Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Greys het volgende:
Die meneer op de camping staat nu x5 en gaat z'n btc nog lang niet verkopen.
Dapper. Als ik hem was had ik op x3 m'n huis en alles teruggekocht - al is het maar voor de kinderen - en met de overige tweederde gegokt. Maar nee.
Hier recent (gisteren) interview.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Zag het filmpje van hem, dat is iemand met een hele grote portomone (IT gerelateerd bedrijf verkocht)los van dat hij groot deel in bitcoins stak kon hij ondertussen wel een wereldreis maken, dus die heeft zeker wat achter de hand
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:quote:Op donderdag 28 december 2017 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier recent (gisteren) interview.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ns-verkopen-a1586301
Dus die heeft genoeg achter de handquote:„Dus rond Kerst zijn we lekker in Thailand om tot rust te komen.”
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef Syd het volgende:
[..]
Hij zegt nog steeds hetzelfde als toen bij pauw en witteman en:
[..]
Dus die heeft genoeg achter de hand
Ik hoorde van het verhaal over die kerel, vond al raar alles verkocht te hebben, totdat ik hem bij pauw en witteman zag, en zijn verhaal aanhoorde. Ondertussen een wereld reis nu ff op de camping om bij te komen van de vakantie in Thailand, straks kinderen naar school maar in de schoolvakanties weer het warme weer opzoekenquote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ie genoeg achter de hand had (in euro bedoel je dan?) zou hij z'n inboedel niet hoeven verkopen op Marktplaats om van te leven denk ik. Maar kan best dat je gelijk hebt hoor. Vraag me alleen oprecht af of de kinderen het écht wel leuk vinden om nog lang op deze manier te leven. Of dat hij graag wil dat ze het leuk vinden. Een van de kinderen destijds bij Pauw klonk toen al iets minder enthousiast namelijk.
Toch maar blijven zitten?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat de hele Ardor market offline is op BittrexDat dat bij NXT zo is snap ik voor de snapshot voor de airdrop, maar waarom dan ook de hele Ardor market offline?
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden? Hij ging net zo lekker vanmorgen.quote:
Dat snap ik ook niet precies, het is wel de Ardor snapshotquote:Op donderdag 28 december 2017 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet in NXT. Daar heb ik momenteel niks meer van. Wel nog wat in Ardor. Maar daar hoeft toch geen snapshot van gemaakt te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |