fee's minder met ETH? Eens ff kijken. Op litebit kan ik nu niets kopen want geen account+ledenstop.quote:
Ja, zal komende weken/maanden nog wel hard omhoog gaan denk ik zoquote:Op woensdag 27 december 2017 20:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Valt terug nu, logisch ook wel...
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:55 schreef Greys het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Ed had dus wel gelijk met z'n vele VEN tweets van de laatste weken
(VET/VEN is toch hetzelfde in dit geval?)
Dan had ik naar je moeten luisteren!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje zelfbevlekking maar ik riep het hier op 20-25 cent al.
Owww iedereen ignis binnengeharkt en nu nxt in de uitverkoop. Dan maar hodl en over een paar maanden weer eens kijken 🤓quote:Op woensdag 27 december 2017 20:59 schreef maffemaniak het volgende:
Ik heb denk ik iets helemaal gemist...
heef iemand meer info over de drop van nxt door de AirDrop van ignis?
quote:Op woensdag 27 december 2017 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik naar je moeten luisteren!
Ik rond de 40 cent.. moet alleen mezelf de gedachte 'had ik maar' nog een beetje aflerenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Beetje zelfbevlekking maar ik riep het hier op 20-25 cent al.
Heb het ondertussen wel grotendeels verkocht had vanmiddag een grote sell order op 0.00016 gegooid.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:04 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik rond de 40 cent.. moet alleen mezelf de gedachte 'had ik maar' nog een beetje afleren
en hoe vaak zat hij er naastquote:Op woensdag 27 december 2017 20:55 schreef Greys het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Ed had dus wel gelijk met z'n vele VEN tweets van de laatste weken
(VET/VEN is toch hetzelfde in dit geval?)
Hodlquote:Op woensdag 27 december 2017 20:58 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Wat zijn jullie verwachtingen voor ven in 2018? Voorlopig gewoon hodl? Ik denk dat er nog wel meer in zit
Geen idee. Niemand heeft het altijd goed. Maar in dit geval was het gewoon goed. Mag ook best weleens gezegd in een topic waar het altijd alleen maar negatief over hem gaat, wel zo fair.quote:
Trezorquote:Op woensdag 27 december 2017 21:15 schreef tha_dark het volgende:
Welke wallet gebruiken jullie voor Vechain?
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt isquote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef D. het volgende:
Wow, ETH van Bittrex naar Binance, nog geen 5 minuten
10 seconden met xrpquote:Op woensdag 27 december 2017 21:19 schreef D. het volgende:
Wow, ETH van Bittrex naar Binance, nog geen 5 minuten
ETH is niet bedeeld voor betalingsverkeerquote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt is
Ja geen zin om alleen voor VEN die aan te schaffen. Rest van mijn portfolio kan daar namelijk (nog) niet op. Voorlopig nog maar even op Binance laten staan denk ik.quote:
Je mag het wel op mijn trezor zetten andersquote:Op woensdag 27 december 2017 21:27 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ja geen zin om alleen voor VEN die aan te schaffen. Rest van mijn portfolio kan daar namelijk (nog) niet op. Voorlopig nog maar even op Binance laten staan denk ik.
nog geen 1 seconde van rabobank naar rabobankquote:
Dragonchain is nu idd lekker gedumptquote:Op woensdag 27 december 2017 21:31 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik kan geen ICO's vinden die mij meer hoop bieden dan Dragonchain voor 2018. Alsof niemand ons geld wilt.
Dit is sarcasme hoop ik :squote:Op woensdag 27 december 2017 21:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En dan roepen mensen nog steeds dat Crypto niet als betalingsverkeer geschikt is
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog geen 1 seconde van rabobank naar rabobank
kan niet wachten op een rabo token
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rentequote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.
Lijkt mij serieus mooi als banken dit systeem gaan gebruiken.
Heb nu mijn privé rekening, gezamenlijke en vriendin haar rekening bij een bank vanwege het voordeel van het snel overmaken als dat nodig is in het weekend. Belachelijk 2017 en in het weekend liggen de banken plat.
Ik was nooit echt fan van XRP maar had toch altijd een klein aantal liggen omdat XRP zo anders is en als deze adoptie gaat zien dan zie ik het zelf nog wel gebeuren dat een hoop andere coins keihard onderuit gaan. Na een jaar bijna niks te doen uiteindelijk toch lekker van de grond gekomenquote:Op woensdag 27 december 2017 21:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
en dan nog 1500 transacties per seconde ook.
Lijkt mij serieus mooi als banken dit systeem gaan gebruiken.
Heb nu mijn privé rekening, gezamenlijke en vriendin haar rekening bij een bank vanwege het voordeel van het snel overmaken als dat nodig is in het weekend. Belachelijk 2017 en in het weekend liggen de banken plat.
hoezo, je kan het geld gewoon uitgeven, alleen niet overmaken.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rente
Voor zover ik weet trekken banken niet zoveel rente over geld wat ze maar 2 dagen hebben. Sure, er komt op maandag weer geld binnen van andere banken maar in principe is er voor het saldo van banken amper verschil tussen wel of niet in het weekend werken.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:56 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Weekenden blijven ze niet doen, immers over die dagen thouden ze kapitaal binnen = rente
Toen ik van Ripple hoorde ging ik mij er echt meer in verdiepen in de Crypto. Het was ook wel een idee waar ik zelf wel met een goed gevoel geld voor op langere termijn wilde opzij zetten. Toen was ie nog 0,20 cent. Uiteindelijk niet gedaan want toch geld he, week later was ie naar 0,40 dacht kut, nu ga ik het doen toen had ie een dipje en daarna schoot ie door naar 0,80.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:57 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik was nooit echt fan van XRP maar had toch altijd een klein aantal liggen omdat XRP zo anders is en als deze adoptie gaat zien dan zie ik het zelf nog wel gebeuren dat een hoop andere coins keihard onderuit gaan. Na een jaar bijna niks te doen uiteindelijk toch lekker van de grond gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |