mehquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Die pump valt me tegen, ik had verwacht dat ie zou verdubbelen.
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Die pump valt me tegen, ik had verwacht dat ie zou verdubbelen.
John McAfeequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.
Ik zei het gisteren al dat het aan banden wordt gelegd. Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
John McAfee
John McAfee
@officialmcafee
·
50 s
Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
Jazekerquote:
daar gaat ie hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wist dat t vandaag ging gebeuren.
$3000 verdiend vandaag
Dan kom je er nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.
Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |