Ik wou net zeggen...quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
Niet eens pizza voor mij.
Geen sex en geen pizza..
Nu wel zin om Lord of the Rings te kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.quote:
Dat is een optie.quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.
Je moet trouwens de groeten van Poetin hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heeft in DH gewoond dus ik zou mijn geld zetten op wel.
Ze heeft ADD. Dus helemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2017 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.
Hoe goed kan ze multitasken?
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?
Daarom hou ik ook zo van je.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.
Het kost je wel een foto van mijn O&N outfit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.
quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?
Ik ga mijn ogen er niet aan blootstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |