Ik wou net zeggen...quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig gaan Lord of the Rings en Harry Potter niet over oorlogen.
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
Niet eens pizza voor mij.
Geen sex en geen pizza..
Nu wel zin om Lord of the Rings te kijken.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Geen sex en geen pizza..
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.quote:
Dat is een optie.quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon over haar pizza heen masturberen en klaarkomen.
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?quote:Op zondag 31 december 2017 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In plaats van alsnog fucken met je gf ga je fokken?
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.
Je moet trouwens de groeten van Poetin hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heeft in DH gewoond dus ik zou mijn geld zetten op wel.
Ze heeft ADD. Dus helemaal niet.quote:Op zondag 31 december 2017 13:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pff. Denken in oplossingen, niet in problemen.
Hoe goed kan ze multitasken?
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?
Daarom hou ik ook zo van je.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef Samzz het volgende:
Ja en ik ben dan weer zo stom te reageren.
Het kost je wel een foto van mijn O&N outfit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook wel snapt dat ik niet serieus ben.
quote:Op zondag 31 december 2017 13:12 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moet frustraties kwijt. Daar is fok toch voor?
Ik ga mijn ogen er niet aan blootstellen.quote:
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genrequote:
American Pie Pizzaquote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.
Die was erg goed zelfsquote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Gisteren Dunkirk gekeken. Die was best fucking goed.
Met Harry Styles, toch?quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft Nolan ooit een slechte film genaakt eigenlijk?quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
Dan maar genoegen nemen met een foto zonder je outfit.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Samzz het volgende:
Het kost je wel een foto van mijn O&N outfit.
Ik heb een review gelzen, en meer hoefde ik neit te weten.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga mijn ogen er niet aan blootstellen.
Krijg je ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar genoegen nemen met een foto zonder je outfit.
Eugh. Warhorse. Over kut gesprokenquote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genre.
Zwartboek vind ik ook awesome.
quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en Saving Private Ryan, en Warhorse en Schindler's List en zo ook. Maar het is niet mijn favo genre.
Dat klinkt hetzelfde als de rode zee bevaren.quote:Op zondag 31 december 2017 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prik een gat in die pizza, steek 'm er door. Hoppa.
Ik heb alleen Zwartboek gezien. Was wel OK geloof ik ja.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.quote:
Die vond ik dan weer het minst.quote:Op zondag 31 december 2017 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan met name de scenes in Dordrecht en die van de tietjes van Carice
Ouwe lulquote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.
Zanger van One Direction.quote:Op zondag 31 december 2017 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar google zegt ja.
Nee.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heeft Nolan ooit een slechte film genaakt eigenlijk?
Ok dan heb ik niet te klagen eigenlijk als ik dit zo hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Eerst fucken dan fokken
Zeg ik als 40-jarige single zolderkamerautist
Misschien zou je Ruin wel leuk vinden dan. Als die film ooit gemaakt gaat worden dan he? Het is het verhaal over een oud SS-er die vlak na WOII al zwaar getraumatiseerd door kapot gebombardeerd Duitsland zwerft om de leden van zijn voormalige deathsquad op te sporen en te kunnen doden, allemaal mensen die net doen alsof ze slechts normale soldaten waren. Zijn manier van boete doen. And of course, it's depressive as Helltm.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Have funquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ok dan heb ik niet te klagen eigenlijk als ik dit zo hoor.
Nee bedanktquote:Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien zou je Ruin wel leuk vinden dan. Als die film ooit gemaakt gaat worden dan he? Het is het verhaal over een oud SS-er die vlak na WOII al zwaar getraumatiseerd door kapot gebombardeerd Duitsland zwerft om de leden van zijn voormalige deathsquad op te sporen en te kunnen doden, allemaal mensen die net doen alsof ze slechts normale soldaten waren. Zijn manier van boete doen. And of course, it's depressive as Helltm.
Dat zijn ook goede films. Maar ook wel heftig en zwaar. Dat houd zo nu en dan wel tegen.quote:Op zondag 31 december 2017 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |