ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MODquote:Op donderdag 28 december 2017 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus?
Enne, GET?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ETH loopt al flink wat stappen voor in de ruimterace. En je hebt ETH nodig voor MOD
Ik ga niet iets inkopen wat 188% gestegen is.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:58 schreef Potatobrain het volgende:
[ afbeelding ]
Oude coin waar nieuw leven ingeblazen word. 1 maart komen ze met een fork om de enorme total supply naar beneden te halen. Ken toevallig 1 van de devs persoonlijk, heb er tijdje terug voor de grap om te sponsoren een paar miljoen coins gekocht. Prijs stijgt echter bijna 20 procent per dag. Leuke winstpakker, doe er mee wat je wilt.op zowel Cryptopia als Yobit te verhandelen.
Wat is REQ nou weerquote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef dimmak het volgende:
VIA, LSK, IOTA, REQ & GNT zijn mijn hodl bags.
REQ gebruik je voor de fees. Kan betalen met alle Ethereum tokens en in de toekomst zelfs fiat. Paypal 2.0.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is REQ nou weer
Voor dat systeem heb je helemaal geen tokens nodig.
Nee.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Golem is overigens gewoon exact hetzelfde als Ether.
Was dat niet die supercomputer coin?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Golem is overigens gewoon exact hetzelfde als Ether.
Yes.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was dat niet die supercomputer coin?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.quote:
All-in Ether en hodl.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Er is een ondernemer die wil mij 10k geven om te investeren in coins. Alles op papier. Heb volledige vrijheid en voor verlies 0 risico. Mag zelf 20% houden. Evalueeren steeds na 1 jaar. Maar ik heb er ook nog een fulltime baan naast. Merk dat er nog wat twijfel in mij zit. Advies?
Is dat niet met alle ERC20 tokens?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Golem Network Tokens (GNT) will serve as a secure medium for all transactions within the Golem Network.
Niet doen. Waarom doet die het zelf niet. Tevens gaat er nog altijd 80% van de winst naar hem.quote:
Woont aan andere kant van het land. Ken hem van wat feesten en zie hem jaarlijks 3-4x. Hij is een ondernemer in startups van bedrijven.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als je hem mag en regelmatig tegenkomt; niet doen.
Niet doen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Zeker doen als je een doodwens hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:28 schreef Patroon het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is dat niet met alle ERC20 tokens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |