Nou ja zegquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel als Barb ja.
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog welquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is hij of een alfaman of een man die moet compenseren
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef Dqod het volgende:
Dank je wel, Cobra en Hostitosti
En fuck alle onwetende bisjes
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlandsquote:
Bommeldingquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezienquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef DrMarten het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)sterdam-en-duitsland
Wifi in de cel Barb?
Eerder een oudgediende.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gewoon op Malta en heb nog nooit een cel van binnen gezien
Goed met zijn handenquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Gewoon een man met hobby's? Hij sleutelt aan oldtimers, vind ik nog wel
Zware crimineel gespot!quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik wel, vooral de isoleercel vond ik erg fascinerend
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaaiquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen beeld van jou maar op de een of andere manier vind ik jou echt een docente Nederlands
ik lees het ja. Vooral die eerste zinquote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar ben ik te veel cultuurbarbaar vond. Ik ben gewoon een ordinaire taalnazi. Maar het is vechten tegen de bierkaai
Altijd dezelfde grappen hierquote:
Nee johquote:
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?quote:
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdenquote:
Dat klopt (nog) wel.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?
quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik lees het ja. Vooral die eerste zin
quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]Mijn nieuwe autocorrect is nog niet goed afgericht. Die krengen zijn standaard ook al niks waard. De Engelse ziekte zit daar bijvoorbeeld al ingebakken, dus ik snap wel waarom die epidemische vormen heeft aangenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |