Ongetwijfeld. Als je de koers van RaiBlocks checkt zie je dat er eigenlijk nog geen keiharde crashes zijn geweest. Gezonde groei.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dan weer keihard crashlanden.
Samequote:Op donderdag 28 december 2017 08:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, ik heb die destijds weggedaan vanwege die scam berichten dat ze er vandoor waren gegaan... nu spijt van
Maar bijna geen volume op de exchanges.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Alles down? Raiblocks up. Naar plek 24 nu. Een week geleden nog buiten de top 100.
Op naar de top 10 haha
Ik ben inderdaad wel benieuwd wat het gevolg gaat zijn van een betere toegankelijkheid. IOTA is er niet slechter van geworden toen het ook op binance kwamquote:Op donderdag 28 december 2017 08:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar bijna geen volume op de exchanges.
Volgens mij Smart Contracts in Q1.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Komen er nog zaken aan voor waves de komende periode?
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij Smart Contracts in Q1.
quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pffoe, heeft bitcoin en Bcc zijn beste tijd gehad? Mediahype voorbij, verzadigingspunt bereikt.
Ik denk dat het momenteel de aanwas van nieuwe investeringen laag is. Dit komt mede doordat de btc slecht verkrijgbaar is bij de brokers en de lat om aan te schaffen vrij hoog ligt (200+ euro). Als dat weer naar beneden gaat komen er vanzelf weer nieuwe mensen bij.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pffoe, heeft bitcoin en Bcc zijn beste tijd gehad? Mediahype voorbij, verzadigingspunt bereikt.
Zeker weten man dikke paniek, verkoop nu je coins maar aan mijquote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij komt er voor beiden komende weken mooie dingen aan.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.
Ik ga half om half zitten.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij komt er voor beiden komende weken mooie dingen aan.
Hitbtc-> Account-> BTC -> deposit. Adres kopieren en klaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:20 schreef firecow het volgende:
Nog maar een keertje: hoe kan ik het goedkoopst en het liefst snel mijn balans van bittrex naar hitbtc krijgen? Las gisteren iets over ripple ? Twijfel alleen beetje over de veiligheid daarmee
Waar komt Stratis mee?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik twijfel om in te ruilen tegen stratis voor januari en daarna weer terug. Het is een gok, maar stratis komt met dikke shit in jan.
Smart contracts, ICO's, alles.quote:
Hmm. Zal eens onderzoeken. Heb nog wat BTC liggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Smart contracts, ICO's, alles.
Hun iOS app ligt ter approval bij apple, allerlei shit.
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaaktquote:Op donderdag 28 december 2017 09:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm. Zal eens onderzoeken. Heb nog wat BTC liggen.
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Hitbtc-> Account-> BTC -> deposit. Adres kopieren en klaar.
Alleen een withdrawl fee van bittrex en misschien de stortfee op hitbtc, en dat het lang gaat duren kan je op wachten, zeker met BTC. Je kan beter ETH sturen naar exchanges is mijn ervaring. Nu wordt wel afgeraden om inter-exchange coins te sturen omdat je de private key niet bezit, maar omdat ik lui ben doe ik dat ook altijd. Heb nog nooit gehad dat dat mis ging.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:41 schreef firecow het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?
Ik las het net. Zal even kijken wat de prijs de komende week doet. Dan koop ik mij daar in.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaakt
https://stratisplatform.com/2017/12/19/developer-activity-review/
Ja, hopelijk word het wat. Ik vind ook dat waves nu al te lang stil staat, het is "slechts" doubled terwijl andere zaken x5 en x10 zijn gegaan. Dus ik spreid nu wat meer. Gister ook behoorlijk wat waves ingeruild tegen VeChain, dat was een prima FOMO tot nu toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:43 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik las het net. Zal even kijken wat de prijs de komende week doet. Dan koop ik mij daar in.
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Komen er nog zaken aan voor waves de komende periode?
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat overquote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samenwerking met overheden (gerucht wit rusland en bij succes ook rusland zelf) en fiat gateways over een paar dagen.
Maakt toch niet uit, iedereen wordt rijk van cryptovaluta! Toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:41 schreef firecow het volgende:
[..]
Krijg ik dan niet met achterlijk hoge fee's te maken en dat het uren of een halve dag kan gaan duren ?
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot misquote:Op donderdag 28 december 2017 09:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, t zal vast moon gaan nu ik geruild heb, daar kan ik op wachten, maargoed heb er ook nog wat over
Stratis stond (en staat) ook op mijn lijstje. Strat eerder moon dan waves.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1:1 geruild waves tegen strat op binance... zelfs 1 strat winst gemaakt
https://stratisplatform.com/2017/12/19/developer-activity-review/
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zit nu heel dik in Waves. Flinke gok maar met al het nieuws van de afgelopen dagen en wat er nog aankomt moet er wel een stijging komen. Ik weiger om mee te gaan in de hype-coins zonder echte tech. Want net dan zal je zien dat Waves pumpt en ik de boot mis
Van coin naar coin springen heeft me meer ellende opgeleverd dan profijt, dus ik zet nu liever veilig in op Waves (eigenlijk 50% en 50% BTC bij de eerste stijging) wat een echt product heeft en dus wel aardig waardevast is en niet door fake nieuws ineens in elkaar zou klappen.
Binnenkort misschien nog met wat fiat BTC kopen voor de veiligheid in mijn portfolio.
Gelukkig zit je daar niet mis mee.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
Voorlopig is LISK mijn grootste asset, veruit.
Ja, ik FOMO ook altijd VIA en ARK al.. maarja je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Gelukkig zit je daar niet mis mee.
Mijn grootste bag is Viacoin. Ik verwacht veel voor Q1. Maar ook Lisk is sterk vertegenwoordigd.
Ik post hier bijna nooit maar lees wel mee. Maar mijn bescheiden investering in altcoins bestaat uit Lisk en Stratis. Begin December aangekocht voor de HODL. Ik verwacht van beide veel voor 2018.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar stratis is geen coin zonder tech. Ik doe ook niet mee in hypecoins maar waves staat mij al wat telang stil, en ik hou ze ook puur uit het idee dat het moon gaat nadat ik ze ruil, maar soms moet je knopen doorhakken. Ik denk dat ik stratis voor Jan aanhoud, en wellicht dan terug change naar waves afhankelijk van de situatie eind jan. Nu zit ik gesplit.
Hier ook. Gevolgd door Raiblocks en Waves. Dit even hodlen tot eind januari.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel gaat gebeuren wat ik heb inmiddels ook weer wat gekocht en als ik wat koop dan gaan dingen altijd naar benedenquote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil graag nog een groot blok Komodo kopen. Deze heeft ook flinke potentie en ik wacht tot de downtrend is afgelopen om er wat in te slaan.
BTC gaat een belangrijke paar dagen tegemoet. Dikke head and shoulders vormen nu. Als hij onder de 12-13k zakt dan kan hij wel opnieuw dik in de correctie gaan:
[ afbeelding ]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, hij kan zomaar terug vallen naar ~8ish... en dan gaat de rest ook flink onderuit, as usual.
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Google Trends is vaak wel aardig gelijk opgegaan met de koers.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja kan. Of stijgen naar 20. Helemaal niks van te zeggen.
Ga short dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nouja, er is wel degelijk wat over te zeggen, als hij klapt, gaat hij most likely naar de 8 terug... Zal op 10 blijven hangen even vanwege die psychologische barrier, maar de dikke support levels liggen op de 8 a 8,5.
Snel naar 20 is idd nergens op gebaseerd.
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom? ik blijf bij btc uit de buurt.
Erm, nee?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:45 schreef EggsTC het volgende:
Is dat binance nou volledig decentralized?
Áls de crash onder de 10 komt gaat hij naar 8, ik zeg niet dát het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.
quote:Op donderdag 28 december 2017 10:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)nance_decentralized/
Volume afgelopen 24 uur: $2.648.628.539quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zulke extreem lage fee's hanteren? Ik dacht dat het al decentralized was.
Toevallig stel ik zojuist mn binance account verder in en kwam bij het regeltje: pay fees with bnb. Geen idee wat voor markt het is maar daar krijg je dus korting mee ofzo?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan zulke extreem lage fee's hanteren? Ik dacht dat het al decentralized was.
Als je BNB in je account hebt (Binance Token) dan betaal je 50% minder fees.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:07 schreef supermercado het volgende:
[..]
Toevallig stel ik zojuist mn binance account verder in en kwam bij het regeltje: pay fees with bnb. Geen idee wat voor markt het is maar daar krijg je dus korting mee ofzo?
Misschien iemand anders die bnb markt uit kan leggen? Ben wel benieuwd namelijk
één is genoeg?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Als je BNB in je account hebt (Binance Token) dan betaal je 50% minder fees.
Jah, zolang het je fees covert. Je kan er met 1 wel even vooruit denk ik.quote:
Ah zo ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, zolang het je fees covert. Je kan er met 1 wel even vooruit denk ik.
Bitcoin zal nu denk ik wel op stabiele plek boven de 10000 blijven en dat heeft allemaal te maken dat ze een bijna monopolie positie hebben om in andere crypto te kunnen handelen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat gebruik je hiervoor? RSI Hunter?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:43 schreef nickhguitar het volgende:
Mijn nieuwe 'tactiek' werkt vooralsnog vrij aardig. Ik koop een bepaalde coin in op het moment dat hij volgens de RSI underbought is. Daarbij let ik ook op het recente verleden van zo'n munt; heeft hij al vaker pieken en dalen gehad en hoe is hij daar destijds van 'hersteld'?
Vervolgens zet ik meteen een sell order op +10%. Vaak heb ik de munt binnen een aantal uur max weer verkocht. Begonnen met 60 euro en zit nu al aan het dubbele. Wel een paar keer een munt naar meer dan 10% zien stijgen natuurlijk, maar het hele uitgangspunt van deze gedachte is dat je niet greedy moet worden en gewoon standaard je pijlen op 10% richt.
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/overviewquote:Op donderdag 28 december 2017 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gebruik je hiervoor? RSI Hunter?
dit. En alle altcoins rammelen er steevast achteraan.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:59 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ja, ik ben er ook wel beetje klaar mee met die btc. Even een dagje stabiel blijven is ook wel eens prima. laatste half uur is die weer aardig naar beneden gegaan.
Wel grappig. Als ik 10% aanhoud kan ik max. ¤100 verliezen. Hoewel het gros van die muntjes wel weer stijgt.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
https://www.cryptocompare.com/exchanges/cryptopia/overview
Deze site gebruik ik ervoor. Onderin kun je ergens RSI 14 en 21 toevoegen dacht ik. Is niet zaligmakend, maar het geeft wel een aardig idee. Daarnaast heb je gewoon een aantal munten waarvan je voor 95% zeker weet dat ze vroeger of later wel met minimaal 10% herstellen uit het dal waar ze dan in zitten.
Edit: Valkuil is natuurlijk de munt die dat uiteindelijk NIET gaat doen. Ik zou vanaf een bepaald bedrag het risico spreiden en als je het gevoel hebt dat het niet goedkomt met een munt gewoon een keer je verlies nemen en elders weer investeren.
Ik denk dat dit wel aardig werkt. Iedereen stapt er tegenwoordig in en het is sowieso wel goed om met een bepaalde gedachte te beginnen ipv bidden dat een munt omhoog gaat.
Ik wacht nog even op klaasweetalles z'n mening hierover.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, als je denkt dat hij naar 8k gaat. Dan kun je behoorlijk cashen door short te gaan.
Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Greys het volgende:
Die meneer op de camping staat nu x5 en gaat z'n btc nog lang niet verkopen.
Dapper. Als ik hem was had ik op x3 m'n huis en alles teruggekocht - al is het maar voor de kinderen - en met de overige tweederde gegokt. Maar nee.
Hier recent (gisteren) interview.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)los van dat hij groot deel in bitcoins stak kon hij ondertussen wel een wereldreis maken, dus die heeft zeker wat achter de hand
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:quote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier recent (gisteren) interview.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ns-verkopen-a1586301
Dus die heeft genoeg achter de handquote:„Dus rond Kerst zijn we lekker in Thailand om tot rust te komen.”
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:
[..]
Dus die heeft genoeg achter de hand
Ik hoorde van het verhaal over die kerel, vond al raar alles verkocht te hebben, totdat ik hem bij pauw en witteman zag, en zijn verhaal aanhoorde. Ondertussen een wereld reis nu ff op de camping om bij te komen van de vakantie in Thailand, straks kinderen naar school maar in de schoolvakanties weer het warme weer opzoekenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.
Toch maar blijven zitten?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de hele Ardor market offline is op BittrexDat dat bij NXT zo is snap ik voor de snapshot voor de airdrop, maar waarom dan ook de hele Ardor market offline?
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden? Hij ging net zo lekker vanmorgen.quote:
Dat snap ik ook niet precies, het is wel de Ardor snapshotquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |