een stofzuiger was het nog wel leuk zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |