Ondertussen is de koers alweer veranderdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werd
Dat kan best rendabel zijn, dat pingpongen tussen BTC en USDT, maar als je één keer verkeerd verkoopt kan je vast zitten, en moet je dagen, misschien wel weken wachten voordat het weer op ene goed punt komt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:39 schreef WanyeKest het volgende:
Hoe rendabel is het om met de huidige schommelingen in de BTC te traden met USDT? Dus bij hoge koers BTC verkopen voor USDT en bij lage koers terugkopen met diezelfde USDT en repeat. In dit geval op Binance met 50% fee met BNB.
Meer mensen die dit gedaan hebben? Met succes of uiteindelijk zinloos?
Jij klinkt net als deze gasten in 1994.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Ik pak er popcorn bij, sukkelsquote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Haha die Verge bagholders zijn een partij zuur
Je zal er 2.5k ingestopt hebben, gister. Hoop voor hem/haar dat de prijs weer iets omhoog gaat binnenkort...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hier ging iets misquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand heeft net bij VEN de complete buy kant leeg geveegd?
[ afbeelding ]
Da's ook zo, haha.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef Afwazig het volgende:
Dat Verge nog maar veel verder afsterft en het een wijze les voor alle kneuzen die aan die pump meededen wordt.
Ja mooi uitgestapt op 1550.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hè... had een buy net daaronderquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Daarnaast snap ik de grafiek nietquote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven stoeien met die sellwalls he...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werktquote:Op donderdag 28 december 2017 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarnaast snap ik de grafiek niet
Les 1 in crypto: vergeet elke tactiek die je op de aandelenbeurs geleeerd hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Crash van 41% door een grote sell. Goed zuur als je met stop limits werkt
Ik niet hoor, bewaar ze al zes maanden en mogen van mij best nog eens zes maanden blijven staan. Dat ik vorige week misschien 10k winst kon pakken en over een halfjaar misschien waarschijnlijk niets is jammer maar ik had het alsnog nooit gecasht op dit moment. Als het nog eens vijf keer zoveel waard was geweest had ik het wel zuur gevonden denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waaruit maak je dat op?quote:Op donderdag 28 december 2017 15:54 schreef Nattekat het volgende:
De mensen die niet eens winst willen maken zijn uitzonderingen op het klap op hoofd verhaal.
Wees blij.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn funds zitten vast op Binance tot ik dat belachelijke 2FA inschakel... mehhhhhhh.
Dat je niet gaat cashen als alle rode alarmbellen draaien en flink lawaai maken en zelf ook nog zegt dat het waarschijnlijk de wc in gaat. Als je geld wil verdienen is dat een belachelijke uitspraak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |