Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat ze te kort is voor haar gewicht?
Geeft wel. Het is pure cultuurverloederingquote:
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eensquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...quote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Voor mijn vorige werk moest ik in gesprek met gedetineerdendaarom heb ik die cellen van binnen gezien.
Ik denk dat hij thuis te kort komtquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd echt te vaak op het witte paard, Air. Gun dat arme beest ook eens wat rust.
De pot verwijt de ketel....quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Lui op deze ochtend. Dus gewoon volledige woorden uit de suggestie lijst kiezenquote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef MissMSX het volgende:
Wolwinkel.
Spoeddierenarts.
Mijn voornemen voor 2018: het uitroeien van de Engelse ziekte
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis te kort komt
Inferieure beestenquote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eens
Zijn ook gewoon mensen hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar werken, werken met gedetineerden...
quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al een koosnaampje gekregen, de roomba.
youdon'tsay.jpgquote:
En zo gul ben jij niet met koosnaampjes. Voel mij geliefd.quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Hij kan goed zuigen?quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik zocht jou eigenlijk.quote:
diskrimminaasiequote:Op zondag 31 december 2017 11:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja pak verdomme die zwarte of bruine ook eens
Oh ja, zo even douchen en dan een rondje uitwaaien in de duinen en aan het strandquote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker windje hier in Den Haag, perfect weer voor vuurwerk.
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg niet voor niets dat hij thuis te kort komt. Ik zou het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |