quote:Op woensdag 27 december 2017 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Haal dat segwit stukje even uit de op Dima. Dat soort scams moeten we geen aandacht aan schenken
Hopelijk wordt 2018 XRP jaarquote:Op woensdag 27 december 2017 19:21 schreef Jed1Gam het volgende:
Ripple lekker aan het inlopen op btc weer. Mooie tijden
Dat moet wel te doen zijn... hopelijk...quote:Op woensdag 27 december 2017 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 dollar en dan ik nog heel voorzichtig
Als dat zo is, dan ga ik ze inslaan. Heb er op dit moment geen. Nog slim om in te stappen denken jullie?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn... hopelijk...
Zou XRP de grote Bitcoin voorbij kunnen gaan in marktwaarde of is dat te gek? 😇
Qua marketcap wellicht wel, maar nooit qua waarde per munt.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Dat moet wel te doen zijn... hopelijk...
Zou XRP de grote Bitcoin voorbij kunnen gaan in marktwaarde of is dat te gek? 😇
waarom heeft vitalik dan 30000 eth naar bitstamp verplaatst?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:33 schreef Nattekat het volgende:
https://www.coindesk.com/2017-bitcoins-year-2018-will-ethereums/
Goed artikel.
Om waves te kopen natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft vitalik dan 30000 eth naar bitstamp verplaatst?
Op de exchanges is het VEN.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef ChickenMan het volgende:
Met VEN bedoelen jullie VeChain toch? De afkorting is VET https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/
Ik denk dat je het niet zo begrijptquote:Op woensdag 27 december 2017 19:15 schreef supermercado het volgende:
[..]
Haha hoe dom! Doge is de coin die je moet hebben als er een pump groep op zit maar verder ver weg van blijven.
Als je naar de geschiedenis van doge ijkt zie je dat dit het afvoer putje is van crypto.
Geen dank
Ze zijn bezig met een rebrand, dan wordt het VET.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op de exchanges is het VEN.
Mensen die massaal ripple kopen
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Op de exchanges is het VEN.
Mensen die massaal ripple kopen
Iemand die een product maakt dat miljarden waard is en er meer dan fulltime aan werkt heeft niet het recht om er aan te verdienen?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom heeft vitalik dan 30000 eth naar bitstamp verplaatst?
Zit er in vanaf 40 cent ongeveer.. is niet super vroeg maar samen met Substratum mijn 2 grote cashcows op dit momentquote:
OP NAAR DE 10$quote:Op woensdag 27 december 2017 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
VEN blijft maar gaan. Al boven de 2 USD nu.
Kom op zeg, weet je hoe vaak ETH in 2017 over de kop is gegaan? En hoe vaak BTC?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:33 schreef Nattekat het volgende:
https://www.coindesk.com/2017-bitcoins-year-2018-will-ethereums/
Goed artikel.
En toch is er nog meer dan genoeg marge over. Pas als ETH/BTC op 0,18 staat is Bitcoin verslagen, en daar zijn we nog lang niet. Sinds de zomer is ETH zelfs enkel gedaald.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kom op zeg, weet je hoe vaak ETH in 2017 over de kop is gegaan? En hoe vaak BTC?
Qua idee mijn favoriete coin, de vraag is inderdaad of ze het kunnen waarmaken.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:22 schreef Lollertrolle het volgende:
Wat zijn jullie gedachten over Iota? Ik heb er een aantal aangeschaft voor 2018. Hoge verwachtingen mits ze hun plannen waar kunnen maken.
Als ETH/BTC in 2018 naar 0,18 gaat dan is 1 ETH over een jaar $18.000 waard. Ik hoop met je mee dat het gebeurtquote:Op woensdag 27 december 2017 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch is er nog meer dan genoeg marge over. Pas als ETH/BTC op 0,18 staat is Bitcoin verslagen, en daar zijn we nog lang niet. Sinds de zomer is ETH zelfs enkel gedaald.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Als wat ze beloven waar is, dan wordt dat wel watquote:Op woensdag 27 december 2017 20:06 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de universa coin. Jammer dat ik er te laat van wist. Hopen dat ie goedkoop wordt aangeboden op de exchange
Bitcoin staat tegen die tijd rond de 100k ja?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ETH/BTC in 2018 naar 0,18 gaat dan is 1 ETH over een jaar $18.000 waard. Ik hoop met je mee dat het gebeurt
Op welke exchange hebben jullie VET gekocht?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Als zodirect China wakker wordt gaat VET pas echt knallen denk ik.
binancequote:Op woensdag 27 december 2017 20:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Op welke exchange hebben jullie VET gekocht?
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Op welke exchange hebben jullie VET gekocht?
quote:
Vanmiddag een kwart BTC en 2 ETH erin geknald, dus ik vind het wel ff goed zoquote:Op woensdag 27 december 2017 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De vraag is nu natuurlijk wel; bijkopen of niet...
quote:
Die van mij ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Qua idee mijn favoriete coin, de vraag is inderdaad of ze het kunnen waarmaken.We zullen zien
Verder dan die conclusie ben ik ook nog niet gekomen neequote:Op woensdag 27 december 2017 20:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Jammer genoeg is de staat van de wallet op dit momenteel hetzelfde als de kwaliteit van die video
Hopen mag.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin staat tegen die tijd rond de 100k ja?
Doe het dan met ETH of zoquote:Op woensdag 27 december 2017 20:39 schreef spierbal het volgende:
Kan je bij binance eigenlijk rechtstreeks EUR of usd storten? Doe nu via btc overschrijving maar elke keer die kut fee's
fee's minder met ETH? Eens ff kijken. Op litebit kan ik nu niets kopen want geen account+ledenstop.quote:
Ja, zal komende weken/maanden nog wel hard omhoog gaan denk ik zoquote:Op woensdag 27 december 2017 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Valt terug nu, logisch ook wel...
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:55 schreef Greys het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Ed had dus wel gelijk met z'n vele VEN tweets van de laatste weken
(VET/VEN is toch hetzelfde in dit geval?)
Dan had ik naar je moeten luisteren!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje zelfbevlekking maar ik riep het hier op 20-25 cent al.
Owww iedereen ignis binnengeharkt en nu nxt in de uitverkoop. Dan maar hodl en over een paar maanden weer eens kijken 🤓quote:Op woensdag 27 december 2017 20:59 schreef maffemaniak het volgende:
Ik heb denk ik iets helemaal gemist...
heef iemand meer info over de drop van nxt door de AirDrop van ignis?
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik naar je moeten luisteren!
Ik rond de 40 cent.. moet alleen mezelf de gedachte 'had ik maar' nog een beetje aflerenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje zelfbevlekking maar ik riep het hier op 20-25 cent al.
Heb het ondertussen wel grotendeels verkocht had vanmiddag een grote sell order op 0.00016 gegooid.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik rond de 40 cent.. moet alleen mezelf de gedachte 'had ik maar' nog een beetje afleren
en hoe vaak zat hij er naastquote:Op woensdag 27 december 2017 20:55 schreef Greys het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Ed had dus wel gelijk met z'n vele VEN tweets van de laatste weken
(VET/VEN is toch hetzelfde in dit geval?)
Hodlquote:Op woensdag 27 december 2017 20:58 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor ven in 2018? Voorlopig gewoon hodl? Ik denk dat er nog wel meer in zit
Geen idee. Niemand heeft het altijd goed. Maar in dit geval was het gewoon goed. Mag ook best weleens gezegd in een topic waar het altijd alleen maar negatief over hem gaat, wel zo fair.quote:
Trezorquote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef tha_dark het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor Vechain?
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt isquote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef D. het volgende:
Wow, ETH van Bittrex naar Binance, nog geen 5 minuten
10 seconden met xrpquote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef D. het volgende:
Wow, ETH van Bittrex naar Binance, nog geen 5 minuten
ETH is niet bedeeld voor betalingsverkeerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt is
Ja geen zin om alleen voor VEN die aan te schaffen. Rest van mijn portfolio kan daar namelijk (nog) niet op. Voorlopig nog maar even op Binance laten staan denk ik.quote:
Je mag het wel op mijn trezor zetten andersquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja geen zin om alleen voor VEN die aan te schaffen. Rest van mijn portfolio kan daar namelijk (nog) niet op. Voorlopig nog maar even op Binance laten staan denk ik.
nog geen 1 seconde van rabobank naar rabobankquote:
Dragonchain is nu idd lekker gedumptquote:Op woensdag 27 december 2017 21:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik kan geen ICO's vinden die mij meer hoop bieden dan Dragonchain voor 2018. Alsof niemand ons geld wilt.
Dit is sarcasme hoop ik :squote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt is
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog geen 1 seconde van rabobank naar rabobank
kan niet wachten op een rabo token
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rentequote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.
Lijkt mij serieus mooi als banken dit systeem gaan gebruiken.
Heb nu mijn privé rekening, gezamenlijke en vriendin haar rekening bij een bank vanwege het voordeel van het snel overmaken als dat nodig is in het weekend. Belachelijk 2017 en in het weekend liggen de banken plat.
Ik was nooit echt fan van XRP maar had toch altijd een klein aantal liggen omdat XRP zo anders is en als deze adoptie gaat zien dan zie ik het zelf nog wel gebeuren dat een hoop andere coins keihard onderuit gaan. Na een jaar bijna niks te doen uiteindelijk toch lekker van de grond gekomenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.
Lijkt mij serieus mooi als banken dit systeem gaan gebruiken.
Heb nu mijn privé rekening, gezamenlijke en vriendin haar rekening bij een bank vanwege het voordeel van het snel overmaken als dat nodig is in het weekend. Belachelijk 2017 en in het weekend liggen de banken plat.
hoezo, je kan het geld gewoon uitgeven, alleen niet overmaken.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rente
Voor zover ik weet trekken banken niet zoveel rente over geld wat ze maar 2 dagen hebben. Sure, er komt op maandag weer geld binnen van andere banken maar in principe is er voor het saldo van banken amper verschil tussen wel of niet in het weekend werken.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rente
Toen ik van Ripple hoorde ging ik mij er echt meer in verdiepen in de Crypto. Het was ook wel een idee waar ik zelf wel met een goed gevoel geld voor op langere termijn wilde opzij zetten. Toen was ie nog 0,20 cent. Uiteindelijk niet gedaan want toch geld he, week later was ie naar 0,40 dacht kut, nu ga ik het doen toen had ie een dipje en daarna schoot ie door naar 0,80.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik was nooit echt fan van XRP maar had toch altijd een klein aantal liggen omdat XRP zo anders is en als deze adoptie gaat zien dan zie ik het zelf nog wel gebeuren dat een hoop andere coins keihard onderuit gaan. Na een jaar bijna niks te doen uiteindelijk toch lekker van de grond gekomen.
Ik wil best dumpen, maar dan graag wat hogerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Laatste XVG net gedumpt. Mooie rit gemaakt, maar had eerder moeten uitstappen. Hoe is het met Maikuuuul?
In perspectief zien. Tot 15 december stond het onder de 0.02 usd en begin december een halve centquote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Laatste XVG net gedumpt. Hoe is het met Maikuuuul?
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?
Dat is zeker waar, echter denk ik dat XRP zeker een kans heeft om groot te worden, zeker als banken zoals rabobank aan hun idee van niet werken in het weekend vasthouden.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.
Het protocol om dat soort near real time interbancaire overboekingen te doen is er, ook zonder Ripple of XRP, alleen wordt het door nog niet door alle banken ondersteund.
Daarom moeten banken dood.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.
Het protocol om dat soort near real time interbancaire overboekingen te doen is er, ook zonder Ripple of XRP, alleen wordt het door nog niet door alle banken ondersteund.
waarom bunq? ondersteunt dat crypto?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom ik een Bunq rekening hebt? Of waarom Bunq zo snel gaat?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom bunq? ondersteunt dat crypto?
ja je zegt dat je geld van bunq overmaakt naar een traditionele bank...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom ik een Bunq rekening hebt? Of waarom Bunq zo snel gaat?
Bunq is nog altijd een conventionele bank en geen blockchainbedrijf, maar ze zijn wel enorm innovatief. Onder de Nederlandse conventionele banken denk ik dat ze verreweg de innovatiefste zijn. Nogmaals: je hebt voor snelle overboekingen tussen banken niet per se een blockchain nodig. Het kan ook zonder.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja je zegt dat je geld van bunq overmaakt naar een traditionele bank...
wat kan bunq wat andere banken niet kunnen dan? in het spel van bitcoins enzovoorts....
okequote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bunq is nog altijd een conventionele bank en geen blockchainbedrijf, maar ze zijn wel enorm innovatief. Nogmaals: je hebt voor snelle overboekingen tussen banken niet per se een blockchain nodig.
Primair omdat ik als softwareontwikkelaar o.a. tegen de Bunq API/backend aan programmeer. En dat kan weliswaar prima zonder bankrekening, maar het is leuker om zelf ook een of meer Bunq rekeningen te hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke
maar waarom heb jij bunq dan?
ik ben gewoon benieuwd
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef D. het volgende:
Ok, knoop doorgehakt, weer wat geld om in andere coins te steken nu
Heb 2K gehouden
ah okequote:Op woensdag 27 december 2017 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Primair omdat ik als softwareontwikkelaar o.a. tegen de Bunq API/backend aan programmeer. En dat kan weliswaar prima zonder bankrekening, maar het is leuker om zelf ook een of meer Bunq rekeningen te hebben.
Volgens mij éénderde, de rest wilde ie hodlen tot de zomerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Heb niet alles gelezen tijdens Kerst, maar heeft Maikuuul al z’n XVG verkocht?
Typisch je weet dat ze 100 miljoen miljard coins kunnen releasen meer als er zandkorrels zijn op de wereld?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:10 schreef alilami het volgende:
Terwijl de Verge-rukkers hun hoop in ene "sunerok" hebben gevestigd, gaat de Ripple-CEO Brad G. bankieren transformeren.
#1 Bill Gates $86 B Microsoft United States
#2 Warren Buffett $75.6 B Berkshire Hathaway United States
#3 Jeff Bezos $72.8 B Amazon.com United States
#4 Amancio Ortega $71.3 B Zara Spain
#5 Mark Zuckerberg $56 B 33 Facebook United States
Brad G. $77 B Ripple United States 2017 XRP $1.40
Brad G. $550 B Ripple United States 2018 XRP $10
grootste gedeelte van xrp zit in escrowquote:Op woensdag 27 december 2017 23:21 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Typisch je weet dat ze 100 miljoen miljard coins kunnen releasen meer als er zandkorrels zijn op de wereld?
CNBC is ook een spreekbuis voor de gevestigde financiële wereld.
Hahahaha, 100 miljoen miljard, schei toch uit "principiële" gozerquote:Op woensdag 27 december 2017 23:21 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Typisch je weet dat ze 100 miljoen miljard coins kunnen releasen meer als er zandkorrels zijn op de wereld?
en toch als een malle omhoogquote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
https://twitter.com/officialmcafee/status/946147634095329281
zakt ook direct weerquote:
of hij is het gewoon zelfquote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef TimKuik het volgende:
Handig! Hacker koopt een kleine coin in, zet sell 20% hoger en tweet de coin.
Bots gaan mad, hacker word rijker...
Profit?
+16% op de gehele portfolio hier.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef ejfaar het volgende:
Letterlijk al mijn coins in de min vandaag
? Bedoel je de registratie?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:58 schreef Warren_g het volgende:
Voor de geïnteresseerden litebit.eu
Is weer online for the moment.
Wat is je portfolio?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
+16% op de gehele portfolio hier.
Zelfde bedrijf dat achter Bitonic zit, dus tja...quote:Op donderdag 28 december 2017 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wel triest dat bl3p nog steeds geen registraties accepteert. Wat een kutbedrijf run je dan.
Gooi die bende op aws en schalen maar zou je denken.. maar schijnbaar willen ze niet teveel verdienen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf dat achter Bitonic zit, dus tja...
De schaalbaarheid van de techniek is het probleem niet. De verificatie van accounts is hoogstwaarschijnlijk de bottleneck, zoals ook bij andere aanbieders en exchanges.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:26 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gooi die bende op aws en schalen maar zou je denken.. maar schijnbaar willen ze niet teveel verdienen.
Trek een paar hboertjes van een plezieropleiding voor minimumloon en dan is dat ook weer gefixt.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De schaalbaarheid van de techniek is het probleem niet. De verificatie van accounts is hoogstwaarschijnlijk de bottleneck, zoals ook bij andere aanbieders en exchanges.
Bel ze op zou ik zeggen. Kennelijk ben jij degene die precies weet hoe ze hun business moeten aanpakken. Dat zou ze toch wat waard moeten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trek een paar hboertjes van een plezieropleiding voor minimumloon en dan is dat ook weer gefixt.Ze hebben al bijna 30 dagen een ledenstop .. daar is geen goed excuus voor.
Vanwaar die beslissing? Ik ken de coin niet goedquote:Op donderdag 28 december 2017 01:27 schreef 1299 het volgende:
Voor 1/3 "all in" gegaan op Electroneum, wish me luck
Zelfde als het gezeur bij bitonic. Echter ben ik wel blij dat ze niet zomaar wat mensen aan nemen en achter de knoppen laat zitten. Het gaat hier wel om miljoenen aan btc.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trek een paar hboertjes van een plezieropleiding voor minimumloon en dan is dat ook weer gefixt.Ze hebben al bijna 30 dagen een ledenstop .. daar is geen goed excuus voor.
gelijk een dipquote:Op donderdag 28 december 2017 03:53 schreef Tourniquet het volgende:
https://uk.reuters.com/ar(...)rading-idUKKBN1EM05K
Klopt, ff de app herstarten en dan werkt het meestal wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 06:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Werkt Binance mobiel bij jullie wel goed? Bij al mijn buy en sale orders krijg ik een fail bericht.
Ook het onderste veld blijft leeg (totaal btc voor de transactie).
quote:Op donderdag 28 december 2017 03:53 schreef Tourniquet het volgende:
https://uk.reuters.com/ar(...)rading-idUKKBN1EM05K
Zuid-Korea, het nieuwe China.
Nice fud.twitter:iamjosephyoung twitterde op donderdag 28-12-2017 om 04:22:54@IamNomad @Reuters I have written a story on this long time ago:This is news from December 4 lol. Real journalism… https://t.co/ETcT7znn1k reageer retweet
+ de paniek overal zodra er rode cijfers komenquote:Op donderdag 28 december 2017 07:24 schreef dimmak het volgende:
Mooi dat al die nieuwe aanwas die niet wilde luisteren blijft zitten met gepumpte shitcoins.
Ik ben nieuw maar paniek nul,nul hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ de paniek overal zodra er rode cijfers komen
Mooi, mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 07:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nieuw maar paniek nul,nul hoor.
Moeten ze een excuus hebben dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jankballen. Heb al in de gaten dat hodl'en gewoon rendement maakt.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mooi, mooi![]()
Ik heb het niet over individuen, maar je ziet op verschillende social media en fora de paniek flink toeslaan omdat men net hun eindejaars bonus heeft ingelegd enz.
Exact, geduld is alles.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Jankballen. Heb al in de gaten dat hodl'en gewoon rendement maakt.
Ja, en een maat van van me zei vorige week nog een account te hebben aangemaakt... heel vaag.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
benieuwd of instappen nog zin heeft als ie op 1 van 'mijn' exchanges komtquote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Alles down? Raiblocks up. Naar plek 24 nu. Een week geleden nog buiten de top 100.
Op naar de top 10 haha
Gehyped of een serieus goede techniek?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Alles down? Raiblocks up. Naar plek 24 nu. Een week geleden nog buiten de top 100.
Op naar de top 10 haha
Een week geleden stond het al in de top 50 hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Op naar de top 10 haha
Goede tech. IOTA maar dan zonder de coordinatorquote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gehyped of een serieus goede techniek?
Bij wijze van spreken dan. Ik kocht het zon 2 weken geleden, toen op plek 160 of zoietsquote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef jevl het volgende:
[..]
Een week geleden stond het al in de top 50 hoormaar we hoeven niet te klagen inderdaad
Op welke exchange heb je ze gehaald?quote:Op donderdag 28 december 2017 08:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan. Ik kocht het zon 2 weken geleden, toen op plek 160 of zoiets
Bitgrail en mecratoxquote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op welke exchange heb je ze gehaald?
Nee, Reuters kwam met een verbod...... Fake news zou Trump zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ja hier ook een -17.5%, maar agja... ik lig er niet wakker van.
Wel merk ik telkens dat ik wakker wordt met een kleine min, die in de loop van de dag omgezet wordt in een kleine plus (+10%)
Wat is er momenteel in Azie gaande dat er voor zorgt dat de groei niet stabiel blijft?
Ik zag net dat linkje van Azie en regelgeving, maar dat kan toch niet enkel de aanleiding zijn?
Tja, ik heb die destijds weggedaan vanwege die scam berichten dat ze er vandoor waren gegaan... nu spijt vanquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Op naar de top 10 haha
en dan weer keihard crashlanden.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top 5 binnen paar maanden zou me ook niks verbazen.
Ik heb m gemistquote:Op donderdag 28 december 2017 08:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top 5 binnen paar maanden zou me ook niks verbazen.
Ongetwijfeld. Als je de koers van RaiBlocks checkt zie je dat er eigenlijk nog geen keiharde crashes zijn geweest. Gezonde groei.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dan weer keihard crashlanden.
Samequote:Op donderdag 28 december 2017 08:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, ik heb die destijds weggedaan vanwege die scam berichten dat ze er vandoor waren gegaan... nu spijt van
Maar bijna geen volume op de exchanges.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Op naar de top 10 haha
Ik ben inderdaad wel benieuwd wat het gevolg gaat zijn van een betere toegankelijkheid. IOTA is er niet slechter van geworden toen het ook op binance kwamquote:Op donderdag 28 december 2017 08:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar bijna geen volume op de exchanges.
Volgens mij Smart Contracts in Q1.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Komen er nog zaken aan voor waves de komende periode?
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij Smart Contracts in Q1.
quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pffoe, heeft bitcoin en Bcc zijn beste tijd gehad? Mediahype voorbij, verzadigingspunt bereikt.
Ik denk dat het momenteel de aanwas van nieuwe investeringen laag is. Dit komt mede doordat de btc slecht verkrijgbaar is bij de brokers en de lat om aan te schaffen vrij hoog ligt (200+ euro). Als dat weer naar beneden gaat komen er vanzelf weer nieuwe mensen bij.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pffoe, heeft bitcoin en Bcc zijn beste tijd gehad? Mediahype voorbij, verzadigingspunt bereikt.
Zeker weten man dikke paniek, verkoop nu je coins maar aan mijquote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij komt er voor beiden komende weken mooie dingen aan.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.
Ik ga half om half zitten.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij komt er voor beiden komende weken mooie dingen aan.
Hitbtc-> Account-> BTC -> deposit. Adres kopieren en klaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:20 schreef firecow het volgende:
Nog maar een keertje: hoe kan ik het goedkoopst en het liefst snel mijn balans van bittrex naar hitbtc krijgen? Las gisteren iets over ripple ? Twijfel alleen beetje over de veiligheid daarmee
Waar komt Stratis mee?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.
Smart contracts, ICO's, alles.quote:
Hmm. Zal eens onderzoeken. Heb nog wat BTC liggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Smart contracts, ICO's, alles.
Hun iOS app ligt ter approval bij apple, allerlei shit.
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2017 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm. Zal eens onderzoeken. Heb nog wat BTC liggen.
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Hitbtc-> Account-> BTC -> deposit. Adres kopieren en klaar.
Alleen een withdrawl fee van bittrex en misschien de stortfee op hitbtc, en dat het lang gaat duren kan je op wachten, zeker met BTC. Je kan beter ETH sturen naar exchanges is mijn ervaring. Nu wordt wel afgeraden om inter-exchange coins te sturen omdat je de private key niet bezit, maar omdat ik lui ben doe ik dat ook altijd. Heb nog nooit gehad dat dat mis ging.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:41 schreef firecow het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?
Ik las het net. Zal even kijken wat de prijs de komende week doet. Dan koop ik mij daar in.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaakt
https://stratisplatform.com/2017/12/19/developer-activity-review/
Ja, hopelijk word het wat. Ik vind ook dat waves nu al te lang stil staat, het is "slechts" doubled terwijl andere zaken x5 en x10 zijn gegaan. Dus ik spreid nu wat meer. Gister ook behoorlijk wat waves ingeruild tegen VeChain, dat was een prima FOMO tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik las het net. Zal even kijken wat de prijs de komende week doet. Dan koop ik mij daar in.
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Komen er nog zaken aan voor waves de komende periode?
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat overquote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.
Maakt toch niet uit, iedereen wordt rijk van cryptovaluta! Toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:41 schreef firecow het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot misquote:Op donderdag 28 december 2017 09:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat over
Stratis stond (en staat) ook op mijn lijstje. Strat eerder moon dan waves.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaakt
https://stratisplatform.com/2017/12/19/developer-activity-review/
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot mis
Van coin naar coin springen heeft me meer ellende opgeleverd dan profijt, dus ik zet nu liever veilig in op Waves (eigenlijk 50% en 50% BTC bij de eerste stijging) wat een echt product heeft en dus wel aardig waardevast is en niet door fake nieuws ineens in elkaar zou klappen.
Binnenkort misschien nog met wat fiat BTC kopen voor de veiligheid in mijn portfolio.
Gelukkig zit je daar niet mis mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
Voorlopig is LISK mijn grootste asset, veruit.
Ja, ik FOMO ook altijd VIA en ARK al.. maarja je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gelukkig zit je daar niet mis mee.
Mijn grootste bag is Viacoin. Ik verwacht veel voor Q1. Maar ook Lisk is sterk vertegenwoordigd.
Ik post hier bijna nooit maar lees wel mee. Maar mijn bescheiden investering in altcoins bestaat uit Lisk en Stratis. Begin December aangekocht voor de HODL. Ik verwacht van beide veel voor 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.
Hier ook. Gevolgd door Raiblocks en Waves. Dit even hodlen tot eind januari.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat gebeuren wat ik heb inmiddels ook weer wat gekocht en als ik wat koop dan gaan dingen altijd naar benedenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Google Trends is vaak wel aardig gelijk opgegaan met de koers.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Ga short dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.
Snel naar 20 is idd nergens op gebaseerd.
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom? ik blijf bij btc uit de buurt.
Erm, nee?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef EggsTC het volgende:
Is dat binance nou volledig decentralized?
Áls de crash onder de 10 komt gaat hij naar 8, ik zeg niet dát het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)nance_decentralized/
Volume afgelopen 24 uur: $2.648.628.539quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zulke extreem lage fee's hanteren? Ik dacht dat het al decentralized was.
Toevallig stel ik zojuist mn binance account verder in en kwam bij het regeltje: pay fees with bnb. Geen idee wat voor markt het is maar daar krijg je dus korting mee ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zulke extreem lage fee's hanteren? Ik dacht dat het al decentralized was.
Als je BNB in je account hebt (Binance Token) dan betaal je 50% minder fees.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:07 schreef supermercado het volgende:
[..]
Toevallig stel ik zojuist mn binance account verder in en kwam bij het regeltje: pay fees with bnb. Geen idee wat voor markt het is maar daar krijg je dus korting mee ofzo?
Misschien iemand anders die bnb markt uit kan leggen? Ben wel benieuwd namelijk
één is genoeg?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Als je BNB in je account hebt (Binance Token) dan betaal je 50% minder fees.
Jah, zolang het je fees covert. Je kan er met 1 wel even vooruit denk ik.quote:
Ah zo ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, zolang het je fees covert. Je kan er met 1 wel even vooruit denk ik.
Bitcoin zal nu denk ik wel op stabiele plek boven de 10000 blijven en dat heeft allemaal te maken dat ze een bijna monopolie positie hebben om in andere crypto te kunnen handelen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat gebruik je hiervoor? RSI Hunter?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:43 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn nieuwe 'tactiek' werkt vooralsnog vrij aardig. Ik koop een bepaalde coin in op het moment dat hij volgens de RSI underbought is. Daarbij let ik ook op het recente verleden van zo'n munt; heeft hij al vaker pieken en dalen gehad en hoe is hij daar destijds van 'hersteld'?
Vervolgens zet ik meteen een sell order op +10%. Vaak heb ik de munt binnen een aantal uur max weer verkocht. Begonnen met 60 euro en zit nu al aan het dubbele. Wel een paar keer een munt naar meer dan 10% zien stijgen natuurlijk, maar het hele uitgangspunt van deze gedachte is dat je niet greedy moet worden en gewoon standaard je pijlen op 10% richt.
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/overviewquote:Op donderdag 28 december 2017 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gebruik je hiervoor? RSI Hunter?
dit. En alle altcoins rammelen er steevast achteraan.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ja, ik ben er ook wel beetje klaar mee met die btc. Even een dagje stabiel blijven is ook wel eens prima. laatste half uur is die weer aardig naar beneden gegaan.
Wel grappig. Als ik 10% aanhoud kan ik max. ¤100 verliezen. Hoewel het gros van die muntjes wel weer stijgt.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/overview
Deze site gebruik ik ervoor. Onderin kun je ergens RSI 14 en 21 toevoegen dacht ik. Is niet zaligmakend, maar het geeft wel een aardig idee. Daarnaast heb je gewoon een aantal munten waarvan je voor 95% zeker weet dat ze vroeger of later wel met minimaal 10% herstellen uit het dal waar ze dan in zitten.
Edit: Valkuil is natuurlijk de munt die dat uiteindelijk NIET gaat doen. Ik zou vanaf een bepaald bedrag het risico spreiden en als je het gevoel hebt dat het niet goedkomt met een munt gewoon een keer je verlies nemen en elders weer investeren.
Ik denk dat dit wel aardig werkt. Iedereen stapt er tegenwoordig in en het is sowieso wel goed om met een bepaalde gedachte te beginnen ipv bidden dat een munt omhoog gaat.
Ik wacht nog even op klaasweetalles z'n mening hierover.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.
Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Greys het volgende:
Die meneer op de camping staat nu x5 en gaat z'n btc nog lang niet verkopen.
Dapper. Als ik hem was had ik op x3 m'n huis en alles teruggekocht - al is het maar voor de kinderen - en met de overige tweederde gegokt. Maar nee.
Hier recent (gisteren) interview.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)los van dat hij groot deel in bitcoins stak kon hij ondertussen wel een wereldreis maken, dus die heeft zeker wat achter de hand
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:quote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier recent (gisteren) interview.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ns-verkopen-a1586301
Dus die heeft genoeg achter de handquote:„Dus rond Kerst zijn we lekker in Thailand om tot rust te komen.”
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:
[..]
Dus die heeft genoeg achter de hand
Ik hoorde van het verhaal over die kerel, vond al raar alles verkocht te hebben, totdat ik hem bij pauw en witteman zag, en zijn verhaal aanhoorde. Ondertussen een wereld reis nu ff op de camping om bij te komen van de vakantie in Thailand, straks kinderen naar school maar in de schoolvakanties weer het warme weer opzoekenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.
Toch maar blijven zitten?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de hele Ardor market offline is op BittrexDat dat bij NXT zo is snap ik voor de snapshot voor de airdrop, maar waarom dan ook de hele Ardor market offline?
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden? Hij ging net zo lekker vanmorgen.quote:
Dat snap ik ook niet precies, het is wel de Ardor snapshotquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |