abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176069877

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176069902
Alles dood, panic sell!!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:06:31 #3
163650 Greys
pi_176069960
Oh ik geloof dat m'n Ardors nu vast staan tot 1 januari :')
Dat had ik dus even gemist. Potver.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:09:03 #4
18653 crew  D.
pi_176070021
quote:
11s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:06 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat m'n Ardors nu vast staan tot 1 januari :')
Dat had ik dus even gemist. Potver.
Had je er plannen mee?
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:09:29 #5
18653 crew  D.
pi_176070033
Maar, niemand hier die zijn/haar NXT gehouden heeft dus? :P
pi_176070049
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:09 schreef D. het volgende:
Nope, wel wat te laat verkocht, maar winst is winst.
Jammer dat hij maar tot 3000 klapte, ik had een wat lagere kooporder.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_176070147
quote:
Ik.
pi_176070159
Alles lekker in het rood. Weer flink in elkaar gezakt
Love is in the air!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:15:17 #9
163650 Greys
pi_176070192
quote:

[..]

Had je er plannen mee?
Ik had met m'n domme hoofd verwacht dat er vlakkk voor de NXT snapshot geld van NXT in Ardor zou komen. Dat was dus vanmorgen ook zo, steeg flink, maar had even niet meegekregen dat ik ze nu al niet meer kon verkopen. Speelgeld waar ik dagen niks mee kan doen is vrij ruk, zeg maar. Ik had me ingelezen over de NXT snapshot en ik wist dat de Ardor blockchain live zou gaan op 1 januari maar dat alle Ardor al meteen tijdens de NXT snapshot ook al stil zou komen te liggen alvast voor 1 januari had ik dus gemist. :X :@

Nou ja, dom. Had ik het een uur eerder moeten verkopen. Nu maar afwachten wat er na 1 januari gebeurt. Misschien hou ik ze wel want ik heb er serieus goed gevoel over op de langere termijn maar ik wilde eigenlijk met m'n daytrade speelgeld niks voor de langere termijn _O- Maar misschien ben ik m'n domme hoofd over een paar weken wel dankbaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176070239
Nxt.jelurida.com is DOWN for everyone.
pi_176070258
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik had met m'n domme hoofd verwacht dat er vlakkk voor de NXT snapshot geld van NXT in Ardor zou komen. Dat was dus vanmorgen ook zo, steeg flink, maar had even niet meegekregen dat ik ze nu al niet meer kon verkopen. Speelgeld waar ik dagen niks mee kan doen is vrij ruk, zeg maar. Ik had me ingelezen over de NXT snapshot en ik wist dat de Ardor blockchain live zou gaan op 1 januari maar dat alle Ardor al meteen tijdens de NXT snapshot ook al stil zou komen te liggen alvast voor 1 januari had ik dus gemist. :X :@

Nou ja, dom. Had ik het een uur eerder moeten verkopen. Nu maar afwachten wat er na 1 januari gebeurt. Misschien hou ik ze wel want ik heb er serieus goed gevoel over op de langere termijn maar ik wilde eigenlijk met m'n daytrade speelgeld niks voor de langere termijn _O- Maar misschien ben ik m'n domme hoofd over een paar weken wel dankbaar.
Goed bezig wijffie
pi_176070263
Hodl is niet populair meer?
pi_176070279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:17 schreef Apekoek het volgende:
Hier wel, Substratum, Vechain en Request :) Heeft tot nu erg goed uitgepakt en houd deze lekker vast :)
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:19:06 #14
18653 crew  D.
pi_176070290
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

ARDR verkopen? ARDR gaat moon :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 13:19:13 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176070293
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176070295
quote:
Zeker wel, alles hier hodl
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:20:35 #17
163650 Greys
pi_176070335
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goed bezig wijffie
Niet echt he? Nou ja, leerzaam. En misschien achteraf straks niet eens zo rot. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176070344
quote:
Ik ook, op Ripple, BitcoinCash, TRON, Lisk en Waves.

Maar alles gaat vrij kut de laatste week. Meer dan 35% verdampt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 28 december 2017 @ 13:20:54 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176070345
Ik heb er ditmaal “slechts” 1000 euro ingepompt.
Als het permanent plat gaat valt dat nog mee.

Maar dat gaat toch niet gebeuren.
pi_176070350
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet echt he? Nou ja, leerzaam. En misschien achteraf straks niet eens zo rot. :P
heb je trouwens je 1btc al?
Jij bent het zonnetje!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:22:36 #21
163650 Greys
pi_176070402
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:19 schreef D. het volgende:

[..]

ARDR verkopen? ARDR gaat moon :Y
Ja maar dat was nu nog heel ff niet m'n strategie. :D Maar dan maar even strategie aanpassen en deze alvast houden inderdaad. Iets eerder dan gepland. Zat gelukkig niet met m'n hele daytrade geld erin, de helft. Dus ik kan alsnog wat de komende dagen. Ardors die eerst speelgeld waren zijn zojuist hodl bagje geworden. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:23:42 #22
18653 crew  D.
pi_176070427
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar dat was nu nog heel ff niet m'n strategie. :D Maar dan maar even strategie aanpassen en deze alvast houden inderdaad. Iets eerder dan gepland. Zat gelukkig niet met m'n hele daytrade geld erin, de helft. Dus ik kan alsnog wat de komende dagen. Ardors die eerst speelgeld waren zijn zojuist hodl bagje geworden. _O-
Ze zijn al x10 sinds ik ze kocht, en de toekomst ziet er goed uit :Y
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:23:56 #23
163650 Greys
pi_176070433
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

heb je trouwens je 1btc al?
Nee, laatste stukkie gaat vrij moeizaam eerlijk gezegd. Helaas. Schiet natuurlijk ook niet heel erg op met weinig speelgeld. Maar ik kom er wel. Ooit. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 13:24:41 #24
163650 Greys
pi_176070447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:23 schreef D. het volgende:

[..]

Ze zijn al x10 sinds ik ze kocht, en de toekomst ziet er goed uit :Y
MOVE OVER ETHERIUM *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:25:36 #25
18653 crew  D.
pi_176070468
quote:
12s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:24 schreef Greys het volgende:

[..]

MOVE OVER ETHERIUM *O*
Ik stem voor *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 13:26:21 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176070494
Geen plek meer op de maan voor Ethereum?

Goed, jullie horen het jongens, maak dat ruimteschip naar Mars gereed!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176070495
ardor :')
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:28:08 #28
18653 crew  D.
pi_176070541
Weet niet of ik de enige ben

Je koopt een coin, die gaat x10, en je hebt vertrouwen in de toekomst, maar meer bijkopen kost nu dus 10 keer zoveel, en da's een drempeltje :D
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:31:21 #29
18653 crew  D.
pi_176070654
quote:
99s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:26 schreef Awsom het volgende:
ardor :')
pi_176070658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik de enige ben

Je koopt een coin, die gaat x10, en je hebt vertrouwen in de toekomst, maar meer bijkopen kost nu dus 10 keer zoveel, en da's een drempeltje :D
Gaat toch gewoon om je verwachting?

Als ik LTC/ETH had ingekocht op 1 USD en hij stijgt naar 10 USD kan het nog steeds een goedkoopje zijn als mijn verwachting is dat ze beiden naar boven de 100 USD gaan.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:32:44 #31
18653 crew  D.
pi_176070703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Gaat toch gewoon om je verwachting?

Als ik LTC/ETH had ingekocht op 1 USD en hij stijgt naar 10 USD kan het nog steeds een goedkoopje zijn als mijn verwachting is dat ze beiden naar boven de 100 USD gaan.
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen' :Y
pi_176070729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.
pi_176070739
kan niet wachten op volgend jaar, dan zijn mijn ADA en NEO bags extra veel waard :)

word ik misschien toch miljonaire sneller dan gedacht
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:36:29 #34
18653 crew  D.
pi_176070835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.
Er zit inmiddels meer in dan ik van plan was, maar 'it takes money to make money' :P
pi_176070867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:

[..]

Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger :N
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 13:37:45 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176070887
Ik heb even zitten rekenen; is het goed Als jullie de maan op 1 augustus van Ethereum overnemen? Brandstof is nogal duur, en dat is het moment dat de Aarde en Mars het dichts bij elkaar staan.

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176070938
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger :N
Daarom HODL.
pi_176071061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:14 schreef Landgeld het volgende:
Alles lekker in het rood. Weer flink in elkaar gezakt
Wat?! Dat meen je niet! FF kijken. Ripple nog net groen +4,93%
Gelukkig maar.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:45:17 #39
18653 crew  D.
pi_176071121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Misschien me daar maar overheen zetten dan :Y

Even een dipje afwachten :P
  donderdag 28 december 2017 @ 13:51:05 #40
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176071289
Wie heeft er al een KuCoin-account? Ik wil me net aanmelden en zie dat ik iemand als referral kan invullen. Eerste de beste.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176071307
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er al een KuCoin-account? Ik wil me net aanmelden en zie dat ik iemand als referral kan invullen. Eerste de beste.
E3Lr6E

Alvast bedankt!
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:54:57 #42
18653 crew  D.
pi_176071408
late reactie :P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als MOD er maar bij zit.
Nee, maar hij staat op een 'reservelijstje' :Y
pi_176071444
HODL TILL YOU DIE
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 13:56:58 #44
18653 crew  D.
pi_176071477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
HODL TILL YOU DIE
Da's net iets te lang :Y
pi_176071492
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 13:58:11 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176071507
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef D. het volgende:
late reactie :P

[..]

Nee, maar hij staat op een 'reservelijstje' :Y
Dat is niet genoeg :(

Laat me mijn voorspelling voor eind 2018 even uittekenen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176071514

Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt. ;) op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
pi_176071532
Op welke exchange hebben jullie je RaiBlocks staan?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:02:32 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176071603

De situatie in 2020.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 14:05:42 #50
18653 crew  D.
pi_176071683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De situatie in 2020.
Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus? :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:06:35 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176071706
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef D. het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus? :P
ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MOD :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 14:07:27 #52
18653 crew  D.
pi_176071739
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MOD :P
Enne, GET?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:09:10 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176071775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:07 schreef D. het volgende:

[..]

Enne, GET?
https://ico.guts.tickets/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176071777
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]

Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt. ;) op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 14:09:59 #55
18653 crew  D.
pi_176071803
quote:
Die heb je toevallig ook? :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:11:20 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176071841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:09 schreef D. het volgende:

[..]

Die heb je toevallig ook? :P
:Y
Al in de presale gekocht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 14:19:51 #57
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176072091
quote:
Jawel hoor, xrp, xvg, dent en dgb
pi_176072162
Zojuist ingestapt bij XRP, REQ en IOTA. Ben benieuwd :)
pi_176072240
VIA, LSK, IOTA, REQ & GNT zijn mijn hodl bags.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:26:24 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef dimmak het volgende:
VIA, LSK, IOTA, REQ & GNT zijn mijn hodl bags.
Wat is REQ nou weer _O-
Voor dat systeem heb je helemaal geen tokens nodig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176072321
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is REQ nou weer _O-
Voor dat systeem heb je helemaal geen tokens nodig.
REQ gebruik je voor de fees. Kan betalen met alle Ethereum tokens en in de toekomst zelfs fiat. Paypal 2.0. :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:27:29 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072325
Golem is overigens gewoon exact hetzelfde als Ether.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176072342
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Nee.
pi_176072348
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176072354
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Was dat niet die supercomputer coin?
pi_176072378
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Was dat niet die supercomputer coin?
Yes.
pi_176072380
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
:P Als je hem mag en regelmatig tegenkomt; niet doen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:29:24 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee.
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.

Hier kan je gewoon Ethers voor gebruiken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:30:15 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072400
quote:
All-in Ether en hodl.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176072406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.
Is dat niet met alle ERC20 tokens?
pi_176072422
quote:
Advies?
Niet doen. Waarom doet die het zelf niet. Tevens gaat er nog altijd 80% van de winst naar hem.
Als die geld wil verdienen, moet die er maar wat moeite voor doen.
pi_176072423
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Als je hem mag en regelmatig tegenkomt; niet doen.
Woont aan andere kant van het land. Ken hem van wat feesten en zie hem jaarlijks 3-4x. Hij is een ondernemer in startups van bedrijven.
pi_176072424
quote:
Niet doen.
  donderdag 28 december 2017 @ 14:31:40 #74
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176072440
quote:
Zeker doen als je een doodwens hebt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:31:45 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef dimmak het volgende:

[..]

Is dat niet met alle ERC20 tokens?
Nope.

Kittens hebben een genotype die erbij komt, GET moet geprogrammeerd worden om uniek te zijn en te onderscheiden per evenement, MOD is eigenlijk gewoon een aandeel.

GNT is gewoon een betaalmiddel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176072447
Ik zou het ook afraden. Je kunt hem wel uitleggen hoe het werkt etc voor een bedrag.
pi_176072503
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:31 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Zeker doen als je een doodwens hebt.
Dat zou juist niet de reden zijn om het niet te doen. Die man is verre van crimineel en juist te goed voor anderen (en zichzelf) maar ik ga er vanaf zien omdat ik ook een fulltime baan heb, en niet het idee heb dat ik nou super goed ben ermee.
pi_176072516
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat zou juist niet de reden zijn om het niet te doen. Die man is verre van crimineel en juist te goed voor anderen (en zichzelf) maar ik ga er vanaf zien omdat ik ook een fulltime baan heb, en niet het idee heb dat ik nou super goed ben ermee.
Sowieso die verdeling :')
pi_176072518
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef Patroon het volgende:

[..]

Woont aan andere kant van het land. Ken hem van wat feesten en zie hem jaarlijks 3-4x. Hij is een ondernemer in startups van bedrijven.
Als je prima zonder hem kan leven en je contract is waterdicht ( laat het even checken door iemand die er verstand van heeft ) dan kan het het overwegen waard zijn.

Dubbelcheck ook meteen hoe het zit met winsten en belasting en eventuele verborgen risico's wanneer jij handelaar gaat spelen. Want ik kan mij bij niet voorstellen dat hier geen regelgeving voor bestaat die helemaal niet zo gunstig uitvalt.

Maar persoonlijk zou ik altijd nee zeggen. :P Het is al druk zat met mijn eigen investeringen laat staan dat ik mijn aandacht moet opsplitsen en misschien later moet gaan uitleggen waarom een coin die +200% is gegaan maar +70% winst heeft opgeleverd en allemaal van dat soort kutsituaties.
pi_176072566
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:34 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als je prima zonder hem kan leven en je contract is waterdicht ( laat het even checken door iemand die er verstand van heeft ) dan kan het het overwegen waard zijn.

Dubbelcheck ook meteen hoe het zit met winsten en belasting en eventuele verborgen risico's wanneer jij handelaar gaat spelen. Want ik kan mij bij niet voorstellen dat hier geen regelgeving voor bestaat die helemaal niet zo gunstig uitvalt.
Goed punt. Ik ga er ook vanaf zien omdat ik geen gedoe/stress en shit wil voor 20%.
pi_176072623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nope.

Kittens hebben een genotype die erbij komt, GET moet geprogrammeerd worden om uniek te zijn en te onderscheiden per evenement, MOD is eigenlijk gewoon een aandeel.

GNT is gewoon een betaalmiddel.
GNT genereer je door je rekenkracht af te staan. En om rekenkracht te kopen heb je GNT nodig. En MOD is nog steeds geen aandeel.
pi_176072630
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Je weet toch dat criminelen in het begin altijd vriendelijk zijn tegenover hun toekomstig slachtoffer? Anders kunnen ze nooit hun doel behalen.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_176072701
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:35 schreef Patroon het volgende:

[..]

Goed punt. Ik ga er ook vanaf zien omdat ik geen gedoe/stress en shit wil voor 20%.
:P Heb zelf mijn werkgever wel geholpen met crypto's maar ik heb hem alles zelf laten doen en bepalen. Alleen wat duidelijke tips gegeven over beveiliging en hoe heilig zijn privatekey is en een paar obvious scams laten zien met airdrops etc, hoe de exchanges werken en dat een coin die +30% gaat de volgende dag -70% kan gaan.

Ik ga hem alleen niet vertellen in welke coins hij geld moet stoppen.
pi_176072752
Hij ging trouwens daarna vrij snel van "Ik gooi alles in IOTA" naar "Ik kijk eerst wel met wat bitcoin wat het doet" en na ~20-30% winst heeft hij het al weer uitgecasht :')
pi_176072775
Nxt is nu ook een bag geworden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:46:35 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176072921
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

GNT genereer je door je rekenkracht af te staan. En om rekenkracht te kopen heb je GNT nodig. En MOD is nog steeds geen aandeel.
Wat maakt GNT uniek tov Ether?
Zo op het eerste gezicht lijkt het op een 'laten we lekker onze eigen munt slaan omdat het kan!'.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176072936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:36 schreef dimmak het volgende:

[..]

Mod zou je een aandeel kunnen noemen maar dan enkel en alleen over hun blockchain activiteiten.
Maar volgens de exacte definitie is het inderdaad geen aandeel.
  donderdag 28 december 2017 @ 14:47:55 #88
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176072971
Geertcoin is ook wel tof.
pi_176073005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo op het eerste gezicht lijkt het op een 'laten we lekker onze eigen munt slaan omdat het kan!'.
Als jij zware wiskunde modellen hebt die je wil laten uitrekenen dan kan dat via hun netwerk. Althans zo heb ik het begrepen, is al weer even geleden.

Je berekeningen worden over het netwerk gegooid en je betaald met GNT die verdeeld wordt onder de computers die het uitrekenen. dat is ook de transactie in hun context.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:51:33 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073136
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als jij zware wiskunde modellen hebt die je wil laten uitrekenen dan kan dat via hun netwerk. Althans zo heb ik het begrepen, is al weer even geleden.

Je berekeningen worden over het netwerk gegooid en je betaald met GNT die verdeeld wordt onder de computers die het uitrekenen. dat is ook de transactie in hun context.
Ja, dat deel snap ik ook wel. Ik snap alleen niet waarom je daarvoor een GNT nodig heb ipv een ETH.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 14:51:50 #91
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176073149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

'laten we lekker onze eigen munt slaan omdat het kan!'.
Geld dat niet bijna voor elke coin. Met welke coin kan je daadwerkelijk nou echt wat :')
btc kan je nog dingen kopen en aantal andere coins de rest hebben zo goed als geen werkend product en zitten mensen er alleen voor het geld erin.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 14:54:23 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073267
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:51 schreef genakt het volgende:

[..]

Geld dat niet bijna voor elke coin. Met welke coin kan je daadwerkelijk nou echt wat :')
btc kan je nog dingen kopen en aantal andere coins de rest hebben zo goed als geen werkend product en zitten mensen er alleen voor het geld erin.
Met Ether betaal je voor het gebruik van het Ethereumnetwerk, dat gaat niet met Bitcoin. Met cryptokittens komt ook een uniek genotype mee dat niet met louter Ether mogelijk is. GET wordt gebruikt als ticket. MOD wordt gebruikt als aandeel (in het blockchainproject, jaja). GNT wordt gebruikt omdat het kan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Met Ether betaal je voor het gebruik van het Ethereumnetwerk, dat gaat niet met Bitcoin. Met cryptokittens komt ook een uniek genotype mee dat niet met louter Ether mogelijk is. GET wordt gebruikt als ticket. MOD wordt gebruikt als aandeel (in het blockchainproject, jaja). GNT wordt gebruikt omdat het kan.
Je kan toch geen Ether genereren als je rekenkracht afstaat aan Golem..
pi_176073485
:P Voor mijn mede wabi lovers;

Fok! negeert het startpunt maar vanaf 9:41 kan leuk zijn op de korte termijn.
pi_176073523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 11:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Bitcoin zal nu denk ik wel op stabiele plek boven de 10000 blijven en dat heeft allemaal te maken dat ze een bijna monopolie positie hebben om in andere crypto te kunnen handelen.

Iedereen heeft die fukking bitcoins nodig en aangezien er steeds meer cryptohandelaren komen zal de vraag er altijd zijn.
Beetje apart, in het laatste topic zei je dat de bodem nog lang niet was bereikt en dat er een drop kwam naar zeker 5000.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:02:18 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073539
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan toch geen Ether genereren als je rekenkracht afstaat aan Golem..
Geld printen ja? Dat geeft het echt waarde _O-

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:03:38 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Beetje apart, in het laatste topic zei je dat de bodem nog lang niet was bereikt en dat er een drop kwam naar zeker 5000.
Gozer... echt... iets met een neger en een meervoudsvorm.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073628
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb nog wat over om de troll te feeden tock :7
Lambo of Rekt
  donderdag 28 december 2017 @ 15:05:01 #99
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176073631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

NegerS ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_176073639
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:05 schreef genakt het volgende:

[..]

NegerS ?
Racist.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:05:28 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073647
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:05 schreef genakt het volgende:

[..]

NegerS ?
Nee, die andere meervoudsvorm.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had inderdaad verwacht dat er meer paniek zou zijn onder die gloryhunters die er in zijn gestapt vanwege de hype....

Blijken toch een hoop blijvertjes te zijn die het meer om de cryptohandel in het algemeen zou kunnen gaan.....

Het is afwachten of er een nog een massa is die in de cryptohandel is gestapt met dollartekens in hun ogen. Als die groep straks ook afhaakt omdat het allemaal tegenvalt zie ik nog wel een klap naar beneden gaan.

Het is nu allemaal nog een hype.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176073728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:37 schreef Mand het volgende:

[..]

Je weet toch dat criminelen in het begin altijd vriendelijk zijn tegenover hun toekomstig slachtoffer? Anders kunnen ze nooit hun doel behalen.
Bedankt voor je advies. En ik weet dat ook. Maar ik ken hem dusdanig goed dat ik zeker weet dat dat nooit bij hem zou gebeuren. Ik zie er vanaf maar niet om die reden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:07:52 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073744
Die TT is nu passender dan ooit :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:08:36 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073766
De evolutie van Vergehodl'ers de afgelopen week:
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 15:09:55 #106
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176073830
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nog steeds veel te hoog naar mijn mening.
pi_176073839
quote:
Wat is dit voor een BS verhaal? Evalueren na 1 jaar? Weet je hoeveel er verandert in 1 jaar in deze tak? _O-
Lambo of Rekt
pi_176073848
quote:
[ afbeelding ]
Misschien jij....

Maar Verge gaat in 2018 met gemak de 1 dollarkoers minimaal halen .....ik gok op 5

En dan heb jij de boot gemist zoals gewoonlijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_176073859
quote:
[ afbeelding ]
HODL! https://www.reddit.com/r/vergecurrency/ :P
  donderdag 28 december 2017 @ 15:10:49 #110
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176073863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien jij....

Maar Verge gaat in 2018 met gemak de 1 dollarkoers minimaal halen .....ik gok op 5

:') :') :')

en waar baseer je dat op ?
pi_176073871
quote:
[ afbeelding ]
Ja, verge holden met zo'n pump omdat je denkt dattie nog 3 keer door het dak gaat |:(

Dan ben je echt het toppunt hoor he.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:11:04 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073876
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:09 schreef genakt het volgende:

[..]

Staat nog steeds veel te hoog naar mijn mening.
Alles meer dan 0 is te hoog mij inziens. Ik heb veel dingen afgebrand de laatste tijd, maar Verge slaat echt alles.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Misschien jij....

_O-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:11:35 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073900
quote:
Wat moet ik met die echokamer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073901
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef genakt het volgende:

[..]

Op vertrouwen en mijn berekeningen uit de grafieken.
pi_176073910
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat moet ik met die echokamer?
Haha. neh, niks eigenlijk
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:12:10 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073918
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:10 schreef genakt het volgende:

[..]

DO
NOT
FEED
TROLL
THANK
YOU
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176073927
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geld printen ja? Dat geeft het echt waarde _O-

[ afbeelding ]
Dat is niet hoe het werkt. De tokens zijn gemaakt voor de ICO, zoals bij zoveel projecten op het Ethereum netwerk. Modum heeft het ook zo gedaan en die willen er een aandeel van maken omdat de token anders nutteloos was. Bij Golem hebben ze er waarde aan gegeven om het als betaalmiddel te gaan inzetten voor het kopen en verkopen van rekenkracht.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:13:15 #119
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176073958
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Op vertrouwen en mijn berekeningen uit de grafieken.
Dan snap je niet helemaal hoe het werkt. Dan zou verge top 4 coin moeten worden. Met 1 persoon op dev :') :') :') die wrath al 5keer heeft uitgesteld Alleen gepumpt door MCfee

ik had er ook 3ton voor 500 euro gekocht paar maanden terug dus klaag niet maar het is gewoon een kutcoin. Zonder enig goed team erachter wat de boel al meerdere keren heeft belazerd.

Dat alle noobies erin trappen moeten ze zelf weten .Des te sneller zijn ze weg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:14:08 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176073987
Verge baghodlers vs iedereen met gezond verstand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176074039
quote:
8s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:13 schreef genakt het volgende:

[..]

Dan snap je niet helemaal hoe het werkt. Dan zou verge top 4 coin moeten worden. Met 1 persoon op dev :') :') :') die wrath al 5keer heeft uitgesteld Alleen gepumpt door MCfee

ik had er ook 3ton voor 500 euro gekocht paar maanden terug dus klaag niet maar het is gewoon een kutcoin. Zonder enig goed team erachter wat de boel al meerdere keren heeft belazerd.

Dat alle noobies erin trappen moeten ze zelf weten .Des te sneller zijn ze weg.
De grootste fout die beleggers maken is

ZE LATEN ZICH LEIDEN DOOR EMOTIES EN WEINIG GEDULD.
pi_176074059
Mijn neefje is mede-bedenker van Ripple en hij zegt dat XRP volgend jaar naar 5 dollar kan gaan en volgens berekeningen zelfs 100 dollar. Zijn compagnon is nauwkeuriger en zegt dat de 1000 dollar in zicht is. :D

:')
pi_176074114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Mijn neefje is mede-bedenker van Ripple en hij zegt dat XRP volgend jaar naar 5 dollar kan gaan en volgens berekeningen zelfs 100 dollar. Zijn compagnon is nauwkeuriger en zegt dat de 1000 dollar in zicht is. :D

ja want er gaat 25.000.000.000.000 dollar in ripple idd. Binnen no-time volgend jaar.
Lambo of Rekt
pi_176074186
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ja want er gaat 25.000.000.000.000 dollar in ripple idd. Binnen no-time volgend jaar.
Echt?! Ik ga all-in!
pi_176074240
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:18 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Echt?! Ik ga all-in!
Gegarandeerd.
Lambo of Rekt
pi_176074259
Grootste deel zullen wel nieuwe mensen zijn die nu BTC 'te duur' vinden en er niet in zijn gerold door de basisprincipes van Bitcoin... 'he, ripple is maar ¤1 da's veel goedkoper, super klein dus nog en veel over gehoord en iets met banken dus zal wel naar 100 gaan!1!1'
pi_176074296
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord. :') Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen. :')
pi_176074306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:19 schreef Majkool het volgende:
Grootste deel zullen wel nieuwe mensen zijn die nu BTC 'te duur' vinden en er niet in zijn gerold door de basisprincipes van Bitcoin... 'he, ripple is maar ¤1 da's veel goedkoper, super klein dus nog en veel over gehoord en iets met banken dus zal wel naar 100 gaan!1!1'
Dit dus.
pi_176074330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef dimmak het volgende:
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord. :') Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen. :')
Als maar genoeg mensen zo denken word het vanzelf 10/20 dollar, het punt is, is dat er dan een handje vol mensen wegloopt met dik gevulde zakken, en de rest zware verliezen heeft. :)

quote:

[..]

Dit dus.
Exact dat ja.
Lambo of Rekt
  donderdag 28 december 2017 @ 15:21:18 #130
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176074336
quote:
Dit dus :')
pi_176074359
Dit is inderdaad de grootst gemaakt fout die ik ook hoor. Mensen die kijken naar prijs in plaats van market cap EN mensen die graag 1 'hele' crypto willen hebben.

Dus hun inleg bepalen aan de hand van de prijs omdat ze 1 LTC moeten hebben in plaats van gewoon 200 euro aan LTC te halen.
pi_176074392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is inderdaad de grootst gemaakt fout die ik ook hoor. Mensen die kijken naar prijs in plaats van market cap EN mensen die graag 1 'hele' crypto willen hebben.

Dus hun inleg bepalen aan de hand van de prijs omdat ze 1 LTC moeten hebben in plaats van gewoon 200 euro aan LTC te halen.
Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:22:45 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176074409
Ik snap niet waarom je nu nog in Ripple zou willen gaan, maar dat kan aan mij liggen.

Ook al is het de enige groene coin in de top 15 :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176074429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom je nu nog in Ripple zou willen gaan, maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb nooit begrepen waarom je in ripple zou gaan.
Lambo of Rekt
pi_176074465
quote:
9s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...
Is volgens mij ook gewoon menselijk.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:24:12 #136
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_176074488
Er zitten hier toch verstandige mensen :D
  donderdag 28 december 2017 @ 15:26:10 #137
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176074560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]

Thnx, maar ik kan nergens vinden wat het doel van PAC precies is. Ze beschrijven nergens concreet wat ze doen.
pi_176074688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Is volgens mij ook gewoon menselijk.
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werd :')
pi_176074747
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
pi_176074791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
Easy 10 usd.
Lambo of Rekt
pi_176074835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
50$ in juni
pi_176074964
Stratis is ook super. Wat verwachten jullie daar van? Zit nu op 13.64
pi_176075007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:35 schreef Patroon het volgende:
Stratis is ook super. Wat verwachten jullie daar van? Zit nu op 13.64
Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018
Lambo of Rekt
pi_176075028
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018
Ik heb ze gekocht op 8.35.
pi_176075030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.
194% stijging inmiddels...

Zoals ik al zei, doe er mee wat je wil. Project is pas paar weken geleden nieuw leven ingeblazen en gaat als een speer. Wie er vroeg bij is, profiteert straks. ;)
pi_176075031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef DrSnuggle het volgende:

Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.
pi_176075050
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.
Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.
Lambo of Rekt
pi_176075063
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.
Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.
pi_176075086
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef alilami het volgende:

[..]

Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Lambo of Rekt
pi_176075129
XRP =/= ripple.
pi_176075170
Hoe rendabel is het om met de huidige schommelingen in de BTC te traden met USDT? Dus bij hoge koers BTC verkopen voor USDT en bij lage koers terugkopen met diezelfde USDT en repeat. In dit geval op Binance met 50% fee met BNB.

Meer mensen die dit gedaan hebben? Met succes of uiteindelijk zinloos?
pi_176075187
quote:
6s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:38 schreef Typisch het volgende:
XRP =/= ripple.
fck/you
Lambo of Rekt
pi_176075210
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werd :')
Ondertussen is de koers alweer veranderd :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176075263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef WanyeKest het volgende:
Hoe rendabel is het om met de huidige schommelingen in de BTC te traden met USDT? Dus bij hoge koers BTC verkopen voor USDT en bij lage koers terugkopen met diezelfde USDT en repeat. In dit geval op Binance met 50% fee met BNB.

Meer mensen die dit gedaan hebben? Met succes of uiteindelijk zinloos?
Dat kan best rendabel zijn, dat pingpongen tussen BTC en USDT, maar als je één keer verkeerd verkoopt kan je vast zitten, en moet je dagen, misschien wel weken wachten voordat het weer op ene goed punt komt.
Lambo of Rekt
pi_176075414
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij klinkt net als deze gasten in 1994.

pi_176075509
Haha die Verge bagholders zijn een partij zuur :D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:48:30 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176075568
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik pak er popcorn bij, sukkels :R

Je kan niet zeggen dat ik niet alles op alles heb gezet om iedereen een klap op hun hoofd te geven om die troep te dumpen toen het n og voor een flink prijsje kon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176075573
:P Iemand heeft net bij VEN de complete buy kant leeg geveegd?

donderdag 28 december 2017 @ 15:48:42 #159
131603 Afwazig
Serious business
pi_176075575
Dat Verge nog maar veel verder afsterft en het een wijze les voor alle kneuzen die aan die pump meededen wordt.
pi_176075580
quote:
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...
pi_176075591
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:

[ afbeelding ]
Hier ging iets mis
pi_176075606
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef Afwazig het volgende:
Dat Verge nog maar veel verder afsterft en het een wijze les voor alle kneuzen die aan die pump meededen wordt.
Da's ook zo, haha.
pi_176075613
quote:
Ja mooi uitgestapt op 1550.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:49:36 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176075615
quote:

[ afbeelding ]
Hè... had een buy net daaronder }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176075626
quote:

[ afbeelding ]
Daarnaast snap ik de grafiek niet
pi_176075681
quote:

[ afbeelding ]
Ze blijven stoeien met die sellwalls he...
pi_176075684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daarnaast snap ik de grafiek niet
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werkt :o
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:52:03 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176075714
quote:
19s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werkt :o
Les 1 in crypto: vergeet elke tactiek die je op de aandelenbeurs geleeerd hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176075788
quote:
Ik niet hoor, bewaar ze al zes maanden en mogen van mij best nog eens zes maanden blijven staan. Dat ik vorige week misschien 10k winst kon pakken en over een halfjaar misschien waarschijnlijk niets is jammer maar ik had het alsnog nooit gecasht op dit moment. Als het nog eens vijf keer zoveel waard was geweest had ik het wel zuur gevonden denk ik.
Welkom op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:54:54 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176075834
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 15:56:54 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176075923
Mijn funds zitten vast op Binance tot ik dat belachelijke 2FA inschakel... mehhhhhhh.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176075969
2018 ga ik splitsen in Stratis en Power Ledger ^O^

Nu nog uitstap moment van XRP bepalen :')
pi_176076005
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Waaruit maak je dat op?
Welkom op FOK!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:00:41 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176076039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn funds zitten vast op Binance tot ik dat belachelijke 2FA inschakel... mehhhhhhh.
Wees blij.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:01:16 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:59 schreef Zosk het volgende:

[..]

Waaruit maak je dat op?
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:01:43 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076076
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Wees blij.
Hoezo? Ik vind zoiets echt gigantisch irritant :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076078
Hoera voor Trezor _O_ dat ding heeft nu keys voor meer dan 50k aan coins opgeslagen :D
pi_176076120
Gaat Coinbase eigenlijk nog andere coins aanbieden op termijn? (buiten de huidige coins)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_176076150
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.
Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.
Welkom op FOK!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 16:03:47 #180
163650 Greys
pi_176076158
En ondertussen gaat Poloniex gewoon door met Ardor traden. Verdomme. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 16:04:05 #181
157922 fathank
pi_176076162
quote:

[..]

Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:04:21 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076172
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.
Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofd
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076282
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoera voor Trezor _O_ dat ding heeft nu keys voor meer dan 50k aan coins opgeslagen :D
:D

Begin februari komt Waves waarschijnlijk naar Trezor of Ledger. Als ze naar Ledger gaan moet ik ook maar een Ledger gaan bestellen. :')
pi_176076284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofd
Oke.
Welkom op FOK!
pi_176076294
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.
Telefoon? Authy to the rescue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:08:57 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076379
Zoals een wijs man ooit zei:
officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05 To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076436
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05 To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.
Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.
Welkom op FOK!
pi_176076483
quote:

[..]

Maak even een filmpje van jezelf wanneer je er na het instellen van de 2FA achterkomt dat je ook nog eens naar je mailbox moet op de trransactie te bevestigen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:12:28 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076501
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:10 schreef Zosk het volgende:

[..]

Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:13:30 #190
157922 fathank
pi_176076538
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Lol :')
pi_176076552
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Ik quote deze even.
  donderdag 28 december 2017 @ 16:13:54 #192
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176076559
Hopelijk wordt die McAfee een keer opgepakt als ie zo blijft doorgaan.

Coins op zo'n manier pumpen en manipuleren om er zelf beter van te worden, is gewoon misleiding en haast misdadig.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:14:26 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076581
quote:
16s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik quote deze even.
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo. :9

Ik vind glazen bol uitspraken altijd gewaagd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:16:25 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076641
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit is niet eens meer glazen bol, maar gezond verstand. Je hebt echt een plaat van hier tot Tokyo voor je kop als je nu nog denkt dat de huidige prijs gerechtvaardigd is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076651
quote:

[..]

Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.

Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
Welkom op FOK!
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:16:57 #197
18653 crew  D.
pi_176076669
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Wie wil er geen winst maken? :o
pi_176076671
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bij Verge kun je dat wel stellen hoor.

Natuurlijk kan het in deze markt nog helemaal gek lopen, maar er is daar echt teveel aan de hand.
pi_176076691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.

Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
Bijzonder. :D
Ik heb dat juist andersom.
pi_176076705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:

[..]

Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.
  donderdag 28 december 2017 @ 16:17:45 #201
406944 SugeLucky
pi_176076707
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.
Het kan inderdaad goed dat verge alleen maar minder waard wordt, maar niemand weet dat zeker.

Ik heb overigens geen verge en blijf er ver vandaan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:18:05 #202
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef D. het volgende:

[..]

Wie wil er geen winst maken? :o
Lees de post boven je :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:19:16 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076754
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.
Het kan inderdaad goed dat verge alleen maar minder waard wordt, maar niemand weet dat zeker.

Ik heb overigens geen verge en blijf er ver vandaan.
Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.

Hou jezelf niet zo voor de gek en stap uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076758
Raiblocks wederom mijn redder van de dag
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:19:36 #205
18653 crew  D.
pi_176076766
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:13 schreef SugeLucky het volgende:
Hopelijk wordt die McAfee een keer opgepakt als ie zo blijft doorgaan.

Coins op zo'n manier pumpen en manipuleren om er zelf beter van te worden, is gewoon misleiding en haast misdadig.
Waar staat dat ie er zelf beter van wordt?
Hij geeft tips, dat er even later een dump volgt is toch niet zijn schuld?
Als iedereen nu eens hodl :Y
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:20:31 #206
18653 crew  D.
pi_176076797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lees de post boven je :P
Hij wil wel winst maken, alleen neemt niet genoeg met 'een beetje' :P
pi_176076798
Ripplegod _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176076802
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bijzonder. :D
Ik heb dat juist andersom.
Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.

Als ik nu in andere coins investeer dan ga ik het niet op die manier doen maar dan ga ik liever voor kleine(re) bedragen.
Welkom op FOK!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:20:44 #209
406944 SugeLucky
pi_176076806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:

[..]

Dit is een grapje hoop ik?
pi_176076807
quote:

[..]

Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.
pi_176076812
quote:

[..]

Hij zelf..
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2017 @ 16:21:20 #212
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176076824
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ripplegod _O_
RISEGENOT en BLOCKGOD _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176076833
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

_O-
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176076840
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.
Mag jij vinden
Welkom op FOK!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:22:08 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef D. het volgende:

[..]

Hij wil wel winst maken, alleen neemt niet genoeg met 'een beetje' :P
Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:22:58 #216
18653 crew  D.
pi_176076877
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dit is een grapje hoop ik?
Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:23:05 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076882
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.

Als ik nu in andere coins investeer dan ga ik het niet op die manier doen maar dan ga ik liever voor kleine(re) bedragen.
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen? :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:23:44 #218
18653 crew  D.
pi_176076900
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.
Dat was een tweet van de fake-account :Y
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2017 @ 16:23:46 #219
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176076904
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen? :')
check DOGE dan
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:23:48 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076907
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben :Y
Potentie om de afvoer in te gaan ja :Y

Hij heeft wel mooi de scam die Verge is aan iedereen blootgelegd nu. Nog nooit zo veel ééngezindheid gezien binnen de cryptowereld.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:24:07 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076918
quote:
4s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Oscar. het volgende:

[..]

check DOGE dan
Check Doge van een paar jaar terug dan :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076935
quote:

[..]

- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coins
- Meest genoemde altcoin op Twitter zowat
- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren :+

Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:24:44 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176076949
Ah, top. ETH gaat weer richting 800 w/
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176076951
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zijn uitzonderingen maar in dit geval wel ja. :')
Welkom op FOK!
pi_176076968
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Greys het volgende:
En ondertussen gaat Poloniex gewoon door met Ardor traden. Verdomme. :') _O-
Heb ik iets gemist mbt Ardor? :?
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2017 @ 16:25:23 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176076974
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Check Doge van een paar jaar terug dan :P
Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.
  donderdag 28 december 2017 @ 16:25:29 #227
406944 SugeLucky
pi_176076976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij eerst coins koopt voor weinig, vervolgens promoot hij ze en ze dan verkoopt ie ze voor veel meer.

Of wellicht is het nog wel zo, iemand geeft hem 25BTC, vervolgens koopt hij ze voor weinig, promoot ze en dan verkoopt ie ze.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 16:25:39 #228
18653 crew  D.
pi_176076981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.
Er was ook bijna niemand die had gedacht dat Verge naar 30 cent zou gaan.
Wie weet welke gekke dingen er nog gaan gebeuren :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:27:04 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:

[..]

- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren :+

Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren :+
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.

De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:27:16 #230
157922 fathank
pi_176077042
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.

Hou jezelf niet zo voor de gek en stap uit.
Kunnen jouw postrechten niet achter een 2fa wall komen?

Als je het allemaal zo goed weet waarom kunnen we hier dan wekelijks met jouw drama meelezen? Buhuhu bitonic huil huil te weinig fees huilhuil 2fa huilhuil
pi_176077055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:

[..]

Zal het nog even vast houden met de gebeurtenissen van het afgelopen uur ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:27:49 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077064
quote:
4s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.
Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen geworden :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:29:25 #233
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176077117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen geworden :P
Zolang pump 'n dumps mogelijk zijn, is de markt verre van volwassen. Verder stikt het nog steeds van de scammers met al die coins zonder toekomst, die een waarde hebben puur en alleen gebaseerd op hype
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 28 december 2017 @ 16:30:20 #234
406944 SugeLucky
pi_176077149
De markt is verre van volwassen, er hoeft maar iets te gebeuren en alles zak in elkaar of stijgt als een gek
pi_176077152
quote:

[..]

De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
Jij focust op de prijs en ik geef aan waarom de prijs niet PER SE meteen naar 0 gaat zoals jij denkt... Jij leeft in de anti-bubble, en nogmaals, is begrijpelijk, maar dit zijn imo vrij valide punten als het om de (korte termijn) prijs gaat. Niet gaan denken dat de iedereen op de markt er daadwerkelijk verstand van heeft _O- Net zoals de mensen die de Ripple prijs bepalen ;)

Ik sluit een klein pumpje niet uit voordat het naar plek 50 terugzakt
pi_176077153
XRP lekker aan het inlopen weer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 16:31:42 #237
163650 Greys
pi_176077189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist mbt Ardor? :?
Lees dit topic ff terug ajb, ik zit mobiel en beetje lang om weer helemaal uit te typen wat ik over het hoofd had gezien. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2017 @ 16:32:38 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176077208
quote:

De markt is volwassen geworden :P
Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:33:03 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077221
quote:
4s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:32 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachen
Volwassener*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176077243
quote:

[..]

Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:35:01 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077285
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.
*proest*

Ze zitten in een bubbel. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet de enorme scam die Verge is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:35:41 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176077302
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Ripplegod _O_
Amen.
Onaangeraakt.
pi_176077450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

*proest*

Ze zitten in een bubbel. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet de enorme scam die Verge is.
We zullen het meemaken
  donderdag 28 december 2017 @ 16:41:21 #244
406944 SugeLucky
pi_176077498
Straks maar voor 2.5K verge kopen, komt vast goed
  Eindredactie Games donderdag 28 december 2017 @ 16:48:54 #245
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176077769
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volwassener*
Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijd :P
pi_176077913
Heb nou vertrouwen in verge, XVGWHALE in pyjama zegt dat alles goed komt

Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:53:20 #247
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077920
quote:
4s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijd :P
Liever Nattekatsyndroom = winst mislopen door te voorzichtig zijn dan in een stervende coin zitten en bagholden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:55:38 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176077991

Lol :')
Wat een mafkees. Vertelt ie een keer de waarheid, blijkt ie zelf het tegenovergestelde te hebben beweerd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176078045
Iemand hier in of een mening over Wagerr?

https://wagerr.com/
  donderdag 28 december 2017 @ 16:59:00 #250
418426 UtopiaVolger
pi_176078083
Utopia
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 16:59:22 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176078096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:57 schreef Ralphmeister het volgende:

Wat doet het?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 16:59:53 #252
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176078117
Ugh, ik vond Bittrex niet heel slecht maar nu ik er voor de eerste keer LTC wil storten krijg ik de error dat ik geen address can createn omdat ik niet Enhanced Verified ben. Geprobeerd met gewatermerkte rijbewijs-foto's maar dat werkte niet, nu moet het handmatig :')

Bittrex heeft voor ETH in ieder geval 0,002 fee in plaats van een fucking 0,01 aka 6 euro :') zoals Binance en wat ik zo zie KuCoin ook :')
Ik verstuurde zelf net 2x $350 voor een fucking $0,12 via Ethereum :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 17:00:28 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176078140
quote:
* Nattekat popcorn pakt

Ik ben nu voor het eerst sinds lange tijd aan het overwegen om het hodl'en op te geven. Ik wil nog wel wat ETHjes over houden, maar ik ben er niet meer helemaal gerust op.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 17:01:15 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176078167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Geprobeerd met gewatermerkte rijbewijs-foto's maar dat werkte niet, nu moet het handmatig :')
Er staat letterlijk in de instructies dat je dat niet moet doen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 17:02:08 #256
418426 UtopiaVolger
pi_176078195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

* Nattekat popcorn pakt

Ik ben nu voor het eerst sinds lange tijd aan het overwegen om het hodl'en op te geven. Ik wil nog wel wat ETHjes over houden, maar ik ben er niet meer helemaal gerust op.
Ik ben er ook niet gerust op. Ik wil mijn ETH in ICO's stoppen, maar kan geen geschikte ICO's vinden.
Utopia
  donderdag 28 december 2017 @ 17:05:33 #257
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176078296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet ik, dat betekent niet dat ik mijn rijbewijs/etc zo maar aan zo'n onbekende partij geef zonder het in ieder geval te proberen. Bij Binance ging het gewoon goed, als je een normale controle erop hebt moet het gewoon kunnen dat er via Paint een paar keer "Bittrex 28-12-2017" in groene letters op onbelangrijke plekken staat :')
pi_176078306
quote:
Deze tradingviews :')

Ik kan je met dezelfde grafiek het tegenovergestelde laten geloven
pi_176078327
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat doet het?
Sportweddenschappen via de blockchain met veel lagere fees dan nu bij een bookmaker.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 17:08:12 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176078351
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:07 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Sportweddenschappen via de blockchain met veel lagere fees dan nu bij een bookmaker.
Klinkt goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 17:09:24 #261
418426 UtopiaVolger
pi_176078403
quote:
99s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:06 schreef Awsom het volgende:

[..]

Deze tradingviews :')

Ik kan je met dezelfde grafiek het tegenovergestelde laten geloven
Doe dat ffies, dan kan ik weer slapen.
Utopia
pi_176078476
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klinkt goed.
Als test kon je inzetten op McGregor tegen Mayweather, voor de ene heb je adres A, de ander adres B. Je stuurt dus je coins naar een van de twee adressen en vervolgens wordt het geld van de verliezer naar rato verdeeld aan de winnaars en teruggestuurd naar het verzendadres.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 17:12:39 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176078523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:11 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Als test kon je inzetten op McGregor tegen Mayweather, voor de ene heb je adres A, de ander adres B. Je stuurt dus je coins naar een van de twee adressen en vervolgens wordt het geld van de verliezer naar rato verdeeld aan de winnaars en teruggestuurd naar het verzendadres.
Lol, dat heb ik ooit gedaan met Blackcoin op het WK voetbal in 2014 _O-
Goede oude tijd, veel verlies gemaakt toen :T

Alleen was dat niet op een blockchain.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 28 december 2017 @ 17:13:48 #264
418426 UtopiaVolger
pi_176078567
Wat moeten we hier mee dan?
https://www.tokia.io/
Utopia
pi_176078578
Wat een mooie, lekkere stabiele groei maakt XRB door zeg
Ga weg
  donderdag 28 december 2017 @ 17:15:54 #266
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176078637
Wachten op een dip om XRB bij te kopen maar die komt maar niet :')
pi_176078691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 16:57 schreef Ralphmeister het volgende:

Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.
pi_176078727
Stel je heb bepaalde onbekende altcoins op 2 verschillende exchanges staan.
kan je alle type altcoins van exchange naar exchange verplaatsen via withdrawel/deposit of moet je ze eerst omzetten naar BTC/Ethereum en dat soort bekende munten en dan naar een andere exchange plaatsen.
pi_176078770
Waarom verkocht ik 1000 XRB voor ¤6.5 p/s :(
pi_176078775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.
Ingestapt bij de ICO?
pi_176078905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:20 schreef Roellie80 het volgende:
Waarom verkocht ik 1000 XRB voor ¤6.5 p/s :(
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar is XRB niet in potentie een van de beste coins ooit?
Instant transacties + geen fees = the people's coin, meteen in één klap een selling point waar letterlijk iedereen achter kan staan.
DAG ipv blockchain dus wel de lusten en niet de lasten?

Plus het heeft een interessant-klinkende naam en een logo dat lijkt op een bank ofzo dus dat zal vast mensen aantrekken.

Edit: en niet te vergeten een normale marketcap
Ga weg
pi_176078939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:20 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ingestapt bij de ICO?
Ja
  donderdag 28 december 2017 @ 17:27:12 #273
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176079038
Meningen hier over Stellar Lumens/XLM?

https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/
  donderdag 28 december 2017 @ 17:29:07 #274
418426 UtopiaVolger
pi_176079128
http://abelon.org/

Deze is ook interessant, maar vraag me af of dit echt gemaakt kan worden. Met één account op alle exchanges handelen voor de beste prijzen....
Utopia
pi_176079130
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.

De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)

Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.

Hoe denken jullie erover ?
pi_176079155
quote:

[ afbeelding ]
Wtf :( Flashcrash
Lambo of Rekt
  donderdag 28 december 2017 @ 17:30:44 #277
418426 UtopiaVolger
pi_176079196
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.

De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)

Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.

We gaan allemaal naar de aardkern in plaats van naar de maan.
Utopia
pi_176079210
2018 lisk jaar
pi_176079227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze weggedaan ;(

Naja, niet tegen verlies, tegen een kleine marge winst, maargoed jammer dat ik ze niet meer heb. Goed, het zit in LISK, en dat doet het ook niet onaardig, dus np :)

Daarnaast, ben ik niet zo'n fan van handelen op die DEX, je moet altijd maar iemand zien te vinden die het wil kopen van je... bij bittrex heb je op een paar100 satoshi na altijd wel een koper voo rje prijs.
Lambo of Rekt
pi_176079324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef Chaes het volgende:
Meningen hier over Stellar Lumens/XLM?

https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/
XRP-wannabe.
pi_176079457
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ik heb ze weggedaan ;(

Naja, niet tegen verlies, tegen een kleine marge winst, maargoed jammer dat ik ze niet meer heb. Goed, het zit in LISK, en dat doet het ook niet onaardig, dus np :)

Daarnaast, ben ik niet zo'n fan van handelen op die DEX, je moet altijd maar iemand zien te vinden die het wil kopen van je... bij bittrex heb je op een paar100 satoshi na altijd wel een koper voo rje prijs.
Dat is waar, maar de handel is nu op zich wel in beweging op de DEX. Tevens komt 15 januari het mainnet en kan je de tokens swappen naar de WGR blockchain. Tevens misschien het moment dat de coin op andere exchanges komt.
pi_176079471
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:

BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.

De eerste generatie cryptocoins wordt zo langzamerhand vervangen door de tweede generatie.
pi_176079526
XRP volume (24h) ZONDER COINBASE: $3.338.420.000

_O- Fuck yeah.
pi_176079537
hmm XRP gaat richting 50% van mn portfolio. _O_
  donderdag 28 december 2017 @ 17:40:55 #285
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_176079541
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ugh :D
pi_176079551
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:38 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.

De eerste generatie cryptocoins wordt zo langzamerhand vervangen door de tweede generatie.
Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?

Ik doe eigenlijk zo min mogelijk meer met btc. Het is alleen handig op de exchange. Maar aankoop van andere alts met fiat is beduidend goedkoper.
pi_176079559
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk aan mij liggen maar is XRB niet in potentie een van de beste coins ooit?
Instant transacties + geen fees = the people's coin, meteen in één klap een selling point waar letterlijk iedereen achter kan staan.
DAG ipv blockchain dus wel de lusten en niet de lasten?

Plus het heeft een interessant-klinkende naam en een logo dat lijkt op een bank ofzo dus dat zal vast mensen aantrekken.

Edit: en niet te vergeten een normale marketcap
XRB heeft echt heel veel potentie ja. Het werkt goed, is nog niet beschikbaar op de meeste exchanges en is ook nog niet bekend bij het grote publiek. Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo), dus ik zou wel graag nog een rebrand zien. Maar verder ben ik alleen maar positief!
pi_176079561
Lekker rood dagje weer.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 17:42:09 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176079567
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ugh :D
Nee hoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176079580
Hi, las van de week ergens dat er groepen op Telegram zijn met crypto info en technische analyses.
Wie kent een paar goede (betaalde) & geen pump en dump!

Thanks!
pi_176079594
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?

Ik doe eigenlijk zo min mogelijk meer met btc. Het is alleen handig op de exchange. Maar aankoop van andere alts met fiat is beduidend goedkoper.
Nouja die generaties kun je niet zo goed onderscheiden volgens mij. Maar het is vrij evident dat Bitcoin met enorme problemen kampt die nieuwe coins beweren op te lossen (zoals RaiBlocks). Bitcoin heeft echter nog wel de voordelen van naamsbekendheid, bewezen stabiliteit en community.
pi_176079662
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef YT123 het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo)
Leuk feitje is dat de naam van Rai stenen is afgeleid. Dat waren grote stenen die niet te verplaatsen waren. Men onthield als community wie de eigenaar was, zonder fysiek de stenen over te dragen. Misschien dus wel het oudste blockchain-concept.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 17:49:17 #293
18653 crew  D.
pi_176079760
Ik zit maar de wachten tot XRB op een 'goede' exchange komt...
pi_176079797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
BitGrail is helemaal niet zo'n enorm drama. Je kunt (of in ieder geval: kon) je gewoon aanmelden en tot een bepaald bedrag (ik dacht 2 BTC) handelen zonder verificatie. Na aanschaf stuur je de XRB naar je eigen wallet (eerst synchroniseren voor je stuurt!) en heb je niets meer met de exchange te maken.
  donderdag 28 december 2017 @ 17:51:08 #295
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176079806
Haalt Raiblocks in 2018 de market cap van Bitcoin?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176079824
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
hmm XRP gaat richting 50% van mn portfolio. _O_
Haha hier hetzelfde, Ripplefeest :D
pi_176079833
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
Ja, en dan ben je telaat he... dan istie al voorbij Mars.
Lambo of Rekt
pi_176079841
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
Haalt Raiblocks in 2018 de market cap van Bitcoin?
Van bitcoin nu, of gelijk aan BTC van dan?

Ik denk beiden niet. Maar gelijk aan BTC van nu zou nog eventueel met heel veel fantasie kunnen.
Lambo of Rekt
  donderdag 28 december 2017 @ 17:53:36 #299
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176079872
Even een vraag: hoe stuur ik XRB naar m'n Raiwallet?

Moet ik dan op Receive klikken ofzo? Snap die wallet niet helemaal. Wil het overigens aanschaffen via bitgrail. Heb al 30 XRB in mn raiwallet staan, laatst gekregen van een vriend.
pi_176079957
..
Lambo of Rekt
pi_176079962
dicht men
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')