Wtfquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand heeft net bij VEN de complete buy kant leeg geveegd?
[ afbeelding ]
We gaan allemaal naar de aardkern in plaats van naar de maan.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.
De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)
Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.
Hoe denken jullie erover ?
Ja, ik heb ze weggedaanquote:Op donderdag 28 december 2017 17:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja ik zit er in (100K). Er was een moment dat ik spijt had van het instappen omdat het team zo goed als geen track record leek te hebben, en online gambling is een business met een hoop cowboys. Nu lijken ze echter serieus meters te gaan maken en is er een mainnet geplanned voor vroeg in 2018. Ik hou ze dus voorlopig nog maar aan.
XRP-wannabe.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:27 schreef Chaes het volgende:
Meningen hier over Stellar Lumens/XLM?
https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/
Dat is waar, maar de handel is nu op zich wel in beweging op de DEX. Tevens komt 15 januari het mainnet en kan je de tokens swappen naar de WGR blockchain. Tevens misschien het moment dat de coin op andere exchanges komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze weggedaan
Naja, niet tegen verlies, tegen een kleine marge winst, maargoed jammer dat ik ze niet meer heb. Goed, het zit in LISK, en dat doet het ook niet onaardig, dus np
Daarnaast, ben ik niet zo'n fan van handelen op die DEX, je moet altijd maar iemand zien te vinden die het wil kopen van je... bij bittrex heb je op een paar100 satoshi na altijd wel een koper voo rje prijs.
BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de aankomende 24 uur cruciaal gaan zijn voor het verloop van de koersen van het aankomend kwartaal.
De head and shoulders van de BTC grafiek zijn nu compleet. Nu is het erop of eronder. Als die door die neck lijn gaat ben ik echt bang dat die keihard gaat kelderen. (Lijn ligt ergens tussen de 12 en 13 k in.)
Ik heb op binance mijn stop order klaar staan voor het geval dat. Maarja ik kan het wel omzetten, maar als de BTC keldert, kelderen de alts natuurlijk mee.
Hoe denken jullie erover ?
Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ughquote:Op donderdag 28 december 2017 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in de instructies dat je dat niet moet doen...
Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
BTC is passé (transactietijden, transactiekosten en energieverspilling) en het zal geen jaren meer duren voordat mensen dat in de gaten hebben.
De eerste generatie cryptocoins wordt zo langzamerhand vervangen door de tweede generatie.
XRB heeft echt heel veel potentie ja. Het werkt goed, is nog niet beschikbaar op de meeste exchanges en is ook nog niet bekend bij het grote publiek. Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo), dus ik zou wel graag nog een rebrand zien. Maar verder ben ik alleen maar positief!quote:Op donderdag 28 december 2017 17:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk aan mij liggen maar is XRB niet in potentie een van de beste coins ooit?
Instant transacties + geen fees = the people's coin, meteen in één klap een selling point waar letterlijk iedereen achter kan staan.
DAG ipv blockchain dus wel de lusten en niet de lasten?
Plus het heeft een interessant-klinkende naam en een logo dat lijkt op een bank ofzo dus dat zal vast mensen aantrekken.
Edit: en niet te vergeten een normale marketcap
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Daar heb je zelf ook wel eens last van he? Ugh ugh bitonic ugh
Nouja die generaties kun je niet zo goed onderscheiden volgens mij. Maar het is vrij evident dat Bitcoin met enorme problemen kampt die nieuwe coins beweren op te lossen (zoals RaiBlocks). Bitcoin heeft echter nog wel de voordelen van naamsbekendheid, bewezen stabiliteit en community.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ik ben nog vrij nieuw in de Crypto wereld. Ben beter bekend met ' normale economie'. Hoe zou jij bepalen / onderscheid willen maken tussen de eerste en 2e generatie?
Ik doe eigenlijk zo min mogelijk meer met btc. Het is alleen handig op de exchange. Maar aankoop van andere alts met fiat is beduidend goedkoper.
Leuk feitje is dat de naam van Rai stenen is afgeleid. Dat waren grote stenen die niet te verplaatsen waren. Men onthield als community wie de eigenaar was, zonder fysiek de stenen over te dragen. Misschien dus wel het oudste blockchain-concept.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:41 schreef YT123 het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van de naam RaiBlocks (vind het niet super professioneel klinken of zo)
BitGrail is helemaal niet zo'n enorm drama. Je kunt (of in ieder geval: kon) je gewoon aanmelden en tot een bepaald bedrag (ik dacht 2 BTC) handelen zonder verificatie. Na aanschaf stuur je de XRB naar je eigen wallet (eerst synchroniseren voor je stuurt!) en heb je niets meer met de exchange te maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
Ik zit maar de wachten tot XRB op een 'goede' exchange komt...
Haha hier hetzelfde, Ripplefeestquote:Op donderdag 28 december 2017 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:
hmm XRP gaat richting 50% van mn portfolio.
Ja, en dan ben je telaat he... dan istie al voorbij Mars.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:49 schreef D. het volgende:
Ik zit maar de wachten tot XRB op een 'goede' exchange komt...
Van bitcoin nu, of gelijk aan BTC van dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 17:51 schreef MichaelScott het volgende:
Haalt Raiblocks in 2018 de market cap van Bitcoin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |