Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor? Al is ie over een jaar meer waard dan vandaag, je bent nu gewoon dom en naief.
Het IS de waarheid. Die coin is compleet naar de tering, de dev is gewoon een lul die geen enkele reet uitvoerd en Wraith is een grap. Oja, en dan zitten we ook nog op gigantische hoogten dankzij een McAfee pump die gecorrigeerd moet gaan worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Hou eens op om je mening te verkondigen als de waarheid.
Het kan inderdaad goed dat verge alleen maar minder waard wordt, maar niemand weet dat zeker.
Ik heb overigens geen verge en blijf er ver vandaan.
Waar staat dat ie er zelf beter van wordt?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:13 schreef SugeLucky het volgende:
Hopelijk wordt die McAfee een keer opgepakt als ie zo blijft doorgaan.
Coins op zo'n manier pumpen en manipuleren om er zelf beter van te worden, is gewoon misleiding en haast misdadig.
Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ik heb dat juist andersom.
Dit is een grapje hoop ik?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Waar staat dat ie er zelf beter van wordt?
Hij geeft tips, dat er even later een dump volgt is toch niet zijn schuld?
Als iedereen nu eens hodl
Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zelf..quote:Op donderdag 28 december 2017 16:19 schreef D. het volgende:
[..]
RISEGENOT en BLOCKGODquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.
Mag jij vindenquote:Op donderdag 28 december 2017 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is echt een hele slechte instelling voor een belegger.
Hij maakt liever geen winst dan dat hij meer winst misloopt. Daar maak je per definitie verlies mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wil wel winst maken, alleen neemt niet genoeg met 'een beetje'
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb destijds 'geïnvesteerd' met een bepaald doel qua wat ik er uit wilde halen, dan ga ik het niet voor minder verkopen. Waarschijnlijk als het uiteindelijk 20k was geworden (nog wel onder mijn doel overigens) dan was het te verleidelijk geworden en had ik alsnog verkocht maar goed.
Als ik nu in andere coins investeer dan ga ik het niet op die manier doen maar dan ga ik liever voor kleine(re) bedragen.
Dat was een tweet van de fake-accountquote:Op donderdag 28 december 2017 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn tips zijn gebaseerd op omkoping. 25 btc toch? Dan promoot hij je coin.
check DOGE danquote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?
Potentie om de afvoer in te gaan jaquote:Op donderdag 28 december 2017 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat de coins die hij noemt ook zonder dat hij ze noemt potentie hebben
- Veel nieuwe noobs op de markt die geilen op 'goedkope' coinsquote:Op donderdag 28 december 2017 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef één goede reden om niet te verkopen. Denken dat ie moon gaat is dom en naief en is dus geen goede reden.
Er zijn uitzonderingen maar in dit geval wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus zelfs als de chain in elkaar donderd, de dev wordt opgepakt voor oplichterij en het project gewoon letterlijk dood is zou je blijven hodlen?
Heb ik iets gemist mbt Ardor?quote:Op donderdag 28 december 2017 16:03 schreef Greys het volgende:
En ondertussen gaat Poloniex gewoon door met Ardor traden. Verdomme.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |