Ik wil best dumpen, maar dan graag wat hogerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Laatste XVG net gedumpt. Mooie rit gemaakt, maar had eerder moeten uitstappen. Hoe is het met Maikuuuul?
In perspectief zien. Tot 15 december stond het onder de 0.02 usd en begin december een halve centquote:Op woensdag 27 december 2017 22:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Laatste XVG net gedumpt. Hoe is het met Maikuuuul?
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en 3 dagen van rabo naar bijvoorbeeld ING als je het in het weekend doet. XRP kan het volgens mij in iets van 3.6 seconden oid?
Dat is zeker waar, echter denk ik dat XRP zeker een kans heeft om groot te worden, zeker als banken zoals rabobank aan hun idee van niet werken in het weekend vasthouden.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.
Het protocol om dat soort near real time interbancaire overboekingen te doen is er, ook zonder Ripple of XRP, alleen wordt het door nog niet door alle banken ondersteund.
Daarom moeten banken dood.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mja, dat komt niet omdat er nu geen blockchain wordt gebruikt. Ik heb afgelopen zaterdag een flink bedrag overgemaakt van Bunq naar Rabo en dat was vanochtend eindelijk bijgeschreven, want Rabo verwerkt alleen overboekingen van andere banken op werkdagen. Tegelijk heb ik een vergelijkbaar bedrag overgemaakt van Bunq naar ABN Amro, en dat was binnen twee seconden bijgeschreven.
Het protocol om dat soort near real time interbancaire overboekingen te doen is er, ook zonder Ripple of XRP, alleen wordt het door nog niet door alle banken ondersteund.
waarom bunq? ondersteunt dat crypto?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom ik een Bunq rekening hebt? Of waarom Bunq zo snel gaat?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom bunq? ondersteunt dat crypto?
ja je zegt dat je geld van bunq overmaakt naar een traditionele bank...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Waarom ik een Bunq rekening hebt? Of waarom Bunq zo snel gaat?
Bunq is nog altijd een conventionele bank en geen blockchainbedrijf, maar ze zijn wel enorm innovatief. Onder de Nederlandse conventionele banken denk ik dat ze verreweg de innovatiefste zijn. Nogmaals: je hebt voor snelle overboekingen tussen banken niet per se een blockchain nodig. Het kan ook zonder.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja je zegt dat je geld van bunq overmaakt naar een traditionele bank...
wat kan bunq wat andere banken niet kunnen dan? in het spel van bitcoins enzovoorts....
okequote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bunq is nog altijd een conventionele bank en geen blockchainbedrijf, maar ze zijn wel enorm innovatief. Nogmaals: je hebt voor snelle overboekingen tussen banken niet per se een blockchain nodig.
Primair omdat ik als softwareontwikkelaar o.a. tegen de Bunq API/backend aan programmeer. En dat kan weliswaar prima zonder bankrekening, maar het is leuker om zelf ook een of meer Bunq rekeningen te hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
oke
maar waarom heb jij bunq dan?
ik ben gewoon benieuwd
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef D. het volgende:
Ok, knoop doorgehakt, weer wat geld om in andere coins te steken nu
Heb 2K gehouden
ah okequote:Op woensdag 27 december 2017 22:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Primair omdat ik als softwareontwikkelaar o.a. tegen de Bunq API/backend aan programmeer. En dat kan weliswaar prima zonder bankrekening, maar het is leuker om zelf ook een of meer Bunq rekeningen te hebben.
Volgens mij éénderde, de rest wilde ie hodlen tot de zomerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Heb niet alles gelezen tijdens Kerst, maar heeft Maikuuul al z’n XVG verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |