Samen een nietsaaie film kijken?quote:
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef....quote:Op zondag 31 december 2017 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft toch wel één van mijn favo films.
Ik lees nu wat van Hannah Arendt. Komt wel in de buurtquote:
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeldquote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok sorry man. Maar werd geblocked door domino's.
Ik ga Wolfenstein installeren. Moffen poffen..
Waarom?quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een film waar ik heel moeilijk van werd
Is dat in verhaalvorm of meer docu?quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik lees nu wat van Hannah Arendt. Komt wel in de buurt
Leuk boek toch?quote:Op zondag 31 december 2017 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Harry Potter and the Chamber of Secrets.
Dan heb je geen lunch meer nodig nee.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef....
Mea culpa, amicequote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar terug te lezen in mijn pohi.
Non-fictie. Gewoon dingen als aanleidingen, veranderingen, organisatie, middelen, etc.quote:
Lord of the Rings heb ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Leuk boek toch?.
Ik ga je geen commentaar erop geven ik lees ieder jaar The Hobbit en Lord of the rings.
Veel lees plezier.
Ik had een beetje moeite met het hele begrip depressie en hoe het afgebeeld werd. Ik wilde de hele film lang shit wurgen.quote:
Nee, dat was serieus whisky en gin voor lunch. De hele zaalquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je geen lunch meer nodig nee.
Goed, ben benieuwd waar je mee aankomt.quote:
Erg goed die.quote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb Unsere Mütter, Unsere Väter nog op de harde schijf staan. Moet ik ook nog eens helemaal kijken.
Watquote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien tijdens IFFR jaren terug. De film werd geadverteerd als een tragikomedie over de alledaagse kleine verslavingen als chocola en TV-shows. Met Ellen Burstyn, dus klinkt tof. 10 uur 's ochtends met slechts 2 bakken koffie op die film kijken, oef....
Goede tijden zeker met de gatling gun. En die kop onderin in beeld.quote:Op zondag 31 december 2017 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk! Over remakes gesproken. Heb ik vroeger veel gespeeld![]()
![]()
Die wil ik ook nog zienquote:Op zondag 31 december 2017 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb Unsere Mütter, Unsere Väter nog op de harde schijf staan. Moet ik ook nog eens helemaal kijken.
Het is echt diepgaand analytisch werk.quote:
Gewoon dominos voor d'r gezicht zetten en over de tafel hangen. Klaar.quote:Op zondag 31 december 2017 13:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok sorry man. Maar werd geblocked door domino's.
Ik ga Wolfenstein installeren. Moffen poffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |