Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.quote:Op zondag 31 december 2017 12:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had Steven Soderbergh het beter begrepen met Ocean's 11. Want het origineel uit 1966 was nu niet echt goed.
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordtquote:
Ik vind de Amerikaanse verfilming van Millennium ook zo onnodig.quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.
En compleet onnodige remakes zoals Oldboy.
Ik vond het hoorspel beterquote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordt
World War Z..quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of dat je naar de bioscoop gaat voor War of the Worlds omdat je het boek en de muziek geweldig vindt en dan een film ziet waar de volgorde van het boek compleet is omgegooid en je te maken krijgt met een schreeuwend kutkind in die film waar je gestoord van wordt
Classics moeten ze met rust laten. Wil je een remake maken, kies dan uit de enorme catalogus van slechte films die wel veel potentie hadden. Men maakte zelfs een remake van Ben Hur. I mean, WHO IN HIS RIGHT MIND THOUGHT THAT WAS A GOOD IDEA?quote:Op zondag 31 december 2017 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb het origineel niet gezien. Ik ben ook niet tegen remakes an sich. Maar mijn god steeds minder is origineel werk.
En compleet onnodige remakes zoals Oldboy.
Ja. De Zweede versie is hartstikke goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Amerikaanse verfilming van Millennium ook zo onnodig.
Echt hequote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. De Zweede versie is hartstikke goed.
En dan ook stoppen na deel 1. Amerika.
Zo zonde dat ze daar geen TV serie van hebben gemaakt met de opzet van het boek intactquote:
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey.quote:Op zondag 31 december 2017 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Classics moeten ze met rust laten. Wil je een remake maken, kies dan uit de enorme catalogus van slechte films die wel veel potentie hadden. Men maakte zelfs een remake van Ben Hur. I mean, WHO IN HIS RIGHT MIND THOUGHT THAT WAS A GOOD IDEA?
Je bedoelt Spiderman?quote:Op zondag 31 december 2017 12:34 schreef MissMSX het volgende:
Dus tegenwoordig heb je dan de remake van de remake...
Als dat laatste gaat gebeuren ga ik filmstudio's platbrandenquote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey.
Als je een bestaand werk opnieuw gaat produceren moet je wel heel zeker weten dat je het beter gaat doen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, er zijn natuurlijk vele remakes waarvan de meeste mensen niet eens weten dat het een remake is. The Thing, Body Snatchers, etc. Van die oude scifi.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man. Kan je je voorstellen. Casablanca: the remake. Of een nieuwe 2001: A Space Odyssey.
Of toch op zijn minst even goed.quote:Op zondag 31 december 2017 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je een bestaand werk opnieuw gaat produceren moet je wel heel zeker weten dat je het beter gaat doen.
quote:Op zondag 31 december 2017 12:35 schreef Barbusse het volgende:
Casablanca remake geregisseerd door Micheal BayEen remake van Bullet, starring Adam Sandler
quote:Op zondag 31 december 2017 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zonde dat ze daar geen TV serie van hebben gemaakt met de opzet van het boek intact![]()
Maar nog steeds tof om de scene's in Jeruzalem te zien, want opgenomen in Valletta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |