Hier nog niet volgens mijquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef TwenteFC het volgende:
Was dit al gepost?
https://theripplecryptocu(...)stors-lose-millions/
tokenpay kan wel naar $20 gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Sowieso. Maar TokenPay wil ik ook lekker op gaan cashen
20?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
tokenpay kan wel naar $20 gaan
Bedoel als ie op de exchanges komt. daarna wel hoger ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
20?Veel meer jonge. Prijs van 1 token is $5,50 he.
Maikuuul?quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja door iemand met een laag IQ. Die McCafé die zegt wat en alle schaapjes rennnen erachter aan.
XVG heeft niet eens privacy features lolquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dacht dat ie hier eerst helemaal in de hemel werd geprezen i.v.m. privacy en dat soort gedoe
haha ja. die gozer koopt een bs coin die stijgt en opeens denkt hij dat die alle wijsheid in pacht heeft. zelfs een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aanquote:
Geen idee, wat ik wel weet is dat het mij enorm veel geld gaat maken samen met Universa.quote:
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
Denk je dat dit iedereen hier in dezelfde munten zitten?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:50 schreef RickoKun het volgende:
Jullie zitten allemaal zo echt niet op één lijn
Allemaal achter jullie eigen coins aan.
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
GEERTCOIN!!!quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Voornamelijk noobs in deze sc die namen van coins schreeuwen.
Koop momentjequote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig
Komt nog wel... kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Waarom komt Raiblocks niet op Binance? Koers gaat skyhigh terwijl XRB alleen op 2 kleine Exchanges te kopen is...
Daarom alts wegdoen als btc flink stijgtquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb weer lopen panikeren maar alle alts staan gewoon matig
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En als je vraagt wat die coin nou zo speciaal maakt, krijg je niks dan marketingpraat te horen. Meestal voor een reeds bestaand veel beter alternatief.
Overigens: MOD!!!!
Het is geen blockchain, het is een tokenquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MODquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
Gelukkig is MOD wel speciaal, oh wacht, het is gewoon een Ethereum blockchain met een heel marketingteam erachter... (had de whitepaper snel gescand, wat is er nou zo speciaal dan?)
Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Is technische analyse nou legit of niet? Dit is zo'n muntje waar ik in zit en ik kneep hem wel na die laatste drop. Ik dacht laat ik eens wat lijntjes tekenen en kwam tot de conclusie dat ie weer omhoog zou bouncen. Nog verder crashen leek me sterk want het is een ijzersterk project.
Bazentip!quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heeft geen enkel nut in een zwaar irrationele en volatiele markt als crypto.
1 tweet van Macafee en de grootste shitcoin gaat skyhigh.
Levert alleen een mooi tekeningetje voor aan de muur op.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:13 schreef RobinaHoed het volgende:
McAfee: Tron is a long term HODL. Those who are flipping it are losing out.
door de toilet geflushedquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:45 schreef Roces18 het volgende:
de Nxt pomp is begonnen jongens.Mark my words. Koop nu en heb 25% winst over 6 uur
Ach nog steeds dikke winst maar toch wel zeker 450 euro misgelopen aan winst.quote:
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen verandering als die gast wat heeft getweet.
Idiootquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdDat was echt fantastisch
BOF JIJ EVEN!quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben dankzij hem binnen 3 minuten in een TRX bagholder veranderdDat was echt fantastisch
Mijn gedachtengang was letterlijk "ik flip die shit na 5 minuten" maar na 3 minuten was het feest alweer voorbijquote:
Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd hebquote:Op dinsdag 26 december 2017 21:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb mijn glazen bol ook weggegooid
rot ding
Dear Ed,twitter:RNR_0 twitterde op dinsdag 26-12-2017 om 22:22:24Dear Ed, Verge their anon is the same as opening bitcoin, viacoin or litecoin with TOR open, since it auto-connec… https://t.co/d3Q4L9nMAe reageer retweet
Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:27 schreef tgev het volgende:
Overmorgen staat Segwit2x weer op de agenda. Ik kan er echter nu weinig vinden over de exchanges die het supporten. Ik vind alleen nog maar de oude nieuwsberichten dat het geannuleerd is.
Wie kan mij hier meer informatie over geven?
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:15 schreef Roces18 het volgende:
heb die typhus nxt door de wc gespoeld.
zul je zien dat die grafcoin nu gaat stijgen
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:18 schreef -jos- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 december 2017 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Werkend product en een voet tussen de deur wat betreft adoptie. Daarnaast heb je de coin vooral voor de dividenden en dat is geen vetpot met MOD
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een ander team dan van de oorspronkelijke fork drukt het toch door en geeft meteen de Bitcoin van Satoshi Nakamoto weg.
Omdat het team nogal amateuristisch overkomt zijn er tot nu toe maar 2 exchanges die de fork ondersteunen.
Gaat echt niets worden.
Yobit en Hitbtcquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:43 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht er ook geen BitcoinCash taferelen van maar een paar extra euro's is leuk. Welke twee exchanges ondersteunen hem dan wel?
Hahaha, ziet er veelbelovend uit inderdaad. Daar ga ik de moeite niet voor nemen. Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lees ook even https://bitcointalk.org/index.php?topic=2595620.0
Red flags al over!
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Brand maar los hoor als je inhoudelijk nog iets te melden hebt.
Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je begrijpt toch hopelijk wel dat de coins ook een waarde hebben he?
Mod heeft in tegenstelling tot andere supplychain coins al een werkend product. Gezien de hoeveelheid coins en marketcap kan mod nog makkelijk x10 de komende maanden.
Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch ook. Alleen de waarde van de coin zelf gaat niet veel verder dan het dividend, sla de whitepaper er maar eens op na. En de deling van de winst gaat dan ook nog eens puur over het gedeelte dat behaald wordt door het blockchain aspect.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Bitcoin een waarde die gebaseerd is op iets...
De waarde zit hem in het feit dat je een soort aandeelhouder van het systeem wordt. Wordt het systeem een succes, krijg jij een leuke vetpot. En jij en ik weten allebei dat er twee dingen zijn die voor winst zorgen als je aandelen koopt
Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zeg ook niet dat het perse een slechte investering is of dat het niet 10x in prijs kan gaan. Alleen ik ben zelf een groot fan van coins die een soort van dividend hebben en op dat usp is Modum niet zo interessant.
Zoals ik eerder al zei; Ze hebben wel werkende tech en zijn hard onderweg om die tech ook daadwerkelijk in te zetten.
Je hebt de maan gekloond.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:
De volgende ronde jongens, daar gaan we
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:16 schreef Nikmans het volgende:
De volgende ronde jongens, daar gaan we
[ afbeelding ]
Ik wil niet te persoonlijk zijn, maar had jij niet al je bitcoins gepanicselled in de dip een paar dagen gelden? En vandaag heb je Fok! baas Maikuuul zijn Verge in de grote dip laten panicsellen?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor minder dan x30 kom ik m'n bed niet uit, laat dat duidelijk zijn
Uiteindelijk is het een token met een rechtvaardiging van de waarde. Zat dingen als een Tokenpay die dat totaal niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |