Why?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staanquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:59 schreef PJKG4 het volgende:
[..]
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
?quote:
Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:56 schreef Rambow het volgende:
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
Ah dat bedoelde je, duidelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:03 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik coins koop op een exchange en ze daarna van de exchange af haal als ik ze langere tijd wil bewaren. Ik download dan de wallet van de coin zelf (via de officiele site van de coin) en bewaar dan de coins op mijn eigen pc of laptop. Ik laat ze eigenlijk nooit op een exchange staan
oh. Ik loop net 5 minuten geleden te moeten dat hij zo gaat gaat de laatste dagen.quote:
Helaasquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:06 schreef Nikmans het volgende:
Ik denk gauw wat TRX en dan na 5 minuten flippen maar na 3 min ben ik al bagholder
Ik zag heel veel ETH volume op bittrex voor Bancorquote:
Denk dat je in de war bent met Zcash, dat is weer een andere ;-)quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht, echter nog niet ingestapt.
Gaat ook alle kanten op van de week van 730 naar 410 gegaan en nu weer boven de 500.
ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaatquote:
Daalt alweerquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef Skv het volgende:
[..]
ik ook. 23k stuks. Hoop dat hij door het dak gaat
Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Die pump valt me tegen, ik had verwacht dat ie zou verdubbelen.
Ik hoop dat ie morgen RaiBlocks pumptquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Coin die al redelijk hoog staan zijn niet zo snel te beïnvloeden. Of mensen zijn het gewoon zat
mehquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:19 schreef RobinaHoed het volgende:
John McAfeequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer en meer mensen gingen de laatste paar dagen financieel op hun muil met de McAfee pumps dus zullen zich wel drie keer bedenken voordat ze de volgende proberen. En terecht.
Ik zei het gisteren al dat het aan banden wordt gelegd. Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:34 schreef Skv het volgende:
[..]
John McAfee
John McAfee
@officialmcafee
·
50 s
Due to heavy pressure from crypto adherents, exchanges, developers and every other corner of the earth (and God himself chastised me in my dreams last night), the "Coin of the day" will become "Coin of the week" starting immediately. You can look for it every Monday morning.
Jazekerquote:
daar gaat ie hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:37 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Wist dat t vandaag ging gebeuren.
$3000 verdiend vandaag
Dan kom je er nog goed vanaf.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar toen werd ik hier voor gek verklaard.
Heb zelf mn winsten er al vorige week uit gehaald. Ik kocht NXT 2mnd geleden denk ik op 7cent per stuk, Die hele airdrop hype zit allang in de prijs en ik verwacht een enorm crash van NXT, ARDOR en IGNIS. Nu kopen lijkt me erg slecht advies. Als je nu nog niet de hype train mee hebt gepakt kan je er beter van wegblijven.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |