abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176010406

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/
https://decentralize.toda(...)e-value-6b42a59fce0a
Lambo of Rekt
pi_176010426
zit eraan te denken om verge te kopen...
pi_176010448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:14 schreef Taxi3 het volgende:
zit eraan te denken om verge te kopen...
Waarom?
Lambo of Rekt
pi_176010458
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Waarom?
Zit nu in een dipje door dat artikel, en verwacht dat ie weer gaat stijgen.
pi_176010553
Lambo of Rekt
pi_176010707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Hij is niet meer zo erg in een dipje hoor.
pi_176010760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:16 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Waarom verwacht je dat hij nog verder gaat stijgen dan ?
Lambo of Rekt
pi_176011044
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:20 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
je plaatje doet het niet
pi_176011127
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Bij mij wel
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:49:03 #10
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176011357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bij mij wel
bij mij niet
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:52:40 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011463
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Oftewel je kon het geld eigenlijk niet missen en hebt het toch maar weer met verlies aan bitonic gegeven
Waar zou ik geld voor nodig hebben tijdens kerst? Ik zou echt geen problemen hebben gehad als ik niet had uitgecasht.

quote:
Tuurlijk joh. Dat ze al meerdere deadlines hebben gemist vergeten we maar voor het gemak.

quote:
4s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:55 schreef Oscar. het volgende:

[..]

blijf het vooral tegen jezelf zeggen
Waarom zou ik instappen als ik er niets in zie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:53:04 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011476
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:38 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

je plaatje doet het niet
Imgur is kut aan het doen vandaag :')
Url openen en refreshen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011547
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je gaat nu XRB kopen?
Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.
Volgens mij zit er nog aardig wat rek in XRB iig ^O^
Ga weg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 12:59:26 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011635
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 december 2017 12:55 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Jawel, stel je voor die shit komt op een echte exchange terecht, marketcap van (nu nog) rond de miljard en vergelijkbare volume met bijv waves, die wél op de grote exchanges staat.
Volgens mij zit er nog aardig wat rek in XRB iig ^O^
Zou niet opkijken van nog een x10, aangezien dit sowieso beter is dan IOTA wat nu op 10 miljard staat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011758
Kan het zijn als je iets via Binance verkoopt (sell) dit niet direct bijgewerkt wordt?
Heb net een aantal zaken verkocht, maar zie ik niet staan in de Order history. Ook zie ik de transacties niet staan in "Open orders". Er lijkt dus niets veranderd, terwijl de order wel "succeed" was bij het akliken.
Love is in the air!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 december 2017 @ 13:05:06 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176011772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:04 schreef Landgeld het volgende:
Kan het zijn als je iets via Binance verkoopt (sell) dit niet direct bijgewerkt wordt?
Heb net een aantal zaken verkocht, maar zie ik niet staan in de Order history. Ook zie ik de transacties niet staan in "Open orders". Er lijkt dus niets veranderd, terwijl de order wel "succeed" was bij het akliken.
Ik was op eens 0,25ETH kwijt gister _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176011960
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
Of saté?
pi_176012272
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand die nog vertrouwen heeft in Electroneum? Of is dit ook gewoon een McAffee Pump en Dumpje geweest?
Jup goede coin
pi_176012274
XRB is wel interessant.
pi_176012307
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:24 schreef Toto69 het volgende:
XRB is wel interessant.
Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Lambo of Rekt
pi_176012357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:11 schreef Schnitzels het volgende:
:Y
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:40:31 #22
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176012620
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik was op eens 0,25ETH kwijt gister _O-
Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?
pi_176012640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Omschrijf kwijt? Inmiddels niet terug?
Hij had met verlies terug vekocht :P
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:42:13 #24
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_176012677
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij had met verlies terug vekocht :P
Buy high sell low
pi_176012720
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:10 #26
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Ik hold ook NXT, verwacht nog wel een stijging voor de airdrop de 28e
Verder is mijn portfolio erg stabiel zelfs met alle coins in het rood
PSN-ID: SoliD_S
pi_176012756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 13:48:08 ]
pi_176012826
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
pi_176012842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:47 schreef 1299 het volgende:
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:49:51 #30
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012883
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
PSN-ID: SoliD_S
pi_176012986
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Of saté?
pi_176013004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Ja, dat zeggen ze allemaal ja.
Lambo of Rekt
pi_176013332
quote:

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
pi_176013434
GIsteren was blijkbaar al bekend dat XRB naar kucoin gaat, vandaar dat hij nog net iets sneller richting de moon gaat dan dat hij al deed.
pi_176013506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
pi_176013852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
In die fase zat ik ook voordat ik naar marketcaps ging kijken
Daarom DOGE _O_
Ga weg
pi_176013860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef 1299 het volgende:

[..]

"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
Ah, normaal kan je gewoon doortraden alstie in mt gaat.
Lambo of Rekt
pi_176014121
quote:

ik zeg autonio. maar daar zit ik dan ook zelf een klein beetje in.
is nog wel aardig dood atm. Hebben nu wel een (goed) werkend product gereleased, en als het goed is komt morgen ongeveer de nieuwe site live en gaan ze zich meer op marketing richten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176014195
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Afgelopen weken is deze heel erg hard gegaan inderdaad. Paar dagen terug ingekocht, maar verwacht nog wel veel groei door toevoegingen op nieuwe exchanges.
pi_176014305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
Ik heb er ruim 300% uitgehaald, daarom stapte ik gister uit.
pi_176014496
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
pi_176014807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
Alleen maar op novaExchange helaas.
pi_176014851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:52 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Alleen maar op novaExchange helaas.
neehoor
pi_176014877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:54 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

neehoor
Welke nog meer dan?
pi_176014895
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176014896
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
pi_176014936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:55 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Welke nog meer dan?
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
pi_176014971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
pi_176014991
Tron
pi_176014996
Lol ik had al TRON :D
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')