Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Check Doge van een paar jaar terug dan
Ik geloof dat hij eerst coins koopt voor weinig, vervolgens promoot hij ze en ze dan verkoopt ie ze voor veel meer.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben
Er was ook bijna niemand die had gedacht dat Verge naar 30 cent zou gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coins
- Meest genoemde altcoin op Twitter zowat
- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren
Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren
Kunnen jouw postrechten niet achter een 2fa wall komen?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.
Hou jezelf niet zo voor de gek en stap uit.
Zal het nog even vast houden met de gebeurtenissen van het afgelopen uurquote:Op donderdag 28 december 2017 16:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coins
- Meest genoemde altcoin op Twitter zowat
- Dus veel mensen zijn ermee in contact gekomen en is er een community ontstaan (waar ze het van moeten hebben, geen corporate stopdassen-team)
- Niet bijzonders momenteel, maar staat wel een degelijke basis en wie weet maken ze toch stappen met de nieuwe release
- Wraith release dichtbij en gaat wss echt gebeuren, voordat kenners erachter komen dat het evt. tegenvalt kan dit weer nieuwe hype creëren
Nogmaals, hoor zeker niet in de top 30 te staan, maar liggen nog zat mogelijkheden en ga ze niet doodverklaren
Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen gewordenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat was oplichting na oplichting. Toch 2500 procent winst dit jaar erop.
Zolang pump 'n dumps mogelijk zijn, is de markt verre van volwassen. Verder stikt het nog steeds van de scammers met al die coins zonder toekomst, die een waarde hebben puur en alleen gebaseerd op hypequote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het wilde westen van de cryptowereld. De markt is volwassen geworden
Jij focust op de prijs en ik geef aan waarom de prijs niet PER SE meteen naar 0 gaat zoals jij denkt... Jij leeft in de anti-bubble, en nogmaals, is begrijpelijk, maar dit zijn imo vrij valide punten als het om de (korte termijn) prijs gaat. Niet gaan denken dat de iedereen op de markt er daadwerkelijk verstand van heeftquote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.
De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
Lees dit topic ff terug ajb, ik zit mobiel en beetje lang om weer helemaal uit te typen wat ik over het hoofd had gezien.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:25 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist mbt Ardor?
Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachenquote:
Volwassener*quote:Op donderdag 28 december 2017 16:32 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, werd ik door jou uitgelachen
Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu adhv smileys uitleggen hoe ik over die puntjes denk.
De community bestaat uit een stel hersenlozen die diep in de ontkenningsfase zitten, de rest van de wereld gaat echt niet in een coin stappen die zo extreem veel negatieve aandacht gaat. Wraith is gewoon troep, het brengt helemaal niks. Daar wordt ook veel voor gewaarschuwd.
*proest*quote:Op donderdag 28 december 2017 16:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Misschien is de community enthousiast omdat ze zich verder in het product hebben verdiept dan de meeste mensen doen.
We zullen het meemakenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*proest*
Ze zitten in een bubbel. Iedereen met een beetje gezond verstand ziet de enorme scam die Verge is.
Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijdquote:
Liever Nattekatsyndroom = winst mislopen door te voorzichtig zijn dan in een stervende coin zitten en bagholden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dus het Nattekat syndroom zit nog in de peuterpubertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |