Blaadjes op de rails, it's gonna crash!quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys
NXT TREIN IS AAN HET RIJDEN
MET VERTRAGING DANKZIJ DIE TYPHUS SNEEUW
Spring nou op tijd eraf pleasequote:Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Roces18 het volgende:
Here we go boys
NXT TREIN IS AAN HET RIJDEN
MET VERTRAGING DANKZIJ DIE TYPHUS SNEEUW
Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...quote:
Volgens mij om 23:00 vanavond.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahah ik heb de rotzooi op bittrex gegooid maar ik kan echt nergens vinden wanneer ze die wallet sluiten. Na de airdrop zit die vast wel op slot. Maar hoever daarvoor is de grote vraag...
Ik lees:quote:
Ik krijg mijn tokens binnen 30 minutenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb wel betaald maar nog geen tokens binnen zal toch geen scamcoin zijn?
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik krijg mijn tokens binnen 30 minutenMaar ze doen alles handmatig he dus heb geduld
Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
Gewoon wachtenquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb het gisternacht over gemaakt via bittrex. Geen mail niks misschien door kerst?
Deed ik ook hoor, geen probleemquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:37 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt slim om rechtstreeks uit een exchange aan een ICO mee te doen.
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturenquote:
Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen in de stappenplan dat de btc’s niet vanuit een exchange mogen komen.
Ligt er ook een beetje aan bij sommige ICO's worden de tokens gestuurd naar het ETH adres vanwaar er betaald is. Erg kut als dat dan een adres op een exchange is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:39 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ow okay, ICO's waar ik aan meegedaan heb werd expliciet vermeld dat je niet vanuit een exchange kan sturen
Heb omgerekend ¤700 erin gepropt dus beter krijg ik ze op mijn account :’)quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Gewoon wachtenJe krijgt je Tpay wel
Hopelijk heb je veel heel gehaald want dat gaat met Universa fucking hard moonen
gaat hard gepumpt worden als ie op de exchanges komtquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:26 schreef vigen98 het volgende:
TokenPay uitverkocht, ICO zou tot 17 januari doorgaan
dev scammer? leg uitquote:Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat.I can't.
Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Zoveel vertrouwen hebben in tokenpay terwijl de head dev. scammer van verge naar daar gaat.I can't.
Ja en? Pure kanker.quote:Op dinsdag 26 december 2017 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij maakt geen deel uit van de dev'ers toch? Is advisor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |