Ondertussen is de koers alweer veranderdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werd
Dat kan best rendabel zijn, dat pingpongen tussen BTC en USDT, maar als je één keer verkeerd verkoopt kan je vast zitten, en moet je dagen, misschien wel weken wachten voordat het weer op ene goed punt komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef WanyeKest het volgende:
Hoe rendabel is het om met de huidige schommelingen in de BTC te traden met USDT? Dus bij hoge koers BTC verkopen voor USDT en bij lage koers terugkopen met diezelfde USDT en repeat. In dit geval op Binance met 50% fee met BNB.
Meer mensen die dit gedaan hebben? Met succes of uiteindelijk zinloos?
Jij klinkt net als deze gasten in 1994.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Ik pak er popcorn bij, sukkelsquote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha die Verge bagholders zijn een partij zuur
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier ging iets misquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand heeft net bij VEN de complete buy kant leeg geveegd?
[ afbeelding ]
Da's ook zo, haha.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef Afwazig het volgende:
Dat Verge nog maar veel verder afsterft en het een wijze les voor alle kneuzen die aan die pump meededen wordt.
Ja mooi uitgestapt op 1550.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hè... had een buy net daaronderquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast snap ik de grafiek nietquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven stoeien met die sellwalls he...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werktquote:Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik de grafiek niet
Les 1 in crypto: vergeet elke tactiek die je op de aandelenbeurs geleeerd hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werkt
Ik niet hoor, bewaar ze al zes maanden en mogen van mij best nog eens zes maanden blijven staan. Dat ik vorige week misschien 10k winst kon pakken en over een halfjaar misschien waarschijnlijk niets is jammer maar ik had het alsnog nooit gecasht op dit moment. Als het nog eens vijf keer zoveel waard was geweest had ik het wel zuur gevonden denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waaruit maak je dat op?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Wees blij.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn funds zitten vast op Binance tot ik dat belachelijke 2FA inschakel... mehhhhhhh.
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.quote:
Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.
Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind zoiets echt gigantisch irritant
Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofdquote:Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, heb gewoon een bepaald doel met die coins en zolang het daar niet op uitkomt wil ik er niets mee doen. Ik wil graag winst maken, maar niet met de waarde die de coin vorige week heeft bereikt. Begrijp me niet verkeerd want het is niet alsof 10k niet veel geld is voor mij oid.
quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoera voor Trezordat ding heeft nu keys voor meer dan 50k aan coins opgeslagen
Oke.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die waarde gaat noooooooooooit meer bereikt worden. Je mag blij zijn dat je nu nog op winst staat. Die coin is dood, kap nou met volhouden. * Nattekat slaat toch maar op hoofd
Telefoon? Authy to the rescuequote:Op donderdag 28 december 2017 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Stel je ff aan zeg. 1x een QR code scannen en bij een transactie of login ff op je telefoon kijken om een 6 cijferige code in te voeren. Nou wat irritant zeg dat ze je funds beter willen beveiligen dan alleen met een login+password.
Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Maak even een filmpje van jezelf wanneer je er na het instellen van de 2FA achterkomt dat je ook nog eens naar je mailbox moet op de trransactie te bevestigen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind zoiets echt gigantisch irritant
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik gaf net ook al aan dat ik dat niet denk. Ben wel eigenwijs om het nu niet te verkopen ja, dat weet ik wel.
Lolquote:Op donderdag 28 december 2017 16:08 schreef Nattekat het volgende:
Zoals een wijs man ooit zei:Ik bombardeer je officieel tot extreem dom en eigenwijs als je nu nog denkt dat het iets gaat doen.twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 27-12-2017 om 17:18:05To the Verge people: I stated that VERGE MIGHT possibly rise, over the long term, to $0.15 - which was an increase of 1,500% over its price st the time. If you believe I am so stupid as to predict a rise of 150,000% - which is $15 - then you need to back off on the drugs. https://t.co/i5ZDa6d7ci reageer retweet
Ik quote deze even.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.quote:
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
Dit is niet eens meer glazen bol, maar gezond verstand. Je hebt echt een plaat van hier tot Tokyo voor je kop als je nu nog denkt dat de huidige prijs gerechtvaardigd is.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.
Ik vind glazen bol uitspraken altijd gewaagd.
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Wie wil er geen winst maken?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Bij Verge kun je dat wel stellen hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als ie over een paar weken toch verdubbeld is ofzo.
Ik vind glazen bol uitspraken altijd gewaagd.
Bijzonder.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.
Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind 10k winst niet genoeg, en met 5k neem ik al helemaal geen genoegen dus laat ik ze gewoon staan. Dan ben ik uiteindelijk nog steeds maar 160 euro lichter, heb alleen geen winst gemaakt en dat is natuurlijk jammer maar dat is niet anders.
Als ik ze had verkocht voor 10k en ze waren nog verder omhoog gegaan dan zou ik spijt hebben, nu heb ik echter geen spijt dat ik ze niet heb verkocht dus dan is het toch prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |