Jamaar mijn geld dan? Omdat geld. Want geld. Geef me je geld. Ik wil geld. Want geld.quote:
Ik ga HP lezen terwijl de top 2000 op de achtergrond draait en ik af en toe een stuk chocolade in mijn mond steek.quote:Op zondag 31 december 2017 12:58 schreef MissMSX het volgende:
Fuck dit. Ik ga Totoro kijken. In het Japans uiteraard
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedjequote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga HP lezen terwijl de top 2000 op de achtergrond draait en ik af en toe een stuk chocolade in mijn mond steek.
En iedere coverquote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedje
Nee /livingontheedge.quote:Op zondag 31 december 2017 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel even uitzetten bij elke Amerikaans liedje
WO1 is een hoax.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
Een remake van AQOTWF zou ik wel waarderen, er zijn veel te weinig goede films over WO1 gebouwd.
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Harmankardon het volgende:
Een remake van AQOTWF zou ik wel waarderen, er zijn veel te weinig goede films over WO1 gebouwd.
Imperialistquote:
Er vielen veel doden en het was kut.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.
Beter iets dan niets toch.quote:Op zondag 31 december 2017 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom dan weer een emake van deze film? Er valt genoeg te vertellen over WOI.
Uitstekende samenvattingquote:Op zondag 31 december 2017 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er vielen veel doden en het was kut.
Was Mata Hari nou de spion of niet?quote:
Wie anders?quote:
Oh nee. Pizza. Arme jongen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:01 schreef steelhead het volgende:
Helemaal klaar ervoor om vriendin te doen gaat de f-ing bel. Zegt die doos ik heb domino's besteld.
Grrrr![]()
![]()
.
Heeft in DH gewoond dus ik zou mijn geld zetten op wel.quote:Op zondag 31 december 2017 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Was Mata Hari nou de spion of niet?
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.quote:
Niet eens pizza voor mij.quote:
Das waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |