Ben al weer wezen werken, dus ja.quote:Op zondag 31 december 2017 13:27 schreef Lot88 het volgende:
hosti al weer wat beterderder aan het worden?
30 cm?quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt diepgaand analytisch werk.
Return to Castle Wolfenstein blijft wel de beste. The New Order was ook oke, The Old Blood vond ik tegenvallen. Die nieuwste heb ik nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat ik wacht tot ie ergens voor ¤ 15 in een bak ligt.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeld![]()
![]()
Ga m opzoeken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is echt diepgaand analytisch werk.
Jij ziet het anders?quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.
Twee mogelijkheden: of degene die dit schreef had de film zelf niet gezien, of degene had de film wel gezien en wilde echt heul heul keihard in your face do the swaffel dance trollen.quote:
Nee, veel van geleerd. Prima film ook verder. Deed wat ie moest doen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.
An Epic History of Disco.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Goed, ben benieuwd waar je mee aankomt.
Dat was 2013.quote:
Het is ook leuk om te lezen. De boeken gaan gewoon mee in niveau terwijl ze opgroeien.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lord of the Rings heb ik ook.
Ik houd van HP.
Zal ik er een pic van sturen?quote:
quote:
The Deuce al gezien?quote:
Ja, als je hem snapt dan hakt hij er wel in.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, veel van geleerd. Prima film ook verder. Deed wat ie moest doen.
Return was goed ja. Die andere nooit gedaan. Geen steam?quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Return to Castle Wolfenstein blijft wel de beste. The New Order was ook oke, The Old Blood vond ik tegenvallen. Die nieuwste heb ik nog niet gespeeld, maar van wat ik ervan gezien heb denk ik dat ik wacht tot ie ergens voor ¤ 15 in een bak ligt.
StuBruquote:Op zondag 31 december 2017 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
StuBru's tijdloze 100 staat weer aan. Roos
Volgens mij ga jij die serie wel awesome vindenquote:
Is wel met meer. Thus is the plight of the hyper intelligent man.quote:Op zondag 31 december 2017 13:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als je hem snapt dan hakt hij er wel in.
Ik heb hem wel voorbij zien komen, maar leek me niet heel boeiendquote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij die serie wel awesome vinden
Yupquote:Op zondag 31 december 2017 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is wel met meer. Thus is the plight of the hyper intelligent man.
Niet?quote:Op zondag 31 december 2017 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb hem wel voorbij zien komen, maar leek me niet heel boeiend
Het leek me niet heel diepgaand.quote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet?Waarom niet als ik vragen mag?
Welke van de 100?quote:Op zondag 31 december 2017 13:37 schreef steelhead het volgende:
Gaat er iemand de oudjaars conferance kijken?
In dat geval raad ik je aan om te gaan kijken. Geef het 2 episodesquote:
Ik kijk allen die van '89.quote:
OK. Maar eerst even the Next Generation afkijkenquote:Op zondag 31 december 2017 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval raad ik je aan om te gaan kijken. Geef het 2 episodes
En geen ijzeren gordijn meer.quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Slecht jaar was dat, in een klap superveel Duitsers erbij.
PJquote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Daddy didn't give attention
Oh, to the fact that mommy didn't care
King Jeremy the wicked
Mijn manager fronst nu vanaf haar vakantiequote:
'89 was een prima jaar.quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet huilen maar zuipen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Beuh er gaat veel te veel thee in m'n HP-beker.
Duitsersquote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2017 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
Daddy didn't give attention
Oh, to the fact that mommy didn't care
King Jeremy the wicked
PS4quote:Op zondag 31 december 2017 13:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Return was goed ja. Die andere nooit gedaan. Geen steam?
Pissen als een malle de rest van de dagquote:Op zondag 31 december 2017 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Beuh er gaat veel te veel thee in m'n HP-beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |