Gaat toch gewoon om je verwachting?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik de enige ben
Je koopt een coin, die gaat x10, en je hebt vertrouwen in de toekomst, maar meer bijkopen kost nu dus 10 keer zoveel, en da's een drempeltje
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'quote:Op donderdag 28 december 2017 13:31 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Gaat toch gewoon om je verwachting?
Als ik LTC/ETH had ingekocht op 1 USD en hij stijgt naar 10 USD kan het nog steeds een goedkoopje zijn als mijn verwachting is dat ze beiden naar boven de 100 USD gaan.
Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'
Er zit inmiddels meer in dan ik van plan was, maar 'it takes money to make money'quote:Op donderdag 28 december 2017 13:33 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ja soms kan je niet meer missen omdat je maar 10% van je spaargeld ofzo in crypto wil stoppen.
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hogerquote:Op donderdag 28 december 2017 13:32 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het voelt een beetje als 'ik had toen meer in moeten leggen'
Daarom HODL.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger
Wat?! Dat meen je niet! FF kijken. Ripple nog net groen +4,93%quote:Op donderdag 28 december 2017 13:14 schreef Landgeld het volgende:
Alles lekker in het rood. Weer flink in elkaar gezakt
Misschien me daar maar overheen zetten danquote:Op donderdag 28 december 2017 13:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had dat dus met ETH, voor 30 euro per stuk gekocht, wat op zich al vrij duur was destijds. Daarna nogmaals voor ong 150 euro per stuk... Wel goede beslissingen allemaal maar de drempels worden wel steeds hoger
E3Lr6Equote:Op donderdag 28 december 2017 13:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er al een KuCoin-account? Ik wil me net aanmelden en zie dat ik iemand als referral kan invullen. Eerste de beste.
Dat is niet genoegquote:Op donderdag 28 december 2017 13:54 schreef D. het volgende:
late reactie
[..]
Nee, maar hij staat op een 'reservelijstje'
Eigenlijk moet ik geen MOD hebben, maar meer ETH dus?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De situatie in 2020.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |