SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Boottocht Amsterdam Light FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1954 belde, ze willen hun lgbt-standpunten terugquote:got some money in my pocket, don’t remember where I got it![]()
Jeetje jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
Deze nachtploeg is wel snel op een steen geknald.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Meer whiskey drinken tegen de avonduren aan.quote:Op zondag 31 december 2017 02:46 schreef CherryLips het volgende:
Mijn straf omdat ik tot half twee in bed heb gelegenAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Helaas mag ik geen alchohol drinken als ik aan het werk benquote:Op zondag 31 december 2017 02:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meer whiskey drinken tegen de avonduren aan.![]()
![]()
Ik zou een andere baan zoekenquote:Op zondag 31 december 2017 03:13 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen alchohol drinken als ik aan het werk ben
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Neuh, bevalt me prima! Morgen wel champagne op de afdeling, dat dan weer welquote:Op zondag 31 december 2017 03:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou een andere baan zoeken![]()
![]()
Ik wil de verrassing niet verpesten, maar... in champagne zit alcohol.quote:Op zondag 31 december 2017 03:18 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Neuh, bevalt me prima! Morgen wel champagne op de afdeling, dat dan weer wel🐙![]()
Nieet?quote:Op zondag 31 december 2017 03:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil de verrassing niet verpesten, maar... in champagne zit alcohol.
Maar... surprise... weet ik
Krijg het ook niet van de baas hoor, maar bij oud en nieuw hoort champagne dus neem zelf mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |