Ik ben nieuw maar paniek nul,nul hoor.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
+ de paniek overal zodra er rode cijfers komen
Mooi, mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 07:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nieuw maar paniek nul,nul hoor.
Moeten ze een excuus hebben dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trek een paar hboertjes van een plezieropleiding voor minimumloon en dan is dat ook weer gefixt.Ze hebben al bijna 30 dagen een ledenstop .. daar is geen goed excuus voor.
Jankballen. Heb al in de gaten dat hodl'en gewoon rendement maakt.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mooi, mooi![]()
Ik heb het niet over individuen, maar je ziet op verschillende social media en fora de paniek flink toeslaan omdat men net hun eindejaars bonus heeft ingelegd enz.
Exact, geduld is alles.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Jankballen. Heb al in de gaten dat hodl'en gewoon rendement maakt.
Ja, en een maat van van me zei vorige week nog een account te hebben aangemaakt... heel vaag.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Trek een paar hboertjes van een plezieropleiding voor minimumloon en dan is dat ook weer gefixt.Ze hebben al bijna 30 dagen een ledenstop .. daar is geen goed excuus voor.
benieuwd of instappen nog zin heeft als ie op 1 van 'mijn' exchanges komtquote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Alles down? Raiblocks up. Naar plek 24 nu. Een week geleden nog buiten de top 100.
Op naar de top 10 haha
Gehyped of een serieus goede techniek?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Alles down? Raiblocks up. Naar plek 24 nu. Een week geleden nog buiten de top 100.
Op naar de top 10 haha
Een week geleden stond het al in de top 50 hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Op naar de top 10 haha
Goede tech. IOTA maar dan zonder de coordinatorquote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gehyped of een serieus goede techniek?
Bij wijze van spreken dan. Ik kocht het zon 2 weken geleden, toen op plek 160 of zoietsquote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef jevl het volgende:
[..]
Een week geleden stond het al in de top 50 hoormaar we hoeven niet te klagen inderdaad
Op welke exchange heb je ze gehaald?quote:Op donderdag 28 december 2017 08:05 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken dan. Ik kocht het zon 2 weken geleden, toen op plek 160 of zoiets
Bitgrail en mecratoxquote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op welke exchange heb je ze gehaald?
Nee, Reuters kwam met een verbod...... Fake news zou Trump zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ja hier ook een -17.5%, maar agja... ik lig er niet wakker van.
Wel merk ik telkens dat ik wakker wordt met een kleine min, die in de loop van de dag omgezet wordt in een kleine plus (+10%)
Wat is er momenteel in Azie gaande dat er voor zorgt dat de groei niet stabiel blijft?
Ik zag net dat linkje van Azie en regelgeving, maar dat kan toch niet enkel de aanleiding zijn?
Tja, ik heb die destijds weggedaan vanwege die scam berichten dat ze er vandoor waren gegaan... nu spijt vanquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Roellie80 het volgende:
Op naar de top 10 haha
en dan weer keihard crashlanden.quote:Op donderdag 28 december 2017 08:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top 5 binnen paar maanden zou me ook niks verbazen.
Ik heb m gemistquote:Op donderdag 28 december 2017 08:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Top 5 binnen paar maanden zou me ook niks verbazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |