abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:44:10 #26
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
Ik hold ook NXT, verwacht nog wel een stijging voor de airdrop de 28e
Verder is mijn portfolio erg stabiel zelfs met alle coins in het rood
PSN-ID: SoliD_S
pi_176012756
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:43 schreef 1299 het volgende:
Zware dag voor mijn portfolio, Siacoin en NXT in het rood. Voorlopig hodlen.
NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 13:48:08 ]
pi_176012826
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
pi_176012842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:47 schreef 1299 het volgende:
Ja de NXT wallet gaat ook op slot op Bittrex dus even snel dumpen zal er niet van komen. Ik kan nu met een bescheiden winst verkopen, of hopen dat IGNIS de bom is.

Ik ben ook bang dat NXT in een vrije val raakt na de 28e.
Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:49:51 #30
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176012883
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

NXT zal wel blijven droppen na het shot overmorgen.

De airdrop stelt ook niks voor en is de moeite niet waard.

Ik heb ze gisteren gedropt iig. Nu kijken waar ik het nu ga instoppen.
Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
PSN-ID: SoliD_S
pi_176012986
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Of saté?
pi_176013004
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:53 schreef Schnitzels het volgende:
Nog iemand tips voor coins <3$ die potentie hebben voor volgend jaar? Wil de coins wel langer dan drie maanden kunnen aanhouden.

Ik heb nu al enkele uren op Bitcoinstalk rondgekeken, maar als ik whitepapers lees, lijkt alsof iedere coin onder de 0,10$ the next big thing is met de beste nieuwe systemen en het meest revolutionaire idee. Daar kan ik dus weinig in filteren helaas.
Ja, dat zeggen ze allemaal ja.
Lambo of Rekt
pi_176013332
quote:

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
pi_176013434
GIsteren was blijkbaar al bekend dat XRB naar kucoin gaat, vandaar dat hij nog net iets sneller richting de moon gaat dan dat hij al deed.
pi_176013506
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als die wallet in maintenance is kan je gewoon traden hoor.
"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
pi_176013852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:04 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat is dat toch dat mensen de voorkeur hebben voor goedkope munten? Het maakt dus geen zak uit of een coin $1 of $10000 is. Het is echt niet zo dat coins die goedkoper zijn meer groei potentie hebben ofzo
In die fase zat ik ook voordat ik naar marketcaps ging kijken
Daarom DOGE _O_
Ga weg
pi_176013860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:09 schreef 1299 het volgende:

[..]

"Note: Bittrex will be closing our NXT wallet and stop trading the token to take accurate snapshots of balances. "

Volgens mij kan je niet veel op dat moment ;)
Ah, normaal kan je gewoon doortraden alstie in mt gaat.
Lambo of Rekt
pi_176014121
quote:

ik zeg autonio. maar daar zit ik dan ook zelf een klein beetje in.
is nog wel aardig dood atm. Hebben nu wel een (goed) werkend product gereleased, en als het goed is komt morgen ongeveer de nieuwe site live en gaan ze zich meer op marketing richten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176014195
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jep, maar net hard gestegen, dus nu kopen is voor mij no-go.
Afgelopen weken is deze heel erg hard gegaan inderdaad. Paar dagen terug ingekocht, maar verwacht nog wel veel groei door toevoegingen op nieuwe exchanges.
pi_176014305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:49 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Nou mijn idee was om ze morgen de 27e te verkopen, heb ook geen interesse in de gratis coins, maar wilde wat meeliften, wat nu eigenlijk op geen winst/verlies uitkomt
Ik heb er ruim 300% uitgehaald, daarom stapte ik gister uit.
pi_176014496
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
pi_176014807
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:39 schreef metallicelmo het volgende:
COLX gaat een leuke worden denk ik. Binnenkort worden er aardig wat coins geburned die niet zijn geclaimed met de coinswap. Ze hebben CV2 overgezet naar COLX (gebouwd op PIVX) max 12 miljard coins waarvan er nog een aantal vervallen. Leuk om mee te spelen vind ik
https://coinmarketcap.com/currencies/colossuscoinxt/
Alleen maar op novaExchange helaas.
pi_176014851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:52 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Alleen maar op novaExchange helaas.
neehoor
pi_176014877
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:54 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

neehoor
Welke nog meer dan?
pi_176014895
Volgens mij is de coin of the day van onze pump&dumper McAfee Bancor (BNT).
Ben benieuwd of mijn voorspelling uit komt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176014896
Andere mensen ook in Zcoin? Doet het erg goed laatste tijd. Hoor er hier verder weinig over maar voor mij 1 van de coins waar ik veel vertrouwen in heb,
pi_176014936
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:55 schreef PJKG4 het volgende:

[..]

Welke nog meer dan?
coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
pi_176014971
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

coinsmarket.com en tradesatoshi.com. Niet heel erg bekende exchanges maar het doet zijn werk. Coins naartoe sturen, omzetten in wat je wil hebben en weer eraf halen. Althans zo doe ik dat meestal. Ik heb denk ik wel 10 exchanges waar ik accounts heb. De meesten gebruik ik zelden maar soms moet je wel eens ergens vaags zijn om wat te halen. Hopen dat sommige coins op de wat bekendere exchanges komen maar dat kost vaak veel geld
Ben zelf redelijk nieuw met crypto dus gebruik tot nu toe alleen nog Coinbase en Binance. Wat bedoel je precies met "weer eraf halen"? Je moet het e rtoch oplaten staan als je de coin wil behouden?
pi_176014991
Tron
pi_176014996
Lol ik had al TRON :D
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')