Ik hold ook NXT, verwacht nog wel een stijging voor de airdrop de 28equote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:47 schreef 1299 het volgende:
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.
Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomtquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:44 schreef Blue_note het volgende:
[..]
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.
De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.
Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.
Ja, dat zeggen ze allemaal ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.
Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzoquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.
Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
In die fase zat ik ook voordat ik naar marketcaps ging kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
Ah, normaal kan je gewoon doortraden alstie in mt gaat.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef 1299 het volgende:
[..]
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "
Volgens mij kan je niet veel op dat moment
ik zeg autonio. maar daar zit ik dan ook zelf een klein beetje in.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Afgelopen weken is deze heel erg hard gegaan inderdaad. Paar dagen terug ingekocht, maar verwacht nog wel veel groei door toevoegingen op nieuwe exchanges.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Ik heb er ruim 300% uitgehaald, daarom stapte ik gister uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
Alleen maar op novaExchange helaas.quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
neehoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 14:52 schreef PJKG4 het volgende:
[..]
Alleen maar op novaExchange helaas.
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geldquote:
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |