Ja, hopelijk word het wat. Ik vind ook dat waves nu al te lang stil staat, het is "slechts" doubled terwijl andere zaken x5 en x10 zijn gegaan. Dus ik spreid nu wat meer. Gister ook behoorlijk wat waves ingeruild tegen VeChain, dat was een prima FOMO tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik las het net. Zal even kijken wat de prijs de komende week doet. Dan koop ik mij daar in.
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Komen er nog zaken aan voor waves de komende periode?
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat overquote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.
Maakt toch niet uit, iedereen wordt rijk van cryptovaluta! Toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:41 schreef firecow het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot misquote:Op donderdag 28 december 2017 09:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat over
Stratis stond (en staat) ook op mijn lijstje. Strat eerder moon dan waves.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaakt
https://stratisplatform.com/2017/12/19/developer-activity-review/
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot mis
Van coin naar coin springen heeft me meer ellende opgeleverd dan profijt, dus ik zet nu liever veilig in op Waves (eigenlijk 50% en 50% BTC bij de eerste stijging) wat een echt product heeft en dus wel aardig waardevast is en niet door fake nieuws ineens in elkaar zou klappen.
Binnenkort misschien nog met wat fiat BTC kopen voor de veiligheid in mijn portfolio.
Gelukkig zit je daar niet mis mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
Voorlopig is LISK mijn grootste asset, veruit.
Ja, ik FOMO ook altijd VIA en ARK al.. maarja je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gelukkig zit je daar niet mis mee.
Mijn grootste bag is Viacoin. Ik verwacht veel voor Q1. Maar ook Lisk is sterk vertegenwoordigd.
Ik post hier bijna nooit maar lees wel mee. Maar mijn bescheiden investering in altcoins bestaat uit Lisk en Stratis. Begin December aangekocht voor de HODL. Ik verwacht van beide veel voor 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.
Hier ook. Gevolgd door Raiblocks en Waves. Dit even hodlen tot eind januari.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat gebeuren wat ik heb inmiddels ook weer wat gekocht en als ik wat koop dan gaan dingen altijd naar benedenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Google Trends is vaak wel aardig gelijk opgegaan met de koers.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Ga short dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.
Snel naar 20 is idd nergens op gebaseerd.
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom? ik blijf bij btc uit de buurt.
Erm, nee?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef EggsTC het volgende:
Is dat binance nou volledig decentralized?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |