abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176010406

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Lambo of Rekt
pi_176010426
zit eraan te denken om verge te kopen...
pi_176010448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:14 schreef Taxi3 het volgende:
zit eraan te denken om verge te kopen...
Waarom?
Lambo of Rekt
pi_176010458
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom?
Zit nu in een dipje door dat artikel, en verwacht dat ie weer gaat stijgen.
pi_176010553
Lambo of Rekt
pi_176010707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Hij is niet meer zo erg in een dipje hoor.
pi_176010760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat hij nog verder gaat stijgen dan ?
Lambo of Rekt
pi_176011044
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
je plaatje doet het niet
pi_176011127
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Bij mij wel
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:49:03 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176011357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bij mij wel
bij mij niet
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:52:40 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011463
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Oftewel je kon het geld eigenlijk niet missen en hebt het toch maar weer met verlies aan bitonic gegeven
Waar zou ik geld voor nodig hebben tijdens kerst? Ik zou echt geen problemen hebben gehad als ik niet had uitgecasht.

quote:
Tuurlijk joh. Dat ze al meerdere deadlines hebben gemist vergeten we maar voor het gemak.

quote:
4s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:55 schreef Oscar. het volgende:

[..]

blijf het vooral tegen jezelf zeggen
Waarom zou ik instappen als ik er niets in zie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:04 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011476
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Imgur is kut aan het doen vandaag :')
Url openen en refreshen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011547
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je gaat nu XRB kopen?
Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.
Volgens mij zit er nog aardig wat rek in XRB iig ^O^
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:59:26 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011635
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.
Volgens mij zit er nog aardig wat rek in XRB iig ^O^
Zou niet opkijken van nog een x10, aangezien dit sowieso beter is dan IOTA wat nu op 10 miljard staat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011758
Kan het zijn als je iets via Binance verkoopt (sell) dit niet direct bijgewerkt wordt?
Heb net een aantal zaken verkocht, maar zie ik niet staan in de Order history. Ook zie ik de transacties niet staan in "Open orders". Er lijkt dus niets veranderd, terwijl de order wel "succeed" was bij het akliken.
Love is in the air!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 13:05:06 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:04 schreef Landgeld het volgende:
Kan het zijn als je iets via Binance verkoopt (sell) dit niet direct bijgewerkt wordt?
Heb net een aantal zaken verkocht, maar zie ik niet staan in de Order history. Ook zie ik de transacties niet staan in "Open orders". Er lijkt dus niets veranderd, terwijl de order wel "succeed" was bij het akliken.
Ik was op eens 0,25ETH kwijt gister _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011960
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
Of saté?
pi_176012272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
Jup goede coin
pi_176012274
XRB is wel interessant.
pi_176012307
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:24 schreef Toto69 het volgende:
XRB is wel interessant.
Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Lambo of Rekt
pi_176012357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
:Y
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:40:31 #22
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176012620
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was op eens 0,25ETH kwijt gister _O-
Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?
pi_176012640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Hij had met verlies terug vekocht :P
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:42:13 #24
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176012677
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij had met verlies terug vekocht :P
Buy high sell low
pi_176012720
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:10 #26
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Ik hold ook NXT, verwacht nog wel een stijging voor de airdrop de 28e
Verder is mijn portfolio erg stabiel zelfs met alle coins in het rood
PSN-ID: SoliD_S
pi_176012756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 13:48:08 ]
pi_176012826
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
pi_176012842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:47 schreef 1299 het volgende:
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:49:51 #30
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012883
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
pi_176012986
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Of saté?
pi_176013004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Ja, dat zeggen ze allemaal ja.
Lambo of Rekt
pi_176013332
quote:

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
pi_176013434
GIsteren was blijkbaar al bekend dat XRB naar kucoin gaat, vandaar dat hij nog net iets sneller richting de moon gaat dan dat hij al deed.
pi_176013506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
pi_176013852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
In die fase zat ik ook voordat ik naar marketcaps ging kijken
Daarom DOGE _O_
Ga weg
pi_176013860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef 1299 het volgende:

[..]

"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
Ah, normaal kan je gewoon doortraden alstie in mt gaat.
Lambo of Rekt
pi_176014121
quote:

ik zeg autonio. maar daar zit ik dan ook zelf een klein beetje in.
is nog wel aardig dood atm. Hebben nu wel een (goed) werkend product gereleased, en als het goed is komt morgen ongeveer de nieuwe site live en gaan ze zich meer op marketing richten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176014195
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Afgelopen weken is deze heel erg hard gegaan inderdaad. Paar dagen terug ingekocht, maar verwacht nog wel veel groei door toevoegingen op nieuwe exchanges.
pi_176014305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
Ik heb er ruim 300% uitgehaald, daarom stapte ik gister uit.
pi_176014496
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
pi_176014807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
Alleen maar op novaExchange helaas.
pi_176014851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:52 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Alleen maar op novaExchange helaas.
neehoor
pi_176014877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:54 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

neehoor
Welke nog meer dan?
pi_176014895
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176014896
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
pi_176014936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:55 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Welke nog meer dan?
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
pi_176014971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
pi_176014991
Tron
pi_176014996
Lol ik had al TRON :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176015000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Why?
pi_176015001
Heb ik een berg van. Winst pakken? Hoeveel zal ie ongeveer gaan denken jullie...
pi_176015010
Mijn Tronix TRX zakt ook weer weg.

Zaterdag waren ze nog weg de goede kant op na wat press releases.

Sinds dip 1 van vorige week vrijdag 50 procent kwijt.

Hodl of is dit een verloren zaak?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176015022
TRON!
pi_176015032
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staan
pi_176015037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:02 schreef vigen98 het volgende:
TRON!
?
pi_176015061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef Rambow het volgende:
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.
Gaat ook alle kanten op van de week van 730 naar 410 gegaan en nu weer boven de 500.
pi_176015065
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staan
Ah dat bedoelde je, duidelijk ^O^
  dinsdag 26 december 2017 @ 15:05:02 #59
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_176015074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef Skv het volgende:

[..]

?
coin of the day van mcafee
Jawel, je keek.
pi_176015090
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef Skv het volgende:

[..]

?
Coin van de dag McAfee :P
pi_176015098
Is Tron al aan het moonen.. :9
pi_176015102
Ik denk gauw wat TRX en dan na 5 minuten flippen maar na 3 min ben ik al bagholder
Ga weg
pi_176015124
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:05 schreef jna het volgende:

[..]

coin of the day van mcafee
oh. Ik loop net 5 minuten geleden te moeten dat hij zo gaat gaat de laatste dagen.
pi_176015145
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik denk gauw wat TRX en dan na 5 minuten flippen maar na 3 min ben ik al bagholder
Helaas
pi_176015153
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Why?
Ik zag heel veel ETH volume op bittrex voor Bancor
pi_176015156
De orderbook van Tron op Binance is op tilt geslagen :')
pi_176015168
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.
Gaat ook alle kanten op van de week van 730 naar 410 gegaan en nu weer boven de 500.
Denk dat je in de war bent met Zcash, dat is weer een andere ;-)
pi_176015203
For you who are long term investors like myself: (those who allways make the most returns), BITCOIN is still the crypto giant. It is at a low price, and will never be cheaper. It will be ten times this price in 2018. Remember - it has the lowest circulating supply of any coin.

Aldus McAfee
Love is in the air!
pi_176015231
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:01 schreef Patroon het volgende:
Lol ik had al TRON :D
ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaat
pi_176015239
McAfee: Tron is a long term HODL. Those who are flipping it are losing out.
pi_176015340
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef Skv het volgende:

[..]

ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaat
Daalt alweer ;)
Je kan nog verkopen nu
Love is in the air!
pi_176015386
Die pump valt me tegen, ik had verwacht dat ie zou verdubbelen. -O-
pi_176015472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zat :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 15:22:35 ]
pi_176015519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zat :P
Ik hoop dat ie morgen RaiBlocks pumpt c_/
pi_176015603
Lesje geleerd: 30% is niet haalbaar op het mcafee effect
Ga weg
pi_176015622
quote:
meh
pi_176015715
Hmm. Pump van niks.
pi_176015767
btc gaat pumpen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 december 2017 @ 15:33:04 #79
163650 Greys
pi_176015776
quote:
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 december 2017 @ 15:34:24 #80
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_176015811
Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
Jawel, je keek.
pi_176015825
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.
John McAfee
John McAfee
@officialmcafee
·
50 s
Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 december 2017 @ 15:35:27 #82
163650 Greys
pi_176015838
Hij moet er gewoon helemaal mee kappen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176015887
Je ziet altijd dat de macht van de pumpers afneemt naarmate ze het vaker doen, de enige die er uiteindelijk rijker van worden zijn zijzelf. Nu "Coin of the day" niet meer werkt wordt het "Coin of the week"
pi_176015911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
btc gaat pumpen
Wist dat t vandaag ging gebeuren.
$3000 verdiend vandaag _O_
pi_176015959
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef Skv het volgende:

[..]

John McAfee
John McAfee
@officialmcafee
·
50 s
Ik zei het gisteren al dat het aan banden wordt gelegd. Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176015985
Staan die pumps ergens aangekondigd? :9
pi_176016067
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:40 schreef PJKG4 het volgende:
Staan die pumps ergens aangekondigd? :9
Jazeker

pumpsanddumps.com
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176016211
Iemand nog een goede tip voor een interessante coin nu mn NXT uitgerangeerd zijn?
pi_176016409
Bitconnect piekt
pi_176016427
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:

[..]

Wist dat t vandaag ging gebeuren.
$3000 verdiend vandaag _O_
daar gaat ie hoor
  dinsdag 26 december 2017 @ 15:59:08 #91
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_176016472
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:39 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.
Dan kom je er nog goed vanaf.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_176016521
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:43 schreef alilami het volgende:

[..]

Jazeker

pumpsanddumps.com
Dank! Ziet er wel ingewikkeld uit. Hoe moet ik het interpreteren?
  Eindredactie Games dinsdag 26 december 2017 @ 16:27:09 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176017226
Geen coin of the day meer ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176017534
BitConnect _O_
pi_176017554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:38 schreef RobinaHoed het volgende:
BitConnect _O_
not sure if serious
  dinsdag 26 december 2017 @ 16:45:02 #96
286575 Roces18
Chef de party
pi_176017700
de Nxt pomp is begonnen jongens. _O_ Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176017799
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens. _O_ Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.
pi_176018034
kan iemand me vertellen of ik mijn bitcoin op een exchange kan laten staan voor de fork van de 28e om aanspraak te maken op die nieuwe coin?
zoja, welke zijn dit dan precies? Het is me allemaal nog wat onduidelijk
pi_176018051
Wil m'n ETH van coinbase naar Mercatox sturen maar krijg telkens dit... er komt geen address:
https://gyazo.com/7e2a7ead7873c4ca2231eed4fc720aef

Enig idee wat te doen?
pi_176018126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
btc gaat pumpen
_O_ we vliegen weer naar de 20k
Love is in the air!
pi_176018164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 16:49 schreef Rambow het volgende:

[..]

Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.
Dit.
  dinsdag 26 december 2017 @ 17:21:41 #103
286575 Roces18
Chef de party
pi_176018425
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:07 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit.
Ik ben benieuwd. Verwacht dat er nog een pump komt. Maar bijna alle alts zijn aan het dalen door bitcoin die naar boven schiet.
  dinsdag 26 december 2017 @ 17:32:42 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176018630
Bitcoin 25k voor oud en nieuw. Ik blijf er nog steeds bij :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176018636
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd. Verwacht dat er nog een pump komt. Maar bijna alle alts zijn aan het dalen door bitcoin die naar boven schiet.
Na elke forse waardestijging van bitcoin volgt een opleving van de altcoins. Ik zou gewoon wat meer geduld hebben of deels instappen in bitcoin.
pi_176018750
net 30 XRB gekregen van een maat van me die al een zeer groot portfolio heeft. Super chill!
Lekker in m'n raiwallet laten staan en hodlen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 17:40:48 #107
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176018795
Waves :')
pi_176018864
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik gun het je van harte uiteraard. Maar de daling is langzaam gegaan sinds zaterdagmiddag.
pi_176018895
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 17:00 schreef Raifu het volgende:
kan iemand me vertellen of ik mijn bitcoin op een exchange kan laten staan voor de fork van de 28e om aanspraak te maken op die nieuwe coin?
zoja, welke zijn dit dan precies? Het is me allemaal nog wat onduidelijk
Als je doelt op die zogenaamde "SegWit2X" fork, dat is hoogstwaarschijnlijk een dikke scam. Wie hier achter zit is onbekend, gegeven info blijkt steeds niet te kloppen (ze hadden bijv. op hun "roadmap" staan dat ze Ethereum Smart Contracts gingen integreren in hun Bitcoin-fork, is nu verwijderd na vragen hierover. :') :') :') ), en nu blijkt dat ze 2.000.000 BTC als "premine" in eigen zak steken. Bitcointalk thread spreekt boekdelen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0

Red Flags all over. :N

Maar zoals altijd met forks geldt: zolang een exchange niet aangegeven heeft de fork-coins vrij te geven, moet je je coins in eigen beheer hebben om later ook beschikking te hebben over de fork-coins.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tourniquet op 26-12-2017 17:54:51 ]
pi_176019128
Wat vinden jullie van Enigma? Ziet er wel veelbelovend uit wat mij betreft.
pi_176019293
Portfolio loopt hard terug vandaag :(
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:22:56 #112
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176019427
Wat is er met Verge?
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:23:08 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176019430
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:12 schreef ejfaar het volgende:
Portfolio loopt hard terug vandaag :(
Hodlen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:23:44 #114
286575 Roces18
Chef de party
pi_176019449
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:22 schreef betyar het volgende:
Wat is er met Verge?
Nogmaals; bijna alle coins dalen door de stijging van bitcoin. Buiten dat om is verge gewoon een shitcoin
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:26:14 #115
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176019501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:23 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nogmaals; bijna alle coins dalen door de stijging van bitcoin. Buiten dat om is verge gewoon een shitcoin
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:27:05 #116
286575 Roces18
Chef de party
pi_176019515
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:

[..]

Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
pi_176019738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:22 schreef betyar het volgende:
Wat is er met Verge?
Was wat fake nieuws/onduidelijkheid over het dev team.
pi_176019765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
Je moet de docu over hem eens bekijken op Netflix. Die gast spoort echt niet.
pi_176019776
quote:

[..]

Verge is enorm gehyped de laatste tijd dat heb je misschien gemerkt (weet niet hoe lang je erin zit). Maar heb je zelf echt onderzoek gedaan naar deze coin?
Ze komen steeds met hun revolutionaire Wraith Protocol. Echter is dat waarschijnlijk niks vernieuwends. Bovendien zijn ze bijzonder slecht in het nakomen van release dates. Wraith is immers dit jaar al 3 keer uitgesteld.
Verder is er echt niks dat andere privacy coins niet al kunnen en beter doen.

Verge heeft geprofiteerd van nieuwe instroom mensen die denken een goedkope munt te komen zodat ze er veel van hebben. En mocht die dan veel waard worden dan zijn ze miljonair. Daarbij natuurlijk de hype van MCantivirus.

Tip, probeer munten te vinden waar je echt in geloofd.
pi_176019840
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Was wat fake nieuws/onduidelijkheid over het dev team.
Ondertussen hebben ze via hun officiele twitter het volgende de wereld ingegooid:

"There are rumors being spread on the internets that @justinvendetta hasn't been communicating for long time and that #WraithProtocol isn't real. This is utter non-sense and pure FUD in attempts to create panic and bring down #Verge price and reputation. Things are on track.
#xvg"
pi_176019863
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:40 schreef Rambow het volgende:

[..]

Verge is enorm gehyped de laatste tijd dat heb je misschien gemerkt (weet niet hoe lang je erin zit). Maar heb je zelf echt onderzoek gedaan naar deze coin?
Ze komen steeds met hun revolutionaire Wraith Protocol. Echter is dat waarschijnlijk niks vernieuwends. Bovendien zijn ze bijzonder slecht in het nakomen van release dates. Wraith is immers dit jaar al 3 keer uitgesteld.
Verder is er echt niks dat andere privacy coins niet al kunnen en beter doen.

Verge heeft geprofiteerd van nieuwe instroom mensen die denken een goedkope munt te komen zodat ze er veel van hebben. En mocht die dan veel waard worden dan zijn ze miljonair. Daarbij natuurlijk de hype van MCantivirus.

Tip, probeer munten te vinden waar je echt in geloofd.
Wat zijn munten waar jij in gelooft?
pi_176019876
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ondertussen hebben ze via hun officiele twitter het volgende de wereld ingegooid:

"There are rumors being spread on the internets that @justinvendetta hasn't been communicating for long time and that #WraithProtocol isn't real. This is utter non-sense and pure FUD in attempts to create panic and bring down #Verge price and reputation. Things are on track.
#xvg"
Yep. Maar dat is sowieso wel logisch dat ze dat zelf verkondigen ;) .
pi_176019893
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:42 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

#xvg"
Misschien juist even profiteren dan van de dip van XVG.
pi_176019923
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat zijn munten waar jij in gelooft?
Onder andere Ark, Stellar Lumens en Zcoin.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 18:50:05 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176019966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Was tijdelijk foetsie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 18:53:09 #126
286575 Roces18
Chef de party
pi_176020018
Here we go boys

NXT TREIN IS AAN HET RIJDEN

MET VERTRAGING DANKZIJ DIE TYPHUS SNEEUW
pi_176020176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys

Blaadjes op de rails, it's gonna crash!
pi_176020178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys

Spring nou op tijd eraf please :P
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:05:45 #129
286575 Roces18
Chef de party
pi_176020249
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Spring nou op tijd eraf please :P
Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...
pi_176020296
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:05 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...
Volgens mij om 23:00 vanavond.
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:11:03 #131
286575 Roces18
Chef de party
pi_176020331
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:08 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Volgens mij om 23:00 vanavond.
Ik lees:
Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. If any NXT deposits you had sent to Bittrex are not settled (i.e. marked as pending) by 6:00 PM PT, on 12/27/2017 (1:00 AM on 12/28/2017 UTC), you may not be credited with IGNIS.

Dat is morgenavond 12 uur nachts, is die sowieso dicht.

Maar meestal gooien ze hem toch wel eerder dicht?

edit; 1440 confirmation = avg 24h in time... mean the deadline is 24h before : 27/12 at 12h AM GMT. Dus inderdaad beter voor 11 uur verkopen ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Roces18 op 26-12-2017 19:19:12 ]
pi_176020634
TokenPay uitverkocht, ICO zou tot 17 januari doorgaan _O_
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:31:16 #133
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176020704
Ik heb wel betaald maar nog geen tokens binnen zal toch geen scamcoin zijn? ;(
pi_176020725
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb wel betaald maar nog geen tokens binnen zal toch geen scamcoin zijn? ;(
Ik krijg mijn tokens binnen 30 minuten :7 Maar ze doen alles handmatig he dus heb geduld :P
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:33:59 #135
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176020753
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:32 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik krijg mijn tokens binnen 30 minuten :7 Maar ze doen alles handmatig he dus heb geduld :P
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
pi_176020803
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.
pi_176020810
quote:

[..]

Gewoon wachten :P Je krijgt je Tpay wel ;) Hopelijk heb je veel heel gehaald want dat gaat met Universa fucking hard moonen _O_
pi_176020815
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.
Deed ik ook hoor, geen probleem :P
pi_176020835
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Deed ik ook hoor, geen probleem :P
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:44:15 #140
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176020931
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.
pi_176020975
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:44 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.
Dan heb ik niks gezegd :P
pi_176021002
UNIVERSA
pi_176021034
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan bij sommige ICO's worden de tokens gestuurd naar het ETH adres vanwaar er betaald is. Erg kut als dat dan een adres op een exchange is.

Best practise is gewoon altijd vanuit je eigen wallet sturen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 19:49:46 #144
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176021051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Gewoon wachten :P Je krijgt je Tpay wel ;) Hopelijk heb je veel heel gehaald want dat gaat met Universa fucking hard moonen _O_
Heb omgerekend ¤700 erin gepropt dus beter krijg ik ze op mijn account :’)
pi_176021095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:26 schreef vigen98 het volgende:
TokenPay uitverkocht, ICO zou tot 17 januari doorgaan _O_
gaat hard gepumpt worden als ie op de exchanges komt
pi_176021143
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat. :') I can't.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 19:55:23 ]
pi_176021155
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat. :') I can't.
dev scammer? leg uit
pi_176021160
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.
pi_176021168
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.
Ja en? Pure kanker.
pi_176021186
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja en? Pure kanker.
Dit. Karel Anker zou zich dieper graven
pi_176021194
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja en? Pure kanker.
pi_176021199
Tokenpay is pure aids. Je gaat je geld er wel uit halen maar verder :')
pi_176021248
N = G en V = T

Ja tog?
pi_176021260
quote:
Hier nog niet volgens mij
pi_176021322

Is technische analyse nou legit of niet? Dit is zo'n muntje waar ik in zit en ik kneep hem wel na die laatste drop. Ik dacht laat ik eens wat lijntjes tekenen en kwam tot de conclusie dat ie weer omhoog zou bouncen. Nog verder crashen leek me sterk want het is een ijzersterk project. :7
pi_176021376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 19:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
UNIVERSA
Sowieso. Maar TokenPay wil ik ook lekker op gaan cashen :P
pi_176021394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Sowieso. Maar TokenPay wil ik ook lekker op gaan cashen :P
tokenpay kan wel naar $20 gaan
pi_176021403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

tokenpay kan wel naar $20 gaan
20? _O- Veel meer jonge. Prijs van 1 token is $5,50 he.
pi_176021431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:15 schreef vigen98 het volgende:

[..]

20? _O- Veel meer jonge. Prijs van 1 token is $5,50 he.
Bedoel als ie op de exchanges komt. daarna wel hoger ja.
pi_176021602
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Maikuuul?
[b]Op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" &gt;vrijdag 5 januari 2018 08:29&lt;/a&gt; schreef &lt;a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" &gt;xminator&lt;/a&gt; het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176021674
quote:

[..]

XVG heeft niet eens privacy features lol
pi_176021699
Tokenpay is toch die scamtoken?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_176021718
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:36 schreef Blistering het volgende:
ja. moon!
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:41:43 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_176021776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:28 schreef alilami het volgende:

[..]

Maikuuul?
haha ja. die gozer koopt een bs coin die stijgt en opeens denkt hij dat die alle wijsheid in pacht heeft. zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aan
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:50:17 #166
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176021950
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn :')
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
pi_176021965
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:36 schreef Blistering het volgende:
Geen idee, wat ik wel weet is dat het mij enorm veel geld gaat maken samen met Universa.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 20:51:26 ]
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:52:51 #168
131603 Afwazig
Serious business
pi_176022006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
pi_176022029
SIFT ineens +170%? _O-

Is die eigenlijk überhaupt te traden?
pi_176022074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Denk je dat dit iedereen hier in dezelfde munten zitten? :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 21:02:23 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176022238
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.

Overigens: MOD!!!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:04:25 #172
286575 Roces18
Chef de party
pi_176022292
quote:

[..]

GEERTCOIN!!!
pi_176022306
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig :')
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:06:26 #174
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176022331
Waarom komt Raiblocks niet op Binance? Koers gaat skyhigh terwijl XRB alleen op 2 kleine Exchanges te kopen is...
pi_176022361
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Koop momentje :)
pi_176022414
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom komt Raiblocks niet op Binance? Koers gaat skyhigh terwijl XRB alleen op 2 kleine Exchanges te kopen is...
Komt nog wel... kwestie van tijd.
pi_176022425
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Daarom alts wegdoen als btc flink stijgt
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:15:36 #178
286575 Roces18
Chef de party
pi_176022515
heb die typhus nxt door de wc gespoeld.

zul je zien dat die grafcoin nu gaat stijgen
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:18:44 #179
132191 -jos-
Money=Power
pi_176022576
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.

Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 21:19:39 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176022592
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:

[..]

Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
Het is geen blockchain, het is een token :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176022612
quote:

[..]

Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MOD :P
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:24:40 #182
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176022726
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Is technische analyse nou legit of niet? Dit is zo'n muntje waar ik in zit en ik kneep hem wel na die laatste drop. Ik dacht laat ik eens wat lijntjes tekenen en kwam tot de conclusie dat ie weer omhoog zou bouncen. Nog verder crashen leek me sterk want het is een ijzersterk project. :7
Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.

1 tweet van Macafee en de grootste shitcoin gaat skyhigh.

Levert alleen een mooi tekeningetje voor aan de muur op.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:25:03 #183
132191 -jos-
Money=Power
pi_176022736
quote:
Bazentip! _O-
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:28:14 #184
286575 Roces18
Chef de party
pi_176022816
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:25 schreef -jos- het volgende:

[..]

Bazentip! _O-
ik heb mijn glazen bol ook weggegooid

rot ding
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:32:10 #185
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176022921
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:24 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.

1 tweet van Macafee en de grootste shitcoin gaat skyhigh.

Levert alleen een mooi tekeningetje voor aan de muur op.
Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:35:33 #186
132191 -jos-
Money=Power
pi_176022995
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef RobinaHoed het volgende:
McAfee: Tron is a long term HODL. Those who are flipping it are losing out.
:')

Ik zie dit nu pas, TRON is een shitcoin en dankzij meneer McAfee zijn mijn laatste TRON's voor 0.000003 BTC verkocht ^O^ _O_ _O-
pi_176023195
quote:
door de toilet geflushed :')
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:46:48 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_176023240
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:44 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

door de toilet geflushed :')
Ach nog steeds dikke winst maar toch wel zeker 450 euro misgelopen aan winst.
Dat is echt fantastisch.
pi_176023335
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderd _O_ Dat was echt fantastisch
Ga weg
pi_176023367
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderd _O_ Dat was echt fantastisch
Idioot :D
  dinsdag 26 december 2017 @ 21:51:48 #191
286575 Roces18
Chef de party
pi_176023376
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:

[..]

BOF JIJ EVEN!
pi_176023392
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Idioot :D
Mijn gedachtengang was letterlijk "ik flip die shit na 5 minuten" maar na 3 minuten was het feest alweer voorbij :')
Met 12% verlies ofzo verpatst, liever dat dan een half jaar bags
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 22:00:36 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176023600
Ik hou wijselijk m'n mond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176023639
Ohh wat ben ik bullish op bitcoin. :~

Zit er aan te denken al mijn alts lekker om te zetten en een tijdje achterover te gaan leunen. :')
pi_176023683
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou wijselijk m'n mond.
Hoe zwaar zijn jouw bags?
Ga weg
pi_176023738
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik heb mijn glazen bol ook weggegooid

rot ding
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 22:07:04 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176023759
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:04 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Hoe zwaar zijn jouw bags?
Leeg.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176024160
Hele leuke read voor use-cases binnen VeChain.

https://cointelegraph.com(...)-counterfeit-exposed
pi_176024227
Overmorgen staat Segwit2x weer op de agenda. Ik kan er echter nu weinig vinden over de exchanges die het supporten. Ik vind alleen nog maar de oude nieuwsberichten dat het geannuleerd is.

Wie kan mij hier meer informatie over geven?
pi_176024322
RNR_0 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:22:24 Dear Ed, Verge their anon is the same as opening bitcoin, viacoin or litecoin with TOR open, since it auto-connec… https://t.co/d3Q4L9nMAe reageer retweet
Dear Ed,

Verge their anon is the same as opening bitcoin, viacoin or litecoin with TOR open, since it auto-connects with TOR by default.

For Viacoin it will be based on Tumblebit or and CT (Confidential Transactions)
CT would be easy (with some downsides like longer addresses)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 22:31:07 ]
  dinsdag 26 december 2017 @ 22:35:34 #201
335133 MichaelScott
pi_176024443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef tgev het volgende:
Overmorgen staat Segwit2x weer op de agenda. Ik kan er echter nu weinig vinden over de exchanges die het supporten. Ik vind alleen nog maar de oude nieuwsberichten dat het geannuleerd is.

Wie kan mij hier meer informatie over geven?
Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.

Omdat het team nogal amateuristisch overkomt zijn er tot nu toe maar 2 exchanges die de fork ondersteunen.

Gaat echt niets worden.
pi_176024549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef Roces18 het volgende:
heb die typhus nxt door de wc gespoeld.

zul je zien dat die grafcoin nu gaat stijgen
_O-
pi_176024605
quote:

[..]

pi_176024613
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MOD :P
pi_176024669
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.

Omdat het team nogal amateuristisch overkomt zijn er tot nu toe maar 2 exchanges die de fork ondersteunen.

Gaat echt niets worden.
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
  dinsdag 26 december 2017 @ 22:46:02 #206
335133 MichaelScott
pi_176024759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:

[..]

Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
Yobit en Hitbtc

Actuele lijst met partners staat op de website: http://b2x-segwit.io
pi_176024893
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:

[..]

Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0

Red flags al over!
pi_176024959
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Brand maar los hoor als je inhoudelijk nog iets te melden hebt.
pi_176025016
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0

Red flags al over!
Hahaha, ziet er veelbelovend uit inderdaad. Daar ga ik de moeite niet voor nemen. Mijn dank is groot!
pi_176025131
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Brand maar los hoor als je inhoudelijk nog iets te melden hebt.
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?

Mod heeft in tegenstelling tot andere supplychain coins al een werkend product. Gezien de hoeveelheid coins en marketcap kan mod nog makkelijk x10 de komende maanden.
pi_176025161
9 Dollar genot.
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:02:31 #212
132191 -jos-
Money=Power
pi_176025195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:01 schreef tralalala het volgende:
9 Dollar genot.
pi_176025232
Segwit2x Futures staan op $753.49. Een stuk lager dan na de annulering op 8 november maar toch leuk als het op een paar honderd euro blijft hangen.
https://coinmarketcap.com/currencies/segwit2x/
pi_176025248
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?

Mod heeft in tegenstelling tot andere supplychain coins al een werkend product. Gezien de hoeveelheid coins en marketcap kan mod nog makkelijk x10 de komende maanden.
Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.
pi_176025328
Poll: NXT Hodlen?
Ja, IGNIS collecten
Nee, NXT raakt in een vrije val
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 23:10:24 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176025419
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.
Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...

De waarde zit hem in het feit dat je een soort aandeelhouder van het systeem wordt. Wordt het systeem een succes, krijg jij een leuke vetpot. En jij en ik weten allebei dat er twee dingen zijn die voor winst zorgen als je aandelen koopt ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176025512
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...

De waarde zit hem in het feit dat je een soort aandeelhouder van het systeem wordt. Wordt het systeem een succes, krijg jij een leuke vetpot. En jij en ik weten allebei dat er twee dingen zijn die voor winst zorgen als je aandelen koopt ;)
:P Ik zeg ook niet dat het perse een slechte investering is of dat het niet 10x in prijs kan gaan. Alleen ik ben zelf een groot fan van coins die een soort van dividend hebben en op dat usp is Modum niet zo interessant.

Zoals ik eerder al zei; Ze hebben wel werkende tech en zijn hard onderweg om die tech ook daadwerkelijk in te zetten.
pi_176025522
Verge, go home, you're drunk. :')
pi_176025592
De volgende ronde jongens, daar gaan we

Ga weg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 23:17:49 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176025641
quote:
19s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:13 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Ik zeg ook niet dat het perse een slechte investering is of dat het niet 10x in prijs kan gaan. Alleen ik ben zelf een groot fan van coins die een soort van dividend hebben en op dat usp is Modum niet zo interessant.

Zoals ik eerder al zei; Ze hebben wel werkende tech en zijn hard onderweg om die tech ook daadwerkelijk in te zetten.
Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijn :P

Uiteindelijk is het een token met een rechtvaardiging van de waarde. Zat dingen als een Tokenpay die dat totaal niet hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 23:18:10 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176025652
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:

[ afbeelding ]
Je hebt de maan gekloond.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176025670
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:

[ afbeelding ]
Whut?
pi_176025721
Hoeveel procent van jullie portfolio zit in altcoins en hoeveel in btc?
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:20:54 #225
132191 -jos-
Money=Power
pi_176025755
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijn :P

Uiteindelijk is het een token met een rechtvaardiging van de waarde. Zat dingen als een Tokenpay die dat totaal niet hebben.
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?

Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
pi_176025776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:19 schreef iPancakeMix het volgende:
Ongeveer;

40% BTC
10% ETH
25% LTC
25% Overig
pi_176025782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:20 schreef -jos- het volgende:

[..]

[..]

Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?

Misschien wat voorzichtiger zijn met je aanbevelingen? Zeker gezien je een blauw kleurtje hebt...
Hij heeft volgens mij telkens verliezen te pakken :') Of hij koopt het te duur in of verkoopt het te goedkoop _O- Ja Nattekat neem ik sowieso niet serieus bij aanbevelingen 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 23:23:31 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 23:24:24 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176025851
quote:

[..]

Ik heb niks gepanicselled. De enige verlies die ik maakte kwam door de belachelijke fee op Bitonic.

En dip? Welke dip? Een coin die tig keer zo veel waard wordt blijft permanent zo hoog?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176025909
quote:

[..]

En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?

Mwoah als dit waar is dan heeft die kerel dat volledig aan zich zelf te danken dat kan je moeilijk iemand anders verwijten.

Regel #1; DYOR
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:37:32 #230
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176026176
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 23:39:35 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176026239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:37 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Nee, jij klinkt als een pro die perfect uit kan leggen wat een coin doet en hoe deze bestaansrecht heeft nu en over 5 jaar.
Wie de schoen past...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:40:03 #232
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176026255
quote:
20/80 btc/alt
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:46:45 #233
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176026464
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wie de schoen past...
...trekt hem aan.

Degene die zich aangesproken voelt kan zijn gedrag hierop aanpassen.

Niet lullig bedoelt hoor, maar je komt soms nogal heel knullig en betweterig over, no offence!
pi_176026512
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 22:02 schreef Typisch het volgende:
Ohh wat ben ik bullish op bitcoin. :~

Zit er aan te denken al mijn alts lekker om te zetten en een tijdje achterover te gaan leunen. :')
Ik heb niet al mijn alts omgezet, daarvoor zijn het er teveel, maar de verhouding btc/alts heb ik de afgelopen 24 uur flink vergroot.
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:49:55 #235
335133 MichaelScott
pi_176026554
quote:
100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.
pi_176026578
Heb op ripple na al m'n alts omgezet. Helaas wel een dagje te laat ;(
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176026610
Begin steeds meer banger te worden dat ik mijn 1 miljoen Universa niet haal als de prijsverwachtingen zie van mensen op bitcointalk ;( Allemaal 5-6 cent ;(
pi_176026618
Verge moon? +30% in een minuut. Wtf
pi_176026628
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Verge moon? +30% in een minuut. Wtf
Maikul flipt hem straks.
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:53:20 #240
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176026656
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Heb op ripple na al m'n alts omgezet. Helaas wel een dagje te laat ;(
Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.

Bij zo'n daling waarbij btc omhoog knalt blijft de dollar waarde van de betere coins wel gelijk, waarom dan omzetten? Grote kans dat je portfolio alleen maar minder wordt.
pi_176026660
Oké +70% nu. Zo snel heb ik nog niet gezien

Edit. Hij kakt weer helemaal in...
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:57:11 #242
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176026753
Nattekat heeft idd behoorlijk duidelijk gemaakt dat verge een dode coin is en dat je het moet droppen.

Dat is paniek zaaien en nog onterecht ook blijkt.

Je moet dan ook niet naar andere users luisteren maar enkel op je eigen gevoel en officieel nieuws af gaan.
pi_176026794
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:57 schreef SugeLucky het volgende:
Nattekat heeft idd behoorlijk duidelijk gemaakt dat verge een dode coin is en dat je het moet droppen.

Dat is paniek zaaien en nog onterecht ook blijkt.

Je moet dan ook niet naar andere users luisteren maar enkel op je eigen gevoel en officieel nieuws afgaan.
Mwah, daar moet ik hem toch wel een beetje gelijk op geven hoor. De developer is weg bij Verge, hele marketingteam is volgens mij ook al maanden niet meer bezig met Verge. Ik bedoel het heeft alle schijn dat het dood aan het gaan is. Momenteel lijkt dat inderdaad zo niet maarja :{ Ik zeg dan ook niet dat het 100% zoiets is. :P
pi_176026846
Mooi dit, eerst iedereen Verge dumpen en nu weer inkopen :')
  woensdag 27 december 2017 @ 00:02:44 #245
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176026857
Nou xrp bwn benieuwd als je nog eens naar die 1.10 gaat.
pi_176026865
Verge is een fork van een shitcoin.

Zie het als volgt: een fork van waves komt tot stand. Fork van een shitcoin blijft een shitcoin.
pi_176026877
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

100% alts, ik investeer niet in een shitcoin.
:o Je gaat het een dezer dagen met lede ogen aanzien.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:03:43 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176026880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:46 schreef solidslayer het volgende:

[..]

...trekt hem aan.

Degene die zich aangesproken voelt kan zijn gedrag hierop aanpassen.

Niet lullig bedoelt hoor, maar je komt soms nogal heel knullig en betweterig over, no offence!
Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreekt :P

Ik zou me meer storen aan de daadwerkelijke betweters die er de ballen verstand van hebben, maar toch nog net niet claimen cryptokoning te zijn dan iemand die iemand heel terecht waarschuwt voor een enorme fout.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:05:15 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176026913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mooi dit, eerst iedereen Verge dumpen en nu weer inkopen :')
Zie het als een stuiptrekking.

En zo erg is het nou ook weer niet, we staan nipt hoger dan 24 uur geleden vlak voor de valse belofte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2017 @ 00:05:23 #250
230491 Zith
pls tip
pi_176026915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef xminator het volgende:
Verge is een fork van een shitcoin.

Zie het als volgt: een fork van waves komt tot stand. Fork van een shitcoin blijft een shitcoin.
Je zou maar een fork van doge coin zijn en jezelf serieus nemen :{
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:08:02 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176026976
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat is het dan weer niet :P
Alleen de naam kwam overeen.

Een project waar het bij het verstrijken van de deadline nog 2 dagen stil blijft voor er een verklaring wordt gegeven is al niet meer serieus te nemen. Zeker als het later zelfs wordt ontkend.

Op github gebeurt ook echt letterlijk niks meer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176027029
Denk dat ik mijn verge ook maar omzet naar Bitcoin. Ooit Verge gekocht voor 70 euro, nu zo’n 1800 euro waard.
  woensdag 27 december 2017 @ 00:11:38 #253
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176027048
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet op als je letterlijk iemand aanspreekt :P

Ik zou me meer storen aan de daadwerkelijke betweters die er de ballen verstand van hebben, maar toch nog net niet claimen cryptokoning te zijn dan iemand die iemand heel terecht waarschuwt voor een enorme fout.
daar heb je wel een punt! :)

Maar wees voorzichtig met radicale uitspraken. Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
  woensdag 27 december 2017 @ 00:12:43 #254
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176027075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef juiced01 het volgende:
Denk dat ik mijn verge ook maar omzet naar Bitcoin. Ooit Verge gekocht voor 70 euro, nu zo’n 1800 euro waard.
Groot gelijk, doen en niet meer naar omkijken mooie winst gepakt!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:15:43 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176027151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:

[..]

daar heb je wel een punt! :)

Maar wees voorzichtig met radicale uitspraken. Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
Ik ga echt niet iets roepen zonder eerst heel goed rond te kijken naar hoe en wat, daar kan je bij mij altijd van uit gaan ;)

En ondertussen heb je ook figuren die zeggen dat ik iemand genaaid heb. Als die een heel klein beetje opgelet hadden, zagen ze dat de koers nu precies op het niveau staat waarop ik ging FUD'en :P

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176027205
Morgenochtend maar weer verder in de achtbaan van Verge, hopelijk wordt de stijgende lijn doorgezet en kan ik morgen vrolijk wakker worden :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:18:59 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176027225
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Morgenochtend maar weer verder in de achtbaan van Verge, hopelijk wordt de stijgende lijn doorgezet en kan ik morgen vrolijk wakker worden :)
Vergeet de stijgende lijn, die coin is afgeschreven.

Hij staat in de eerste plats zo hoog door een kunstmatige pump. Die worden per definitie gevolgd door een enorme dump.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176027301
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen rijden op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
-géén blogabet, bvd-
pi_176027334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?
pi_176027335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik hou mijn verge tot de Wraith Protocol. Verwacht een enorme hype na de release meteen gevolgd door een enorme dump. Hoop mee te kunnen vluchten op de golf omhoog en meteen erna te vluchten.
Dit dus, "wraith voor 2018" komt nu in de buurt dus who the fuck knows, die paar dagen
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:26:09 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176027388
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef juiced01 het volgende:

[..]

helaas nog steeds zo weinig over bekend. “Dit jaar”, maar geen datum, toch? Of mis ik iets?
In januari was het september, in september werd het Q4 van 2017, met het naderde 2018 vrees ik dat het H1 van 2018 wordt, en in juni wordt het vast uitgesteld tot 2019.

Als ik een datum mag noemen, zeg ik 4 oktober 2020.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176027455
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef solidslayer het volgende:
Feit is dat niemand echt hier erg veel vanaf weet, tenzij je erg zwaar in een project verdiept ben.
Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.
pi_176027531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:29 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat. Volgens mij. knap irritant, al dat geroeptoeter.
is dat nieuw hier?

Doe gewoon zelf je research. Als je op basis van wat iemand op fok of Twitter zegt iets koopt doe je dat nog altijd zelf
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176027653
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

is dat nieuw hier?

Doe gewoon zelf je research. Als je op basis van wat iemand op fok of Twitter zegt iets koopt doe je dat nog altijd zelf
Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisteren _O_
Ga weg
pi_176027688
Ik hoop dat dat Lisk nu gaat doorstomen naar $100 in de komende weken. We hebben al genoeg achterlijke dingen zien moonen en Lisk is ook al +125% ofzo in een korte tijd.

En Lisk is nog echt iets, in tegenstelling tot veel shitcoins.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176027700
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:40 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Tenzij het XRP is, dan moet je naar Mortaxx luisteren _O_
xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble was
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 00:57:29 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176027980
_O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Games woensdag 27 december 2017 @ 00:57:34 #268
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176027984
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Doge? Much wow!
  Eindredactie Games woensdag 27 december 2017 @ 00:59:49 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176028008
En Nattekat met zijn Nattekat syndroom is geen goede daytrader.
pi_176028017
in other news, doen er nog mensen hier mee aan de ICO van CarVertical? Die is zojuist van start gegaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 01:01:33 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176028036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef Oscar. het volgende:
En Nattekat met zijn Nattekat syndroom is geen goede daytrader.
:P

Mijn daytrade-acties hebben hoogtevrees. Vlak voor een coin moon gaat stap ook uit :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 december 2017 @ 01:04:27 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176028081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:00 schreef metallicelmo het volgende:
in other news, doen er nog mensen hier mee aan de ICO van CarVertical? Die is zojuist van start gegaan.
Kansloos. Het idee is geweldig, maar ik zie zoiets nooit de oerconservatieve wereld die ze targetten even grondig hervormen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176028172
Wel geinig als je op Tron zoekt op bittrex, krijg je de e-gulden. Die is vanmiddag heel even gepumpt na die mcaffee tweet. Dus vermoedelijk bots.

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-EFL

(Zie de piek naar 2890 sat)
٩๏̯͡๏)۶
pi_176028206
Verge doet het ook weer prima naar mijn idee, houden zo.
pi_176028272
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

xrp is voor de crypto bubble wat Amazon voor de dotcombubble was
als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%
pi_176028283
pi_176028335
quote:
hmm, nee, dat is bij meer coins het geval. Bitcoin net zo
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2017 @ 01:25:11 #278
230491 Zith
pls tip
pi_176028379
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finney

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 27-12-2017 01:30:22 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176028402
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:25 schreef Zith het volgende:

[..]

De early adopters van bitcoin zijn tenminste allemaal een voor een van kant gemaakt,oa Satoshi en hal finney
illuminati confirmed

(no joke)

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 27-12-2017 01:33:27 ]
pi_176028479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Weet niet welke als je had.. maar ik heb niks omgezet en geen spijt van gehad. minimaal gezakt in btc waarde en gelijk gebleven in dollars.

Bij zo'n daling waarbij btc omhoog knalt blijft de dollar waarde van de betere coins wel gelijk, waarom dan omzetten? Grote kans dat je portfolio alleen maar minder wordt.
Het gaat om de btc-waarde
pi_176028489
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:22 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Verstandig, ik heb mijn 200.000 Verge vorige week vrijdag weggedaan na de Bitcoin daling.

Eeuwig spijt van, maar er komen altijd weer kansen.

Kan iedereen roepen shitcoin, maar de zware bags lachen het laatst
٩๏̯͡๏)۶
pi_176028533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:17 schreef alilami het volgende:

[..]

als litebit niet mijn laatste restje bitcoin zou gijzelen dan zou mijn crypto portfolio 100% uit XRP bestaan, momenteel 88,71%
en het is weer lekker aan het stijgen na het creditcard nieuws :)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176028572
Koreaantjes zitten al op 1,43 _O_
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176028598
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Er is ook door iemand 10 miljoen XRP gekocht.

https://mobile.twitter.com/TheFinancer/status/945786462842294273
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_176028695
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Welk creditcard nieuws?
Ga weg
pi_176028736
quote:
11s.gif Op woensdag 27 december 2017 01:50 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Welk creditcard nieuws?
https://www.reddit.com/r/(...)major_japanese_card/
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 27 december 2017 @ 02:09:25 #287
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176028873
quote:

[..]

AE FUCKING TERNITY
  woensdag 27 december 2017 @ 02:09:41 #288
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176028876
Godverdomme ik kan niet ripple kopen ;(
Litebit “heeft het te druk”
pi_176028896
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 02:09 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme ik kan niet ripple kopen ;(
Litebit “heeft het te druk”
Wees blij, hij knalt al weer naar onderen

Alhoewel hij gaat op en neer
٩๏̯͡๏)۶
pi_176028900
Falkvinge twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 18:40:48 Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to… https://t.co/9rOqic7nFq reageer retweet
Fun fact: I am aware of a truckload of companies currently in the process of converting from Bitcoin Legacy to #Bitcoin Cash. I am aware of zero (0) companies going the other direction
:') :')

dit soort redenaties doen toch gewoon pijn aan je gezonde verstand
  woensdag 27 december 2017 @ 02:23:38 #291
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176029002
Zo lekker paar dagen vrij en had tussendoor al het een en ander verkocht de afgelopen dagen. Zit nu op 40% ETH, 30% DRGN, 20% BTC en 10% overige. De komende dagen kijken of ik wat ETH in veelbelovende ICO's kan stoppen. En dan knallend het nieuwe jaar in. :)
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 27 december 2017 @ 02:47:27 #292
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176029125
quote:

[..]

Doei eth/btc whatever
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176029639
In de spagaat hier. NXT erg laag gekocht destijds, 900sat, en sinds gisteravond is die flink gedumpt. Morgen natuurlijk IGNIS, maar is wel de vraag of dat het waard gaat zijn...
pi_176029654
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 00:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat dat Lisk nu gaat doorstomen naar $100 in de komende weken. We hebben al genoeg achterlijke dingen zien moonen en Lisk is ook al +125% ofzo in een korte tijd.

En Lisk is nog echt iets, in tegenstelling tot veel shitcoins.
lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.
pi_176029761
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 06:34 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

lisk heeft nog niet eens een product. Die komt pas q4 2018.
? In Q1 komt de SDK uit..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176029765
Goede kerst iedereen gehad?

Heb Delta zo weinig mogelijk in de gaten gehouden deze feestdagen. Toch was het wel spannend met de breakout van Viacoin. Daar verwacht ik de komende maanden veel van. :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 27 december 2017 @ 07:26:01 #297
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_176029768
RaiBlocks alweer gestegen _O_
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 27 december 2017 @ 07:35:05 #298
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176029806
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 02:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Doei eth/btc whatever
Why?
pi_176029829
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:26 schreef TimKuik het volgende:
RaiBlocks alweer gestegen _O_
Alweer? Komt geen winse aan zal je bedoelen :p
pi_176029834
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Alweer? Komt geen einde aan zal je bedoelen :p

En ik heb er nog maar 2000 over :’(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2017 07:43:45 ]
  Moderator woensdag 27 december 2017 @ 07:52:36 #301
18653 crew  D.
pi_176029883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 06:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
In de spagaat hier. NXT erg laag gekocht destijds, 900sat, en sinds gisteravond is die flink gedumpt. Morgen natuurlijk IGNIS, maar is wel de vraag of dat het waard gaat zijn...
Ik heb er ook een paar, twijfel ook nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')