Waarom?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:14 schreef Taxi3 het volgende:
zit eraan te denken om verge te kopen...
Hij is niet meer zo erg in een dipje hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:
[..]
Zit nu in een dipje door dat artikel, en verwacht dat ie weer gaat stijgen.
Waarom verwacht je dat hij nog verder gaat stijgen dan ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:
[..]
Zit nu in een dipje door dat artikel, en verwacht dat ie weer gaat stijgen.
Waar zou ik geld voor nodig hebben tijdens kerst? Ik zou echt geen problemen hebben gehad als ik niet had uitgecasht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Oftewel je kon het geld eigenlijk niet missen en hebt het toch maar weer met verlies aan bitonic gegeven
Tuurlijk joh. Dat ze al meerdere deadlines hebben gemist vergeten we maar voor het gemak.quote:
Waarom zou ik instappen als ik er niets in zie?quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
blijf het vooral tegen jezelf zeggen
Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.quote:
Zou niet opkijken van nog een x10, aangezien dit sowieso beter is dan IOTA wat nu op 10 miljard staat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.
Volgens mij zit er nog aardig wat rek in XRB iig
Ik was op eens 0,25ETH kwijt gisterquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:04 schreef Landgeld het volgende:
Kan het zijn als je iets via Binance verkoopt (sell) dit niet direct bijgewerkt wordt?
Heb net een aantal zaken verkocht, maar zie ik niet staan in de Order history. Ook zie ik de transacties niet staan in "Open orders". Er lijkt dus niets veranderd, terwijl de order wel "succeed" was bij het akliken.
Jup goede coinquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was op eens 0,25ETH kwijt gister
Hij had met verlies terug vekochtquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?
Ik hold ook NXT, verwacht nog wel een stijging voor de airdrop de 28equote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:47 schreef 1299 het volgende:
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.
Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomtquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.
De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.
Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.
Ja, dat zeggen ze allemaal ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.
Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.
Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
In die fase zat ik ook voordat ik naar marketcaps ging kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
Ah, normaal kan je gewoon doortraden alstie in mt gaat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "
Volgens mij kan je niet veel op dat moment
ik zeg autonio. maar daar zit ik dan ook zelf een klein beetje in.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Afgelopen weken is deze heel erg hard gegaan inderdaad. Paar dagen terug ingekocht, maar verwacht nog wel veel groei door toevoegingen op nieuwe exchanges.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Ik heb er ruim 300% uitgehaald, daarom stapte ik gister uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
Alleen maar op novaExchange helaas.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
neehoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:52 schreef PJKG4 het volgende:
[..]
Alleen maar op novaExchange helaas.
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geldquote:
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
Why?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staanquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef PJKG4 het volgende:
[..]
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
?quote:
Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef Rambow het volgende:
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
Ah dat bedoelde je, duidelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staan
oh. Ik loop net 5 minuten geleden te moeten dat hij zo gaat gaat de laatste dagen.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik denk gauw wat TRX en dan na 5 minuten flippen maar na 3 min ben ik al bagholder
Ik zag heel veel ETH volume op bittrex voor Bancorquote:
Denk dat je in de war bent met Zcash, dat is weer een andere ;-)quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.
Gaat ook alle kanten op van de week van 730 naar 410 gegaan en nu weer boven de 500.
ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaatquote:
Daalt alweerquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaat
Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Die pump valt me tegen, ik had verwacht dat ie zou verdubbelen.
Ik hoop dat ie morgen RaiBlocks pumptquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zat
mehquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
John McAfeequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.
Ik zei het gisteren al dat het aan banden wordt gelegd. Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
John McAfee
John McAfee
@officialmcafee
·
50 s
Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
Jazekerquote:
daar gaat ie hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wist dat t vandaag ging gebeuren.
$3000 verdiend vandaag
Dan kom je er nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.
Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
Dit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:49 schreef Rambow het volgende:
[..]
Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.
Ik ben benieuwd. Verwacht dat er nog een pump komt. Maar bijna alle alts zijn aan het dalen door bitcoin die naar boven schiet.quote:
Na elke forse waardestijging van bitcoin volgt een opleving van de altcoins. Ik zou gewoon wat meer geduld hebben of deels instappen in bitcoin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Verwacht dat er nog een pump komt. Maar bijna alle alts zijn aan het dalen door bitcoin die naar boven schiet.
Ik gun het je van harte uiteraard. Maar de daling is langzaam gegaan sinds zaterdagmiddag.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Verwacht dat er nog een pump komt. Maar bijna alle alts zijn aan het dalen door bitcoin die naar boven schiet.
Als je doelt op die zogenaamde "SegWit2X" fork, dat is hoogstwaarschijnlijk een dikke scam. Wie hier achter zit is onbekend, gegeven info blijkt steeds niet te kloppen (ze hadden bijv. op hun "roadmap" staan dat ze Ethereum Smart Contracts gingen integreren in hun Bitcoin-fork, is nu verwijderd na vragen hierover.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:00 schreef Raifu het volgende:
kan iemand me vertellen of ik mijn bitcoin op een exchange kan laten staan voor de fork van de 28e om aanspraak te maken op die nieuwe coin?
zoja, welke zijn dit dan precies? Het is me allemaal nog wat onduidelijk
Nogmaals; bijna alle coins dalen door de stijging van bitcoin. Buiten dat om is verge gewoon een shitcoinquote:
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoequote:Op dinsdag 26 december 2017 18:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nogmaals; bijna alle coins dalen door de stijging van bitcoin. Buiten dat om is verge gewoon een shitcoin
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
Je moet de docu over hem eens bekijken op Netflix. Die gast spoort echt niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
Verge is enorm gehyped de laatste tijd dat heb je misschien gemerkt (weet niet hoe lang je erin zit). Maar heb je zelf echt onderzoek gedaan naar deze coin?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
Ondertussen hebben ze via hun officiele twitter het volgende de wereld ingegooid:quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Was wat fake nieuws/onduidelijkheid over het dev team.
Wat zijn munten waar jij in gelooft?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:40 schreef Rambow het volgende:
[..]
Verge is enorm gehyped de laatste tijd dat heb je misschien gemerkt (weet niet hoe lang je erin zit). Maar heb je zelf echt onderzoek gedaan naar deze coin?
Ze komen steeds met hun revolutionaire Wraith Protocol. Echter is dat waarschijnlijk niks vernieuwends. Bovendien zijn ze bijzonder slecht in het nakomen van release dates. Wraith is immers dit jaar al 3 keer uitgesteld.
Verder is er echt niks dat andere privacy coins niet al kunnen en beter doen.
Verge heeft geprofiteerd van nieuwe instroom mensen die denken een goedkope munt te komen zodat ze er veel van hebben. En mocht die dan veel waard worden dan zijn ze miljonair. Daarbij natuurlijk de hype van MCantivirus.
Tip, probeer munten te vinden waar je echt in geloofd.
Yep. Maar dat is sowieso wel logisch dat ze dat zelf verkondigenquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze via hun officiele twitter het volgende de wereld ingegooid:
"There are rumors being spread on the internets that @justinvendetta hasn't been communicating for long time and that #WraithProtocol isn't real. This is utter non-sense and pure FUD in attempts to create panic and bring down #Verge price and reputation. Things are on track.
#xvg"
Misschien juist even profiteren dan van de dip van XVG.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze via hun officiele twitter het volgende de wereld ingegooid:
"There are rumors being spread on the internets that @justinvendetta hasn't been communicating for long time and that #WraithProtocol isn't real. This is utter non-sense and pure FUD in attempts to create panic and bring down #Verge price and reputation. Things are on track.
#xvg"
Onder andere Ark, Stellar Lumens en Zcoin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat zijn munten waar jij in gelooft?
Was tijdelijk foetsie.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?
Blaadjes op de rails, it's gonna crash!quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys
NXT TREIN IS AAN HET RIJDEN
MET VERTRAGING DANKZIJ DIE TYPHUS SNEEUW
Spring nou op tijd eraf pleasequote:Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys
NXT TREIN IS AAN HET RIJDEN
MET VERTRAGING DANKZIJ DIE TYPHUS SNEEUW
Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...quote:
Volgens mij om 23:00 vanavond.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...
Ik lees:quote:
Ik krijg mijn tokens binnen 30 minutenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb wel betaald maar nog geen tokens binnen zal toch geen scamcoin zijn?
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn tokens binnen 30 minutenMaar ze doen alles handmatig he dus heb geduld
Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
Gewoon wachtenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
Deed ik ook hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:37 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturenquote:
Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.
Ligt er ook een beetje aan bij sommige ICO's worden de tokens gestuurd naar het ETH adres vanwaar er betaald is. Erg kut als dat dan een adres op een exchange is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
Heb omgerekend ¤700 erin gepropt dus beter krijg ik ze op mijn account :’)quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon wachtenJe krijgt je Tpay wel
Hopelijk heb je veel heel gehaald want dat gaat met Universa fucking hard moonen
gaat hard gepumpt worden als ie op de exchanges komtquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:26 schreef vigen98 het volgende:
TokenPay uitverkocht, ICO zou tot 17 januari doorgaan
dev scammer? leg uitquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat.I can't.
Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat.I can't.
Ja en? Pure kanker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.
Hier nog niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef TwenteFC het volgende:
Was dit al gepost?
https://theripplecryptocu(...)stors-lose-millions/
tokenpay kan wel naar $20 gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sowieso. Maar TokenPay wil ik ook lekker op gaan cashen
20?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
tokenpay kan wel naar $20 gaan
Bedoel als ie op de exchanges komt. daarna wel hoger ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
20?Veel meer jonge. Prijs van 1 token is $5,50 he.
Maikuuul?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
XVG heeft niet eens privacy features lolquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
haha ja. die gozer koopt een bs coin die stijgt en opeens denkt hij dat die alle wijsheid in pacht heeft. zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aanquote:
Geen idee, wat ik wel weet is dat het mij enorm veel geld gaat maken samen met Universa.quote:
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
Denk je dat dit iedereen hier in dezelfde munten zitten?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
GEERTCOIN!!!quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Koop momentjequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig
Komt nog wel... kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom komt Raiblocks niet op Binance? Koers gaat skyhigh terwijl XRB alleen op 2 kleine Exchanges te kopen is...
Daarom alts wegdoen als btc flink stijgtquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.
Overigens: MOD!!!!
Het is geen blockchain, het is een tokenquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MODquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Is technische analyse nou legit of niet? Dit is zo'n muntje waar ik in zit en ik kneep hem wel na die laatste drop. Ik dacht laat ik eens wat lijntjes tekenen en kwam tot de conclusie dat ie weer omhoog zou bouncen. Nog verder crashen leek me sterk want het is een ijzersterk project.
Bazentip!quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.
1 tweet van Macafee en de grootste shitcoin gaat skyhigh.
Levert alleen een mooi tekeningetje voor aan de muur op.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef RobinaHoed het volgende:
McAfee: Tron is a long term HODL. Those who are flipping it are losing out.
door de toilet geflushedquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
Ach nog steeds dikke winst maar toch wel zeker 450 euro misgelopen aan winst.quote:
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.
Idiootquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdDat was echt fantastisch
BOF JIJ EVEN!quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdDat was echt fantastisch
Mijn gedachtengang was letterlijk "ik flip die shit na 5 minuten" maar na 3 minuten was het feest alweer voorbijquote:
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb mijn glazen bol ook weggegooid
rot ding
Dear Ed,twitter:RNR_0 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:22:24Dear Ed, Verge their anon is the same as opening bitcoin, viacoin or litecoin with TOR open, since it auto-connec… https://t.co/d3Q4L9nMAe reageer retweet
Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef tgev het volgende:
Overmorgen staat Segwit2x weer op de agenda. Ik kan er echter nu weinig vinden over de exchanges die het supporten. Ik vind alleen nog maar de oude nieuwsberichten dat het geannuleerd is.
Wie kan mij hier meer informatie over geven?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef Roces18 het volgende:
heb die typhus nxt door de wc gespoeld.
zul je zien dat die grafcoin nu gaat stijgen
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MOD
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.
Omdat het team nogal amateuristisch overkomt zijn er tot nu toe maar 2 exchanges die de fork ondersteunen.
Gaat echt niets worden.
Yobit en Hitbtcquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
Hahaha, ziet er veelbelovend uit inderdaad. Daar ga ik de moeite niet voor nemen. Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0
Red flags al over!
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Brand maar los hoor als je inhoudelijk nog iets te melden hebt.
Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?
Mod heeft in tegenstelling tot andere supplychain coins al een werkend product. Gezien de hoeveelheid coins en marketcap kan mod nog makkelijk x10 de komende maanden.
Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...
De waarde zit hem in het feit dat je een soort aandeelhouder van het systeem wordt. Wordt het systeem een succes, krijg jij een leuke vetpot. En jij en ik weten allebei dat er twee dingen zijn die voor winst zorgen als je aandelen koopt
Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zeg ook niet dat het perse een slechte investering is of dat het niet 10x in prijs kan gaan. Alleen ik ben zelf een groot fan van coins die een soort van dividend hebben en op dat usp is Modum niet zo interessant.
Zoals ik eerder al zei; Ze hebben wel werkende tech en zijn hard onderweg om die tech ook daadwerkelijk in te zetten.
Je hebt de maan gekloond.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:
De volgende ronde jongens, daar gaan we
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:
De volgende ronde jongens, daar gaan we
[ afbeelding ]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijn
Uiteindelijk is het een token met een rechtvaardiging van de waarde. Zat dingen als een Tokenpay die dat totaal niet hebben.
Ongeveer;quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
Hoeveel procent van jullie portfolio zit in altcoins en hoeveel in btc?
Hij heeft volgens mij telkens verliezen te pakkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
Ik heb niks gepanicselled. De enige verlies die ik maakte kwam door de belachelijke fee op Bitonic.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
Mwoah als dit waar is dan heeft die kerel dat volledig aan zich zelf te danken dat kan je moeilijk iemand anders verwijten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?
Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.
Overigens: MOD!!!!
Wie de schoen past...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.
20/80 btc/altquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
...trekt hem aan.quote:
Ik heb niet al mijn alts omgezet, daarvoor zijn het er teveel, maar de verhouding btc/alts heb ik de afgelopen 24 uur flink vergroot.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:
Ohh wat ben ik bullish op bitcoin.
Zit er aan te denken al mijn alts lekker om te zetten en een tijdje achterover te gaan leunen.
100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
Maikul flipt hem straks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Verge moon? +30% in een minuut. Wtf
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Heb op ripple na al m'n alts omgezet. Helaas wel een dagje te laat
Mwah, daar moet ik hem toch wel een beetje gelijk op geven hoor. De developer is weg bij Verge, hele marketingteam is volgens mij ook al maanden niet meer bezig met Verge. Ik bedoel het heeft alle schijn dat het dood aan het gaan is. Momenteel lijkt dat inderdaad zo niet maarjaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:57 schreef SugeLucky het volgende:
Nattekat heeft idd behoorlijk duidelijk gemaakt dat verge een dode coin is en dat je het moet droppen.
Dat is paniek zaaien en nog onterecht ook blijkt.
Je moet dan ook niet naar andere users luisteren maar enkel op je eigen gevoel en officieel nieuws afgaan.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.
Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreektquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:46 schreef solidslayer het volgende:
[..]
...trekt hem aan.
Degene die zich aangesproken voelt kan zijn gedrag hierop aanpassen.
Niet lullig bedoelt hoor, maar je komt soms nogal heel knullig en betweterig over, no offence!
Zie het als een stuiptrekking.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mooi dit, eerst iedereen Verge dumpen en nu weer inkopen
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef xminator het volgende:
Verge is een fork van een shitcoin.
Zie het als volgt: een fork van waves komt tot stand. Fork van een shitcoin blijft een shitcoin.
Dat is het dan weer nietquote:Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemen
daar heb je wel een punt!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreekt
Ik zou me meer storen aan de daadwerkelijke betweters die er de ballen verstand van hebben, maar toch nog net niet claimen cryptokoning te zijn dan iemand die iemand heel terecht waarschuwt voor een enorme fout.
Groot gelijk, doen en niet meer naar omkijken mooie winst gepakt!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef juiced01 het volgende:
Denk dat ik mijn verge ook maar omzet naar Bitcoin. Ooit Verge gekocht voor 70 euro, nu zo’n 1800 euro waard.
Ik ga echt niet iets roepen zonder eerst heel goed rond te kijken naar hoe en wat, daar kan je bij mij altijd van uit gaanquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt!
Maar wees voorzichtig met radicale uitspraken. Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
Vergeet de stijgende lijn, die coin is afgeschreven.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgenochtend maar weer verder in de achtbaan van Verge, hopelijk wordt de stijgende lijn doorgezet en kan ik morgen vrolijk wakker worden
helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
Dit dus, "wraith voor 2018" komt nu in de buurt dus who the fuck knows, die paar dagenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
In januari was het september, in september werd het Q4 van 2017, met het naderde 2018 vrees ik dat het H1 van 2018 wordt, en in juni wordt het vast uitgesteld tot 2019.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef juiced01 het volgende:
[..]
helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?
Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:
Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
is dat nieuw hier?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.
Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisterenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is dat nieuw hier?
Doe gewoon zelf je research. Als je op basis van wat iemand op fok of Twitter zegt iets koopt doe je dat nog altijd zelf
xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble wasquote:Op woensdag 27 december 2017 00:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisteren
Doge? Much wow!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemen
quote:Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef Oscar. het volgende:
En Nattekat met zijn Nattekat syndroom is geen goede daytrader.
Kansloos. Het idee is geweldig, maar ik zie zoiets nooit de oerconservatieve wereld die ze targetten even grondig hervormen.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:00 schreef metallicelmo het volgende:
in other news, doen er nog mensen hier mee aan de ICO van CarVertical? Die is zojuist van start gegaan.
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%quote:Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble was
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zoquote:Op woensdag 27 december 2017 01:18 schreef alilami het volgende:
dumpen die hap https://verge-blockchain.info/richlist
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finneyquote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
illuminati confirmedquote:Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Zith het volgende:
[..]
De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finney
Het gaat om de btc-waardequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.
Bij zo'n daling waarbij btc omhoog knalt blijft de dollar waarde van de betere coins wel gelijk, waarom dan omzetten? Grote kans dat je portfolio alleen maar minder wordt.
Verstandig, ik heb mijn 200.000 Verge vorige week vrijdag weggedaan na de Bitcoin daling.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuwsquote:Op woensdag 27 december 2017 01:17 schreef alilami het volgende:
[..]
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%
Er is ook door iemand 10 miljoen XRP gekocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
Welk creditcard nieuws?quote:Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws
AE FUCKING TERNITYquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wees blij, hij knalt al weer naar onderenquote:Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ik kan niet ripple kopen
Litebit “heeft het te druk”
Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to #Bitcoin Cash. I am aware of zero (0) companies going the other directiontwitter:Falkvinge twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 18:40:48Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to… https://t.co/9rOqic7nFq reageer retweet
Doei eth/btc whateverquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat dat Lisk nu gaat doorstomen naar $100 in de komende weken. We hebben al genoeg achterlijke dingen zien moonen en Lisk is ook al +125% ofzo in een korte tijd.
En Lisk is nog echt iets, in tegenstelling tot veel shitcoins.
? In Q1 komt de SDK uit..quote:Op woensdag 27 december 2017 06:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.
quote:Op woensdag 27 december 2017 07:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Alweer? Komt geen einde aan zal je bedoelen :p
En ik heb er nog maar 2000 over :’(
Ik heb er ook een paar, twijfel ook nogquote:Op woensdag 27 december 2017 06:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
In de spagaat hier. NXT erg laag gekocht destijds, 900sat, en sinds gisteravond is die flink gedumpt. Morgen natuurlijk IGNIS, maar is wel de vraag of dat het waard gaat zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |