Had je er plannen mee?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:06 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat m'n Ardors nu vast staan tot 1 januari
Dat had ik dus even gemist. Potver.
Nope, wel wat te laat verkocht, maar winst is winst.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:09 schreef D. het volgende:
Maar, niemand hier die zijn/haar NXT gehouden heeft dus?
Ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:09 schreef D. het volgende:
Maar, niemand hier die zijn/haar NXT gehouden heeft dus?
Ik had met m'n domme hoofd verwacht dat er vlakkk voor de NXT snapshot geld van NXT in Ardor zou komen. Dat was dus vanmorgen ook zo, steeg flink, maar had even niet meegekregen dat ik ze nu al niet meer kon verkopen. Speelgeld waar ik dagen niks mee kan doen is vrij ruk, zeg maar. Ik had me ingelezen over de NXT snapshot en ik wist dat de Ardor blockchain live zou gaan op 1 januari maar dat alle Ardor al meteen tijdens de NXT snapshot ook al stil zou komen te liggen alvast voor 1 januari had ik dus gemist.quote:
Goed bezig wijffiequote:Op donderdag 28 december 2017 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had met m'n domme hoofd verwacht dat er vlakkk voor de NXT snapshot geld van NXT in Ardor zou komen. Dat was dus vanmorgen ook zo, steeg flink, maar had even niet meegekregen dat ik ze nu al niet meer kon verkopen. Speelgeld waar ik dagen niks mee kan doen is vrij ruk, zeg maar. Ik had me ingelezen over de NXT snapshot en ik wist dat de Ardor blockchain live zou gaan op 1 januari maar dat alle Ardor al meteen tijdens de NXT snapshot ook al stil zou komen te liggen alvast voor 1 januari had ik dus gemist.![]()
![]()
Nou ja, dom. Had ik het een uur eerder moeten verkopen. Nu maar afwachten wat er na 1 januari gebeurt. Misschien hou ik ze wel want ik heb er serieus goed gevoel over op de langere termijn maar ik wilde eigenlijk met m'n daytrade speelgeld niks voor de langere termijnMaar misschien ben ik m'n domme hoofd over een paar weken wel dankbaar.
Hier wel, Substratum, Vechain en Requestquote:
ARDR verkopen? ARDR gaat moonquote:Op donderdag 28 december 2017 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had met m'n domme hoofd verwacht dat er vlakkk voor de NXT snapshot geld van NXT in Ardor zou komen. Dat was dus vanmorgen ook zo, steeg flink, maar had even niet meegekregen dat ik ze nu al niet meer kon verkopen. Speelgeld waar ik dagen niks mee kan doen is vrij ruk, zeg maar. Ik had me ingelezen over de NXT snapshot en ik wist dat de Ardor blockchain live zou gaan op 1 januari maar dat alle Ardor al meteen tijdens de NXT snapshot ook al stil zou komen te liggen alvast voor 1 januari had ik dus gemist.![]()
![]()
Nou ja, dom. Had ik het een uur eerder moeten verkopen. Nu maar afwachten wat er na 1 januari gebeurt. Misschien hou ik ze wel want ik heb er serieus goed gevoel over op de langere termijn maar ik wilde eigenlijk met m'n daytrade speelgeld niks voor de langere termijnMaar misschien ben ik m'n domme hoofd over een paar weken wel dankbaar.
Zeker wel, alles hier hodlquote:
Niet echt he? Nou ja, leerzaam. En misschien achteraf straks niet eens zo rot.quote:
Ik ook, op Ripple, BitcoinCash, TRON, Lisk en Waves.quote:
heb je trouwens je 1btc al?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet echt he? Nou ja, leerzaam. En misschien achteraf straks niet eens zo rot.
Ja maar dat was nu nog heel ff niet m'n strategie.quote:
Ze zijn al x10 sinds ik ze kocht, en de toekomst ziet er goed uitquote:Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat was nu nog heel ff niet m'n strategie.Maar dan maar even strategie aanpassen en deze alvast houden inderdaad. Iets eerder dan gepland. Zat gelukkig niet met m'n hele daytrade geld erin, de helft. Dus ik kan alsnog wat de komende dagen. Ardors die eerst speelgeld waren zijn zojuist hodl bagje geworden.
Nee, laatste stukkie gaat vrij moeizaam eerlijk gezegd. Helaas. Schiet natuurlijk ook niet heel erg op met weinig speelgeld. Maar ik kom er wel. Ooit.quote:
MOVE OVER ETHERIUMquote:Op donderdag 28 december 2017 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn al x10 sinds ik ze kocht, en de toekomst ziet er goed uit
Gaat toch gewoon om je verwachting?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik de enige ben
Je koopt een coin, die gaat x10, en je hebt vertrouwen in de toekomst, maar meer bijkopen kost nu dus 10 keer zoveel, en da's een drempeltje
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'quote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon om je verwachting?
Als ik LTC/ETH had ingekocht op 1 USD en hij stijgt naar 10 USD kan het nog steeds een goedkoopje zijn als mijn verwachting is dat ze beiden naar boven de 100 USD gaan.
Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'
Er zit inmiddels meer in dan ik van plan was, maar 'it takes money to make money'quote:Op donderdag 28 december 2017 13:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hogerquote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'
Daarom HODL.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger
Wat?! Dat meen je niet! FF kijken. Ripple nog net groen +4,93%quote:Op donderdag 28 december 2017 13:14 schreef Landgeld het volgende:
Alles lekker in het rood. Weer flink in elkaar gezakt
Misschien me daar maar overheen zetten danquote:Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger
E3Lr6Equote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er al een KuCoin-account? Ik wil me net aanmelden en zie dat ik iemand als referral kan invullen. Eerste de beste.
Dat is niet genoegquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef D. het volgende:
late reactie
[..]
Nee, maar hij staat op een 'reservelijstje'
Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De situatie in 2020.
ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MODquote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus?
Enne, GET?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MOD
Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]
Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt.op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
Wat is REQ nou weerquote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef dimmak het volgende:
VIA, LSK, IOTA, REQ & GNT zijn mijn hodl bags.
REQ gebruik je voor de fees. Kan betalen met alle Ethereum tokens en in de toekomst zelfs fiat. Paypal 2.0.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is REQ nou weer
Voor dat systeem heb je helemaal geen tokens nodig.
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Golem is overigens gewoon exact hetzelfde als Ether.
Was dat niet die supercomputer coin?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Golem is overigens gewoon exact hetzelfde als Ether.
Yes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was dat niet die supercomputer coin?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.quote:
All-in Ether en hodl.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
Is dat niet met alle ERC20 tokens?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.
Niet doen. Waarom doet die het zelf niet. Tevens gaat er nog altijd 80% van de winst naar hem.quote:
Woont aan andere kant van het land. Ken hem van wat feesten en zie hem jaarlijks 3-4x. Hij is een ondernemer in startups van bedrijven.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je hem mag en regelmatig tegenkomt; niet doen.
Niet doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Zeker doen als je een doodwens hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dat niet met alle ERC20 tokens?
Dat zou juist niet de reden zijn om het niet te doen. Die man is verre van crimineel en juist te goed voor anderen (en zichzelf) maar ik ga er vanaf zien omdat ik ook een fulltime baan heb, en niet het idee heb dat ik nou super goed ben ermee.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Zeker doen als je een doodwens hebt.
Sowieso die verdelingquote:Op donderdag 28 december 2017 14:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou juist niet de reden zijn om het niet te doen. Die man is verre van crimineel en juist te goed voor anderen (en zichzelf) maar ik ga er vanaf zien omdat ik ook een fulltime baan heb, en niet het idee heb dat ik nou super goed ben ermee.
Als je prima zonder hem kan leven en je contract is waterdicht ( laat het even checken door iemand die er verstand van heeft ) dan kan het het overwegen waard zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Woont aan andere kant van het land. Ken hem van wat feesten en zie hem jaarlijks 3-4x. Hij is een ondernemer in startups van bedrijven.
Goed punt. Ik ga er ook vanaf zien omdat ik geen gedoe/stress en shit wil voor 20%.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als je prima zonder hem kan leven en je contract is waterdicht ( laat het even checken door iemand die er verstand van heeft ) dan kan het het overwegen waard zijn.
Dubbelcheck ook meteen hoe het zit met winsten en belasting en eventuele verborgen risico's wanneer jij handelaar gaat spelen. Want ik kan mij bij niet voorstellen dat hier geen regelgeving voor bestaat die helemaal niet zo gunstig uitvalt.
GNT genereer je door je rekenkracht af te staan. En om rekenkracht te kopen heb je GNT nodig. En MOD is nog steeds geen aandeel.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope.
Kittens hebben een genotype die erbij komt, GET moet geprogrammeerd worden om uniek te zijn en te onderscheiden per evenement, MOD is eigenlijk gewoon een aandeel.
GNT is gewoon een betaalmiddel.
Je weet toch dat criminelen in het begin altijd vriendelijk zijn tegenover hun toekomstig slachtoffer? Anders kunnen ze nooit hun doel behalen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat zou juist niet de reden zijn om het niet te doen. Die man is verre van crimineel en juist te goed voor anderen (en zichzelf) maar ik ga er vanaf zien omdat ik ook een fulltime baan heb, en niet het idee heb dat ik nou super goed ben ermee.
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ga er ook vanaf zien omdat ik geen gedoe/stress en shit wil voor 20%.
Wat maakt GNT uniek tov Ether?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
GNT genereer je door je rekenkracht af te staan. En om rekenkracht te kopen heb je GNT nodig. En MOD is nog steeds geen aandeel.
Mod zou je een aandeel kunnen noemen maar dan enkel en alleen over hun blockchain activiteiten.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
GNT genereer je door je rekenkracht af te staan. En om rekenkracht te kopen heb je GNT nodig. En MOD is nog steeds geen aandeel.
Als jij zware wiskunde modellen hebt die je wil laten uitrekenen dan kan dat via hun netwerk. Althans zo heb ik het begrepen, is al weer even geleden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat maakt GNT uniek tov Ether?
Zo op het eerste gezicht lijkt het op een 'laten we lekker onze eigen munt slaan omdat het kan!'.
Ja, dat deel snap ik ook wel. Ik snap alleen niet waarom je daarvoor een GNT nodig heb ipv een ETH.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als jij zware wiskunde modellen hebt die je wil laten uitrekenen dan kan dat via hun netwerk. Althans zo heb ik het begrepen, is al weer even geleden.
Je berekeningen worden over het netwerk gegooid en je betaald met GNT die verdeeld wordt onder de computers die het uitrekenen. dat is ook de transactie in hun context.
Geld dat niet bijna voor elke coin. Met welke coin kan je daadwerkelijk nou echt watquote:Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat maakt GNT uniek tov Ether?
'laten we lekker onze eigen munt slaan omdat het kan!'.
Met Ether betaal je voor het gebruik van het Ethereumnetwerk, dat gaat niet met Bitcoin. Met cryptokittens komt ook een uniek genotype mee dat niet met louter Ether mogelijk is. GET wordt gebruikt als ticket. MOD wordt gebruikt als aandeel (in het blockchainproject, jaja). GNT wordt gebruikt omdat het kan.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef genakt het volgende:
[..]
Geld dat niet bijna voor elke coin. Met welke coin kan je daadwerkelijk nou echt wat
btc kan je nog dingen kopen en aantal andere coins de rest hebben zo goed als geen werkend product en zitten mensen er alleen voor het geld erin.
Je kan toch geen Ether genereren als je rekenkracht afstaat aan Golem..quote:Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met Ether betaal je voor het gebruik van het Ethereumnetwerk, dat gaat niet met Bitcoin. Met cryptokittens komt ook een uniek genotype mee dat niet met louter Ether mogelijk is. GET wordt gebruikt als ticket. MOD wordt gebruikt als aandeel (in het blockchainproject, jaja). GNT wordt gebruikt omdat het kan.
Beetje apart, in het laatste topic zei je dat de bodem nog lang niet was bereikt en dat er een drop kwam naar zeker 5000.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bitcoin zal nu denk ik wel op stabiele plek boven de 10000 blijven en dat heeft allemaal te maken dat ze een bijna monopolie positie hebben om in andere crypto te kunnen handelen.
Iedereen heeft die fukking bitcoins nodig en aangezien er steeds meer cryptohandelaren komen zal de vraag er altijd zijn.
Geld printen ja? Dat geeft het echt waardequote:Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je kan toch geen Ether genereren als je rekenkracht afstaat aan Golem..
Gozer... echt... iets met een neger en een meervoudsvorm.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Beetje apart, in het laatste topic zei je dat de bodem nog lang niet was bereikt en dat er een drop kwam naar zeker 5000.
Ik heb nog wat over om de troll te feeden tockquote:Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer... echt... iets met een neger en een meervoudsvorm.
NegerS ?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gozer... echt... iets met een neger en een meervoudsvorm.
Ik had inderdaad verwacht dat er meer paniek zou zijn onder die gloryhunters die er in zijn gestapt vanwege de hype....quote:Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Beetje apart, in het laatste topic zei je dat de bodem nog lang niet was bereikt en dat er een drop kwam naar zeker 5000.
Bedankt voor je advies. En ik weet dat ook. Maar ik ken hem dusdanig goed dat ik zeker weet dat dat nooit bij hem zou gebeuren. Ik zie er vanaf maar niet om die reden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef Mand het volgende:
[..]
Je weet toch dat criminelen in het begin altijd vriendelijk zijn tegenover hun toekomstig slachtoffer? Anders kunnen ze nooit hun doel behalen.
Staat nog steeds veel te hoog naar mijn mening.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:
De evolutie van Vergehodl'ers de afgelopen week:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een BS verhaal? Evalueren na 1 jaar? Weet je hoeveel er verandert in 1 jaar in deze tak?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Misschien jij....quote:Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
HODL! https://www.reddit.com/r/vergecurrency/quote:Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien jij....
Maar Verge gaat in 2018 met gemak de 1 dollarkoers minimaal halen .....ik gok op 5
En dan heb jij de boot gemist zoals gewoonlijk
Ja, verge holden met zo'n pump omdat je denkt dattie nog 3 keer door het dak gaatquote:Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Alles meer dan 0 is te hoog mij inziens. Ik heb veel dingen afgebrand de laatste tijd, maar Verge slaat echt alles.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:09 schreef genakt het volgende:
[..]
Staat nog steeds veel te hoog naar mijn mening.
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien jij....
Maar Verge gaat in 2018 met gemak de 1 dollarkoers minimaal halen .....ik gok op 5
En dan heb jij de boot gemist zoals gewoonlijk
Wat moet ik met die echokamer?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef juiced01 het volgende:
[..]
HODL! https://www.reddit.com/r/vergecurrency/
Op vertrouwen en mijn berekeningen uit de grafieken.quote:
Haha. neh, niks eigenlijkquote:Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat moet ik met die echokamer?
Dat is niet hoe het werkt. De tokens zijn gemaakt voor de ICO, zoals bij zoveel projecten op het Ethereum netwerk. Modum heeft het ook zo gedaan en die willen er een aandeel van maken omdat de token anders nutteloos was. Bij Golem hebben ze er waarde aan gegeven om het als betaalmiddel te gaan inzetten voor het kopen en verkopen van rekenkracht.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geld printen ja? Dat geeft het echt waarde
[ afbeelding ]
Dan snap je niet helemaal hoe het werkt. Dan zou verge top 4 coin moeten worden. Met 1 persoon op devquote:Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op vertrouwen en mijn berekeningen uit de grafieken.
De grootste fout die beleggers maken isquote:Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan snap je niet helemaal hoe het werkt. Dan zou verge top 4 coin moeten worden. Met 1 persoon op dev![]()
![]()
die wrath al 5keer heeft uitgesteld Alleen gepumpt door MCfee
ik had er ook 3ton voor 500 euro gekocht paar maanden terug dus klaag niet maar het is gewoon een kutcoin. Zonder enig goed team erachter wat de boel al meerdere keren heeft belazerd.
Dat alle noobies erin trappen moeten ze zelf weten .Des te sneller zijn ze weg.
ja want er gaat 25.000.000.000.000 dollar in ripple idd. Binnen no-time volgend jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Mijn neefje is mede-bedenker van Ripple en hij zegt dat XRP volgend jaar naar 5 dollar kan gaan en volgens berekeningen zelfs 100 dollar. Zijn compagnon is nauwkeuriger en zegt dat de 1000 dollar in zicht is.
Echt?! Ik ga all-in!quote:Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ja want er gaat 25.000.000.000.000 dollar in ripple idd. Binnen no-time volgend jaar.
Dit dus.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:19 schreef Majkool het volgende:
Grootste deel zullen wel nieuwe mensen zijn die nu BTC 'te duur' vinden en er niet in zijn gerold door de basisprincipes van Bitcoin... 'he, ripple is maar ¤1 da's veel goedkoper, super klein dus nog en veel over gehoord en iets met banken dus zal wel naar 100 gaan!1!1'
Als maar genoeg mensen zo denken word het vanzelf 10/20 dollar, het punt is, is dat er dan een handje vol mensen wegloopt met dik gevulde zakken, en de rest zware verliezen heeft.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef dimmak het volgende:
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord.Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen.
Exact dat ja.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef dimmak het volgende:
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord.Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen.
Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is inderdaad de grootst gemaakt fout die ik ook hoor. Mensen die kijken naar prijs in plaats van market cap EN mensen die graag 1 'hele' crypto willen hebben.
Dus hun inleg bepalen aan de hand van de prijs omdat ze 1 LTC moeten hebben in plaats van gewoon 200 euro aan LTC te halen.
Ik heb nooit begrepen waarom je in ripple zou gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom je nu nog in Ripple zou willen gaan, maar dat kan aan mij liggen.
Is volgens mij ook gewoon menselijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...
Thnx, maar ik kan nergens vinden wat het doel van PAC precies is. Ze beschrijven nergens concreet wat ze doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]
Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt.op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon menselijk.
Easy 10 usd.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
50$ in juniquote:Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018quote:Op donderdag 28 december 2017 15:35 schreef Patroon het volgende:
Stratis is ook super. Wat verwachten jullie daar van? Zit nu op 13.64
Ik heb ze gekocht op 8.35.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018
194% stijging inmiddels...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.
Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Mijn neefje is mede-bedenker van Ripple en hij zegt dat XRP volgend jaar naar 5 dollar kan gaan en volgens berekeningen zelfs 100 dollar. Zijn compagnon is nauwkeuriger en zegt dat de 1000 dollar in zicht is.
Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.
Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.
Ondertussen is de koers alweer veranderdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werd
Dat kan best rendabel zijn, dat pingpongen tussen BTC en USDT, maar als je één keer verkeerd verkoopt kan je vast zitten, en moet je dagen, misschien wel weken wachten voordat het weer op ene goed punt komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef WanyeKest het volgende:
Hoe rendabel is het om met de huidige schommelingen in de BTC te traden met USDT? Dus bij hoge koers BTC verkopen voor USDT en bij lage koers terugkopen met diezelfde USDT en repeat. In dit geval op Binance met 50% fee met BNB.
Meer mensen die dit gedaan hebben? Met succes of uiteindelijk zinloos?
Jij klinkt net als deze gasten in 1994.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Ik pak er popcorn bij, sukkelsquote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha die Verge bagholders zijn een partij zuur
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier ging iets misquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand heeft net bij VEN de complete buy kant leeg geveegd?
[ afbeelding ]
Da's ook zo, haha.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef Afwazig het volgende:
Dat Verge nog maar veel verder afsterft en het een wijze les voor alle kneuzen die aan die pump meededen wordt.
Ja mooi uitgestapt op 1550.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hè... had een buy net daaronderquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast snap ik de grafiek nietquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven stoeien met die sellwalls he...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werktquote:Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik de grafiek niet
Les 1 in crypto: vergeet elke tactiek die je op de aandelenbeurs geleeerd hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werkt
Ik niet hoor, bewaar ze al zes maanden en mogen van mij best nog eens zes maanden blijven staan. Dat ik vorige week misschien 10k winst kon pakken en over een halfjaar misschien waarschijnlijk niets is jammer maar ik had het alsnog nooit gecasht op dit moment. Als het nog eens vijf keer zoveel waard was geweest had ik het wel zuur gevonden denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waaruit maak je dat op?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Wees blij.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn funds zitten vast op Binance tot ik dat belachelijke 2FA inschakel... mehhhhhhh.
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.quote:
Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.
Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind zoiets echt gigantisch irritant
Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofdquote:Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoera voor Trezordat ding heeft nu keys voor meer dan 50k aan coins opgeslagen
Oke.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofd
Telefoon? Authy to the rescuequote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.
Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Maak even een filmpje van jezelf wanneer je er na het instellen van de 2FA achterkomt dat je ook nog eens naar je mailbox moet op de trransactie te bevestigen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind zoiets echt gigantisch irritant
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.
Lolquote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Ik quote deze even.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.quote:
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
Dit is niet eens meer glazen bol, maar gezond verstand. Je hebt echt een plaat van hier tot Tokyo voor je kop als je nu nog denkt dat de huidige prijs gerechtvaardigd is.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.
Ik vind glazen bol uitspraken altijd gewaagd.
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Wie wil er geen winst maken?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Bij Verge kun je dat wel stellen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.
Ik vind glazen bol uitspraken altijd gewaagd.
Bijzonder.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.
Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.
Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.
Het kan inderdaad goed dat verge alleen maar minder waard wordt, maar niemand weet dat zeker.
Ik heb overigens geen verge en blijf er ver vandaan.
Waar staat dat ie er zelf beter van wordt?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:13 schreef SugeLucky het volgende:
Hopelijk wordt die McAfee een keer opgepakt als ie zo blijft doorgaan.
Coins op zo'n manier pumpen en manipuleren om er zelf beter van te worden, is gewoon misleiding en haast misdadig.
Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ik heb dat juist andersom.
Dit is een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat ie er zelf beter van wordt?
Hij geeft tips, dat er even later een dump volgt is toch niet zijn schuld?
Als iedereen nu eens hodl
Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zelf..quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
RISEGENOT en BLOCKGODquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Mag jij vindenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.
Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil wel winst maken, alleen neemt niet genoeg met 'een beetje'
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.
Als ik nu in andere coins investeer dan ga ik het niet op die manier doen maar dan ga ik liever voor kleine(re) bedragen.
Dat was een tweet van de fake-accountquote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.
check DOGE danquote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?
Potentie om de afvoer in te gaan jaquote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coinsquote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen maar in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?
Heb ik iets gemist mbt Ardor?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Greys het volgende:
En ondertussen gaat Poloniex gewoon door met Ardor traden. Verdomme.![]()
Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Check Doge van een paar jaar terug dan
Ik geloof dat hij eerst coins koopt voor weinig, vervolgens promoot hij ze en ze dan verkoopt ie ze voor veel meer.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben
Er was ook bijna niemand die had gedacht dat Verge naar 30 cent zou gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coins
- Meest genoemde altcoin op Twitter zowat
- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren
Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren
Kunnen jouw postrechten niet achter een 2fa wall komen?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.
Hou jezelf niet zo voor de gek en stap uit.
Zal het nog even vast houden met de gebeurtenissen van het afgelopen uurquote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coins
- Meest genoemde altcoin op Twitter zowat
- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren
Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren
Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen gewordenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.
Zolang pump 'n dumps mogelijk zijn, is de markt verre van volwassen. Verder stikt het nog steeds van de scammers met al die coins zonder toekomst, die een waarde hebben puur en alleen gebaseerd op hypequote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen geworden
Jij focust op de prijs en ik geef aan waarom de prijs niet PER SE meteen naar 0 gaat zoals jij denkt... Jij leeft in de anti-bubble, en nogmaals, is begrijpelijk, maar dit zijn imo vrij valide punten als het om de (korte termijn) prijs gaat. Niet gaan denken dat de iedereen op de markt er daadwerkelijk verstand van heeftquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.
De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
Lees dit topic ff terug ajb, ik zit mobiel en beetje lang om weer helemaal uit te typen wat ik over het hoofd had gezien.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist mbt Ardor?
Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachenquote:
Volwassener*quote:Op donderdag 28 december 2017 16:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachen
Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.
De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
*proest*quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.
We zullen het meemakenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*proest*
Ze zitten in een bubbel. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet de enorme scam die Verge is.
Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijdquote:
Liever Nattekatsyndroom = winst mislopen door te voorzichtig zijn dan in een stervende coin zitten en bagholden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijd
Wat doet het?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:57 schreef Ralphmeister het volgende:
Iemand hier in of een mening over Wagerr?
https://wagerr.com/
Zuchtquote:Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gaan we naar de 6K?
https://www.tradingview.c(...)-Pattern-Drop-to-6k/
* Nattekat popcorn paktquote:Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gaan we naar de 6K?
Er staat letterlijk in de instructies dat je dat niet moet doen...quote:Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Geprobeerd met gewatermerkte rijbewijs-foto's maar dat werkte niet, nu moet het handmatig
Ik ben er ook niet gerust op. Ik wil mijn ETH in ICO's stoppen, maar kan geen geschikte ICO's vinden.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat popcorn pakt
Ik ben nu voor het eerst sinds lange tijd aan het overwegen om het hodl'en op te geven. Ik wil nog wel wat ETHjes over houden, maar ik ben er niet meer helemaal gerust op.
Weet ik, dat betekent niet dat ik mijn rijbewijs/etc zo maar aan zo'n onbekende partij geef zonder het in ieder geval te proberen. Bij Binance ging het gewoon goed, als je een normale controle erop hebt moet het gewoon kunnen dat er via Paint een paar keer "Bittrex 28-12-2017" in groene letters op onbelangrijke plekken staatquote:Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de instructies dat je dat niet moet doen...
Deze tradingviewsquote:Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef UtopiaVolger het volgende:
Gaan we naar de 6K?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:07 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Sportweddenschappen via de blockchain met veel lagere fees dan nu bij een bookmaker.
Doe dat ffies, dan kan ik weer slapen.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
Deze tradingviews![]()
Ik kan je met dezelfde grafiek het tegenovergestelde laten geloven
Als test kon je inzetten op McGregor tegen Mayweather, voor de ene heb je adres A, de ander adres B. Je stuurt dus je coins naar een van de twee adressen en vervolgens wordt het geld van de verliezer naar rato verdeeld aan de winnaars en teruggestuurd naar het verzendadres.quote:
Lol, dat heb ik ooit gedaan met Blackcoin op het WK voetbal in 2014quote:Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Als test kon je inzetten op McGregor tegen Mayweather, voor de ene heb je adres A, de ander adres B. Je stuurt dus je coins naar een van de twee adressen en vervolgens wordt het geld van de verliezer naar rato verdeeld aan de winnaars en teruggestuurd naar het verzendadres.
Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:57 schreef Ralphmeister het volgende:
Iemand hier in of een mening over Wagerr?
https://wagerr.com/
Ingestapt bij de ICO?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar is XRB niet in potentie een van de beste coins ooit?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:20 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom verkocht ik 1000 XRB voor ¤6.5 p/s
Wtfquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan allemaal naar de aardkern in plaats van naar de maan.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.
De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)
Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.
Hoe denken jullie erover ?
Ja, ik heb ze weggedaanquote:Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.
XRP-wannabe.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef Chaes het volgende:
Meningen hier over Stellar Lumens/XLM?
https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/
Dat is waar, maar de handel is nu op zich wel in beweging op de DEX. Tevens komt 15 januari het mainnet en kan je de tokens swappen naar de WGR blockchain. Tevens misschien het moment dat de coin op andere exchanges komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze weggedaan
Naja, niet tegen verlies, tegen een kleine marge winst, maargoed jammer dat ik ze niet meer heb. Goed, het zit in LISK, en dat doet het ook niet onaardig, dus np
Daarnaast, ben ik niet zo'n fan van handelen op die DEX, je moet altijd maar iemand zien te vinden die het wil kopen van je... bij bittrex heb je op een paar100 satoshi na altijd wel een koper voo rje prijs.
BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.
De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)
Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.
Hoe denken jullie erover ?
Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ughquote:Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de instructies dat je dat niet moet doen...
Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.
De eerste generatie cryptocoins wordt zo langzamerhand vervangen door de tweede generatie.
XRB heeft echt heel veel potentie ja. Het werkt goed, is nog niet beschikbaar op de meeste exchanges en is ook nog niet bekend bij het grote publiek. Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo), dus ik zou wel graag nog een rebrand zien. Maar verder ben ik alleen maar positief!quote:Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar is XRB niet in potentie een van de beste coins ooit?
Instant transacties + geen fees = the people's coin, meteen in één klap een selling point waar letterlijk iedereen achter kan staan.
DAG ipv blockchain dus wel de lusten en niet de lasten?
Plus het heeft een interessant-klinkende naam en een logo dat lijkt op een bank ofzo dus dat zal vast mensen aantrekken.
Edit: en niet te vergeten een normale marketcap
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ugh
Nouja die generaties kun je niet zo goed onderscheiden volgens mij. Maar het is vrij evident dat Bitcoin met enorme problemen kampt die nieuwe coins beweren op te lossen (zoals RaiBlocks). Bitcoin heeft echter nog wel de voordelen van naamsbekendheid, bewezen stabiliteit en community.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?
Ik doe eigenlijk zo min mogelijk meer met btc. Het is alleen handig op de exchange. Maar aankoop van andere alts met fiat is beduidend goedkoper.
Leuk feitje is dat de naam van Rai stenen is afgeleid. Dat waren grote stenen die niet te verplaatsen waren. Men onthield als community wie de eigenaar was, zonder fysiek de stenen over te dragen. Misschien dus wel het oudste blockchain-concept.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef YT123 het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo)
BitGrail is helemaal niet zo'n enorm drama. Je kunt (of in ieder geval: kon) je gewoon aanmelden en tot een bepaald bedrag (ik dacht 2 BTC) handelen zonder verificatie. Na aanschaf stuur je de XRB naar je eigen wallet (eerst synchroniseren voor je stuurt!) en heb je niets meer met de exchange te maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
Ik zit maar de wachten tot XRB op een 'goede' exchange komt...
Haha hier hetzelfde, Ripplefeestquote:Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
hmm XRP gaat richting 50% van mn portfolio.
Ja, en dan ben je telaat he... dan istie al voorbij Mars.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
Ik zit maar de wachten tot XRB op een 'goede' exchange komt...
Van bitcoin nu, of gelijk aan BTC van dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
Haalt Raiblocks in 2018 de market cap van Bitcoin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |