Dit dus.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:19 schreef Majkool het volgende:
Grootste deel zullen wel nieuwe mensen zijn die nu BTC 'te duur' vinden en er niet in zijn gerold door de basisprincipes van Bitcoin... 'he, ripple is maar ¤1 da's veel goedkoper, super klein dus nog en veel over gehoord en iets met banken dus zal wel naar 100 gaan!1!1'
Als maar genoeg mensen zo denken word het vanzelf 10/20 dollar, het punt is, is dat er dan een handje vol mensen wegloopt met dik gevulde zakken, en de rest zware verliezen heeft.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef dimmak het volgende:
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord.Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen.
Exact dat ja.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 28 december 2017 15:20 schreef dimmak het volgende:
Gister had ik gesprek met een aantal vrienden uit henzelf in Verge, Ripple, Doge of Digibyte gestapt zijn. Allemaal omdat ze zo goedkoop zijn. Maar geen van allen had ooit van de supply en marketcap gehoord.Iedereen dacht dat de waarde wel naar 10/20 dollar kon stijgen.
Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...quote:Op donderdag 28 december 2017 15:21 schreef BakkenKappen het volgende:
Dit is inderdaad de grootst gemaakt fout die ik ook hoor. Mensen die kijken naar prijs in plaats van market cap EN mensen die graag 1 'hele' crypto willen hebben.
Dus hun inleg bepalen aan de hand van de prijs omdat ze 1 LTC moeten hebben in plaats van gewoon 200 euro aan LTC te halen.
Ik heb nooit begrepen waarom je in ripple zou gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet waarom je nu nog in Ripple zou willen gaan, maar dat kan aan mij liggen.
Is volgens mij ook gewoon menselijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat stukje autisme ook in mij zit...
Thnx, maar ik kan nergens vinden wat het doel van PAC precies is. Ze beschrijven nergens concreet wat ze doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]
Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt.op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
Ik zat laatst 15 minuten het cijfertje achter de komma bij een buy order aan te passen zodat het een heel bedrag werdquote:Op donderdag 28 december 2017 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is volgens mij ook gewoon menselijk.
Easy 10 usd.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
50$ in juniquote:Op donderdag 28 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
Vechain staat op het punt door de sellwalls te breken...2018 richting de 5-10 dollar.
Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018quote:Op donderdag 28 december 2017 15:35 schreef Patroon het volgende:
Stratis is ook super. Wat verwachten jullie daar van? Zit nu op 13.64
Ik heb ze gekocht op 8.35.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend m'n halve waves asset omgezet naar stratis, in januari gaat stratis met grote dingen komen. Dus Q1 is veelzeggend voor stratis in 2018
194% stijging inmiddels...quote:Op donderdag 28 december 2017 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.
Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:15 schreef DrSnuggle het volgende:
Mijn neefje is mede-bedenker van Ripple en hij zegt dat XRP volgend jaar naar 5 dollar kan gaan en volgens berekeningen zelfs 100 dollar. Zijn compagnon is nauwkeuriger en zegt dat de 1000 dollar in zicht is.
Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:36 schreef alilami het volgende:
[..]
Ik HODL XRP totdat $10K in zicht is.
Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, totdat crypto's niet meer bestaan dus.
Daarom zou ripple allang van het toneel verdwenen moeten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 15:37 schreef alilami het volgende:
[..]
Shitcoins hebben dan ook geen bestaansrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |